abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:10:35 #1
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135047436

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en andere gebeurtenissen van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 04-01-2014 18:19:12 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:12:06 #2
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135047519
Het is gelukt hoor. *) De foto's zijn nu veel mooier.

En ondanks de dood van Browning en Doug vond ik de foto's toch erg mooi. We kunnen ze beter nu gebruiken dan wanneer niemand ze meer kent straks. :9
pi_135047552
Weer een mooie title card luftersel _O_ _O_ _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_135048137
Wel opvallend dat Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers de oude titlecard uit 2012 nog gebruikt :D Alsof de redacteuren ook terugverlangen naar die tijd _O-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:27:48 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135048356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
Wel opvallend dat Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers de oude titlecard uit 2012 nog gebruikt :D Alsof de redacteuren ook terugverlangen naar die tijd _O-
Dat dacht ik dus ook al. :') De schrijvers van het artikel brengen het ook niet echt vol overtuiging naar voren dat er nieuwe producers zijn aangesteld. Meer van: ja, van Krakwood moesten we dit melden, maar waarom eigenlijk?
pi_135048586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al. :') De schrijvers van het artikel brengen het ook niet echt vol overtuiging naar voren dat er nieuwe producers zijn aangesteld. Meer van: ja, van Krakwood moesten we dit melden, maar waarom eigenlijk?
Omdat ze anders geen toestemming meer krijgen voor het afnemen van interviews met de cast en geen exclusieve scoops meer krijgen? :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:34:51 #7
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135048721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Omdat ze anders geen toestemming meer krijgen voor het afnemen van interviews met de cast en geen exclusieve scoops meer krijgen? :')
"Exclusieve scoops" _O-
Hoeveel interviews van James Sutton en Kieth Rice (of hoe je die k*tnaam dan ook schrijft) over de verkrachting hebben ze al wel niet geplaatst? :') Ze brengen tegenwoordig vaker dingen naar voren die we allang weten dan echt nieuws.
pi_135049052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

"Exclusieve scoops" _O-
Hoeveel interviews van James Sutton en Kieth Rice (of hoe je die k*tnaam dan ook schrijft)
Bijna goed, het is Keith :P

quote:
over de verkrachting hebben ze al wel niet geplaatst? :') Ze brengen tegenwoordig vaker dingen naar voren die we allang weten dan echt nieuws.
Ook dat ja :') Maar is het je ook niet opgevallen dat Krakwood in bijna ieder interview door de cast wordt opgehemeld alsof het God zelf is? :') Het is haast lachwekkend _O-
pi_135049715

Mooie laatste scènes tussen Esther en Tilly _O_ Arme Esther :'(
Goodbye Tilly :W

Verder:
Carmel ;(
Theresa :r :r :r
Jim _O- _O- _O-
Dodger ;(
Robbie :r :r :r
John Paul _O-
Diane :') :r
Sam :D _O_ _O-
Fraser :')
pi_135050365
Ik zie trouwens twee interessante vacatures staan op de site van Lime Pictures:

quote:
Script Editors - Hollyoaks

Hollyoaks has just celebrated its 18th Birthday and we are looking for experienced, passionate SCRIPT EDITORS to bolster our award-winning editorial team as we look to maintain and build on the high standards that have brought us to this important milestone.

Successful candidates will ideally have experience in continuing drama but must certainly love soap and have a proven track record as a script editor. Essential attributes include:
- A brilliant instinct for the balance of comedy, high drama and heart-breaking human stories that define the show.
- An excellent grasp of script structure and story, both within episodes and longer narrative arcs.
- The ability to work calmly to tight deadlines and high standards within the demanding environment of high-volume drama, which requires rock-solid organisational and time-management skills.
- Excellent interpersonal skills and the ability to have honest, tough conversations while maintaining the friendly, supportive environment on which we pride ourselves.
- The confidence and creativity to take global notes on scripts and work with writers to implement them imaginatively and independently.
- A good awareness of the production elements of making drama for television.

Salary is dependent on experience but will be between £35,000 to £45,000.

Please send your CV and a cover letter to recruitment@limepictures.com.
quote:
Assistant Script Editor

Hollyoaks is looking for an organised, hard-working and ambitious ASSISTANT SCRIPT EDITOR to join the editorial team. The successful candidate will attend script meetings and participate in editorial discussions; they will also work with the other Assistant Script Editors in processing and issuing script amendments and will provide general support, as required, to the script editors.

Successful candidates will ideally have experience in continuing drama, but must certainly love soap. Essential attributes include:
Excellent organisational skills and the ability to work quickly and accurately to very tight, conflicting deadlines.
An instinct for (or experience of) storytelling and speech to allow them to contribute in editorial discussions, as required.
Excellent interpersonal skills and the ability to have honest, tough conversations while maintaining the friendly, supportive environment on which we pride ourselves.
Excellent IT skills. A thorough knowledge of production, script and story processes and procedures.
The ability to be flexible and work independently.
An excellent command of written and spoken English.

Salary is dependent on experience.

Please send your CV and a cover letter to recruitment@limepictures.com.
Hm, het is dat ik voorlopig niet weg kan, anders had ik misschien wel een poging gewaagd :9
Misschien iets voor jou luftersel? :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:12:41 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135057940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens twee interessante vacatures staan op de site van Lime Pictures:

[..]

[..]

Hm, het is dat ik voorlopig niet weg kan, anders had ik misschien wel een poging gewaagd :9
Misschien iets voor jou luftersel? :P
Haha meen je dat serieus? Het klinkt anders verrekte moeilijk. En ik denk niet dat ik daarop zou solliciteren; zo goed is mijn Engels ook weer niet en zo geweldig in het bedenken van verhalen ben ik ook niet. Maar zou jij het echt doen als 't kon? :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:47:48 #12
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135058310
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef PeterKelder het volgende:

Mooie laatste scènes tussen Esther en Tilly _O_ Arme Esther :'(
Goodbye Tilly :W

Verder:
Carmel ;(
Jim _O- _O- _O-
Dodger ;(
Robbie :r :r :r
John Paul _O-
Diane :') :r
Sam :D _O_ _O-
Fraser :')
Heb de aflevering net gezien, inderdaad wéér een goede aflevering. Alleen dat van Tilly/Chloe/Esther ging me echt té snel. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden.

Dat gedoe met Finn/Diane/John-Paul vind ik ook maar niks, het is té toevallig. Welke moeder doet nou zoiets? :') Alleen Diane... Nog iets wat we aan haar lijstje van slechte beslissingen kunnen toevoegen.

En tja, dat van Theresa/Carmel/Jim vond ik eigenlijk wel grappig. :9 Ik hoop wel dat ze Dodger nog gaan betrekken in dit verhaal, want anders snap ik niet waar hij voor nodig was.
pi_135059886
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha meen je dat serieus? Het klinkt anders verrekte moeilijk. En ik denk niet dat ik daarop zou solliciteren; zo goed is mijn Engels ook weer niet en zo geweldig in het bedenken van verhalen ben ik ook niet. Maar zou jij het echt doen als 't kon? :P
Nou ja, een kans wagen zou ik misschien nog wel doen als het kon. De kans dat ze iemand uit The Netherlands aannemen voor zo'n functie is toch vrij ondenkbaar, maar het is altijd weer een nieuwe ervaring nietwaar? :P
pi_135060038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Heb de aflevering net gezien, inderdaad wéér een goede aflevering. Alleen dat van Tilly/Chloe/Esther ging me echt té snel. Dat hadden ze beter moeten voorbereiden.

Dat gedoe met Finn/Diane/John-Paul vind ik ook maar niks, het is té toevallig. Welke moeder doet nou zoiets? :') Alleen Diane... Nog iets wat we aan haar lijstje van slechte beslissingen kunnen toevoegen.

En tja, dat van Theresa/Carmel/Jim vond ik eigenlijk wel grappig. :9 Ik hoop wel dat ze Dodger nog gaan betrekken in dit verhaal, want anders snap ik niet waar hij voor nodig was.
Dronken Jim was echt geniaal _O- _O- _O-
Theresa kots ik nu echt uit :r Ik kijk echt uit naar haar exit, het is denk ik geen dag te vroeg :N Maar wat de rol van Dodger hierin is geweest... Misschien om te laten zien hoe ver Theresa kan gaan om te krijgen wat ze wil en om Carmel een reden te geven Sonny te waarschuwen?

En Sam had ook eindelijk haar triomf om Trevor een hak te zetten :D Ik gun het haar wel :Y
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:36:32 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135060520
WAUW
Ik weet dat je geen fan bent van EastEnders, maar de scène vanaf 22:22 is echt grote klasse. _O_ Danny Dyer (en zijn onscreen zoon) lieten me bijna huilen, zo goed deden ze het. En ik weet dat je fan bent van Danny. :D

Waren er maar vaker zulke scènes in Hollyoaks, dat hebben ze echt nodig...
pi_135060730
Hm, in de reacties op Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers zie ik een aantal mensen de suggestie geven om Kathleen Beedles aan te stellen ter vervanging van Krakwood. Zij schijnt in haar periode bij Hollyoaks goed werk te hebben verricht. Maar toen bijna twee jaar geleden bekend werd dat ze het Hollyoaks-team zou gaan versterken, waren de mensen nog gematigd enthousiast.

Maar goed, mensen waren ook enthousiast toen bekend werd dat Krakwood terug zou keren bij Hollyoaks, omdat-ie in zijn eerste periode zulke goede dingen had verricht. En als je leest hoe ze nu over hem denken... :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:55:00 #17
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135061014
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, in de reacties op Digital Spy bij het artikel over de nieuwe producers zie ik een aantal mensen de suggestie geven om Kathleen Beedles aan te stellen ter vervanging van Krakwood. Zij schijnt in haar periode bij Hollyoaks goed werk te hebben verricht. Maar toen bijna twee jaar geleden bekend werd dat ze het Hollyoaks-team zou gaan versterken, waren de mensen nog gematigd enthousiast.

Maar goed, mensen waren ook enthousiast toen bekend werd dat Krakwood terug zou keren bij Hollyoaks, omdat-ie in zijn eerste periode zulke goede dingen had verricht. En als je leest hoe ze nu over hem denken... :D
Zoiets las ik ook al inderdaad. En velen vonden het ook al niet fijn dat de oude producer van EE die in 2010 de serie kapotmaakte nu aangesteld is als producer bij Hollyoaks. We zullen maar gewoon moeten afwachten, want ze zullen echt niet ontslag nemen vanwege reacties van fans. :')
pi_135061417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zoiets las ik ook al inderdaad. En velen vonden het ook al niet fijn dat de oude producer van EE die in 2010 de serie kapotmaakte nu aangesteld is als producer bij Hollyoaks. We zullen maar gewoon moeten afwachten, want ze zullen echt niet ontslag nemen vanwege reacties van fans. :')
Het lijkt er sowieso wel op dat Krakwood iets minder invloed uit gaat oefenen op het verhaal. De functie van Series Producer is ongeveer hetzelfde als de functie van Creative Producer/Inhoudelijk Uitvoerend Producent, oftewel een producer die zich bezighoudt met het inhoudelijke plaatje (personages, verhalen, casting etc.).
Een Executive Producer houdt zich dan weer bezig met de algehele productie, dus meer met het budget, de werknemers achter de schermen etc. Ook houdt die zich bezig met de inhoudelijke kant van de productie, maar dat is slechts een klein onderdeel van diens werkzaamheden.

Het afgelopen jaar vervulde Krakwood zowel de functie van Series als Executive Producer onder een algehele laatste omschrijving van de werkzaamheden. Dat er nu aparte Series Producers zijn aangesteld zou dus kunnen betekenen dat Krakwood zich meer wil focussen op één gedeelte van zijn werkzaamheden - of zoals we al konden lezen in reacties op DS een beetje inspiratieloos aan het worden is en dit wil tegengaan. Pin mij er niet op vast, het is een vermoeden dat ik heb. En een vermoeden waarvan ik stiekem hoop dat het waar is :9
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:22:25 #19
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135061733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het lijkt er sowieso wel op dat Krakwood iets minder invloed uit gaat oefenen op het verhaal. De functie van Series Producer is ongeveer hetzelfde als de functie van Creative Producer/Inhoudelijk Uitvoerend Producent, oftewel een producer die zich bezighoudt met het inhoudelijke plaatje (personages, verhalen, casting etc.).
Een Executive Producer houdt zich dan weer bezig met de algehele productie, dus meer met het budget, de werknemers achter de schermen etc. Ook houdt die zich bezig met de inhoudelijke kant van de productie, maar dat is slechts een klein onderdeel van diens werkzaamheden.

Het afgelopen jaar vervulde Krakwood zowel de functie van Series als Executive Producer onder een algehele laatste omschrijving van de werkzaamheden. Dat er nu aparte Series Producers zijn aangesteld zou dus kunnen betekenen dat Krakwood zich meer wil focussen op één gedeelte van zijn werkzaamheden - of zoals we al konden lezen in reacties op DS een beetje inspiratieloos aan het worden is en dit wil tegengaan. Pin mij er niet op vast, het is een vermoeden dat ik heb. En een vermoeden waarvan ik stiekem hoop dat het waar is :9
Op dít gebied ben jij dan weer expert. :D Haal het nu al allemaal door de war. _O- En ik zal denk nooit echt begrijpen welke functie nou wat met zich meebrengt. Afgezien van die je nu hebt genoemd dan.
pi_135062019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

Op dít gebied ben jij dan weer expert. :D Haal het nu al allemaal door de war. _O- En ik zal denk nooit echt begrijpen welke functie nou wat met zich meebrengt. Afgezien van die je nu hebt genoemd dan.
Nou ja, expert... Ik weet er iets van af :P Maar als je mij zou vragen wat nou een Co-Executive Producer is denk ik dat ik het antwoord schuldig zou blijven, dat is ook voor mij (nog) een raadsel _O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:26:02 #21
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135063913
Ik zit net weer even Sienna's Last Stand te kijken en kom ineens dit tegen:

Wat een prachtig shot is dat zeg. :o Had ik eerder niet eens gezien denk ik.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:51:25 #22
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135064999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net weer even Sienna's Last Stand te kijken en kom ineens dit tegen:

[ afbeelding ]
Wat een prachtig shot is dat zeg. :o Had ik eerder niet eens gezien denk ik.
Was je dat niet opgevallen? :o Het is inderdaad echt een prachtig shot _O_ Sowieso was Maxine echt prachtig in die aflevering O+ Dit shot vooral:

En dan te bedenken dat ze al bijna 30 is :o
pi_135065033
quote:
Die was wel geinig ja _O- Ook het jaar 2013 in tweets vond ik wel leuk om te zien :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:13:20 #25
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135065519
Ik kreeg ineens inspiratie. 8-)

Misschien kunnen we die ooit nog wel eens gebruiken. Het geeft precies het goede dramagehalte van Hollyoaks weer vind ik. :)
pi_135065708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:13 schreef luftersel het volgende:
Ik kreeg ineens inspiratie. 8-)

[ afbeelding ]

Misschien kunnen we die ooit nog wel eens gebruiken. Het geeft precies het goede dramagehalte van Hollyoaks weer vind ik. :)
Wow _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 10:57:00 #27
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135095820
quote:
Hollyoaks' Sinead O'Connor hopes for a fresh start as her wedding day arrives later this month.

Sinead (Stephanie Davis) wears an eye-catching red gown as she turns up for the ceremony, which has been funded by her fiancé Freddie Roscoe's new father-in-law Fraser Black.

While no expense has been spared for the wedding, there's no guarantee of a happy day for Sinead as she has made a big mistake in the build-up to the ceremony.

As we've previously reported, Sinead spends the night with Freddie's younger brother Robbie when she wrongly assumes that her partner is cheating on her with Lindsey Butterfield.

Gossip about Sinead's mistake soon spreads through the Roscoe clan and makes its way to Freddie. Afterwards, Sinead is hopeful that Freddie can forgive her and the wedding will go ahead - but will he still want to go through with it?

Hoewel de foto's er prachtig uitzien: :r :r :r :r
Ik weet echt niet waar ze mee bezig zijn de laatste tijd. Die Roscoe bruiloften blijven maar komen. En tot nu toe heeft geen enkele betekenis gehad.
pi_135096408
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoewel de foto's er prachtig uitzien: :r :r :r :r
Ik weet echt niet waar ze mee bezig zijn de laatste tijd. Die Roscoe bruiloften blijven maar komen. En tot nu toe heeft geen enkele betekenis gehad.
Een Roscoe-bruiloft heeft alleen betekenis wanneer er dit zou gebeuren:

En dat dan natuurlijk alle Roscoes (oké, met uitzondering van Jason) dodelijk worden getroffen :)
  zondag 5 januari 2014 @ 11:38:22 #29
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135096504
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Een Roscoe-bruiloft heeft alleen betekenis wanneer er dit zou gebeuren:

En dat dan natuurlijk alle Roscoes (oké, met uitzondering van Jason) dodelijk worden getroffen :)
Zo, ochtendhumeurtje? _O-
Maar je hebt wel gelijk. Nou hoeft zó'n bruiloft ook weer niet, maar het maakt me echt niet uit als Joe, Ziggy, Freddie, Robbie, Fraser en Sandy toevallig omkomen... Op wat voor manier dan ook. :D
pi_135096648
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo, ochtendhumeurtje? _O-
Nah, op zondag duurt het altijd wat langer voor ik wakker ben :P

quote:
Maar je hebt wel gelijk. Nou hoeft zó'n bruiloft ook weer niet, maar het maakt me echt niet uit als Joe, Ziggy, Freddie, Robbie, Fraser en Sandy toevallig omkomen... Op wat voor manier dan ook. :D
Dat ze allemaal achter elkaar lopen door Hollyoaks Village, de laatste in de rij uitglijdt over een bananenschil en er een domino-effect ontstaat, waarbij ze allemaal zó terechtkomen dat ze het niet overleven :9

Maar ja, dat is nogal saai, Krakwood kennende :')
  zondag 5 januari 2014 @ 12:06:02 #31
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135097038
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat ze allemaal achter elkaar lopen door Hollyoaks Village, de laatste in de rij uitglijdt over een bananenschil en er een domino-effect ontstaat, waarbij ze allemaal zó terechtkomen dat ze het niet overleven :9

Maar ja, dat is nogal saai, Krakwood kennende :')
Godsamme _O- _O- _O- _O- _O-

Mensen die dit topic lezen moeten nu vast denken dat de 'topicleiders' zijn veranderd van fans naar haters. God, wat klagen wij toch veel over Krakwood. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 05-01-2014 14:09:13 ]
pi_135102404
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me :9

quote:
Mensen die dit topic lezen moeten nu vast denken dat de 'topicleiders' zijn veranderd van fans naar haters. God, wat klagen wij toch veel over Krakwood. _O-
Ach, gelukkig zijn er ook nog positieve dingen aan Hollyoaks: de Lomaxes, Maxine, Nancy, Carmel, Jim, Dodger, Dirk, Cindy... :)
  zondag 5 januari 2014 @ 15:09:37 #33
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135103246
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie het al helemaal voor me :9
Nogmaals:
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:06 schreef luftersel het volgende:

Dit wordt echt te erg. Helemaal omdat ik dit nog echt zie gebeuren als Krakwood zo doorgaat. :')
pi_135103404
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nogmaals:

[..]

Dit wordt echt te erg. Helemaal omdat ik dit nog echt zie gebeuren als Krakwood zo doorgaat. :')
Nah, het is voor Krakwood alleen interessant als

1. Mercedes er op de een of andere manier bij betrokken is
2. De bananenschil een explosief bevat
3. Het slachtoffer een voor Krakwood oninteressant personage is

... Oh shit, dit kan inderdaad zo gebeuren :')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:14:01 #35
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135103473
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nah, het is voor Krakwood alleen interessant als

1. Mercedes er op de een of andere manier bij betrokken is
2. De bananenschil een explosief bevat
3. Het slachtoffer een voor Krakwood oninteressant personage is

... Oh shit, dit kan inderdaad zo gebeuren :')
Ik zie een personage als Esther nog best zo aan haar einde komen... :|W
  zondag 5 januari 2014 @ 15:14:58 #36
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135103523
Ik snap overigens ook echt NIET waarom ze Holly gerecast hebben. Hebben ze überhaupt al iets gedaan met dat karakter naast haar ontmaagding, wat zo oninteressant was als de pest?
pi_135103572
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zie een personage als Esther nog best zo aan haar einde komen... :|W
Ik had haar in gedachten toen ik het derde punt opschreef :X
  zondag 5 januari 2014 @ 15:17:31 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135103654
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik had haar in gedachten toen ik het derde punt opschreef :X
Terwijl ik haar toch een van de interessantere personages vind. Veel interessanter dan Mercedes of Sinead.. :r
pi_135103655
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef luftersel het volgende:
Ik snap overigens ook echt NIET waarom ze Holly gerecast hebben. Hebben ze überhaupt al iets gedaan met dat karakter naast haar ontmaagding, wat zo oninteressant was als de pest?
Nou, naast dat punt: werd Holly geen 16 toen? Ik had op z'n minst een Sweet Sixteen-party bij haar verwacht :D Maar waar ze genoegen mee mocht nemen was een diepvriespizza en een onderonsje met Jason :')
pi_135103755
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Terwijl ik haar toch een van de interessantere personages vind. Veel interessanter dan Mercedes of Sinead.. :r
Zeker. Maar je ziet hoe het is gegaan met Tilly's exit: oninteressant volgens de makers, dus dat proppen we binnen twee weken en dan is het klaar :{
  zondag 5 januari 2014 @ 15:42:20 #41
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135104690
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker. Maar je ziet hoe het is gegaan met Tilly's exit: oninteressant volgens de makers, dus dat proppen we binnen twee weken en dan is het klaar :{
Ik kan daar dus echt zo slecht tegen hè. Maar ik snap wel dat ze haar zo'n exit geven: Tilly heeft bijna niks te doen gehad in haar tijd in Hollyoaks. Ze heeft anderhalve verhaallijn gehad: haar relatie met Jen en die met Esther (ik reken Later niet mee) en die hebben maar een paar weken gelopen. Het zou raar zijn om in zo'n karakter dan veel te investeren voor haar exit (net als toen met Barney, Liberty, Annelise en Rob). Maar toch is het jammer... :{

Vond het nog heel wat dat ze haar niet ook dood hebben laten gaan: dat is de makkelijkste manier voor Krakwood om van ongebruikte personages af te komen (Leanne, Doug, Ash). Of gewoon van beeld schrappen (Lacey, Barney, Liberty, Rob, Annelisse). Ze heeft tenminste nog íets van een exit gehad.
pi_135105449
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik kan daar dus echt zo slecht tegen hè. Maar ik snap wel dat ze haar zo'n exit geven: Tilly heeft bijna niks te doen gehad in haar tijd in Hollyoaks. Ze heeft anderhalve verhaallijn gehad: haar relatie met Jen en die met Esther (ik reken Later niet mee) en die hebben maar een paar weken gelopen. Het zou raar zijn om in zo'n karakter dan veel te investeren voor haar exit (net als toen met Barney, Liberty, Annelise en Rob). Maar toch is het jammer... :{

Vond het nog heel wat dat ze haar niet ook dood hebben laten gaan: dat is de makkelijkste manier voor Krakwood om van ongebruikte personages af te komen (Leanne, Doug, Ash). Of gewoon van beeld schrappen (Lacey, Barney, Liberty, Rob, Annelisse). Ze heeft tenminste nog íets van een exit gehad.
Tja. Het blijft verbazingwekkend dat Hollyoaks een jongerensoap genoemd wordt, maar dat vrijwel alle jongeren in de serie er (vaak bij gebrek aan een verhaallijn) eruit gebonjourd worden. Oké, misschien zijn ze niet allemaal even interessant, maar een beetje scenarioschrijver weet daar iets op te verzinnen. Ziekte, een kind, schulden, noem maar op. Maar gewoon van het beeld laten verdwijnen en later een simpele verklaring geven is meer de stijl van deze schrijvers. Het lijkt verdomd veel op ONM seizoen 2/begin seizoen 3 :{

Ik denk dat als Hollyoaks Fans ook heel 2011 op YouTube heeft neergezet, ik daar maar eens aan begin. Lijkt me wel leuk om te zien, allemaal jonge personages zonder dat clownsnummer van Fraser en Trevor :)
  zondag 5 januari 2014 @ 16:12:43 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135105963
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat als Hollyoaks Fans ook heel 2011 op YouTube heeft neergezet, ik daar maar eens aan begin. Lijkt me wel leuk om te zien, allemaal jonge personages zonder dat clownsnummer van Fraser en Trevor :)
Hmmmm. Ik zou het niet doen als ik jou was. _O- Toen wisten ze namelijk ook niks te doen met de tieners (weet je nog dat ik dat filmpje van Duncan liet zien als karatekanjer? :') ). Maar als je toch 2011 wil kijken, kijk de Silas verhaallijn! Die was echt geweldig.

De nadruk dat jaar lag echter vooral op Mercedes (hoe kan het ook anders), Theresa en Ethan's geheime relatie, Texas en Mandy die Cindy proberen op te lichten, Silas vs. Lynsey, Warren als Trevor 2.0 en de aftermath van Jacqui's verkrachting. Verder waren het allemaal losse flodders: Ruby als een soort van Robbie die vervelend deed, Duncan, Ricky, Seth en Esther die niks te doen hadden, Sinead en Jason/Jasmine die een jaar lang om Bart vochten, etc. Als je veel van de exits zoals die van Liberty/Barney/Tilly wil zien, waar dus niks in is geïnvesteerd, moet je zeker de afleveringen uit 2011 kijken. :')

Ik persoonlijk zou beginnen ergens rond de zomer, toen begon het pas interessant te worden! De Sixth Formers worden trouwens ook rond die periode geïntroduceerd, maar zij zijn heel saai en irritant.
pi_135106262
James Sutton speelde eerst in Emmerdale. Dat is ook geweldige soap hoor. Jammer dat Danny Miller eruit is. Hij speelde Aaron, een homojongen. Hij had een relatie met Jackson. Deze clips met ook de toen veelbesproken traincrash moet je zien.

Het verhaal van Aaron en Jackson in Emmerdale is hier te vinden: http://www.youtube.com/user/kimbaforevaryanlamb
pi_135106653
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:20 schreef Mylene het volgende:
James Sutton speelde eerst in Emmerdale. Dat is ook geweldige soap hoor. Jammer dat Danny Miller eruit is. Hij speelde Aaron, een homojongen. Hij had een relatie met Jackson. Deze clips met ook de toen veelbesproken traincrash moet je zien.

Het verhaal van Aaron en Jackson in Emmerdale is hier te vinden: http://www.youtube.com/user/kimbaforevaryanlamb
Welkom! :)
Kleine correctie: James speelde tussendoor in Emmerdale ;) Van 2006-2008 was hij al te zien in Hollyoaks als John Paul :)
Die crash ziet er trouwens wel heftig uit :o Minpunt vind ik dan weer wel dat er geen achtergrondmuziek bij zit _O- Dat geeft zo'n moment toch iets meer lading vind ik altijd :)
pi_135106693
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hmmmm. Ik zou het niet doen als ik jou was. _O- Toen wisten ze namelijk ook niks te doen met de tieners (weet je nog dat ik dat filmpje van Duncan liet zien als karatekanjer? :') ). Maar als je toch 2011 wil kijken, kijk de Silas verhaallijn! Die was echt geweldig.

De nadruk dat jaar lag echter vooral op Mercedes (hoe kan het ook anders), Theresa en Ethan's geheime relatie, Texas en Mandy die Cindy proberen op te lichten, Silas vs. Lynsey, Warren als Trevor 2.0 en de aftermath van Jacqui's verkrachting. Verder waren het allemaal losse flodders: Ruby als een soort van Robbie die vervelend deed, Duncan, Ricky, Seth en Esther die niks te doen hadden, Sinead en Jason/Jasmine die een jaar lang om Bart vochten, etc. Als je veel van de exits zoals die van Liberty/Barney/Tilly wil zien, waar dus niks in is geïnvesteerd, moet je zeker de afleveringen uit 2011 kijken. :')

Ik persoonlijk zou beginnen ergens rond de zomer, toen begon het pas interessant te worden! De Sixth Formers worden trouwens ook rond die periode geïntroduceerd, maar zij zijn heel saai en irritant.
Is het echt zó slecht? :D _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 16:37:08 #47
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135106873
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is het echt zó slecht? :D _O-
Ga je gang en ontdek het zelf.

pi_135107023
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ga je gang en ontdek het zelf.

[ afbeelding ]
Haha, dit is wel het andere uiterste vergeleken met de huidige stijl van de serie _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 16:44:17 #49
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135107098
Trouwens een erg leuke en interessante video van de set op Hollyoaks gevonden:
My Hollyoaks set tour with Bronagh Waugh, Kieron Richardson and PJ Brennan

Wat is PJ toch ook een leukerd. O+ Mis hem zo... En alle acteurs zijn ook heel aardig tegen ze.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:47:25 #50
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135107224
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, dit is wel het andere uiterste vergeleken met de huidige stijl van de serie _O-
Dát is wel zo: in 2011/2012 zat wel veel meer humor en er waren ook veel meer leuke stelletjes, zoals Darren en Nancy en Jacqui en Rhys.
pi_135107867
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef luftersel het volgende:
Trouwens een erg leuke en interessante video van de set op Hollyoaks gevonden:
My Hollyoaks set tour with Bronagh Waugh, Kieron Richardson and PJ Brennan

Wat is PJ toch ook een leukerd. O+ Mis hem zo... En alle acteurs zijn ook heel aardig tegen ze.
Leuk ook dat ze daar op de set een rondleiding krijgen :D
pi_135107934
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dát is wel zo: in 2011/2012 zat wel veel meer humor en er waren ook veel meer leuke stelletjes, zoals Darren en Nancy en Jacqui en Rhys.
Daarom ben ik ook wel blij dat die eerste twee weer bij elkaar komen :) De chemie tussen Ashley en Jessica is echt prachtig om te zien O+ _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 17:46:38 #53
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135109565
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Leuk ook dat ze daar op de set een rondleiding krijgen :D
Ik lachte me kapot toen ik zag waar het politiebureau op de set zat. _O- Echt zo'n stukje van 4 meter of zo. En het huis van de McQueens heeft ook een vreemd opgebouwd decor.
pi_135110310
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik lachte me kapot toen ik zag waar het politiebureau op de set zat. _O- Echt zo'n stukje van 4 meter of zo.
Echt grappig ja, zit gewoon ergens in een hoekje _O-

quote:
En het huis van de McQueens heeft ook een vreemd opgebouwd decor.
Hoezo dat?
  zondag 5 januari 2014 @ 18:10:36 #55
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135110594
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Echt grappig ja, zit gewoon ergens in een hoekje _O-

[..]

Hoezo dat?
Ik wist nooit wat er achter dat afgesloten stuk zat in de woonkamer. Blijk dus gewoon Mercedes' kamer te zijn, die eigenlijk boven zou moeten zitten, en nog een kamertje ertussen. Vreemd dat me dat nog nooit is opgevallen. En dat die kamer van Mercedes ook gewoon maar half is. _O-

Daar achter die linkse deur. Nooit geweten wat daar zat. :')
pi_135110896
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik wist nooit wat er achter dat afgesloten stuk zat in de woonkamer. Blijk dus gewoon Mercedes' kamer te zijn, die eigenlijk boven zou moeten zitten, en nog een kamertje ertussen. Vreemd dat me dat nog nooit is opgevallen. En dat die kamer van Mercedes ook gewoon maar half is. _O-

[ afbeelding ]

Daar achter die linkse deur. Nooit geweten wat daar zat. :')
Tja, de magie van de televisie :P
pi_135110939
Ik zit nu trouwens de scènes met Tony en Cindy van eind 2012 te kijken. Echt geniaal _O- _O- _O-
En de one-liners van Holly zijn ook briljant _O- Ik mis Wallis Day :'(
  zondag 5 januari 2014 @ 18:21:45 #58
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111090
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit nu trouwens de scènes met Tony en Cindy van eind 2012 te kijken. Echt geniaal _O- _O- _O-
En de one-liners van Holly zijn ook briljant _O- Ik mis Wallis Day :'(
Haha, ik denk dat ik weet waar je het over hebt. Dat Tony alles wat van hem is afplakt in de keuken en Cindy anders het huis uitzet? _O-
pi_135111223
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat ik weet waar je het over hebt. Dat Tony alles wat van hem is afplakt in de keuken en Cindy anders het huis uitzet? _O-
Ik ben net bij de scène waarin Tony de huisregels uitlegt aan Cindy en Holly _O- _O- _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 18:28:23 #60
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111354
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben net bij de scène waarin Tony de huisregels uitlegt aan Cindy en Holly _O- _O- _O-
Jammer dat dat maar een weekje of zo was. Daarna zag je Cindy maandenlang niet en toen zag je haar ineens elke week in Price Slice staan met een ander kapsel. :') En Holly zag je ook niet echt meer.
pi_135111388

De scène op 1:56 _O-

(Enthousiast) "What happens in Vegas, stays in Vegas."
"What happens in Maxine's head, stays in Maxine's head!"
  zondag 5 januari 2014 @ 18:31:49 #62
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111493
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef PeterKelder het volgende:

De scène op 1:56 _O-

(Enthousiast) "What happens in Vegas, stays in Vegas."
"What happens in Maxine's head, stays in Maxine's head!"
DAT ZINNETJE is mij ook echt altijd bijgebleven, toevallig. _O- _O- _O- _O- _O-
Ik heb die zo vaak willen quoten hier, maar omdat je dat gedeelte niet gezien had heb ik dat nooit gedaan. Maxine en Mitzeee waren echt geweldig samen. _O_

Dit was trouwens nog de oude Maxine. Even wennen, hè? :P
  zondag 5 januari 2014 @ 18:35:42 #63
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111678
Trouwens niet heel 2012/2013 nu gaan kijken, hè!? _O- Ik ben van plan al die samenvattingen nog te geven tot ongeveer mid 2013. Dan kun je kiezen welke maanden je leuk lijken. *)

Tenminste, ik kan je niks verbieden natuurlijk, maar anders hoef ik die samenvattingen ook niet meer te geven straks en dat vind ik juist leuk. _O-
pi_135111808
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef luftersel het volgende:
Trouwens niet heel 2012/2013 nu gaan kijken, hè!? _O- Ik ben van plan al die samenvattingen nog te geven tot ongeveer mid 2013. Dan kun je kiezen welke maanden je leuk lijken. *)

Tenminste, ik kan je niks verbieden natuurlijk, maar anders hoef ik die samenvattingen ook niet meer te geven straks en dat vind ik juist leuk. _O-
Dan moeten de maanden februari t/m september wel opnieuw op internet komen te staan, wil ik die gaan bekijken ;)

Geef die samenvattingen juist!!! Altijd leuk om te zien/lezen :Y
  zondag 5 januari 2014 @ 18:40:47 #65
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111885
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan moeten de maanden februari t/m september wel opnieuw op internet komen te staan, wil ik die gaan bekijken ;)
Ik zag dat ze bijna allemaal wel te downloaden zijn als torrents volgens mij. Dus ik hoop dat dat wel goed komt. En anders doet Hollyoaks Fans dat misschien nog wel. :D

quote:
Geef die samenvattingen juist!!! Altijd leuk om te zien/lezen :Y
Ja, ik bedoelde ook meer dat het minder leuk is om ze te geven als je zelf de afleveringen al gezien hebt. _O-
pi_135111930
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

DAT ZINNETJE is mij ook echt altijd bijgebleven, toevallig. _O- _O- _O- _O- _O-
Ik heb die zo vaak willen quoten hier, maar omdat je dat gedeelte niet gezien had heb ik dat nooit gedaan. Maxine en Mitzeee waren echt geweldig samen. _O_

Dit was trouwens nog de oude Maxine. Even wennen, hè? :P
Maxine is sowieso al schattig, of ze nu ontzettend keurig of een complete losbol is O+
Die scène ook waarin ze tegenover Mitzeee laat blijken Callum wel aantrekkelijk te vinden en Mitzeee haar vertelt dat-ie nog geen 18 is _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 18:43:23 #67
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135111988
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maxine is sowieso al schattig, of ze nu ontzettend keurig of een complete losbol is O+
Die scène ook waarin ze tegenover Mitzeee laat blijken Callum wel aantrekkelijk te vinden en Mitzeee haar vertelt dat-ie nog geen 18 is _O-
De beste scène van die twee blijft altijd de scène waar ze dronken zijn tijdens Kerstmis en Mitzeee (of Maxine) achterovervalt zonder dat de ander het doorheeft. Zo droog. _O-
pi_135112078
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zag dat ze bijna allemaal wel te downloaden zijn als torrents volgens mij. Dus ik hoop dat dat wel goed komt. En anders doet Hollyoaks Fans dat misschien nog wel. :D
Ik hoop dat laatste :)

quote:
[..]

Ja, ik bedoelde ook meer dat het minder leuk is om ze te geven als je zelf de afleveringen al gezien hebt. _O-
Geeft helemaal niets hoor. Altijd leuk om te zien; het meeste vervaagt toch weer uit mijn geheugen :')
pi_135112116
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

De beste scène van die twee blijft altijd de scène waar ze dronken zijn tijdens Kerstmis en Mitzeee (of Maxine) achterovervalt zonder dat de ander het doorheeft. Zo droog. _O-
Jammer dat Mitzeee uit de serie verdween. Maxine en zij waren echt een komisch duo _O- _O- _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 18:48:25 #70
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135112186
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jammer dat Mitzeee uit de serie verdween. Maxine en zij waren echt een komisch duo _O- _O- _O-
Zelfde geldt voor Amy en Michaela. Die twee waren echt super grappig samen, maar verdwenen na ongeveer niks te doen te hebben in 2012 van het scherm. ;(
pi_135112580

De scène op 12:09 heb ik nu al 3 keer achter elkaar gekeken en blijft geweldig _O- _O- _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 19:33:45 #72
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135114469
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef PeterKelder het volgende:

De scène op 12:09 heb ik nu al 3 keer achter elkaar gekeken en blijft geweldig _O- _O- _O-
Geniaal inderdaad. :P Die bedoelde ik met de scène met het afplakken. Wallis was hier ook echt grappig met dat sarcasme. _O-
pi_135114840
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Geniaal inderdaad. :P Die bedoelde ik met de scène met het afplakken. Wallis was hier ook echt grappig met dat sarcasme. _O-
Holly was inderdaad ook echt geniaal in deze scène _O_ _O-

"How could I even think about marrying someone like you?!"
"Twice."

_O- _O- _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 19:51:40 #74
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135115520
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Holly was inderdaad ook echt geniaal in deze scène _O_ _O-

"How could I even think about marrying someone like you?!"
"Twice."

_O- _O- _O-
En dit was al onder het beleid van Krakwood toch? Tot Brendan's exit was Hollyoaks echt erg goed. Vreemd dat ie het zo snel heeft weten te verpesten. _O-
pi_135115819
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

En dit was al onder het beleid van Krakwood toch? Tot Brendan's exit was Hollyoaks echt erg goed. Vreemd dat ie het zo snel heeft weten te verpesten. _O-
Yep, toen was Krakwood al de baas. Maar die Kathleen Beedles werkte er toen ook nog :)

En inderdaad verbazingwekkend hoe snel de boel in is gaan storten. Als het me niet zo aan het hart ging zou ik het misschien bewonderingswaardig vinden :')
  zondag 5 januari 2014 @ 20:12:46 #76
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135116742
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, toen was Krakwood al de baas. Maar die Kathleen Beedles werkte er toen ook nog :)

En inderdaad verbazingwekkend hoe snel de boel in is gaan storten. Als het me niet zo aan het hart ging zou ik het misschien bewonderingswaardig vinden :')
Het kwam allemaal door Will. Die had gewoon een vloek over zich. :( Na Will had Krakwood de smaak te pakken...
pi_135116835
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het kwam allemaal door Will. Die had gewoon een vloek over zich. :( Na Will had Krakwood de smaak te pakken...
The curse of Will :D En die ging moeiteloos over in The curse of Krakwood _O-
  zondag 5 januari 2014 @ 20:17:26 #78
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135116979
Trouwens een leuke bijkomstigheid van het volgen van de Hollyoaks cast op Twitter: je hebt eerder de persfoto's in handen dan Digital Spy. _O- Zo volg ik Joe Tracini, die echt de meest geweldige humor heeft, en ineens uploadt ie de nieuwe werk foto's. :D

Ik mag hopen dat dat betekent dat hij er nog even in blijft en dus eindelijk eens een verhaallijn krijgt...
pi_135118640
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
Trouwens een leuke bijkomstigheid van het volgen van de Hollyoaks cast op Twitter: je hebt eerder de persfoto's in handen dan Digital Spy. _O- Zo volg ik Joe Tracini, die echt de meest geweldige humor heeft, en ineens uploadt ie de nieuwe werk foto's. :D

Ik mag hopen dat dat betekent dat hij er nog even in blijft en dus eindelijk eens een verhaallijn krijgt...
Als ze allemaal zo vrijgevig zijn heb jij voor het nieuwe topic al een nieuw castoverzicht :D
pi_135143041

Deze promo vind ik wel mooi _O_
pi_135146644
  maandag 6 januari 2014 @ 15:33:35 #83
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135147244
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef PeterKelder het volgende:

Deze promo vind ik wel mooi _O_
Tja, stom dat daar dus niks mee is gedaan. Deze promo is wel uitgegeven maar de waarheid is nooit boven water gekomen door dat cameraatje van Neil. Dus dit was gewoon mensen blij maken met een dode mus. Of eerder: met een dode Neil. :')

Maar gelukkig begin ik eindelijk hints op te vangen van Esther's gepest in 2012 (ik dacht dat het al veel eerder zou beginnen). Daarbij hoort ook een hele documentaire (DocYou) en een soort eigen Facebook over de periode van het pesten, dus daar kijk ik echt naar uit. _O_
  maandag 6 januari 2014 @ 15:34:19 #84
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  maandag 6 januari 2014 @ 15:34:48 #85
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135147462
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

[..]

................ :O
De reacties op DS zeggen ook meer dan genoeg _O-
pi_135147595
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, stom dat daar dus niks mee is gedaan. Deze promo is wel uitgegeven maar de waarheid is nooit boven water gekomen door dat cameraatje van Neil. Dus dit was gewoon mensen blij maken met een dode mus. Of eerder: met een dode Neil. :')
Wat een faal :')

quote:
Maar gelukkig begin ik eindelijk hints op te vangen van Esther's gepest in 2012 (ik dacht dat het al veel eerder zou beginnen). Daarbij hoort ook een hele documentaire (DocYou) en een soort eigen Facebook over de periode van het pesten, dus daar kijk ik echt naar uit. _O_
Van dat DocYou heb ik weleens wat voorbij zien komen ja. In de afleveringen van december 2012 merk je ook echt dat ze Esther keihard kwetsen of opzettelijk laten opdraaien voor iets ;(
pi_135147738
quote:
DannyMacLover
Grace and Trevor really dont suit each other at all also Grace is the silliest character ever, i absolutely hate her, are Trevor, Fraser and Grace only going to have a forever storyline where they constantly do the same things over again and never be caught. 3 of the stupidest characters made up. Why dont you arrest them all now so there gone. And Jim constantly getting them out is so annoying. The roscoes are pointless characters too and the new Holly and Sonny cant even act...
Zo, steek die maar in je zak, Krakwood! :D
  maandag 6 januari 2014 @ 15:42:53 #89
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135147762
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat een faal :')

[..]

Van dat DocYou heb ik weleens wat voorbij zien komen ja. In de afleveringen van december 2012 merk je ook echt dat ze Esther keihard kwetsen of opzettelijk laten opdraaien voor iets ;(
Op een gegeven moment gooit heel de school zelfs flesjes met urine naar haar toe omdat ze in haar broek plaste na een 'grap' van de Sixth Formers en ze dat toen op internet hadden gezet. Dat was echt zwaar om te kijken...

Ook wel jammer dat alleen Sinead en Ruby 'min of meer' zijn gestraft uiteindelijk; Sinead werd van school gestuurd en Ruby moest iedereen om vergiffenis vragen. :') Sowieso is dat al niet echt een straf, maar de rest van de school deed net zo hard mee en daar werd met geen woord over gerept... Overigens werden in eerste instantie Phoebe, George en Tilly als de pesters van Sinead en Ruby gezien. _O- _O- :') :') Slechtste school OOIT.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:44:18 #90
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135147839
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zo, steek die maar in je zak, Krakwood! :D
_O_ _O_ _O_ Zelfs over Holly zijn mensen het dus met ons eens. :')
pi_135147957
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gooit heel de school zelfs flesjes met urine naar haar toe omdat ze in haar broek plaste na een 'grap' van de Sixth Formers en ze dat toen op internet hadden gezet. Dat was echt zwaar om te kijken...

Ook wel jammer dat alleen Sinead en Ruby 'min of meer' zijn gestraft uiteindelijk; Sinead werd van school gestuurd en Ruby moest iedereen om vergiffenis vragen. :') Sowieso is dat al niet echt een straf, maar de rest van de school deed net zo hard mee en daar werd met geen woord over gerept... Overigens werden in eerste instantie Phoebe, George en Tilly als de pesters van Sinead en Ruby gezien. _O- _O- :') :') Slechtste school OOIT.
WTF :') Dat is net alsof de schrijvers wel klaar waren met de verhaallijn en dachten: joh, we breien er hoe dan ook wel een eind aan _O-
Of het is de Curse of Krakwood die invloed kreeg :{
pi_135148085
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ Zelfs over Holly zijn mensen het dus met ons eens. :')
Nou, dat slechte acteren van Holly merk ik niet eens, omdat ik iedere keer met verbazing zit te kijken naar het uiterlijk van Clapham en me dan wéér afvraag of dit Holly wel moet voorstellen :')
En als ik dan een scène met Wallis Day zie krijg ik spontaan heimwee naar haar. Het blijft jammer dat ze besloot te vertrekken ;(
  maandag 6 januari 2014 @ 15:50:58 #93
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135148159
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

WTF :') Dat is net alsof de schrijvers wel klaar waren met de verhaallijn en dachten: joh, we breien er hoe dan ook wel een eind aan _O-
Of het is de Curse of Krakwood die invloed kreeg :{
Tja, ik las al wel vaker klachten, zelfs van officiële sites, dat Hollyoaks een goede opbouw heeft en altijd een heel goede showdown, maar nóóit een goede aftermath. Dat was zo bij Esther, dat was zo met Will (die kreeg geeneens een aftermath) en nu ook ongeveer met Sienna. Darren/Tom zijn niet eens bij Sienna op bezoek geweest, ze zijn het gewoon allemaal alweer vergeten. :')

Oh en de ergste was nog die aftermath van Mercedes/Browning over het stalken van Mitzeee en de dood van Lynsey/Riley (die plaatsnam net na de bus crash). Ze zaten een week vast, riepen de hulp in van Jim en schoven alle schuld gewoon af op Riley: hij had Lynsey vermoord, Mercedes mishandeld en Mitzeee gestalkt. En toen kwamen ze vrij. _O- Met dank aan Jim. }:|
pi_135148524
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, ik las al wel vaker klachten, zelfs van officiële sites, dat Hollyoaks een goede opbouw heeft en altijd een heel goede showdown, maar nóóit een goede aftermath. Dat was zo bij Esther, dat was zo met Will (die kreeg geeneens een aftermath) en nu ook ongeveer met Sienna. Darren/Tom zijn niet eens bij Sienna op bezoek geweest, ze zijn het gewoon allemaal alweer vergeten. :')
Juist bij de "verhaallijn" (want dat is het eigenlijk niet) van Dodger en Theresa had ik nog wel een scène verwacht waarin Dodger op bezoek gaat bij Will vanwege de e-mails van "Texas". De exit van Will was wel oké, zeker het geniale "I can't feel my legs!!! LISTEN TO ME!!!!" van Will :P

En dat Darren en Tom niet op bezoek zijn gegaan bij Sienna kan ik me nog wel indenken: naast de zorgen over Nancy was Tom wekenlang vastgehouden door Sienna en Darren is gewoon te egoïstisch :')

quote:
Oh en de ergste was nog die aftermath van Mercedes/Browning over het stalken van Mitzeee en de dood van Lynsey/Riley (die plaatsnam net na de bus crash). Ze zaten een week vast, riepen de hulp in van Jim en schoven alle schuld gewoon af op Riley: hij had Lynsey vermoord, Mercedes mishandeld en Mitzeee gestalkt. En toen kwamen ze vrij. _O- Met dank aan Jim. }:|
_O- _O- _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 16:01:59 #95
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135148675
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Juist bij de "verhaallijn" (want dat is het eigenlijk niet) van Dodger en Theresa had ik nog wel een scène verwacht waarin Dodger op bezoek gaat bij Will vanwege de e-mails van "Texas". De exit van Will was wel oké, zeker het geniale "I can't feel my legs!!! LISTEN TO ME!!!!" van Will :P

En dat Darren en Tom niet op bezoek zijn gegaan bij Sienna kan ik me nog wel indenken: naast de zorgen over Nancy was Tom wekenlang vastgehouden door Sienna en Darren is gewoon te egoïstisch :')
Nou ja, ik vind gewoon dat de schrijvers heel lui zijn wat betreft de aftermaths. Als mijn broer mijn halve familie wil uitmoorden, zou ik toch eigenlijk wel een verklaring willen hebben als hij in het gesticht belandt. Nu is het echt zo van: oh, hij is weg, oké. Jongens, biertje? :') En ik had echt willen zien dat Tom nog enig respect had voor Sienna. Daar werd altijd op gehint: hij snapte dat ze problemen had en ze waren nog best goede vrienden geworden. Jammer dat er toen meteen een hele nieuwe verhaallijn met dat dochtertje voor in de plaats kwam...
pi_135149039
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind gewoon dat de schrijvers heel lui zijn wat betreft de aftermaths. Als mijn broer mijn halve familie wil uitmoorden, zou ik toch eigenlijk wel een verklaring willen hebben als hij in het gesticht belandt. Nu is het echt zo van: oh, hij is weg, oké. Jongens, biertje? :')
Dat laatste zie ik wel compleet voor me bij Dodger :D _O-
Maar er was naar mijn weten toch een duidelijke verklaring gegeven hoor. Dodger was altijd de lievelingszoon van Dirk, en aan Will werd minder aandacht besteed. Toen Dodger relatieproblemen had met Texas (vanwege Sienna) had Will een mooie kans om te krijgen wat hijzelf nooit had gehad: alle aandacht, daar was zijn "verlamming" ook om te doen. En daarnaast was het een mooie manier om Dodger een flinke hak te zetten, want nu was Texas van Will en had ze geen aandacht meer voor Dodger.

Tja, en als Texas dan na de bruiloft probeert te vluchten met Dodger gooi je haar toch vanzelfsprekend uit het raam? :')

quote:
En ik had echt willen zien dat Tom nog enig respect had voor Sienna. Daar werd altijd op gehint: hij snapte dat ze problemen had en ze waren nog best goede vrienden geworden. Jammer dat er toen meteen een hele nieuwe verhaallijn met dat dochtertje voor in de plaats kwam...
Wanneer gaan ze daar trouwens eens mee verder? Is ook al bijna een maand geleden _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 16:11:50 #97
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135149149
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat laatste zie ik wel compleet voor me bij Dodger :D _O-
Maar er was naar mijn weten toch een duidelijke verklaring gegeven hoor. Dodger was altijd de lievelingszoon van Dirk, en aan Will werd minder aandacht besteed. Toen Dodger relatieproblemen had met Texas (vanwege Sienna) had Will een mooie kans om te krijgen wat hijzelf nooit had gehad: alle aandacht, daar was zijn "verlamming" ook om te doen. En daarnaast was het een mooie manier om Dodger een flinke hak te zetten, want nu was Texas van Will en had ze geen aandacht meer voor Dodger.

Tja, en als Texas dan na de bruiloft probeert te vluchten met Dodger gooi je haar toch vanzelfsprekend uit het raam? :')
En tóch heb ik het gevoel dat ze hem vergeten zijn. Niet dat ik hem nog hoef terug te zien hoor. :') Vreselijkste karakter wat ik ooit heb gezien. :r

quote:
[..]

Wanneer gaan ze daar trouwens eens mee verder? Is ook al bijna een maand geleden _O-
Dat dus. _O-
pi_135149790
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

En tóch heb ik het gevoel dat ze hem vergeten zijn. Niet dat ik hem nog hoef terug te zien hoor. :') Vreselijkste karakter wat ik ooit heb gezien. :r
Och, het geheugen van soappersonages is toch al erg slecht, geen wonder dat ze hem vergeten zijn :P

quote:
[..]

Dat dus. _O-
Dat vind ik dus het grootste nadeel aan een cast met ongeveer 45 mensen: verhaallijnen komen hoe dan ook een paar weken stil te liggen :') Alsof Maxine dan niet mishandeld wordt door Patrick, of dat Carmel dan geen groot verlangen heeft naar een kind.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:42:37 #99
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135152980
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat vind ik dus het grootste nadeel aan een cast met ongeveer 45 mensen: verhaallijnen komen hoe dan ook een paar weken stil te liggen :') Alsof Maxine dan niet mishandeld wordt door Patrick, of dat Carmel dan geen groot verlangen heeft naar een kind.
Dat probleem zal gedeeltelijk wegvallen voor een tijdje denk ik, met de exits van Tilly, Theresa en Ruby. Ik heb al een overzicht gemaakt zonder Ruby en Theresa en, vergeleken met de tijd dat de Lomaxes binnenkwam, is de cast behoorlijk ingekrompen: nog maar 42 karakters in plaats van 49. Met de exits van Ruby, Theresa, Tilly, Martha, Will, Ash, Leanne, Doug, Browning en Callum hebben ze aardig wat plek weten te maken voor (wéér) nieuwe karakters...
pi_135153024
Hollyoaks: Sonny Valentine meets Kathleen-Angel - spoiler pictures

Tjonge, DS is bezig met een inhaalslag lijkt het _O-
pi_135153195
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat probleem zal gedeeltelijk wegvallen voor een tijdje denk ik, met de exits van Tilly, Theresa en Ruby. Ik heb al een overzicht gemaakt zonder Ruby en Theresa en, vergeleken met de tijd dat de Lomaxes binnenkwam, is de cast behoorlijk ingekrompen: nog maar 42 karakters in plaats van 49.
Da's nog altijd het dubbele dan het gemiddelde aantal castleden in (bijvoorbeeld) GTST. 30 karakters lijkt mij meer dan zat, zeker om de vaart in verhaallijnen er in te houden.

quote:
Met de exits van Ruby, Theresa, Tilly, Martha, Will, Ash, Leanne, Doug, Browning en Callum hebben ze aardig wat plek weten te maken voor (wéér) nieuwe karakters...
Dat laatste zal vast en zeker gaan gebeuren. Laat me raden: nog meer Roscoes of nog een ineens bestaand familielid van Clare? :')
  maandag 6 januari 2014 @ 18:12:28 #102
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135154074
Ben ik trouwens de enige die álle spoiler pictures er heel saai uit vind zien? :{
pi_135155434
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef luftersel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die álle spoiler pictures er heel saai uit vind zien? :{
Ik vraag me überhaupt af waarom het spoiler pictures genoemd worden :') Je ziet wat screenshots uit de afleveringen, that's it _O-

Dít noem ik spoiler pictures:

maandag 6 januari 2014 @ 18:54:33 #104
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135155755
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vraag me überhaupt af waarom het spoiler pictures genoemd worden :') Je ziet wat screenshots uit de afleveringen, that's it _O-

Dít noem ik spoiler pictures:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha, inderdaad ja. Dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker, van die foto's uit de aflevering.
pi_135160205
Interview nr. 3273279263 over de male rape storyline:

Hollyoaks actor on male rape story: 'John Paul will be brave'
  maandag 6 januari 2014 @ 20:13:54 #106
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135160591
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
Interview nr. 3273279263 over de male rape storyline:

Hollyoaks actor on male rape story: 'John Paul will be brave'
EN WEER NIKS NIEUWS KOM NOU EENS MET NIEUWS MAN JEZUS :|W
pi_135160857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

EN WEER NIKS NIEUWS KOM NOU EENS MET NIEUWS MAN JEZUS :|W
Don't shoot the messenger :@
  maandag 6 januari 2014 @ 20:19:44 #108
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135160921
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger :@
The messenger is in dit geval Digital Spy / degene van Hollyoaks die deze zooi constant aanlevert. :9
pi_135161011
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

The messenger is in dit geval Digital Spy / degene van Hollyoaks die deze zooi constant aanlevert. :9
quote:
By Daniel Kilkelly
Ah, dat is dus de naam van die derderangs soapjournalist :9
pi_135180245

Weer een heerlijke aflevering :D _O_

Nana!!! :D _O_ _O-
Jim _O- _O- _O-
Carmel ;( _O_
Finn :')
Ste :D _O-
Leela O+ O+ O+
Freddie :')
John Paul ;(
Sonny _O_
pi_135180333
Hollyoaks: Dodger suggests Nancy, Sienna meeting - spoiler pictures

Naar deze scènes kijk ik nu al ontzettend uit :D
pi_135181004
En ook nieuwe spoilers:

SPOILER
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:11:01 #113
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135181896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
En ook nieuwe spoilers:

SPOILER
Godsamme wat een saaie boel zeg. Bah. Zo te zien laten ze de aftermath van Theresa's exit ook weer achterwege..
pi_135181956
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme wat een saaie boel zeg. Bah. Zo te zien laten ze de aftermath van Theresa's exit ook weer achterwege..
De scènes met Nancy, Darren en Dodger woensdag lijken me wel leuk. Ook ben ik wel benieuwd naar de scènes met John Paul.

Maar goed, dat is alles bij elkaar misschien 20% van de week :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:16:04 #115
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135182015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:13 schreef PeterKelder het volgende:

Maar goed, dat is alles bij elkaar misschien 20% van de week :')
Dat dus. Ik denk zelfs nog minder..
pi_135182192
Ik moest wel lachen om de opmerkingen van Jim en Nana:

Jim: "I was so drunk last night, I could be in bed with Kelly Brook and nothing wouldn't happend!"

Nana: "Enough! We're just about holding this family together! And you two are killing each other over Quasimodo there!"
Jim: "Hey, there is no need for that!"
Nana: "Sorry lovey, but you're not Enrique Iglesias."

Heerlijke quotes _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:08:36 #117
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135185563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Ik moest wel lachen om de opmerkingen van Jim en Nana:

Jim: "I was so drunk last night, I could be in bed with Kelly Brook and nothing wouldn't happend!"

Nana: "Enough! We're just about holding this family together! And you two are killing each other over Quasimodo there!"
Jim: "Hey, there is no need for that!"
Nana: "Sorry lovey, but you're not Enrique Iglesias."

Heerlijke quotes _O- _O- _O- _O- _O- _O-
De aflevering lijkt me inderdaad leuk om te kijken. Alleen moet ik deze week waarschijnlijk opsparen vanwege de drukte. :'(
pi_135186348
pi_135191341
Een reactie op de mislukkende verbouwing van Atwells:

quote:
Liam Norris
I'm calling it now, knowing Hollyoaks this well end in a huge stunt where the building collapses on the launch night, killing a handful of the riff raff, and 'changing life in the village forever'. Again.

I'd watch it!
Ik zie het nog gebeuren ook :')
pi_135193878
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:04:56 #121
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135197997
quote:
WTF, dit gaat echt veel te snel allemaal. _O- Juist de leukste verhaallijnen worden het snelst afgekapt. Ik zie Theresa namelijk donderdag al niet eens meer in de spoilers staan (en ook Sonny niet), dus dat betekent dat ze woensdag gewoon al weg is. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:08:27 #122
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135198104
Hollyoaks: Finn and Robbie's shock theft plan - spoiler pictures

Goh, is Hollyoaks bang dat niemand kijkt of zo? :') Ik heb nog nooit zo veel berichten met zo weinig inhoud gezien.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:13:49 #123
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135198266
Ik had trouwens veel mooiere, echte spoiler pictures willen zien van al deze berichten. :(
pi_135198766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

WTF, dit gaat echt veel te snel allemaal. _O- Juist de leukste verhaallijnen worden het snelst afgekapt. Ik zie Theresa namelijk donderdag al niet eens meer in de spoilers staan (en ook Sonny niet), dus dat betekent dat ze woensdag gewoon al weg is. :')
* PeterKelder neuriet "Morgen is ze weg... En anders overmorgen..."

Maar dit gaat echt veel te snel ja. Ze zou toch de consequenties inzien van haar daden? Dan denk ik aan een arrestatie, een rechtszaak, dat ze niets meer te maken mag hebben met Kathleen-Angel... Dit is "Oh, nou, nu koop ik effe lastminute een vliegticket naar Verweggistan en stuur ik nog wel een kaartje" :')
pi_135198806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Finn and Robbie's shock theft plan - spoiler pictures

Goh, is Hollyoaks bang dat niemand kijkt of zo? :') Ik heb nog nooit zo veel berichten met zo weinig inhoud gezien.
Ik zag het bericht staan en dacht: nee, ik plaats 'm maar eens niet :P
pi_135198848
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef luftersel het volgende:
Ik had trouwens veel mooiere, echte spoiler pictures willen zien van al deze berichten. :(
De fotograaf van dienst werkt nu alleen nog op oproepbasis, daarmee bespaart Krakwood weer geld wat hij weer kan investeren in allerlei prachtige stunts, zoals de Slip Week :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:35:14 #127
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135199030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

* PeterKelder neuriet "Morgen is ze weg... En anders overmorgen..."

Maar dit gaat echt veel te snel ja. Ze zou toch de consequenties inzien van haar daden? Dan denk ik aan een arrestatie, een rechtszaak, dat ze niets meer te maken mag hebben met Kathleen-Angel... Dit is "Oh, nou, nu koop ik effe lastminute een vliegticket naar Verweggistan en stuur ik nog wel een kaartje" :')
Precies ja. Zelfs kaartjes stuurt ze denk ik niet; Michaela en Jacqui sturen ook geen kaartjes. :')

Trouwens snap ik nog steeds niet waarom ze niet hebben gemeld waarom Myra nog niet is teruggekeerd. Zij vertrok om zo te ontkomen aan Browning, maar nu Browning dood is, kan ze gewoon terugkomen. :? Trevor zal haar toch niks doen, die had het meer gemunt op Jacqui...
pi_135224456
quote:
marlowe7
February 14th is coming up. How about Chester's very own St Valentines Day Massacre,

Get Fraser, Trevor, Grace, Finn and the whole of the Roscoe's (except Jason who has the makings of a decent human being) into the garage and get Mrs. Roper (btw I thought she was suspended but she is still arresting people?) to run amok with a machine gun.
_O- _O_ _O-
pi_135226249
Hollyoaks' Tamara Wall: 'Grace, Trevor could become new power couple '

Ik haal even een quote'je uit het interview:

quote:
"But since the romance with Trevor, people have started to see Grace in a whole new light. Now I get lovely comments - the fans call us 'Trace'!
Tja, wat betekent "trace" ook alweer? Opsporen. Oftewel: de fans zien graag dat dit koppel wordt opgespoord (minimaal door Interpol) en vervolgens samen met Fraser, de Roscoes en Vincent de serie uit worden gesodemieterd op een manier die zijn weerga niet kent :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:07:41 #130
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135229190
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Tamara Wall: 'Grace, Trevor could become new power couple '

Ik haal even een quote'je uit het interview:

[..]

Tja, wat betekent "trace" ook alweer? Opsporen. Oftewel: de fans zien graag dat dit koppel wordt opgespoord (minimaal door Interpol) en vervolgens samen met Fraser, de Roscoes en Vincent de serie uit worden gesodemieterd op een manier die zijn weerga niet kent :P
Hahaha, ik las net ook een reactie op dat zinnetje! Toevallig, diegene reageerde dit:
quote:
"But since the romance with Trevor, people have started to see Grace in a whole new light. Now I get lovely comments - the fans call us 'Trace'!

Don't know who she refers to... I haven't seen any lovely comments about her and have never seen 'Trace'. I personally call her 'Disgrace'. Suits her better.
DISGRACE. _O- _O- Geniaal! Dat we daar nog niet op waren gekomen zeg. :')
En inderdaad, ik heb ook nog nooit van 'Trace' gehoord... Maar het past wel.
pi_135229300
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hahaha, ik las net ook een reactie op dat zinnetje! Toevallig, diegene reageerde dit:

[..]

DISGRACE. _O- _O- Geniaal! Dat we daar nog niet op waren gekomen zeg. :')
En inderdaad, ik heb ook nog nooit van 'Trace' gehoord... Maar het past wel.
Haha, Disgrace :D _O-
Maar ja, wij hebben dan weer de bijnaam Krakwood, en die hebben zij dan weer niet :P
pi_135241693

Was wel een leuke aflevering :)

De chemie tussen Tony en Ste is echt leuk om te zien _O_ Alleen jammer dat Fraser en Trevor weer zonodig die verhaallijn moeten verpesten :r

Sonny _O_ Maar het blijft wel jammer dat deze verhaallijn weer in 1 week wordt gepropt, er zit nauwelijks spanning in. Had er een week langer aan besteed en er meer spanning in aangebracht, nu is het allemaal zo plat en vluchtig :{

En Finn :') :') :') Wat is dat een waardeloos personage zeg _O-
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:15:11 #133
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:18:57 #134
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135253827
Niet echt een interview waar ik veel wijzer van word. Alles is al verteld...

Het lijkt trouwens wel of James Sutton lippenstift op heeft. _O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:59:19 #135
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135263466
Godsamme, de aflevering van vanavond, die al op E4 te kijken was gisteren, moet wel héél extreem zijn geweest. :o Heel Twitter ontplofte, nóg meer inteviews worden vrijgegeven en allemaal reacties van mensen die zelfs tranen in hun ogen kregen.

Ik weet niet of ik dit wel wil zien... :@
pi_135271191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
Niet echt een interview waar ik veel wijzer van word. Alles is al verteld...

Het lijkt trouwens wel of James Sutton lippenstift op heeft. _O-
Ik heb de video dan ook na 2 minuten weer afgezet :P Maar gelukkig heeft Digital Spy er ook een artikeltje over gemaakt.

Dan vind ik dit interview toch interessanter :Y
pi_135271724
Mijn eerste aflevering Hollyoaks 6 januari... Interpetaties (getypt terwijl ik keek):

- Meneer coke wordt niet geschorst en die andere vriendelijke knul wel? OMGZ
- Er zit een familie in waar ik me aan iedereen irriteer
- Mayonaise =D Ik weet niet hoe of wat, maar wat een bazenactie.
- Meneer mayonaise wil een saaie zaak blijven runnen omdat hij vind dat hij het zijn voormalige partner verschuldigd is. Is diegene dood? Het zal wel zo zijn.
- 2 shady guys lopen over straat en een donkere kerel laat zich niet kisten. Donkere kerel = baas.
- De grote baas heet Sonny Valentine, eerste naam die ik ken. Hij komt in een café waar Cees en Ben Heistee ook zijn. Sonny is oom geworden. Hij zal dan ook wel de oom zijn van de verwaande cokesnuiver..
- Gedoe over een affaire.
- Iedereen lijkt op elkaar
- Ben Heistee is ook shady. Hij wil een man uit zijn leven waarvoor hij heeft gewerkt. Daardoor vertrouwt Cees hem niet meer zoals eerder al bleek.
- Het kindje is een donker meisje dus de ouders zijn absoluut niet de ouders van het drugsjoch. Er zit dus vast nog een donker persoon in de serie.
- Misschien is de vader van het meisje dood. Want Sonny's broer is vermoord.
Ouders van het kind heten Theresa en Calvin. Calvin ging vreemd, Cees had de moeder moeten zijn. Calvin is Sonny's broer en is dood. Maar Cees heeft alweer een andere vent. Of misschien ook niet.
- Theresa heeft Calvin vermoord. Plottwist! Voor Sonny dan. En voor mij.

Einde.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_135272101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mijn eerste aflevering Hollyoaks 6 januari... Interpetaties (getypt terwijl ik keek):

Toch knap dat jij meteen ziet dat Finn een jongen is :P Ik heb wekenlang gedacht dat het eigenlijk een meisje was dat een jongen wilde zijn :') _O-

quote:
Welke familie, de McQueens? :o

quote:
- Meneer mayonaise wil een saaie zaak blijven runnen omdat hij vind dat hij het zijn voormalige partner verschuldigd is. Is diegene dood? Het zal wel zo zijn.
Yep, meneer Mayonaise (Ste Hay) runde de Deli samen met echtgenoot Doug Carter. Doug is echter in oktober gestorven bij de explosie in de Council Flat en heeft zijn helft van de Deli nu nagelaten aan Ste.

quote:
- 2 shady guys lopen over straat en een donkere kerel laat zich niet kisten. Donkere kerel = baas.
De twee shady guys zijn Fraser en Freddie. Niet alleen stiefvader en stiefzoon (respectievelijk) maar ook de baas en het lulletje rozenwater die opdrachtjes uitvoert. Of zoiets.

quote:
- De grote baas heet Sonny Valentine, eerste naam die ik ken. Hij komt in een café waar Cees en Ben Heistee ook zijn. Sonny is oom geworden. Hij zal dan ook wel de oom zijn van de verwaande cokesnuiver..
Kees en Co :D _O- Maar dat zijn Carmel en Jim ;)

quote:
Een affaire die geen affaire bleek, hoe typisch :P

quote:
Qua uiterlijk of qua karakter?

quote:
- Ben Heistee is ook shady. Hij wil een man uit zijn leven waarvoor hij heeft gewerkt. Daardoor vertrouwt Cees hem niet meer zoals eerder al bleek.
Carmel vertrouwt Jim wel om meerdere redenen niet. Zo heeft-ie liggen krikken met Myra (haar moeder) en heeft hij verborgen gehouden dat hij chlamydia heeft. Maar dat laatste had Carmel eigenlijk weer overgedragen aan Jim.

quote:
- Het kindje is een donker meisje dus de ouders zijn absoluut niet de ouders van het drugsjoch. Er zit dus vast nog een donker persoon in de serie.
Ouders van het kind heten Theresa en Calvin. Calvin ging vreemd, Cees had de moeder moeten zijn. Calvin is Sonny's broer en is dood. Maar Cees heeft alweer een andere vent. Of misschien ook niet.

Einde.
Echter geen plottwist voor de mensen die al een aantal jaar kijken :P

Maar wat vond je ervan?
pi_135272387
Goh, het valt me net op dat alleen jij en luftersel hier maar praten :D

Tja, het was best vermakelijk, ik kijk er nog wel een paar. Geen affaire? Wat dan, een verkrachting? Heeft ze daarom Calvin vermoord?

Iedereen leek op elkaar qua uiterlijk. Die gedachte schoot in mijn hoofd toen Finn iemand aansprak die zijn tweelingbroer wel leek ofzo. Ook zo'n balletje.

Oja, die familie. Nou ja er heerste daar een sterke komedieserie sfeer. Dat was bij Carmel en Jim thuis.
pi_135272772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Koosnaam is hier ook regelmatig hoor :) Maar in principe zijn luftersel en ik de meest actieve posters ja :P

quote:
Tja, het was best vermakelijk, ik kijk er nog wel een paar. Geen affaire? Wat dan, een verkrachting? Heeft ze daarom Calvin vermoord?
Oh, die affaire tussen Theresa en Calvin? Ja, dat was jaloezie van Theresa's kant. Ze was zwanger van hem geraakt, maar Calvin koos toch voor Carmel. In woede heeft ze hem toen neergeschoten met het pistool van ander zusje Jacqui.

quote:
Iedereen leek op elkaar qua uiterlijk. Die gedachte schoot in mijn hoofd toen Finn iemand aansprak die zijn tweelingbroer wel leek ofzo. Ook zo'n balletje.
Oh, dat is Robbie Roscoe. Wel grappig dat die dan weer de ene helft is van een tweeling, Jason is de andere helft.

quote:
Oja, die familie. Nou ja er heerste daar een sterke komedieserie sfeer. Dat was bij Carmel en Jim thuis.
Daar heerst inderdaad een sterke komediesfeer ja :) Maar dat is wel een leuke afwisseling met al het donkere gedoe bij de Roscoes/Blacks.

Sowieso vond ik de terugkeer van Nana wel leuk _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:45:48 #141
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135273938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Einde.
Godsamme. _O-
Knap dat jij bij de eerste aflevering al veel dezelfde ideeën hebt over personages als wij. :')

Als je wilt kan ik wel weer een opsomming van verhaallijnen voor je maken, zodat je het beter kunt volgen (want het is zo best moeilijk denk ik). Moet je maar even zeggen, is geen probleem. De personages staan in de OP! ^O^
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:47:53 #142
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135274013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, het is een Engelse serie die niet in Nederland wordt uitgezonden, dus de meeste Nederlanders weten niet eens dat deze serie bestaat. _O- Daarom proberen we (althans, ik wel) ook op andere forums te reageren zodat mensen misschien ook hier een kijkje komen nemen. En blijkbaar begint dat zijn vruchten nu een beetje af te werpen - na zeven topics. :')
pi_135274973
Het is overigens wel grappig dat BeyondTheGreen de personages uit Kees en Co aanhaalt bij Carmel en Jim: in het Engelse origineel (2point4children) speelde John Pickard (Dom in Hollyoaks) de rol van David Porter, hier beter bekend als Rudie :D
pi_135275121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, het is een Engelse serie die niet in Nederland wordt uitgezonden,
Eenwerf schande! :(

quote:
dus de meeste Nederlanders weten niet eens dat deze serie bestaat. _O-
Tweewerf schande! :(

quote:
Daarom proberen we (althans, ik wel) ook op andere forums te reageren zodat mensen misschien ook hier een kijkje komen nemen.
Dat doe ik niet, dus driewerf schande! :(

quote:
En blijkbaar begint dat zijn vruchten nu een beetje af te werpen - na zeven topics. :')
Vierwerf sch... Oh nee: Hoera! *O*

Ik ben nogal melig op het moment :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:25:12 #145
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135275511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, dus driewerf schande! :(
Ja, een schande inderdaad! Aan jou hebben we ook helemaal niks zo hè. :|W :')

(Nou trouwens, jij reageert toch ook in andere topics, zoals het Gtst topic en het Startup topic? Dan doe je dat toch ook, onbewust? Ik ga ook niet Hollyoaks overal aanprijzen hoor, maar ik hoop gewoon dat ze mijn signature of ondertitel lezen en hier terecht komen. :D ).
pi_135275623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, een schande inderdaad! Aan jou hebben we ook helemaal niks zo hè. :|W :')
:'(

quote:
(Nou trouwens, jij reageert toch ook in andere topics, zoals het Gtst topic en het Startup topic? Dan doe je dat toch ook, onbewust? Ik ga ook niet Hollyoaks overal aanprijzen hoor, maar ik hoop gewoon dat ze mijn signature/ondertitel lezen :D ).
Ja, op zo'n manier doe ik het dan wel ja. Alhoewel ik lang niet frequent post in het GTST-topic (alleen als het om - bijvoorbeeld - de leader gaat) en dat StartUp-topic is meer uit leedvermaak ( :') ). Maar er zijn nog andere topics waar ik frequenter post, alhoewel die andere users niet zo van de soaps zijn. Maar wat niet is... :P
pi_135281548
De aflevering van gisteren zat goed in elkaar ^O^ Vooral de scènes op het vliegveld, met die muziek erbij _O_

En Finn en Robbie :') o|O Is er geen mogelijkheid dat Sonny ook hun twee kan arresteren? :9
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:00:09 #148
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135283948
Weet je wat mij opvalt? Dat iedereen Keith Rice ineens de hemel in prijst sinds dat deze controversiële verhaallijn is gestart. Opeens is hij een 'geweldig acteur' en 'speelt hij zjin scènes erg goed', alleen maar omdat hij deel uitmaakt van een gevoelige verhaallijn. :') Maar dat het karakter van Finn enorm irritant en waardeloos is en dat Keith niet eens heel goed kan acteren, hoor ik nergens meer...
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:23:54 #149
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135285297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
De aflevering van gisteren zat goed in elkaar ^O^ Vooral de scènes op het vliegveld, met die muziek erbij _O_

En Finn en Robbie :') o|O Is er geen mogelijkheid dat Sonny ook hun twee kan arresteren? :9
Ik zit te smachten om de afleveringen te kijken, maar aangezien ik ze nooit allemaal in een keer kan zien stel ik dat uit tot morgenavond. :)
pi_135285857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef luftersel het volgende:
Weet je wat mij opvalt? Dat iedereen Keith Rice ineens de hemel in prijst sinds dat deze controversiële verhaallijn is gestart. Opeens is hij een 'geweldig acteur' en 'speelt hij zjin scènes erg goed', alleen maar omdat hij deel uitmaakt van een gevoelige verhaallijn. :') Maar dat het karakter van Finn enorm irritant en waardeloos is en dat Keith niet eens heel goed kan acteren, hoor ik nergens meer...
Finn is een waardeloos personage en Keith Rice een waardeloos acteur! :(

Zo goed?
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:34:06 #151
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135285979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Finn is een waardeloos personage en Keith Rice een waardeloos acteur! :(

Zo goed?
Op hoop van zegen dat dit goede voorbeeld goed doet volgen. :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:40:04 #152
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135286394
Trouwens nog even mijn complimenten naar de enige echte eerste man die verkracht werd in Hollyoaks: Gary Lucy. _O_ Sommigen vergeten hem, maar zijn performance met de verkrachting was echt heel goed (het stukje dat ik heb gezien dan) een paar jaar geleden. Zonder hem zou de weg niet vrijgemaakt zijn voor deze, al dan niet ongeloofwaardige, verhaallijn van Finn en John-Paul.
Hij speelt ook een leuk karakter in EastEnders nu, toevallig biseksueel. :')

In die verkrachting speelde Greg Wood (Trevor) trouwens ook een klein rolletje. _O- Je zou hem bijna niet herkennen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:43:27 #153
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135286617
Oh en trouwens, ik wil je avond niet vergallen, maar Anna Shaffer (Ruby) tweette net dit:
quote:
Can you tell I'm 6 days away from unemployment?
Ik denk dus dat het nog wel even gaat duren voordat ze weg is. :X
pi_135286674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef luftersel het volgende:
Trouwens nog even mijn complimenten naar de enige echte eerste man die verkracht werd in Hollyoaks: Gary Lucy. _O_ Sommigen vergeten hem, maar zijn performance met de verkrachting was echt heel goed (het stukje dat ik heb gezien dan) een paar jaar geleden. Zonder hem zou de weg niet vrijgemaakt zijn voor deze, al dan niet ongeloofwaardige, verhaallijn van Finn en John-Paul.
Hij speelt ook een leuk karakter in EastEnders nu, toevallig biseksueel. :')

In die verkrachting speelde Greg Wood (Trevor) trouwens ook een klein rolletje. _O- Je zou hem bijna niet herkennen.

Zeker op 0:44? :P Ja, daar had-ie nog iets meer haar _O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:46:31 #155
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135286849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja. _O-
Die scènes zijn trouwens wel echt aangrijpend om te zien, zeker ook omdat je ziet dat die gozer hem verkracht :X
De muziek is trouwens echt prachtig hier _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:08:25 #157
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135287932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die scènes zijn trouwens wel echt aangrijpend om te zien, zeker ook omdat je ziet dat die gozer hem verkracht :X
De muziek is trouwens echt prachtig hier _O_
Klopt! En dit vind ik dan ook veel "begrijpelijker" dan het verhaal dat nu speelt. Deze jongens vonden Luke duidelijk een homo (ironisch eigenlijk :') ) en wilde hem een lesje leren. Finn wil alleen maar 'power and control'. Volgens mij zijn dat de enige twee woorden die Sutton en Rice in interviews gebruiken. _O-
pi_135291847

Niet veel bijzonders, alleen Theresa's shot is verwijderd.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:30:38 #159
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135292172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:

Niet veel bijzonders, alleen Theresa's shot is verwijderd.
Na het zien hiervan bedenk ik me ineens: waar is Vincent gebleven? _O- Waren de schrijvers hem ook zat? :P
pi_135292447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Na het zien hiervan bedenk ik me ineens: waar is Vincent gebleven? _O- Waren de schrijvers hem ook zat? :P
Nou, ik maak me meer zorgen om Maxine dan om Vincent :') Die laatste mag wegblijven, voorgoed :P

Overigens: Dirk is ook al een tijdje niet meer te zien geweest -O- Ik eis meer scènes met Dindy! :(
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:37:07 #161
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135292678
Over Dirk (en de leader) gesproken: waarom moet Dirk een shot delen met Patrick?

Het idee achter het shot van Patrick is denk ik geweest om te laten zien dat hij verschillende kanten/gezichten heeft. Nu hij zijn shot moet delen met Dirk (wat trouwens bijna niet opvalt :') ) werkt dat idee veel minder.

Geef Dirk een eigen shot! Dat verdient hij wel en er is met twee verwijderde shots genoeg ruimte :P
pi_135292938
Als ik dit topic (uit augustus!) trouwens zo doorlees zie ik dat er genoeg fans zijn die Dirk en Cindy bij elkaar vinden passen. En nu zijn ze bij elkaar en wordt er vanzelfsprekend niets mee gedaan :( En dat terwijl Steph en David best een goeie chemie hebben O+

Maar nee hoor, alle aandacht gaat uit naar chemie-loze koppels als Trace ( :')!!! ) en Frinead ( _O- ) :r :r :r
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:46:49 #164
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135293154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
Als ik dit topic (uit augustus!) trouwens zo doorlees zie ik dat er genoeg fans zijn die Dirk en Cindy bij elkaar vinden passen. En nu zijn ze bij elkaar en wordt er vanzelfsprekend niets mee gedaan :( En dat terwijl Steph en David best een goeie chemie hebben O+

Maar nee hoor, alle aandacht gaat uit naar chemie-loze koppels als Trace ( :')!!! ) en Frinead ( _O- ) :r :r :r
Frinead. _O- _O- _O- En ik dacht dat Frindsey erg was... Wat dacht je van Frandy, Jarmel of Gincent. _O-

Klinken allemaal als drankjes, ik krijg er dorst van..
pi_135293474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Frinead. _O- _O- _O- En ik dacht dat Frindsey erg was... Wat dacht je van Frandy, Jarmel of Gincent. _O-

Klinken allemaal als drankjes, ik krijg er dorst van..
Ik hoor de reclameslogans al in mijn gedachten:
Frandy, the fruity sports drink
Jarmel, the juicy sports drink

En natuurlijk:
Can I have a Gincent Tonic, please?

Bij Frinead moet ik trouwens denken aan mislukte frietjes _O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:55:23 #166
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135293694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:55 schreef luftersel het volgende:
Ik was weer geïnspireerd door jou. *)

[ afbeelding ]
:D _O- _O_
pi_135294520
Na het zien dat het shot van O+ Wallis O+ nog op de site van Motion Foundation stond, kreeg ik ook inspiratie:

donderdag 9 januari 2014 @ 22:23:22 #169
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:24:12 #170
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135295693
quote:
_O- _O- _O-
pi_135309695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme. _O-
Knap dat jij bij de eerste aflevering al veel dezelfde ideeën hebt over personages als wij. :')

Als je wilt kan ik wel weer een opsomming van verhaallijnen voor je maken, zodat je het beter kunt volgen (want het is zo best moeilijk denk ik). Moet je maar even zeggen, is geen probleem. De personages staan in de OP! ^O^
Mijn mini samenvatting is ook een beetje voor mezelf zodat ik alles weer op een rij heb als ik straks de aflevering van 7 januari ga bekijken. En PeterKelder gaf al enige verduidelijking over een aantal dingen. :)
pi_135310863
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:42:58 #174
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135312174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Mijn mini samenvatting is ook een beetje voor mezelf zodat ik alles weer op een rij heb als ik straks de aflevering van 7 januari ga bekijken. En PeterKelder gaf al enige verduidelijking over een aantal dingen. :)
Ik zal straks nog wel even een samenvatting geven, voor de zekerheid. Is voor mezelf ook handig, want sommige lijnen zijn al een maand niet meer voorbij gekomen. :)
pi_135321299

Zo, goeie aflevering _O_
Mooie exitscène van Theresa met Carmel ;( _O_
En de scène tussen John Paul en Finn :o
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:34:33 #176
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135323530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef PeterKelder het volgende:

Zo, goeie aflevering _O_
Mooie exitscène van Theresa met Carmel ;( _O_
En de scène tussen John Paul en Finn :o
Ooooh, nog even en ik kan een Hollyoaks-marathon gaan houden vanavond. Ik wil de afleveringen ZO graag zien!!! :D
pi_135324171
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:12:04 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135325062
quote:
'She doesn't make it out alive'
'OOOOH, she doesn't die!! I don't know why I said that'
'Her sole died...' O-)

_O- _O-
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:15:16 #179
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135325187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

'She doesn't make it out alive'
'OOOOH, she doesn't die!! I don't know why I said that'
'Her sole died...' O-)

_O- _O-
Haar samenvatting van de laatste week is ook echt geniaal _O- _O- _O-
pi_135325226
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dat gezicht van Lizzie Roper ook :D _O- Als je niet beter zou weten zou je denken dat ze op dat moment iets heeft van "Die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje!" _O-
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:27:59 #182
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:40:22 #183
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135325905
De aflevering van maandag is in ieder geval erg goed. ^O^ Nana was geniaal en Jim was ook leuk. Ik erger me alleen aan Finn (zoals altijd) en natuurlijk aan Freddie en Fraser, maar gelukkig hadden zij geen groot aandeel. Dat gedoe met Finn en John-Paul blijft ongeloofwaardig, helemaal na deze aflevering. Raar ventje die Finn.

Oh, en die Sonny doet me herinneren aan Vincent; hij praat echt precies hetzelfde. :X

En: DOUG :'( :'( :'( :'( :'(
pi_135326165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:40 schreef luftersel het volgende:
De aflevering van maandag is in ieder geval erg goed. ^O^ Nana was geniaal en Jim was ook leuk. Ik erger me alleen aan Finn (zoals altijd) en natuurlijk aan Freddie en Fraser, maar gelukkig hadden zij geen groot aandeel. Dat gedoe met Finn en John-Paul blijft ongeloofwaardig, helemaal na deze aflevering. Raar ventje die Finn.

Oh, en die Sonny doet me herinneren aan Vincent; hij praat echt precies hetzelfde. :X

En: DOUG :'( :'( :'( :'( :'(
En Leela O+ _O_
Zo zonde dat zij tot nu toe alleen een supporting character is :{

Overigens vind ik Sonny lang niet zo erg hoor :N Vind het juist wel jammer dat zijn rol tijdelijk is, hij zou een leuk duo kunnen vormen met D.I. Lacey :9
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:57:39 #185
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135326498
Sam. _O- 'Did you tell CarMEL you were a police officer?'
Sonny spreekt de namen inderdaad nogal vreemd uit. :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:10:06 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135327041
De aflevering van dinsdag was dan weer een stuk minder... Dat gedoe met Freddie en Fraser is echt zo verschrikkelijk, alsof ze niks wisten te verzinnen. :r En dat gedoe met Tony en Ste die nu ineens als bijpersonages worden gebruikt, allemaal voor die stomme verhaallijn van Finn. Het lijkt wel alsof Krakwood verliefd is geworden op hem, het is alleen nog maar Finn, Finn, Finn. Ugh. }:|

De chemie tussen Tony en Ste en de verschijning van Esther vond ik dan weer wel leuk, maar het lijkt wel alsof alles wat gebeurd is (Tilly's exit, Ruby's hartaanval, Tony die bijna werd vermoord in opdracht van Fraser) alweer is vergeten. Ze moeten alles echt even op een rijtje krijgen daar. :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:37:10 #187
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135328677
Oké, WTF: die beroving sloeg echt he-le-maal nergens op. Waar zijn de schrijvers mee bezig? Echt alles draait om Finn, zelfs in de (bijna) exit aflevering van notabena een longtime personage. :( Die vliegveldscènes hadden veel langer moeten duren, maar nee hoor, de lompe koe van een Freddie en het k*tkind van een Finn (en Robbie) moeten alles weer verpesten.

Overigens verpesten de schrijvers ook heel het karakter van John-Paul en ik vind het schandalig dat ze iedereen voor deze verhaallijn misbruiken.

De exit van Theresa had zó goed kunnen zijn, maar het lijkt wel alsof ze plaats moest maken voor Finn en Freddie. De schrijvers weten echt niet wat ze aan het doen zijn...

Oh, en ik vind Mercedes trouwens veel leuker als ondersteunend personage. ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door luftersel op 10-01-2014 19:42:49 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:10:01 #188
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135330690
En dan: THE rape. Mooi opgebouwd, maar wat een slecht verhaal. De mensen die onderzoek hebben gedaan naar deze soort verkrachtingen moeten hun werk echt beter doen, want dit sloeg helemaal nergens op. Ik snap dat Finn John-Paul sloeg, maar dat was dan ook genoeg. Die hele verkrachting was onnodig en de acteur die Finn speelt, acteerde zoals altijd weer eens matig.

Niks dan complimenten overigens voor James Sutton: wat een briljant acteur. _O_ Hetzelfde geldt voor Carmel en Theresa, zij waren de reden van de tranen in mijn ogen. Niet de verkrachting.
pi_135332979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
En dan: THE rape. Mooi opgebouwd, maar wat een slecht verhaal. De mensen die onderzoek hebben gedaan naar deze soort verkrachtingen moeten hun werk echt beter doen, want dit sloeg helemaal nergens op. Ik snap dat Finn John-Paul sloeg, maar dat was dan ook genoeg. Die hele verkrachting was onnodig en de acteur die Finn speelt, acteerde zoals altijd weer eens matig.

Niks dan complimenten overigens voor James Sutton: wat een briljant acteur. _O_ Hetzelfde geldt voor Carmel en Theresa, zij waren de reden van de tranen in mijn ogen. Niet de verkrachting.
Het gesprek (of eigenlijk de prachtige monoloog van John-Paul) was wel het hoogtepunt van de aflevering. Dat Finn hem toen knock-out sloeg verraste mij wel, zeker gezien John-Paul meerdere malen voorover gebukt stond; ik dacht dat Finn op één van die momenten zou aanvallen.

Maar nu slaat de kritiek van "Finn kan John-Paul niet overmeesteren vanwege kracht, lengte etc." ook nergens meer op, want John-Paul lag half bewusteloos op de grond.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:03:25 #190
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135333831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het gesprek (of eigenlijk de prachtige monoloog van John-Paul) was wel het hoogtepunt van de aflevering. Dat Finn hem toen knock-out sloeg verraste mij wel, zeker gezien John-Paul meerdere malen voorover gebukt stond; ik dacht dat Finn op één van die momenten zou aanvallen.

Maar nu slaat de kritiek van "Finn kan John-Paul niet overmeesteren vanwege kracht, lengte etc." ook nergens meer op, want John-Paul lag half bewusteloos op de grond.
Daarom vond ik 'het moment' ook zo ongeloofwaardig. Hij had hem al bijna bewusteloos geslagen, waarom zou je iemand dan alsnog verkrachten? Sowieso geloof ik niet dat iemand die één dag zestien is dat zou doen. Zie je het al voor je? Iemand uit de derde/vierde klas die een leraar verkracht? :')
pi_135334231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daarom vond ik 'het moment' ook zo ongeloofwaardig. Hij had hem al bijna bewusteloos geslagen, waarom zou je iemand dan alsnog verkrachten? Sowieso geloof ik niet dat iemand die één dag zestien is dat zou doen. Zie je het al voor je? Iemand uit de derde/vierde klas die een leraar verkracht? :')
Ik vraag me trouwens ook af waarom John-Paul naar binnen ging om te bellen. Had-ie net zo goed buiten kunnen doen, hij belde toch met zijn mobiel dacht ik. Of anders niets laten merken en later de politie bellen. De reden waarom ze in het gebouw waren slaat dus ook nergens op.
Alhoewel Dirk nu eindelijk weer wat screentime had *O*

Het is eigenlijk net zo stom als Nancy die met haar rug naar Sienna toe de politie ging bellen terwijl ze 10 seconden daarvoor nog in een catfight verwikkeld waren :') Dan vráág je er haast om aangevallen te worden :{
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:12:42 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135334386
Zeg, even iets heel anders: wie zou je graag willen zien in de volgende titlecard? _O- Ik heb zo veel foto's (van bijna ieder karakter) dat ik onderhand door de bomen het bos niet meer zie. Alleen Ste, Mercedes, Tony, Maxine/Patrick en Dodger vallen af. Misschien kom je wel op combinaties die ik nog niet eens had kunnen verzinnen? :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:16:49 #193
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135334614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens ook af waarom John-Paul naar binnen ging om te bellen. Had-ie net zo goed buiten kunnen doen, hij belde toch met zijn mobiel dacht ik. Of anders niets laten merken en later de politie bellen. De reden waarom ze in het gebouw waren slaat dus ook nergens op.
Alhoewel Dirk nu eindelijk weer wat screentime had *O*

Het is eigenlijk net zo stom als Nancy die met haar rug naar Sienna toe de politie ging bellen terwijl ze 10 seconden daarvoor nog in een catfight verwikkeld waren :') Dan vráág je er haast om aangevallen te worden :{
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. _O- Maar ja, 't is Hollyoaks hè.
pi_135335003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef luftersel het volgende:
Zeg, even iets heel anders: wie zou je graag willen zien in de volgende titlecard? _O- Ik heb zo veel foto's (van bijna ieder karakter) dat ik onderhand door de bomen het bos niet meer zie. Alleen Ste, Mercedes, Tony, Maxine/Patrick en Dodger vallen af. Misschien kom je wel op combinaties die ik nog niet eens had kunnen verzinnen? :')
Dirk! En Cindy! En als het mogelijk is een foto van Dindy O+

En deze foto verdient ook wel een plekje :D Dat gezicht van Esther _O-

En Sienna wellicht? Oftewel: de karakters die nu nauwelijks te zien zijn :) Zul je net zien bij het verschijnen van die title card dat ze ineens allemaal weer te zien zijn :D
pi_135335090
De aflevering van vandaag staat trouwens al op YouTube _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:28:59 #196
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:30:49 #197
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135335336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dirk! En Cindy! En als het mogelijk is een foto van Dindy O+
Jammer genoeg zijn er amper mooie, bruikbare foto's van die twee te vinden. :( Aangezien ze de laatste tijd niet veel te doen hadden... Maar ik zal nog eens extra zoeken. :P

quote:
En deze foto verdient ook wel een plekje :D Dat gezicht van Esther _O-
Haha, dat was een van de eerste die in mijn rijtje stond! _O-

quote:
En Sienna wellicht? Oftewel: de karakters die nu nauwelijks te zien zijn :) Zul je net zien bij het verschijnen van die title card dat ze ineens allemaal weer te zien zijn :D
Van Sienna heb ik nog een héle mooie. _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:32:57 #198
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135336538

Wat een aflevering. Vooral de scènes met John-Paul waren adembenemend. Waar de reden van de verkrachting nogal matig was, is de nasleep ervan echt heftig om te zien. Het acteerwerk van James Sutton was subliem. Nu al de beste aflevering van 2014.

En godzijdank de pianoversie van de eindtune. Ik was even bang dat ze alles zouden verpesten met de gewone eindtune.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:57:45 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:49:42 #201
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135342410
Wat is dit trouwens een PRACHTIGE foto van Amy's comeback in 2013 zeg. :o

Zo jammer dat ze er niet meer in zit, was echt een leuke actrice. ;(
pi_135342555
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:49 schreef luftersel het volgende:
Wat is dit trouwens een PRACHTIGE foto van Amy's comeback in 2013 zeg. :o

[ afbeelding ]

Zo jammer dat ze er niet meer in zit, was echt een leuke actrice. ;(
Zeker een prachtige foto :Y _O_ Title card-waardig als je het mij vraagt :)
pi_135342699

Ik moest wel lachen om de titel van deze video _O-
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:18:21 #204
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135362653
Wacht eens even, het was me helemaal ontgaan, maar Sam had Trevor toch gearresteerd na het vinden van drugs bij hem? Eh, deze week liep hij weer gewoon vrij rond? :?
pi_135363026
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:
Wacht eens even, het was me helemaal ontgaan, maar Sam had Trevor toch gearresteerd na het vinden van drugs bij hem? Eh, deze week liep hij weer gewoon vrij rond? :?
Shit ja, dat is waar ook :') _O-
Nou ja, misschien heeft Jim hem wel weer vrij gekregen. Of zijn de schrijvers het gewoon compleet vergeten. Ik gok op het laatste :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:30:09 #206
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135375423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Hier is-ie dan. Bereid je voor: het is een hoop leeswerk. _O- De meeste verhalen zijn namelijk té ingewikkeld op dit moment...
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 11-01-2014 22:46:00 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:30:43 #207
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135375452
Godsamme, bij het schrijven van dat alles ben ik erachter gekomen wat een zooitje Hollyoaks op dit moment eigenlijk is zeg. Ik heb het allemaal gevolgd, en nóg moest ik soms bij mezelf afvragen wat er ook alweer aan de hand was in sommige verhaallijnen. :') De meeste slaan namelijk echt als een tang op een varken... Als ik dit zo nog eens lees, zijn er eigenlijk nog maar weinig verhaallijnen die mij interesseren, of in ieder geval níet irriteren. _O-
pi_135375816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hier is-ie dan. Bereid je voor: het is een hoop leeswerk. _O- De meeste verhalen zijn namelijk té ingewikkeld op dit moment...
SPOILER
luftersel _O_ _O_ _O_

Maarre, toont Peri écht interesse in Tom? Dan heb ik toch iets gemist, terwijl ik het beide ontzettende leuke personages vind. Misschien moeten Krakwood en co. eens interesse in Peri (en Tom) tonen. En sowieso meer interesse in de andere Lomax-leden (met Leela en Sam voorop!).
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:49:16 #209
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135376324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

luftersel _O_ _O_ _O_

Maarre, toont Peri écht interesse in Tom? Dan heb ik toch iets gemist, terwijl ik het beide ontzettende leuke personages vind. Misschien moeten Krakwood en co. eens interesse in Peri (en Tom) tonen. En sowieso meer interesse in de andere Lomax-leden (met Leela en Sam voorop!).
Nou ja, weet je nog die week, die volstrekt uit de lucht kwam vallen, waarin Peri haar musical had? Toen hintten ze erop dat Tom en Peri elkaar wel leuk vonden, aangezien hij speciaal naar haar musical kwam kijken, terwijl Nancy in het ziekenhuis lag. Achteraf was hij ook wel zeer complimenteus... Verder is daar nooit meer iets mee gedaan en zijn ze van het beeld verdwenen. :')
pi_135376398
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

SPOILER
Zooo, daar heb je behoorlijk wat moeite ingestoken. Dank! Dit stimuleert me wel om verder te kijken :D

*begint met lezen*

Wat? Dat snotjoch heeft zijn leraar verkracht?
pi_135376499
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Zooo, daar heb je behoorlijk wat moeite ingestoken. Dank! Dit stimuleert me wel om verder te kijken :D

*begint met lezen*

Yep. De reden daarvan kwam nogal uit de lucht vallen, maar de nasleep ervan is echt prachtig neergezet door de cast en crew _O_
pi_135376571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou ja, weet je nog die week, die volstrekt uit de lucht kwam vallen, waarin Peri haar musical had? Toen hintten ze erop dat Tom en Peri elkaar wel leuk vonden, aangezien hij speciaal naar haar musical kwam kijken, terwijl Nancy in het ziekenhuis lag. Achteraf was hij ook wel zeer complimenteus... Verder is daar nooit meer iets mee gedaan en zijn ze van het beeld verdwenen. :')
Oh ja, met Sam die haast een rolberoerte kreeg dat Peri én andere kleding aan wilde hebben én een navelpiercing bleek te hebben _O- _O- _O-
Maar waar Peri gebleven is... Ze was in ieder geval niet op Tom's verjaardag (als cadeautje :P).
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:55:01 #213
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135376584
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

*begint met lezen*

Mooi zo. ^O^
En ja, dat is echt zo. Wij vinden het ook vreemd en we verafschuwen de verhaallijn eigenlijk, maar James Sutton (John-Paul) bewijst zichzelf echt.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:20:42 #214
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135377790
Pfff, ik zie net dat een bekende gebruiker heel veel afleveringen van Hollyoaks uit 2013 op Dailymotion heeft gezet: zijn ze meteen verwijderd. :( :'(
pi_135378028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef luftersel het volgende:
Pfff, ik zie net dat een bekende gebruiker heel veel afleveringen van Hollyoaks uit 2013 op Dailymotion heeft gezet: zijn ze meteen verwijderd. :( :'(
Het wordt ons ook niet gegund :'(
pi_135378556
Ik ben nu dat verhaal aan het lezen en google ondertussen de foto's van de personages. Maar al die vrouwen met bruin haar houd ik voorlopig vast niet uit elkaar :P

Mogen jullie Sienna? Dat verhaal lijkt me best interessant, komt ze nog uit die inrichting?
pi_135378806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben nu dat verhaal aan het lezen en google ondertussen de foto's van de personages. Maar al die vrouwen met bruin haar houd ik voorlopig vast niet uit elkaar :P
Ik had in het begin moeite om Frankie, Sandy en Diane (alle drie blond) uit elkaar te houden :D

Zitten er trouwens echt zoveel brunettes in dan?

quote:
Mogen jullie Sienna? Dat verhaal lijkt me best interessant, komt ze nog uit die inrichting?
De climax in december vond ik zeer goed, spannend en vermakelijk, maar toen had ik wel zoiets van: het is klaar nu. Maar nu komen de schrijvers ineens op de proppen met dochter Sophie (die ook nog blijkt te leven) en de rol van Patrick hierin, dus voorlopig gaat ze nog niet weg. Zolang ze Nancy ( O+ ) maar geen kwaad doet vind ik het best :P
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:43:34 #218
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135378831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Gewoon even hierop klikken: SHO / Hollyoaks #7: The Rape (Goodbye lovelies). Dat is de OP, met foto's en daaronder de beschrijvingen van wie erop de foto's staan (per rij). Zo kun je ze wel uit elkaar houden hoor. ^O^

En ja, ik vind Sienna geweldig. Ze is een heel complex en dus interessant personage! :D Maar zoals PeterKelder al aangeeft: dat gedoe met dat dochtertje had van mij niet echt gehoeven. Ze is al complex genoeg zonder een kind. Maar het zal het zeker waard zijn om te zien hoe ze tot bedaren komt in die inrichting. Al vrees ik dat we dat niet echt gaan zien. :N

[ Bericht 8% gewijzigd door luftersel op 11-01-2014 23:50:36 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 00:24:31 #219
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135380819
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:24 schreef luftersel het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-may-2012_shortfilms

DIE EINDSCÈNE (na de aftiteling) _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Carmel :D _O-
  zondag 12 januari 2014 @ 12:55:22 #221
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135391075
Zo we zijn er weer. :P
10 of 11 afleveringen nog te bekijken. Van daaruit ook maar even het topic teruglezen. c_/
pi_135391644
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:55 schreef Koosnaam het volgende:
Zo we zijn er weer. :P
10 of 11 afleveringen nog te bekijken. Van daaruit ook maar even het topic teruglezen. c_/
Welkom terug! :)
Veel kijkplezier. Er zitten een hoop goeie afleveringen tussen _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 13:23:26 #223
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135391878
quote:
On Hollyoaks, Patrick Blake's secrets come under threat from an unlikely source when Jason Roscoe breaks into his flat.

Mild-mannered Jason (Alfie Browne-Sykes) takes action when his girlfriend Holly Cunningham has her phone confiscated by Patrick at the school.

When Patrick takes the phone home and seems to be in no hurry to give it back, Jason forces his way into the flat and starts to search through the strict headteacher's belongings.

Jason is intrigued when he finds Patrick's secret box and forces it open with a screwdriver, thinking that the phone could be inside.

Soon afterwards, Jason is disturbed when Patrick's fiancée Maxine Minniver arrives home suddenly. Will Jason be caught, and will the box expose something that Patrick would prefer to keep hidden?

Kijk, dát is nou eens een goede twist! _O_ Dit kan heel veel kanten op nu. Waarschijnlijk verstopt Jason zich als Maxine binnenkomt en komt Patrick niet veel later binnen terwijl Maxine in die doos kijkt. Dan zal er denk ik wel even wat mishandeling komen, wat Jason ziet natuurlijk... Interessant. :D

En eindelijk is Maxine weer terug op ons scherm O+
pi_135394489
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef luftersel het volgende:

[..]

Kijk, dát is nou eens een goede twist! _O_ Dit kan heel veel kanten op nu. Waarschijnlijk verstopt Jason zich als Maxine binnenkomt en komt Patrick niet veel later binnen terwijl Maxine in die doos kijkt. Dan zal er denk ik wel even wat mishandeling komen, wat Jason ziet natuurlijk... Interessant. :D

En eindelijk is Maxine weer terug op ons scherm O+
Hèhè, weer eens wat goeie spanning ^O^
En inderdaad, O+ Maxine O+ weer terug op het scherm. Goh, wat doet dat een mens goed :P
pi_135395336
Hollyoaks casts Doctor Browning's son Alex

Ach, nee hè? :r
En dit alles om Krakwood's lievelingetje Jennifer Metcalfe maar aan het werk te houden. Zó doorzichtig... :{
  zondag 12 januari 2014 @ 15:01:18 #226
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135395580
(foutje)
@ Peter kelder.

Dank u! :)
Eindelijk eens beelden van Tony gezien. (Op een stukje van de blast destijds na dan.) :)

Ik had gehoopt op een schietpartij, bij de bevrijding van Grace. (30 december) met van mijn part als enige overlever, Jim.
Afijn gauw verder. :)
pi_135395927
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef Koosnaam het volgende:
(foutje)
@ Peter kelder.

Dank u! :)
Eindelijk eens beelden van Tony gezien. (Op een stukje van de blast destijds na dan.) :)

Ik had gehoopt op een schietpartij, bij de bevrijding van Grace. (30 december) met van mijn part als enige overlever, Jim.
Afijn gauw verder. :)
Haha :P
Ja, of dat Jim ineens in het wilde weg gaat schieten met een pistool _O-
  zondag 12 januari 2014 @ 15:12:22 #228
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135396036
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:

En dit alles om Krakwood's lievelingetje Jennifer Metcalfe maar aan het werk te houden. Zó doorzichtig... :{
Was dat eigenlijk een storende verhaallijn?
En is Mercedes echt zo'n vervelend personage? Heb eigenlijk nog niet zo heel veel gezien van haar..
Aan haar verschijning kan het niet liggen volgens mij. :)
  zondag 12 januari 2014 @ 15:14:37 #229
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135396151
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha :P
Ja, of dat Jim ineens in het wilde weg gaat schieten met een pistool _O-
Had ook gemogen ja. :)
En als iedereen op de grond ligt. Met zijn droge uitdrukking had gezegd.
' Fraser I didn't want you anymore as my client'!
pi_135396229
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Was dat eigenlijk een storende verhaallijn?
En is Mercedes echt zo'n vervelend personage? Heb eigenlijk nog niet zo heel veel gezien van haar..
Aan haar verschijning kan het niet liggen volgens mij. :)
Nou, het punt is eerder dat dit veel te lang duurt, met teveel zijwegen. Ik ben al bijna vergeten waar het ook alweer om begonnen is :') Het is te duidelijk dat Mercedes een lievelingetje van Krakwood is, waardoor ze deze verhaallijn zo lang mogelijk rekken om haar zoveel mogelijk screentime te geven. Ik zie liever meer van Patrick/Maxine/Dodger, van Nancy/Darren en Dirk/Cindy.

En de verschijning van Mercedes is ook een puntje voor mij. Wat kan zij een enorme rotkop trekken zeg, niet normaal :{
  zondag 12 januari 2014 @ 15:19:53 #231
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135396397
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, het punt is eerder dat dit veel te lang duurt, met teveel zijwegen. Ik ben al bijna vergeten waar het ook alweer om begonnen is :') Het is te duidelijk dat Mercedes een lievelingetje van Krakwood is, waardoor ze deze verhaallijn zo lang mogelijk rekken om haar zoveel mogelijk screentime te geven. Ik zie liever meer van Patrick/Maxine/Dodger, van Nancy/Darren en Dirk/Cindy.

En de verschijning van Mercedes is ook een puntje voor mij. Wat kan zij een enorme rotkop trekken zeg, niet normaal :{
Oké! Ja, ik snap het. Ik heb het ook al wel. Dat ik hoop op een vervolg van een verhaallijn, waar je dan weer een aantal afleveringen op moet wachten.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:24:05 #232
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135396590
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:

Grutjes. :')
pi_135396749
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:19 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké! Ja, ik snap het. Ik heb het ook al wel. Dat ik hoop op een vervolg van een verhaallijn, waar je dan weer een aantal afleveringen op moet wachten.
In de gevallen die ik heb genoemd soms wel weken; er is al ruim een maand geen scène met Dindy (Dirk en Cindy) geweest, terwijl ik (en velen met mij) het juist een leuk koppel vind. Maar de makers geven liever de voorkeur aan de Roscoes en de Blacks.
pi_135396778
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef luftersel het volgende:

[..]

Grutjes. :')
:D _O-
Heb je de Donald Duck soms net gelezen? :P
  zondag 12 januari 2014 @ 15:30:16 #235
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135396883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In de gevallen die ik heb genoemd soms wel weken; er is al ruim een maand geen scène met Dindy (Dirk en Cindy) geweest, terwijl ik (en velen met mij) het juist een leuk koppel vind. Maar de makers geven liever de voorkeur aan de Roscoes en de Blacks.
Vergeet de irritante Finn niet. :r
  zondag 12 januari 2014 @ 15:31:24 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135396929
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heb je de Donald Duck soms net gelezen? :P
Nee. _O- Ik had gewoon even niks anders te zeggen... Wat zijn ze toch aan het doen daar bij het schrijversteam. Alsof Charlie Clapham (Freddie) ze constant drugs voert of zo. :')
  zondag 12 januari 2014 @ 15:35:07 #237
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135397092
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik moest even zoeken bij de naam Dirk Savage:
de grote allemansvriend met de nog grotere bierbuik! :D _O- (Luftersel) _O_
Het kan nu bijna niet anders dan dat ik het personage ook wel mag. *)
  zondag 12 januari 2014 @ 15:37:41 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135397215
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

:D :D
pi_135397624
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Vergeet de irritante Finn niet. :r
Oh ja, ook die nog :') :r
pi_135397678
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee. _O- Ik had gewoon even niks anders te zeggen... Wat zijn ze toch aan het doen daar bij het schrijversteam. Alsof Charlie Clapham (Freddie) ze constant drugs voert of zo. :')
Nee, dat doet Trevor wel :P Die kan net zo goed in een poedersuikerfabriek gaan werken, hij ziet het verschil toch niet :')
pi_135397801
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:35 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het is echt een leuk personage :Y Zo jammer dat ze er zo weinig mee doen ;(
En David (Dirk) en Stephanie (Cindy) hebben ook wel een goeie chemie _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 15:55:37 #242
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135397960
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is echt een leuk personage :Y Zo jammer dat ze er zo weinig mee doen ;(
En David (Dirk) en Stephanie (Cindy) hebben ook wel een goeie chemie _O_
Ik geloof het graag. :{
Terwijl ik het gevoel een beetje heb. Dat ik bijv. de heer F. Roscoe zo'n beetje de hele maand december gezien heb.
pi_135398060
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:55 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik geloof het graag. :{
Terwijl ik het gevoel een beetje heb. Dat ik bijv. de heer F. Roscoe zo'n beetje de hele maand december gezien heb.
Dat zal ongetwijfeld kloppen vrees ik :{
De Roscoes zijn net als ratten: als je er niet op tijd bij bent om ze te bestrijden, kom je er nooit meer van af :r
  zondag 12 januari 2014 @ 16:12:53 #244
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135398555
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld kloppen vrees ik :{
De Roscoes zijn net als ratten: als je er niet op tijd bij bent om ze te bestrijden, kom je er nooit meer van af :r
:D
Ik vind het jammer dat Robbie zo overdreven irritant en slecht moet zijn. Anders had ik het personage misschien nog best kunnen waarderen.
Een beetje een rebelse tiener in zo'n serie past wel vind ik.
pi_135398827
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat Robbie zo overdreven irritant en slecht moet zijn. Anders had ik het personage misschien nog best kunnen waarderen.
Ze proberen hem wel een andere, gevoeligere kant mee te geven door zijn gevoelens voor Phoebe, alleen wordt daar nauwelijks iets mee gedaan.
Rebelse tieners passen zeker in een serie als Hollyoaks, maar ze moeten veelzijdiger zijn. Robbie en Finn zijn té eenzijdig.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:22:23 #246
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135398858
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die rebelse tieners bevielen niet zo bij het publiek, dus hebben ze die er eind 2012 en begin 2013 uitgekickt. _O- Dat waren de welbekende Sixth Formers, een clubje van acht personen, waarvan nu alleen George en Sinead nog over zijn. :')

In plaats daarvan hebben we nu de overdreven irritante Finn en Robbie... :r
pi_135399195
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

Die rebelse tieners bevielen niet zo bij het publiek, dus hebben ze die er eind 2012 en begin 2013 uitgekickt. _O- Dat waren de welbekende Sixth Formers, een clubje van acht personen, waarvan nu alleen George en Sinead nog over zijn. :')

[ afbeelding ]

Het is sowieso opmerkelijk dat vrijwel alle Sixth Formers en Freshers van de afgelopen 3 jaar de serie alweer verlaten hebben. Met wat interessante verhaallijnen zou daar best nog iets van te maken zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:31:12 #248
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135399203
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ze proberen hem wel een andere, gevoeligere kant mee te geven door zijn gevoelens voor Phoebe, alleen wordt daar nauwelijks iets mee gedaan.
Rebelse tieners passen zeker in een serie als Hollyoaks, maar ze moeten veelzijdiger zijn. Robbie en Finn zijn té eenzijdig.
Correct. :)

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oké! :D
Het kan snel lopen met de personages he! :P
Die George heeft ook niet echt veel te doen of wel?
Sinead vind ik eigenlijk 'nog' wel redelijk oké! :o
pi_135399304
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Correct. :)

[..]

George zit volgens mij vooral bij Vincent momenteel. Off-screen gelukkig, want Vincent zien en/of horen is geen pretje :P
  zondag 12 januari 2014 @ 16:34:27 #250
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135399341
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Hij heeft een 'relatie' met meneer Jankneger (Vincent) en probeert hem vrij te krijgen. :') Verder is er niks mis met hem, op zich wel een vrolijk personage maar niet echt interessant of zo (alhoewel hij wel het meest intense en interessante verleden heeft van alle tieners). ;)

quote:
:o :o :o :o
Daar ga je op terugkomen, kan niet anders...
  zondag 12 januari 2014 @ 16:45:52 #251
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135399805
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hij heeft een 'relatie' met meneer Jankneger (Vincent) en probeert hem vrij te krijgen. :') Verder is er niks mis met hem, op zich wel een vrolijk personage maar niet echt interessant of zo (alhoewel hij wel het meest intense en interessante verleden heeft van alle tieners). ;)

[..]

:o :o :o :o
Daar ga je op terugkomen, kan niet anders...
Ik laat het direct weten als het zo ver is oké! :@ :)
Ze had zich nooit door Robbie moeten laten manipuleren natuurlijk.
Maar ik vind het een erg knappe actrice! Dat is het eigenlijk. :P
pi_135400161
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:45 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik laat het direct weten als het zo ver is oké! :@ :)
Ze had zich nooit door Robbie moeten laten manipuleren natuurlijk.
SPOILER
quote:
Maar ik vind het een erg knappe actrice! Dat is het eigenlijk. :P
Ah, dat is het :D
Tja, ik vind Sophie Austin (Lindsey) ook een knappe verschijning, maar het karakter kan ik af en toe wel schieten. Als ze zich nou eens los zou maken van die vreselijke Roscoes... :{
  zondag 12 januari 2014 @ 17:06:27 #253
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135400590
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Ah, dat is het :D
Tja, ik vind Sophie Austin (Lindsey) ook een knappe verschijning, maar het karakter kan ik af en toe wel schieten. Als ze zich nou eens los zou maken van die vreselijke Roscoes... :{
Ik benieuwd. :)

En inderdaad. Dat is het eigenlijk zeer zeker. O+
Maar inderdaad zou het beter zijn voor Lindsey en zeker voor Sinead om van de Roscoes af te komen. Maar of dat gaat gebeuren voorlopig..
pi_135400824
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:06 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik benieuwd. :)

En inderdaad. Dat is het eigenlijk zeer zeker. O+
Maar inderdaad zou het beter zijn voor Lindsey en zeker voor Sinead om van de Roscoes af te komen. Maar of dat gaat gebeuren voorlopig..
Ik ben al blij genoeg dat Maxine nog niets met ze te maken heeft gehad :D En dat Nancy er op een kortstondig contact ook geen verder leed aan heeft geleden :P

Leela heeft dan wel een kort, voorlopig nietszeggend contact gehad met Ziggy, maar dat was wel amusant :) Niet dat ik hoop dat Leela nu in de greep komt van die bende, want dat zou ik haar niet aan willen doen :N Trevor stond haar ook al eens met interesse te bekijken :X Gelukkig is dat ook op niets uitgelopen O-)
  zondag 12 januari 2014 @ 17:27:08 #255
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135401314
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben al blij genoeg dat Maxine nog niets met ze te maken heeft gehad :D En dat Nancy er op een kortstondig contact ook geen verder leed aan heeft geleden :P

Leela heeft dan wel een kort, voorlopig nietszeggend contact gehad met Ziggy, maar dat was wel amusant :) Niet dat ik hoop dat Leela nu in de greep komt van die bende, want dat zou ik haar niet aan willen doen :N Trevor stond haar ook al eens met interesse te bekijken :X Gelukkig is dat ook op niets uitgelopen O-)
Haha inderdaad!
Terwijl Jason zich 'maar' tevreden moet stellen met Holly he. :)
pi_135401532
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:27 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha inderdaad!
Terwijl Jason zich 'maar' tevreden moet stellen met Holly he. :)
Ik mis Wallis :'( :'( :'(
Bij Clapham heb ik nooit echt het idee dat ik naar Holly zit te kijken, maar naar haar zojuist opgedoken lelijke zusje :') Hoe ze haar hebben kunnen casten als opvolgster van Wallis is mij een raadsel.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:41:39 #257
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135401888
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik mis Wallis :'( :'( :'(
Bij Clapham heb ik nooit echt het idee dat ik naar Holly zit te kijken, maar naar haar zojuist opgedoken lelijke zusje :') Hoe ze haar hebben kunnen casten als opvolgster van Wallis is mij een raadsel.

Dit filmpje (zal hier wel eens eerder opgestaan hebben misschien)
zegt voor mij ook genoeg ja! :{
  zondag 12 januari 2014 @ 17:47:21 #258
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135402115
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Zo'n jongen als Jason verdient een veel knappere vriendin dan de actrice die nu Holly speelt. :') Ze moeten gewoon een nieuw vriendinnetje voor hem introduceren, want Holly is nu de enige van zijn leeftijd... En als Ruby binnenkort weg is, is ze het enige meisje (naast Peri) dat nog op de middelbare school zit.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:55:16 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135402444
Trouwens, omdat de maand mei in 2012 erg amusant was (en ik de afleveringen dus snel na elkaar heb gekeken), kunnen jullie al zeer spoedig de samenvatting verwachten. ^O^
pi_135402476
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het verschil wordt nog duidelijker doordat de beelden van Wallis en Amanda door elkaar heen zijn gemonteerd :'(
pi_135402518
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, omdat de maand mei in 2012 erg amusant was (en ik de afleveringen dus snel na elkaar heb gekeken), kunnen jullie al zeer spoedig de samenvatting verwachten. ^O^
Jippie *O*
  zondag 12 januari 2014 @ 17:57:17 #262
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135402526
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo'n jongen als Jason verdient een veel knappere vriendin dan de actrice die nu Holly speelt. :') Ze moeten gewoon een nieuw vriendinnetje voor hem introduceren, want Holly is nu de enige van zijn leeftijd... En als Ruby binnenkort weg is, is ze het enige meisje (naast Peri) dat nog op de middelbare school zit.
Ik vind dat Amanda Clapham ook minder knap is dan Wallis Day. En zeker minder uitstraling heeft. Maar ik wil haar nou niet bestempelen als heel lelijk eigenlijk.
Maar een nieuwe actrice in die leeftijd mag er van mij ook zeker komen. ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef luftersel het volgende:
^O^
pi_135402567
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik zat er laatst aan te denken: een zus(je) van Lindsey zou wel leuk zijn :9 Zou Lindsey wellicht ook meteen een verhaallijn buiten de Roscoes geven :)
pi_135402684
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik vind dat Amanda Clapham ook minder knap is dan Wallis Day. En zeker minder uitstraling heeft. Maar ik wil haar nou niet bestempelen als heel lelijk eigenlijk.
Als je eerst Wallis Day ziet en vervolgens Amanda Clapham, is het verschil in uiterlijk best groot en is Clapham wel wat lelijker. Sowieso hadden ze een meisje moeten aannemen wiens gebit niet op een fietsenrek lijkt :P
Het is wel zo dat Clapham stukken geloofwaardiger overkomt als een 16-jarige qua uiterlijk. Wallis was 18 toen ze Holly ging spelen en leek toen al begin 20, kun je nagaan :D
  zondag 12 januari 2014 @ 18:01:21 #265
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135402694
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zat er laatst aan te denken: een zus(je) van Lindsey zou wel leuk zijn :9 Zou Lindsey wellicht ook meteen een verhaallijn buiten de Roscoes geven :)
Wedden dat één van de Roscoes dan op haar verliefd wordt. _O-
pi_135402723
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wedden dat één van de Roscoes dan op haar verliefd wordt. _O-
Daar zat ik dus ook al aan te denken _O-
Maar als het Jason is vind ik het niet erg :P
  zondag 12 januari 2014 @ 18:09:58 #267
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135403069
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als je eerst Wallis Day ziet en vervolgens Amanda Clapham, is het verschil in uiterlijk best groot en is Clapham wel wat lelijker. Sowieso hadden ze een meisje moeten aannemen wiens gebit niet op een fietsenrek lijkt :P
Het is wel zo dat Clapham stukken geloofwaardiger overkomt als een 16-jarige qua uiterlijk. Wallis was 18 toen ze Holly ging spelen en leek toen al begin 20, kun je nagaan :D
Maar inderdaad, ik zou Wallis ook zeker ouder inschatten. :Y
pi_135403481
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Maar inderdaad, ik zou Wallis ook zeker ouder inschatten. :Y
Ik dacht eerst dat ze al rond de 20-21 jaar was toen ze begon bij Hollyoaks; bleek ze 18 te zijn :D
Dan is ze dus jonger dan ik ben, terwijl ze ouder uitziet _O-
pi_135403898

Dit filmpje _O_ _O_ _O_
Het laat inderdaad goed zien wat ze kan :Y

Wallis in de tweede commercial :D _O-
Het zou zo een scène van Holly kunnen zijn :P
  zondag 12 januari 2014 @ 18:51:24 #270
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135404693
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef PeterKelder het volgende:

Dit filmpje _O_ _O_ _O_
Het laat inderdaad goed zien wat ze kan :Y

Wallis in de tweede commercial :D _O-
Het zou zo een scène van Holly kunnen zijn :P
Holly: 'JAAAADE!!!!'
Tilly: 'SSH, there is a maniac on the loose with a gun, we really need to stay focused'
Holly: 'Sorry, I wasn't thinking'

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-01-2014 19:01:05 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 19:25:38 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135406259
Weten jullie eigenlijk ook waarom Wallis wou stoppen? :) Vanwege haar modellenwerk of zo?
pi_135406765
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef Koosnaam het volgende:
Weten jullie eigenlijk ook waarom Wallis wou stoppen? :) Vanwege haar modellenwerk of zo?
Dit was de officiële verklaring:

quote:
In a statement released today (October 3), Day commented: "I want to thank Lime Pictures for giving me such an incredible opportunity. I cannot express how grateful I've been for the last 18 months - I've learned so much and I hope to work with Lime again in the future.

"Congratulations to Amanda for being cast as Holly, I'm sure she'll do an excellent job working for such a great production company full of talented people."
Dat was het. Maar ze wilde na ruim anderhalf jaar verder en waarschijnlijk niet te lang blijven plakken. Slim van haar, jammer voor ons.
pi_135407016
De reacties op DS over de komst van Browning's zoon zijn trouwens weer lekker positief :D _O-
Niet dat dat hoeft overigens, maar het is wel grappig om te lezen :P
  zondag 12 januari 2014 @ 21:45:46 #274
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135414975
Ondertussen in 2012: mei _O_
SPOILER
pi_135416010
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
SPOILER
Ziet er weer goed uit ^O^
Ik ben haast niet te houden en zou het nu allemaal willen gaan kijken :D
  zondag 12 januari 2014 @ 22:18:38 #276
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135417089
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ziet er weer goed uit ^O^
Ik ben haast niet te houden en zou het nu allemaal willen gaan kijken :D
Dat betekent dat ik in mijn missie ben geslaagd. *O*
  maandag 13 januari 2014 @ 00:12:57 #277
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135423406
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dit was de officiële verklaring:

[..]

Dat was het. Maar ze wilde na ruim anderhalf jaar verder en waarschijnlijk niet te lang blijven plakken. Slim van haar, jammer voor ons.
Oké!
Valt wel wat voor te zeggen ja. :Y ;(

Veel plezier met Hollyoaks 2012 trouwens! :P
  maandag 13 januari 2014 @ 00:15:18 #278
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135423484
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef luftersel het volgende:
SPOILER
^O^ _O_

Maar ik waag me er nog niet aan. :)
pi_135426282
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik in mijn missie ben geslaagd. *O*
Haha :P Maar het ziet er gewoon veel gevarieerder uit qua verhaal. Daar ben ik dan wel ontzettend benieuwd naar ;)
pi_135426288
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké!
Valt wel wat voor te zeggen ja. :Y ;(
Dat vrijwel iedere Hollyoaks-fan haar ontzettend mist ;(

quote:
Veel plezier met Hollyoaks 2012 trouwens! :P
Haha, dank je :D
Ik moet er wel de tijd voor zien te vinden, maar het lijkt me wel leuk om de afleveringen uit mei te gaan kijken :)
  maandag 13 januari 2014 @ 09:05:49 #281
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135427117
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:

6:06 - Jono _O- _O- _O-
Echt precies Sinead! :D
pi_135433718
Bryan Kirkwood quits EastEnders over declining ratings and viewer complaints

Een artikel uit 2012 over de reden waarom Krakwood stopte bij EastEnders.
Misschien dat onze klaagzang ook hier zal helpen? :9
pi_135434119
  maandag 13 januari 2014 @ 15:32:47 #285
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135438363
quote:
Ik vraag me af of veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt zich melden. :') Ik durf zelfs te zeggen dat er geen enkele leraar is die ooit is verkracht door zijn 16-jarige student. _O-

Maar het is inderdaad wel mooi dat dit zo wordt gedaan.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:02:36 #286
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135454053
Even doorzetten vanavond en we zijn weer helemaal bij met de afleveringen. :)
pi_135454241
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
Even doorzetten vanavond en we zijn weer helemaal bij met de afleveringen. :)
Veel kijkplezier! :)
  maandag 13 januari 2014 @ 21:13:49 #288
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135454756
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Veel kijkplezier! :)
Dank u!
De vragen/ opmerkingen komen nog wel. :P
  maandag 13 januari 2014 @ 21:20:08 #289
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135455161
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dank u!
De vragen/ opmerkingen komen nog wel. :P
Die zullen we (proberen te) beantwoorden met liefde. :)
  maandag 13 januari 2014 @ 21:22:07 #290
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135455283
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Die zullen we (proberen te) beantwoorden met liefde. :)
Heel fijn!
Dan kunnen we ook weer richting een nieuw topic gaan. :)
  maandag 13 januari 2014 @ 22:24:59 #291
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135459431
Hollyoaks: Nancy's naked accident

Weet niet wat ik hiervan moet vinden. :')

En blijkbaar wordt dít Brownings zoon Alex:

Kan ik op zich wel mee leven. :) Wel vreemd dat deze zoon in 2012 nog tussen de 13-15 jaar oud was toen Browning werd geïntroduceerd, terwijl hij hier al 20 lijkt of zo. _O- Maar, zo lang hij kan acteren en geen 'baddie' is, kan hij de verhaallijn misschien nog redden.

Mercedes kan er toch niet mee blijven wegkomen...
  maandag 13 januari 2014 @ 22:59:31 #292
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135461310
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef luftersel het volgende:

[ afbeelding ]

Kan ik op zich wel mee leven. :) Wel vreemd dat deze zoon in 2012 nog tussen de 13-15 jaar oud was toen Browning werd geïntroduceerd, terwijl hij hier al 20 lijkt of zo. _O- Maar, zo lang hij kan acteren en geen 'baddie' is, kan hij de verhaallijn misschien nog redden.

Opnieuw ellende voor Nancy.. :{

Heb even zitten googelen, maar hij lijkt mij eerder een jongere broer van. Dan een vader. :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:05:36 #293
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135469330
Hollyoaks: Nancy to become suspicious over Maxine, Patrick

Wéér een mooie twist. Ik wist trouwens niet dat Nancy zelf ook ooit in zo'n relatie heeft gezeten. :o (zoals die Taylor reageert). Inderdaad mooi dat ze dat niet zijn vergeten. ^O^
pi_135469811
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef luftersel het volgende:

Ik wel: NANCY!!!!!!! :'( :'( :'(

quote:
[ afbeelding ]

Mwah, hij lijkt wel op zijn soapvader qua uiterlijk, dus dat scheelt al. Nu is het inderdaad maar te hopen dat-ie kan acteren en dat zijn rol ervoor zorgt dat Mercedes eens flink op haar plek wordt gezet :Y
pi_135469833
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Nancy to become suspicious over Maxine, Patrick

Wéér een mooie twist. Ik wist trouwens niet dat Nancy zelf ook ooit in zo'n relatie heeft gezeten. :o (zoals die Taylor reageert). Inderdaad mooi dat ze dat niet zijn vergeten. ^O^
NANCY!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_
pi_135470078
En ook nieuwe spoilers:

SPOILER
Volgende week weer veel favoriete personages _O_ _O_ _O_
pi_135470725
De vierde achtereenvolgende post van mij, maar ik heb een idee voor de volgende TT:

Hollyoaks #8: Nancy Osborne, the angel of the village

Want Nancy is gewoon een engel ( O+ ) en daarnaast verdient deze dame wat mij betreft een TT :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:17 #298
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135472968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
De vierde achtereenvolgende post van mij, maar ik heb een idee voor de volgende TT:

Hollyoaks #8: Nancy Osborne, the angel of the village

Want Nancy is gewoon een engel ( O+ ) en daarnaast verdient deze dame wat mij betreft een TT :)
Ik zeg doen. :Y
Of je moet zoiets hebben. Dat je het graag over de komende Roscoe bruiloft wilt hebben.. :P
pi_135473304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik zeg doen. :Y
Dank je :)

quote:
Of je moet zoiets hebben. Dat je het graag over de komende Roscoe bruiloft wilt hebben.. :P
AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!! :X
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:12:37 #300
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_135473576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dank je :)

[..]

AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!! :X
Haha! Het kan bijna niet anders denk ik, dan dat luftersel het ook goed vindt. Dus ik zeg maak maar vol! :)
pi_135473735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha! Het kan bijna niet anders denk ik, dan dat luftersel het ook goed vindt. Dus ik zeg maak maar vol! :)
Dan staat de huidige titlecard nog even in de OP, maar dat kan nog aangepast worden :)

En... VOL!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')