Ik denk dat serieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof je serieus?Al is Rotterdam wel een echte FOK! parasietenplek.
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Momenteel op zuid, had je 3 maanden eerder geweest hadden we kunnen bieren op delfshaven, das 5 min lopen
in ander nieuwsIk laat net een ruft en mn hondje word wakker
Geen idee wie dat is, is dat die mooiboi die tegen de muur leunt ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht gisteren dat ik Onur (?) tegen kwam, die mongool van den foks
ik wilde het hem vragen maar toen werd ik ineens door 2 van zijn maten bij mijn kraag gevat
Dat denk je maarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er hier in Leiden weinig FOK!kers rond.
Al kom ik ook nooit buiten dus dat scheelt.
Als je haar herkent dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ga morgen langs
Werktijd ben ik niet thuis vanaf maandagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.
Gaan we nog even bij Typisch langs ook.
Een FOK!ker doet hetzelfde college als ik, dus dat heb ik de afgelopen vijf keer overgeslagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
er zei laatst iemand tegen mij ''jij bent echt typisch''
toen sloeg mijn hart een slagje over, maar er was niks aan de hand
ik ben pas na 8'en in rotterdam jongensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.
Gaan we nog even bij Typisch langs ook.
Echt verbazingwekkend, hoeveel toeval...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat denk je maar
toen ik nog in spanje werkte herkende ik ook zn fokker zn kutkop
toen hebben we bier gedronken. Bleek het een maand later dat een admin van fok op nog geen 200mtr van mn school een huisje had daar
Je dacht even dat je gehackt was ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
Dus jij juicht voor Rotterdamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben in Rotterdam geboren. Op het Noordplein of Katendrecht.
Welke?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een FOK!ker doet hetzelfde college als ik, dus dat heb ik de afgelopen vijf keer overgeslagen.
Uit welk gesticht kom je met die matige koosnaampjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
domme havenarbeiders die Feyenoorders
echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb ooit een meisje mee naar huis genomen. Toen bleef ze slapen, leuk en aardig.. ik ff douchen, kom ik terug, zat ze op forum.fok te kijken.
Wist ze opeens wie ik was, en ze heeft me nooit dr nickname verteld
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb ooit een meisje mee naar huis genomen. Toen bleef ze slapen, leuk en aardig.. ik ff douchen, kom ik terug, zat ze op forum.fok te kijken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
niet eens even historie checken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat een vieze ho*rquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat ik je moet vertellen dat dit 100% waar is. En het ergste is nog, dat dit niet de enige keer is dat ik iemand gedate heb die later een fokster bleek te zijn, al was die andere veel kutter afgelopenquote:
CA?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik had een scharrel en die zei op msn (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Erger is nog, ze zit of ligt altijd naast mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo en zijn vriendin praten niet zo vaak met elkaar. Vandaar zijn 2800 posts op een dag.
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je moet vertellen dat dit 100% waar is. En het ergste is nog, dat dit niet de enige keer is dat ik iemand gedate heb die later een fokster bleek te zijn, al was die andere veel kutter afgelopen
Vraag of ze ook account aanmaakt dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Erger is nog, ze zit of ligt altijd naast me
maar ze vind fok stom
nee, die is te oudquote:
Jawel hoor, dat had makkelijk 4000 op een dag kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo en zijn vriendin praten niet zo vaak met elkaar. Vandaar zijn 2800 posts op een dag.
Flauw. Wel steeds uitdagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
c_a die date niet, die doet alleen alsof
Dit is in de verste verte niet hetzelfde. Met je scharrel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had een scharrel en die zei op msn () "je gebruikt wel veel "
""
toen wist die dat ik op fok zat
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
""
het viel me op dat vroeger wel heel veel mensenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
""
En nu?quote:
Ik was 16, het kwam hard binnen hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is in de verste verte niet hetzelfde. Met je scharrel.
dat hebben dames van 16 wel vaker, jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was 16, het kwam hard binnen hoor
serious as fuckquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
ik had dat ook trouwens
Excuses nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was 16, het kwam hard binnen hoor
ja en deze ookquote:
Gaat niet gebeuren, mens heeft niets met fok / forums ectquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag of ze ook account aanmaakt dan.
pas ik morgen aan. Was op vakantie en heb nog niet op pc gezeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet jij nog met een kerstui?
wtf?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
serious as fuck
die andere was mooier. Had toen gepost op fok dat ik een chick aan t playen was en dus eigenlijk vreemd ging op mn vriendin die in noorwegen zat
Jammer dat dat mens dus ook meelas in de pub SCdus dat was snel over
Wil je haar van jimbo afpakken of wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag of ze ook account aanmaakt dan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat had makkelijk 4000 op een dag kunnen zijn.
Volgende ronde ga ik voor 3200. dat is 2.2 per minuut.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat had makkelijk 4000 op een dag kunnen zijn.
Oh, dat ben ikquote:
Ik ook. Ik trek mijn eigen smileyplan. Op het randje he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de smileys op whatsapp nogal matig eigenlijk
600quote:
Veel succes, ik heb al het vertrouwen in jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgende ronde ga ik voor 3200. dat is 2.2 per minuut.
Stiekem hoop ik de 3500 te halen
oh dat weet ik eigenlijk niet meer, ik zat op een ander forum en daar had je die ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook, je had er op msn zo'n andere voor ook
Er is ook een fallus symbool?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik trek mijn eigen smileyplan. Op het randje he.
Niet mn huidige uiteraardquote:
Karina is niet erg actief nog dit jaarquote:
Denken dat ik Jimbo zijn hossels kan rakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je haar van jimbo afpakken of wat?
Kater van alle drank die naar binnen is gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Karina is niet erg actief nog dit jaar
oh ik dacht alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet mn huidige uiteraard
dit is jaren terug man, 2007-8 ofzo
De dagelijkse dingen moeten weer beginnen. Zoals de actualiteitenprogramma's en het voetbal, dan trekt dat wel weer bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Karina is niet erg actief nog dit jaar
nee jij kunt met je ww niemand rakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Denken dat ik Jimbo zijn hossels kan raken
Aldus degene met een ww.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee jij kunt met je ww niemand raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |