Nee, meiden slaan steeds vaker de late voeding over en dan zit je daar met je gekolfde melk.quote:

Dat vind ik ook een jompel waard:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, meiden slaan steeds vaker de late voeding over en dan zit je daar met je gekolfde melk.
Wel fijn hoor, niet meer kolven

Nou dat lijkt mij ook!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, meiden slaan steeds vaker de late voeding over en dan zit je daar met je gekolfde melk.
Wel fijn hoor, niet meer kolven

Staat noppies in. Zit waarschijnlijk wel lekker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en serieus he, ik wil deze:
Maar waarom moet dat 60 euro kosten??

quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef Kyara het volgende:
(dat levert trouwens ook hele rare conversaties op. Bijvoordeeld: D had zo'n honger dat ze J's borst ook heeft leeggedronken![]()
![]()
)

Als die mogelijkheid er is dan is dat zeer zeker fijn, maar dat is natuurlijk afwachten...quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef Soempie het volgende:
GM, hier ben ik in het ziekenhuis bevallen en de verpleging heeft een LK langs laten komen. Ze was zelf werkzaam in het ziekenhuis trouwens. Ze heeft een voeding meegekeken en me een spoedcursus gegeven in een half uur. Dat was ontzettend waardevol. Denk dat het toch fijner is dan alleen een cursus vooraf?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |