Was dat de grotequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Tassendief het volgende:
Democratische republiek congo is voor mij
Je moet wachten tot je aangrenzende landen hebt om aan te kunnen vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef richolio het volgende:
Zijn we nu al begonnen of beginnen we als de landen zijn verdeeld?
Verrek er zit nog verschil in ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Krijg jij de andere Congo. Momentje, moest even van PC wisselen.
Dus ik mag Congo aanvallen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je moet wachten tot je aangrenzende landen hebt om aan te kunnen vallen.
De een was ook nog een kolonie van België geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:07 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Verrek er zit nog verschil in ook![]()
Dom van mij
Waarom sta ik niet op de kaart?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zodra er een nieuwe kaart is, nu dus.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:08 schreef Lejenk het volgende:
Niger word de mijne, ik noem het Nigger.
Hoe noem je het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet op de kaart?![]()
In neem Nigeria over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Tassendief het volgende:
Ik val Congo (1) aanmet 500 soldaten ;@
We kunnen toch bondgenoten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening valt Nigger aan
Dan wil ik alsnog een eigen kleurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
We kunnen toch bondgenoten zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed deze aanvallen in het rood aan te geven, neem ik op in de OP.
welke Congo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.quote:
Alle 2.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
-Ik neem vanaf Madintxgascar de honneurs waar als scheidsrechter, teken de nieuwe kaarten en houdt bij welke user welk land bezit.
Hij is dus de scheidsrechter die val je niet zomaar aan.
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je schopt de scheids, dat mag niet.
Had je beter de Mayotte kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
OhScheidsrechter is dus onschendbaar eh.
* Tassendief doe maar niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo aan, ( Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Te laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 valt Congo niet aan, (Zuid Westelijke deel valt onder Angola´s bezit. )
Voorlopig één per user, maar je hebt inmiddels al een buur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
Mag ik door niemandsland heen aanvallen? Of nog een land tot me nemen? Ze zijn toch nog van niemandOf is eentje per user de max
* datismijnmening Is al bondgenoten met Tassendiefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Zie OP. Je bent je land alweer kwijt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef Lejenk het volgende:
Geen idee hoe dit werkt.
Maar Nigger zet de kinderen in ter verdediging!
* Tassendief biedt zich aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef vigen98 het volgende:
* vigen98 Zoekt bondgenoten voor een sterke legermacht.
Wil je ook een land? (zie OP)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Niet weten dat Congo, Rwanda en Burundi van mij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* richolio Richolandia zal aanwezig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
* Spongeboss Carthago organiseert een BBQ en alle wereldleiders zijn uitgenodigd.
* Tassendief tekent ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
* vigen98 tekent verdrag om een gezamenlijke leger op te bouwen.
* richolio weert aanval afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:29 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott geeft opdracht aan de legers van Nieuw-Amsterdam om Richolandia te veroveren.
Schuif aan er is eten voor iedereen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:30 schreef richolio het volgende:
[..]
* richolio Richolandia zal aanwezig zijn(Ik ben tevens ook een wereldleider
)
* Tassendief Geeft leger opdracht om Europa te bedreigen via Youtube.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening heft verbond met Tassendief op en sluit handelsrelaties met Europa
Dat mag nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
* MichaelScott belt China om hulp om Richolandia te veroveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |