ja, opbokken groentjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus artiesten die voor 1990 doodgegaan zijn ken ik ook niet, omdat ik pas 23 ben of wat lul je weer allemaal?
Mensen die zich daar druk om makenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:58 schreef Druppelss het volgende:
[..]x vul maar iets in..
Echt man, top40![]()
ik hoop heel erg dat dit een grapje is.
Top40![]()
![]()
Ga nu maar snel James Blunt ofzo luisteren,,quote:Op zondag 5 januari 2014 11:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om makenx tienmiljoenminjard
Tupac niet kennenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om makenx tienmiljoenminjard
Deze man snapt het helemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef terrorsjaak het volgende:
Tupac
Biggie
Eazy e
Ice cube
NWA
Snoop Dogg
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, hij was al dood voordat ik geboren werd en ik luister ook geen rap fzo.
Hij maakte een spelfout hij bedoelde.quote:
Shut up, het is een legende, wilde je soms zeggen dat je Elvis en Bob Marley ook niet kent?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kerel is al langer dood dan ik levend. Dan gebeuren die dingen.
Elvis stond aan de wieg van de rock 'n roll. Bob Marley voerde een muzikale kruistocht tegen apartheid en ongelijkheid.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Shut up, het is een legende, wilde je soms zeggen dat je Elvis en Bob Marley ook niet kent?
Tupac stond aan ''de wieg'' van de gangster rap.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Elvis stond aan de wieg van de rock 'n roll. Bob Marley voerde een muzikale kruistocht tegen apartheid en ongelijkheid.
Tupac is misschien een grootheid in de rap-scene, maar hoe heeft hij de wereld veranderd? Of een poging gedaan tot? Ik ken zijn achtergrond amper en Wiki weet het ook niet, dus als iemand mijn kennis kan bijspijkeren..
Ik heb werkelijk geen enkel idee. Hij zal allicht met 'muziek' te maken hebben maar verder weet ik niks van dat figuur. Zou hem ook niet herkennen.quote:
Mja, niet mijn cup of tea, opkomen voor gangs en schietnegers. Maar goed, toch wat geleerdquote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tupac stond aan ''de wieg'' van de gangster rap.
De rivaliserende east en west coast en de daarbij behorend rap waren kenmerkend aan zijn leven, 2 gangs die tegen over elkaar stonden, geweld, moorden, overvallen noem maar op en de rap gebruikte zij om elkaar zwart te maken en uit te dagen. Ook omdat tupac is vermoordt, waarschijnlijk door de east side (onopgeloste moord) , is hij zo bekend geworden.
Tupac wilde geloof ik ook een tijdje een verbroedering tussen de east en west coast maar draaide daarna ineens door ofzo
Volgens mij wilde tupac ook opkomen voor de ghetto's en de houding tegenover de negers uit deze wijken, ik weet het niet meer precies. Ik heb er ooit een film over gezien, best interessant.
Bedankt. Kan ik het nu weer vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Remqo het volgende:
Tupac is vernoemd naar de laatste Inca-keizer Tupac Amaru, die onthoofd werd door de Spanjaarden op het plein van Cuzco.
Een beetje info waar niemand wat aan heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |