Met Elvis als chauffeur!quote:
Jij ook, met je stinksigaretten.quote:
Nou nou, rustig maar Arjan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:41 schreef arjan1112 het volgende:
Sigaretten roken is niet crimineel.
Ga dood.
Wat, kende je hem echt niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rapper dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur
Ja true, maar Tupac is toch wel héél erg bekend, ook bij mensen die geen rap luisteren. Wat voor muziek luister jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, hij was al dood voordat ik geboren werd en ik luister ook geen rap fzo.
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.quote:
Gwn top 40. Ik ben te lui om zelf iets op te zoeken dus ik luister maar gewoon naar de radiozenders.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja true, maar Tupac is toch wel héél erg bekend, ook bij mensen die geen rap luisteren. Wat voor muziek luister jij eigenlijk?
Dus artiesten die voor 1990 doodgegaan zijn ken ik ook niet, omdat ik pas 23 ben of wat lul je weer allemaal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef arjan1112 het volgende:
Nou als je nu 18 bent dan ken je hem niet
hij is in '96 overleden
Zonde, zo mis je een hele hoop goede muziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn top 40. Ik ben te lui om zelf iets op te zoeken dus ik luister maar gewoon naar de radiozenders.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef RegularShow het volgende:
ik haat tupac die neger kan er niks van hij was tevens een crimineel
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef RegularShow het volgende:
ik haat tupac die neger kan er niks van hij was tevens een crimineel
Waarom quote je mij als je tegen jezelf praat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.
Iedereen haat je, je ouders hebben je afgestoten en je word elke avond achter het station geneukt in je reet voor een tientje om je drugs te kopen.
Niemand mag je, je hebt het gevoel dat je alleen bent en dat ben je ook.
Spring voor een trein of snij je polsen door zodat wij verlost zijn van jou.
Amen
leuk manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij als je tegen jezelf praat?
Leer Nederlands, fucktard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:44 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
arme jongen, je doet zo hard je best om grappig te zijn maar niemand vind je grappig.
Iedereen haat je, je ouders hebben je afgestoten en je word elke avond achter het station geneukt in je reet voor een tientje om je drugs te kopen.
Niemand mag je, je hebt het gevoel dat je alleen bent en dat ben je ook.
Spring voor een trein of snij je polsen door zodat wij verlost zijn van jou.
Amen
Ga weg man, mongooltje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef RegularShow het volgende:
[..]
jij aanbidt een negerGAAAAAAAY
Negers staan bekend als geweldige hosselaars met megapenissen waaraan ze iedere vrouw kunnen rijgen en jij noemt dat gay?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Nee ga wegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon een kutte tijd. Ik ben er voor je.
Wie ben jij joh, bruinwerker dat je er rond looptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve lul van Adolf Hitler ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef RegularShow het volgende:
[..]
wauw jij bent zoooo coo!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat je geen vrienden hebt
Weet ik.quote:
Het is dat je moeder gister zij dat ik geen korting meer kreeg als ik je zou beledigen.quote:Had ik je gevoelige snaar geraakt?
Niet huilen he gaytje
Gewoon doorhalen met runescape mattie kom server 2 dan doe ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ik moet over 6 uurtjes opstaan gvd en kan maar niet in slaap vallen..
Haal gewoon wat pep en blijf wakker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ik moet over 6 uurtjes opstaan gvd en kan maar niet in slaap vallen..
hahah zo orgineel gaytje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Het is dat je moeder gister zij dat ik geen korting meer kreeg als ik je zou beledigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |