Het herkauwen van alommisbruikte jaren '70 stereotypen kan inderdaad herkenbaar overkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zit idd wel iets herkenbaars in veel van de grappen. Haha!
Misbruikt? geef eens voorbeelden dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het herkauwen van alommisbruikte jaren '70 stereotypen kan inderdaad herkenbaar overkomen.
Ik ken precies 0,0 mensen die bijvoorbeeld maar 1 koekje willen geven aan de gasten en de koektrommel vervolgens dicht doen. Toch wordt dit alom gezien als typisch Nederlands zuunigheids trekje. Waar zijn toch al die Neerlanders die dat flikken? Als ik de verhalen mag geloven gaat dit om toch wel een klein legertje van minimaal 100.000-den koektrommel-dichtgooi-gladiatoren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef Drakire het volgende:
[..]
Misbruikt? geef eens voorbeelden dan?
Mijn oma deed datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ken precies 0,0 mensen die bijvoorbeeld maar 1 koekje willen geven aan de gasten en de koektrommel vervolgens dicht doen.
dat, net als dat afwegen van de hoeveelheid rijst. Alsof gewoon standaard de hele zak er in gooien zo geweldig isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ken precies 0,0 mensen die bijvoorbeeld maar 1 koekje willen geven aan de gasten en de koektrommel vervolgens dicht doen. Toch wordt dit alom gezien als typisch Nederlands zuunigheids trekje. Waar zijn toch al die Neerlanders die dat flikken? Als ik de verhalen mag geloven gaat dit om toch wel een klein legertje van minimaal 100.000-den koektrommel-dichtgooi-gladiatoren.
Zelf-haat is een typisch trekje van cultuurrelativisten. Die staan altijd vooraan in de rij om hun eigen cultuur af te zeiken om verlicht over te komen. Maar gerelateerd aan de realiteit is het niet. Echte verlichting is realiteitszin.
Nou en? het zijn gewoon de vooroordelen tov nederlanders, die bestaan al eeuwen bij de belgen als belgenmoppen, prima toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ken precies 0,0 mensen die bijvoorbeeld maar 1 koekje willen geven aan de gasten en de koektrommel vervolgens dicht doen. Toch wordt dit alom gezien als typisch Nederlands zuunigheids trekje. Waar zijn toch al die Neerlanders die dat flikken? Als ik de verhalen mag geloven gaat dit om toch wel een klein legertje van minimaal 100.000-den koektrommel-dichtgooi-gladiatoren.
Zelf-haat is een typisch trekje van cultuurrelativisten. Die staan altijd vooraan in de rij om hun eigen cultuur af te zeiken om verlicht over te komen. Maar gerelateerd aan de realiteit is het niet. Echte verlichting is realiteitszin.
Ik reageer op iemand die zegt er iets herkenbaars in te zien door te stellen dat die herkenbaarheid zit in de herkauwbaarheid niet in de realiteit van de claims.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? het zijn gewoon de vooroordelen tov nederlanders, die bestaan al eeuwen bij de belgen als belgenmoppen, prima toch?
Wijs eens aan waar ik zeg dat je argument faaltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die zegt er iets herkenbaars in te zien door te stellen dat die herkenbaarheid zit in de herkauwbaarheid niet in de realiteit van de claims.
Wijs nou precies eens aan waar mijn argument faalt?
Hoi muisje. Kom eens bij mijn scherpe klauwtje muizen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar ik zeg dat je argument faalt.
Same shit met dit soort dingen over allochtonen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Petattatiequote:Door recente ontwikkelingen in de samenleving en de ploteslinge opkomst van de Facebook-pagina "Tattas be like" wordt het gebruik van het woord 'tatta' om een Nederlander danwel blanke aan te duiden steeds populairder.
Dit is overduidelijk racisme en drijft ongewenst een wig tussen Nederlanders en andere bevolkingsgroepen.
Teken deze petitie om duidelijk te maken dat elk gebruik hiervan zeer ongewenst en onmenselijk is!
For four hundred years, that word has kept us down.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Deze tatta maakt geen fittie om dingen.
op wie doel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:22 schreef Fopje het volgende:
Beter een aardappelhoofd dan een apenhoofd toch?
Mijn vader en broertjequote:
Net zoals mensen die overal appelmoes bij moeten etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mijn vader en broertje![]()
Te erg gewoon.
Maar die mensen doen gewoon mayo en/of curry op van die lapjes vlees, bij gebakken aardappels of zelfs op een gebakken ei.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zoals mensen die overal appelmoes bij moeten eten
maar wel lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, alsof alles met zoveel sambal oid eten dat je smaakpapillen naar de kloten gaan zoveel beter is.
Ja, ik hou ook van sambal, maar ik zie soms gasten hele Madam Janets naarbinnen werken, dan proef je echt geen moer meer van de rest van je eten.quote:
mwa, vlammetjes van vroeger waren ook wel goed te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van sambal, maar ik zie soms gasten hele Madam Janets naarbinnen werken, dan proef je echt geen moer meer van de rest van je eten.
lust ik ook wel, alleen die buikpijn en ringburn de volgende dagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van sambal, maar ik zie soms gasten hele Madam Janets naarbinnen werken, dan proef je echt geen moer meer van de rest van je eten.
Tegenwoordig zijn die dingen echt zo slap!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mwa, vlammetjes van vroeger waren ook wel goed te doen
Hoezo ''weer''quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het best grappig en kan er best om lachen. Meteen een goede reden om eindelijk zonder gedoe het woord neger weer te gaan gebruiken. Gelijke monniken, gelijke kappen. Stelletje hypocriete eikels allemaal.
Beste eten ooit.quote:
Dat is ook anders. Minderheden hebben er dagelijks last van. Wij als meerderheid hoeven ons niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Plofkipje het volgende:
![]()
Hoewel ik er om moet lachen, vraag ik me toch af hoe het zou zijn als zoiets zou gedaan worden met buitenlanders, als in Mocros be like o.i.d.
Rij die body als een tank nigga!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |