Ik denk dat serieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof je serieus?Al is Rotterdam wel een echte FOK! parasietenplek.
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Momenteel op zuid, had je 3 maanden eerder geweest hadden we kunnen bieren op delfshaven, das 5 min lopen
in ander nieuwsIk laat net een ruft en mn hondje word wakker
Geen idee wie dat is, is dat die mooiboi die tegen de muur leunt ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht gisteren dat ik Onur (?) tegen kwam, die mongool van den foks
ik wilde het hem vragen maar toen werd ik ineens door 2 van zijn maten bij mijn kraag gevat
Dat denk je maarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er hier in Leiden weinig FOK!kers rond.
Al kom ik ook nooit buiten dus dat scheelt.
Als je haar herkent dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ga morgen langs
Werktijd ben ik niet thuis vanaf maandagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.
Gaan we nog even bij Typisch langs ook.
Een FOK!ker doet hetzelfde college als ik, dus dat heb ik de afgelopen vijf keer overgeslagen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
er zei laatst iemand tegen mij ''jij bent echt typisch''
toen sloeg mijn hart een slagje over, maar er was niks aan de hand
ik ben pas na 8'en in rotterdam jongensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog te overzien. Gewoon onder werktijd toch. Alsof ik wat leer op school.
Gaan we nog even bij Typisch langs ook.
Echt verbazingwekkend, hoeveel toeval...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat denk je maar
toen ik nog in spanje werkte herkende ik ook zn fokker zn kutkop
toen hebben we bier gedronken. Bleek het een maand later dat een admin van fok op nog geen 200mtr van mn school een huisje had daar
Je dacht even dat je gehackt was ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
Dus jij juicht voor Rotterdamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben in Rotterdam geboren. Op het Noordplein of Katendrecht.
Welke?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een FOK!ker doet hetzelfde college als ik, dus dat heb ik de afgelopen vijf keer overgeslagen.
Uit welk gesticht kom je met die matige koosnaampjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
domme havenarbeiders die Feyenoorders
echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb ooit een meisje mee naar huis genomen. Toen bleef ze slapen, leuk en aardig.. ik ff douchen, kom ik terug, zat ze op forum.fok te kijken.
Wist ze opeens wie ik was, en ze heeft me nooit dr nickname verteld
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb ooit een meisje mee naar huis genomen. Toen bleef ze slapen, leuk en aardig.. ik ff douchen, kom ik terug, zat ze op forum.fok te kijken.
Wist ze opeens wie ik was, en ze heeft me nooit dr nickname verteld
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |