Alleen van naam.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Shut up, het is een legende, wilde je soms zeggen dat je Elvis en Bob Marley ook niet kent?
Hij vocht oa tegen racisme. En hij kwam op voor mensen uit de ghetto. etc etc.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Elvis stond aan de wieg van de rock 'n roll. Bob Marley voerde een muzikale kruistocht tegen apartheid en ongelijkheid.
Tupac is misschien een grootheid in de rap-scene, maar hoe heeft hij de wereld veranderd? Of een poging gedaan tot? Ik ken zijn achtergrond amper en Wiki weet het ook niet, dus als iemand mijn kennis kan bijspijkeren..
Het was ook nog is een slimme man! Hij zag ook in dat we niet moet geloven wat the government en maatschappij oms zegt te doen. Ook over geloof heeft hij goede quotes.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef Seconde het volgende:
[..]
Hij vocht oa tegen racisme. En hij kwam op voor mensen uit de ghetto. etc etc.
quote:
Ik moest hierom lachenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.
Iedereen haat je, je ouders hebben je afgestoten en je word elke avond achter het station geneukt in je reet voor een tientje om je drugs te kopen.
Niemand mag je, je hebt het gevoel dat je alleen bent en dat ben je ook.
Spring voor een trein of snij je polsen door zodat wij verlost zijn van jou.
Amen
Kus jij je moeder met die mond?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom wordt die kerel zo verafgood
Hij was een rapper en producer zoals er wel meer zijn. Maar al die boosnegers zien hem als een messias terwijl hij nota bene een crimineel was.
En Eminem verdient evenmin credits. Walgelijk mannetje.En voor een homohater verscheen hij 10 jaar geleden opvallend vaak in zijn clips verkleed als vrouw (o.a. Britney Spears).
ga poepenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Pulzzar het volgende:
Waarom wordt die kerel zo verafgood
Hij was een rapper en producer zoals er wel meer zijn. Maar al die boosnegers zien hem als een messias terwijl hij nota bene een crimineel was.
En Eminem verdient evenmin credits. Walgelijk mannetje.En voor een homohater verscheen hij 10 jaar geleden opvallend vaak in zijn clips verkleed als vrouw (o.a. Britney Spears).
Ga wegquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef vigen98 het volgende:
Deze TS
Deze topic![]()
Zijn bekendste liedje heeft hij gejat van Bruce Hornsby. Meer weet ik er ook niet van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:48 schreef Pulzzar het volgende:
Wat heeft Tupac eigenlijk betekent voor de wereld? Serieuze vraag overigens...
No shitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rapper dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur
Ik denk eerder dat Tupac de tassen van Elvis (bij de gratie Gods) mag dragen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |