Wat zit je nou kritische vragen te stellen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:05 schreef arjan1112 het volgende:
Huh ? Moet zei beschadigd worden? is ze je vijand?

Daarna hebben ze zich altijd netjes gedragen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:07 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat ze niet werden aangepakt door de overheid he.
Pas na 1960 toen de rassenscheiding werd afgeschaft..

Owh, iemand zit je kritiekloos afzeiken in de weg?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat zit je nou kritische vragen te stellen?

Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baat knap ja?
En wat heeft Whiskers dan "misdaan"?

Nee, jij zegt dat het pas tot ergere dingen dan een enkele moord kan leiden als de premier van een land racistisch is. Dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat niet, maar ik zei toch ook niet dat ik niet tegen het bestrijden van racistische organistaties ben

Welnee.. Al zijn er altijd gekkies als jij die geen onderscheid kunnen maken..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend is

Volgens mij valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend is

Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het pas tot ergere dingen dan een enkele moord kan leiden als de premier van een land racistisch is. Dat is gewoon niet waar.

Kun je doen, als je denkt dat dat nuttig is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:13 schreef arjan1112 het volgende:
Zou ik ff het geweld van de KKK gaan vergelijken met het geweld van Gangs of de maffia ?
of toch maar niet ?

Tussen wat en wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee.. Al zijn er altijd gekkies als jij die geen onderscheid kunnen maken..

Als je dat moet vragen.. En daarbij is je gezeik niet bepaald objectief te noemen..quote:

Ja, dat moet ik vragen. En welk gezeik? Ik constateerde alleen ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen.. En daarbij is je gezeik niet bepaald objectief te noemen..

Uh, nee? Echt waar man, wat brabbel je nou allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:15 schreef arjan1112 het volgende:
nou er is niet veel nuttig.. maar ok
de KKK vermoorde mensen wegens racisme, Gangs door middel van drugs en de maffia om economische redenen.
allemaal even erg, of niet soms..
of is uw mening dat racistisch geweld altijd het aller aller ergste is wat er kan bestaan

Nee, je lulde weer eens uit je nek... Maar je mag me zien zoals je wil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik vragen. En welk gezeik? Ik constateerde alleen iets

Oké man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef arjan1112 het volgende:
Nou beetje zeiken natuurlijk omdat mensen die je van racisme beschuldigen altijd zo boos doen

Nee hoor, de mensen die er (door eigen toedoen) van beschuldigd worden zijn juist zo boosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef arjan1112 het volgende:
Nou beetje zeiken natuurlijk omdat mensen die je van racisme beschuldigen altijd zo boos doen

Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je lulde weer eens uit je nek... Maar je mag me zien zoals je wil.

Wild om me heen sla? Hier? Vandaag? Serieus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezen
Ik heb verder niks tegen je hoor, maar ik kan altijd wel lachen om topics waarin je wild om je heen slaat

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezen

Lees mijn post eens opnieuw danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wild om me heen sla? Hier? Vandaag? Serieus?

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:22 schreef arjan1112 het volgende:
dat gymles topic deel 1 werd ze ff boos
'Wie heeft de moslimbashers erbij gehaald?!!'
 Ander topic
  Ander topic   

moet je voor de grap eens op haar frontpage pohi klikkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:22 schreef arjan1112 het volgende:
dat gymles topic deel 1 werd ze ff boos
'Wie heeft de moslimbashers erbij gehaald?!!'

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:24 schreef Marsenal het volgende:
Nu weet ik aan wie TS me doet denken. Aan Brucie uit gta4.

wat is pohi en hoe kom je daar ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens op haar frontpage pohi klikken

Posthistory. Klik op mijn naamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is pohi en hoe kom je daar ?

post historyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is pohi en hoe kom je daar ?

reacties laatste postquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
post history
kan je volgens mij via fobo op klikken
ik klikte erop toen ik een reactie op de frontpage zag

Goede vraagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
reacties laatste post
Auto Paul Walker reed 160 22 04-01 @ 03:08
Eigen Huis: niet nóg meer belasting 67 03-01 @ 08:47
Doodgeschoten man was ggz-directeur 37 03-01 @ 10:58
[PDC WK] Van Gerwen wereldkampioen darts 71 03-01 @ 08:08
Gelukkig nieuw(s)jaar! 110 01-01 @ 10:49
Moslimextremist dreigt met aanslagen België 164 31-12 @ 13:45
Pas dinsdag update over toestand Schumacher 17 30-12 @ 20:26
Duizenden anti-islamstickers besteld bij PVV 271 03-01 @ 14:54
Geen hoofddoekje vrijwilligers Franse scholen 55 27-12 @ 23:27
Agent vrijgesproken van doodslag Rishi 76 24-12 @ 09:13
'Ajax-prominent is pedo' 50 22-12 @ 00:36
Booslims: Wilders doden om sticker 431 24-12 @ 22:29
Meer vrijheid voor asielzoekers 14 21-12 @ 18:19
PVV wil preventieve detentie 182 19-12 @ 20:36
'Overheid mag illegaal op straat zetten' 54 19-12 @ 17:09
Zuid-Holland mag huiskraai uitroeien 83 18-12 @ 19:17
Hoes gaat niet in op aantijgingen 46 18-12 @ 04:17
Blok voorziet spannend debat over woonakkoord 12 17-12 @ 20:37
Acht jaar en tbs voor moord op ex (17) 29 17-12 @ 19:
wat is er mee ?

wat loop jij te zeuren over de edl ... tis de bnp nietquote:

Goed onderbouwd, chapeau!quote:

Ik quote een stuk tekst van een liedje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat loop jij te zeuren over de edl ... tis de bnp niet
en winkels plunderen mensen beroven en auto's in de fik steken is geen probleem ofzo ?
Daar zijn hun tegen.

Geef het op.. Je zeikt over niks..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:36 schreef hugecooll het volgende:
Op zich niks mis mee, maar ik vond het wel grappig dat het vooral van die relonderwerpen zoals PVV, pedo's moslims en moord en doodslag waren toen ik erop klikte

ik ben helemaal niet aan het zeikenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef het op.. Je zeikt over niks..

En nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:37 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb heel wat minder reacties op de FrontPage.

Ja, dat ben je wel.. Wat is je bijdrage aan het onderwerp van dit topic eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet aan het zeiken

Precies. En verder niks.quote:

Het is natuurlijk een beetje aangedikt, zoals dat wel vaker gebeurt in de tekst van liedjes, maar het geeft mooi weer waar we naar op weg zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:36 schreef arjan1112 het volgende:
wat volgens jou de huidige maatschappij goed verwoord

2013 = 1931 ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje aangedikt, zoals dat wel vaker gebeurt in de tekst van liedjes, maar het geeft mooi weer waar we naar op weg zijn.

Die is er nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat ben je wel.. Wat is je bijdrage aan het onderwerp van dit topic eigenlijk?

Nee, natuurlijk niet. De opkomst van bepaalde partijen in Europa vertoont echter veel kenmerken.quote:

PVV-er?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:44 schreef hugecooll het volgende:
Goede zaak wel dat er partijen zijn die onze belangen willen behartigen imo

Godverdomme wat ben jij vermoeiend.quote:

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja het is Wilders = Hitler en alle moslims zijn over 20 jaar dood.
Of Wilders is niet Hilter en we leefden nog lang en gelukkig he

In jouw wereldje zal het vast zo werken, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja het is Wilders = Hitler en alle moslims zijn over 20 jaar dood.
Of Wilders is niet Hilter en we leefden nog lang en gelukkig he

Ik ben politiek gezien voor geen enkele partij, maar ik kan me best vinden in een aantal van hun standpunten, jaquote:

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:49 schreef arjan1112 het volgende:
Wilders = Hitler maar hij probeerde de democratie af te schaffen en de Amerikanen kwamen ons redden en de moslims gingen niet dood, kan ook nog
quote:

Wilders word lijstrekker van het cda dat is gefuseerd met de pvda en GroenLinks.. en dan stem jij op zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben politiek gezien voor geen enkele partij, maar ik kan me best vinden in een aantal van hun standpunten, ja
Net als bij een groot aantal andere partijen

Vastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wilders word lijstrekker van het cda dat is gefuseerd met de pvda en GroenLinks.. en dan stem jij op ze

Nee hoor, maar je zet jezelf zo voor schut.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:53 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slapen?
Denk je dat ik hierdoor in de problemen kom?

Nee, jij wordt ook gebasht ;-)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:53 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slapen?
Denk je dat ik hierdoor in de problemen kom?

quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wilders word lijstrekker van het cda dat is gefuseerd met de pvda en GroenLinks.. en dan stem jij op ze

Goed zo Arjan, laat je niet kennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:54 schreef arjan1112 het volgende:
als ze mij bashen bash ik gewoon terug, boeit me echt niks hoor

kom station danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:54 schreef arjan1112 het volgende:
als ze mij bashen bash ik gewoon terug, boeit me echt niks hoor

Arjan. lieverd, Nederlands.Correct enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:
ow daar heb ik ook een keer op gestemd.. dat was ik helemaal vergeten
niet omdat ik nou dieren zo geweldig vind of tegen vlees eten ben, dat vind ik nou juist geweldig..
maar hun wilden het openbaar vervoer richting mijn dorp uitbreiden
dat was voor de provinciale staten, nooit meer wat van gehoord, pvda cda en vvd gingen regeren ofzo

kwalijke zaak welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:
niet omdat ik nou dieren zo geweldig vind of tegen vlees eten ben, dat vind ik nou juist geweldig..
dat was voor de provinciale staten, nooit meer wat van gehoord, pvda cda en vvd gingen regeren ofzo

eehheheh het is 5 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arjan. lieverd, Nederlands.Correct enzo

Ik stem er gewoon op omdat Thieme lekker is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:

Je Nederlands is op ieder tijdstip slecht.quote:

Thieme en Agema?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stem er gewoon op omdat Thieme lekker is.

Jij en de begeleider?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef arjan1112 het volgende:
en dat is best kut, we zouden morgen om 3 uur naar boodschappen gaan doen...

Dan heb je nog 10 uur hoor..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef arjan1112 het volgende:
en dat is best kut, we zouden morgen om 3 uur naar boodschappen gaan doen...

Thieme is best te doen, Agema is walgelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme en Agema?
Ik ben geen ultieme knapperd, maar kom op zeg....

ja dat is best jammer.. maar ja dan moet je op een grote partij stemmen, heb je kans dat het nog wat word met die beloftes van zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je er niks meer over gehoord hebt toch

Ze zijn beiden (qua uiterlijk) best "te doen", maar waarom doet iedereen of ze supermooi zijn??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thieme is best te doen, Agema is walgelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |