Nee man, vind het heerlijk hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man maar Rotterdam is wel kut en pauper om te wonen ben blij dat ik er weg ben.
Geen last vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Weet je wat eng is.
Hoeveel fokkers je overdag tegenkomt, zonder dat je het door hebt,...en daar dan later achterkomt
Dat denk ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Weet je wat eng is.
Hoeveel fokkers je overdag tegenkomt, zonder dat je het door hebt,...en daar dan later achterkomt
Even op de valreep?quote:
Gelukkig lopen er hier in Leiden weinig FOK!kers rond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Weet je wat eng is.
BOMMEN BOMMEN BOMMEN OP ROTTERDAM!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
rotter rotter rotter rotter daaaaaaaaam
rotterdam, rotterdaahaaahaaam!
Wij hebben zat aan elkaar. Geen douchekop nodigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vergeet de douchekop na afloop niet terug te hangen!
Ja, als je de stats aanpast zie je die lijstjes nietquote:
ik dacht gisteren dat ik Onur (?) tegen kwam, die mongool van den foksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Weet je wat eng is.
Momenteel op zuid, had je 3 maanden eerder geweest hadden we kunnen bieren op delfshaven, das 5 min lopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, misschien niet heel tactisch om het te delen. Al is ze er nou ook niet echt geheimzinnig over
[..]
Nou niet dan, ja tog.
Maar voor school zit ik bij Dijkzigt. Geen idee waar jij zit.
Dat geloof je serieus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er hier in Leiden weinig FOK!kers rond.
Al kom ik ook nooit buiten dus dat scheelt.
Nou, van zo'n breadstick voel je vast niet zoveelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wij hebben zat aan elkaar. Geen douchekop nodig
doe normaal joh achterlijke gladioolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
BOMMEN BOMMEN BOMMEN OP ROTTERDAM!
Ahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als je de stats aanpast zie je die lijstjes niet
Of zo'n groot tijgerbroodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
Voor ruige seks lijkt een baguette me mijn op zijn plaats
quote:
Ik ben benieuwd, ik ga morgen langsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werk volgende week pas weer.
LB is zo schattig omg
jou zou ik gelijk herkennenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Nogmaals: R'dam.
Altijd met een huilend en gebroken hart als ik de trein richting die kant op neem.
In Groningen heb je er ook geen één.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er hier in Leiden weinig FOK!kers rond.
Al kom ik ook nooit buiten dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |