Hoe dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:09 schreef pessie het volgende:
[..]
5 minuten of zo. Rechts 1 minuut soms 2, links al gauw een minuut of 4 denk ik.
Ik hoop daar rechts het blijft doen tot ze een jaar is, ik verwacht dat die er daarna mee stopt.
Ja echt enorm! Ik wilde het zo graag maar had mij neergelegd bij t niet mogen en dus de fles... Maar nu mag ik het toch proberenquote:
Ja klopt! Per 1-1 overgestaptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef Cwen het volgende:
GM, wat fijn! Ik zou als ik jou was zeker naar een cursus/voorlichtingsavond gaan, dat geeft vaak goede info! En had jij nou ook de fbto verzekering?
Ik gebruik al een 6 jaar anti-depressiva en ik mocht BV gevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
De komende maanden ga ik mij hier eens inlezen, door mijn medicatie werd mij altijd verteld dat ik geen bv mocht geven, maaaar vandaag te horen gekregen dat dat inmiddels achterhaald is en als ik bv wil geven, ik dat ook gewoon mag doen
Dus nu de komende tijd maar inlezen en informatie opzoeken want er gaat een wereld voor mij open...
Oh oke, ze heb een certificaat.. Maar ik zal ook wel verder kijken, bedankt voor de tip iigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Kyara het volgende:
GM, ik zou ook kijken of er ook cursussen worden gegeven via lactatiekundigen of kraamzorgorganisaties. Cursussen via het ziekenhuis staan niet heel goed bekend is mij verteld.
Stieftiet. Ik heb Nathan ook een aantal maanden met alleen links gevoed, maar dan krijg je toch wel een groter verschil in omvang (ik heb nu al best wat verschil).quote:
Ik gebruik fluoxetinequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:31 schreef WupWup het volgende:
Lopen jullie dan ook een beetje scheef?![]()
Gm, wat voor medicatie gebruik je als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:31 schreef WupWup het volgende:
Ik heb paroxetinequote:
De module Gezinsplanning vergoedt het Borstvoeding Begeleiding Pakket twv ¤450, je betaalt zelf nog ¤50. Daarvoor krijg je een cursus en verschillende consulten van een lactatiekundige in de buurt, ze komen ook bij je langs enzo. Heeeel erg fijn! Het aanvragen gaat via Makibo, je moet zeker even op de website kijken (makibo.nl)!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja klopt! Per 1-1 overgestapt
Hier in t ziekenhuis geven ze 1x per maand een voorlichtingsavond dus wil daar zeker een keer heen.
Hahahaha een beetjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:31 schreef WupWup het volgende:
Wauw! Das tof! Thanksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Cwen het volgende:
[..]
De module Gezinsplanning vergoedt het Borstvoeding Begeleiding Pakket twv ¤450, je betaalt zelf nog ¤50. Daarvoor krijg je een cursus en verschillende consulten van een lactatiekundige in de buurt, ze komen ook bij je langs enzo. Heeeel erg fijn! Het aanvragen gaat via Makibo, je moet zeker even op de website kijken (makibo.nl)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |