SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Horkmanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Komt allemaal door dit topic trouwens: ONZ / Waarom staat de pre-select op 50+?niet te gleuven (en ondertussen een abo aangeschaft
)
BX
Absoluut ende vast ende zeker wel jaquote:
Fix het even dan, jij mag datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Absoluut ende vast ende zeker wel ja
TT had ook eigenlijk moeten zijn: geef Leo een abo
Dit is een andere type 'leo'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef zarGon het volgende:
Bij 'Leo' moet ik aan Biogarde denken...
Vraag maar aan Bitterlemon of ik te vergelijken ben met Bio.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef zarGon het volgende:
Bij 'Leo' moet ik aan Biogarde denken...
Ik kan wel iemand regelen die je drie sterren zou willen nemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef WebHawk het volgende:
Allejezus wat een sterren in dit topic, ben ik in /GAY beland ofzo?
Nee, in LEO.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef WebHawk het volgende:
Allejezus wat een sterren in dit topic, ben ik in /GAY beland ofzo?
GTA V?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand regelen die je drie sterren zou willen nemen.
Ik weet niet wat hier het juiste antwoord op is, maar met mijn moeder gaan jullie vergelijkbaar om.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bitterlemon of ik te vergelijken ben met Bio.
Als het antwoord "mijn moeder" bevat, zit het wel goed.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier het juiste antwoord op is, maar met mijn moeder gaan jullie vergelijkbaar om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |