mwa, vlammetjes van vroeger waren ook wel goed te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van sambal, maar ik zie soms gasten hele Madam Janets naarbinnen werken, dan proef je echt geen moer meer van de rest van je eten.
lust ik ook wel, alleen die buikpijn en ringburn de volgende dagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook van sambal, maar ik zie soms gasten hele Madam Janets naarbinnen werken, dan proef je echt geen moer meer van de rest van je eten.
Tegenwoordig zijn die dingen echt zo slap!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mwa, vlammetjes van vroeger waren ook wel goed te doen
Hoezo ''weer''quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het best grappig en kan er best om lachen. Meteen een goede reden om eindelijk zonder gedoe het woord neger weer te gaan gebruiken. Gelijke monniken, gelijke kappen. Stelletje hypocriete eikels allemaal.
Beste eten ooit.quote:
Dat is ook anders. Minderheden hebben er dagelijks last van. Wij als meerderheid hoeven ons niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:16 schreef Plofkipje het volgende:
![]()
Hoewel ik er om moet lachen, vraag ik me toch af hoe het zou zijn als zoiets zou gedaan worden met buitenlanders, als in Mocros be like o.i.d.
Rij die body als een tank nigga!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |