Wat zit je nou kritische vragen te stellen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:05 schreef arjan1112 het volgende:
Huh ? Moet zei beschadigd worden? is ze je vijand?
Daarna hebben ze zich altijd netjes gedragen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:07 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat ze niet werden aangepakt door de overheid he.
Pas na 1960 toen de rassenscheiding werd afgeschaft..
Owh, iemand zit je kritiekloos afzeiken in de weg?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat zit je nou kritische vragen te stellen?
Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Baat knap ja?
En wat heeft Whiskers dan "misdaan"?
Nee, jij zegt dat het pas tot ergere dingen dan een enkele moord kan leiden als de premier van een land racistisch is. Dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat niet, maar ik zei toch ook niet dat ik niet tegen het bestrijden van racistische organistaties ben
Welnee.. Al zijn er altijd gekkies als jij die geen onderscheid kunnen maken..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend is
Volgens mij valt dat wel mee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Normaal gesproken trek jij 's nachts alle negatieve aandacht aan en word je het mikpunt van spot en hoon. Vandaar dat het dus wel opvallend is
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het pas tot ergere dingen dan een enkele moord kan leiden als de premier van een land racistisch is. Dat is gewoon niet waar.
Kun je doen, als je denkt dat dat nuttig is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:13 schreef arjan1112 het volgende:
Zou ik ff het geweld van de KKK gaan vergelijken met het geweld van Gangs of de maffia ?
of toch maar niet ?
Tussen wat en wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee.. Al zijn er altijd gekkies als jij die geen onderscheid kunnen maken..
Als je dat moet vragen.. En daarbij is je gezeik niet bepaald objectief te noemen..quote:
Ja, dat moet ik vragen. En welk gezeik? Ik constateerde alleen ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen.. En daarbij is je gezeik niet bepaald objectief te noemen..
Uh, nee? Echt waar man, wat brabbel je nou allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:15 schreef arjan1112 het volgende:
nou er is niet veel nuttig.. maar ok
de KKK vermoorde mensen wegens racisme, Gangs door middel van drugs en de maffia om economische redenen.
allemaal even erg, of niet soms..
of is uw mening dat racistisch geweld altijd het aller aller ergste is wat er kan bestaan
Nee, je lulde weer eens uit je nek... Maar je mag me zien zoals je wil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik vragen. En welk gezeik? Ik constateerde alleen iets
Oké man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef arjan1112 het volgende:
Nou beetje zeiken natuurlijk omdat mensen die je van racisme beschuldigen altijd zo boos doen
Nee hoor, de mensen die er (door eigen toedoen) van beschuldigd worden zijn juist zo boosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef arjan1112 het volgende:
Nou beetje zeiken natuurlijk omdat mensen die je van racisme beschuldigen altijd zo boos doen
Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je lulde weer eens uit je nek... Maar je mag me zien zoals je wil.
Wild om me heen sla? Hier? Vandaag? Serieus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezen
Ik heb verder niks tegen je hoor, maar ik kan altijd wel lachen om topics waarin je wild om je heen slaat
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Ik klikte zelfs speciaal op dit topic om een nachtelijke rel te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |