Brildrager gespot!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
De een z'n afknapper is de ander z'n kink, moet je dan maar denken.
wist eigenlijk al toen ik dit schreef, dat ik een bepaalde Forummod er mee kon benadelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er mis met horken?
Tevens ziet mijn vrouw er beter uit met bril.
Heb jij een bril?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat het ze niet interesseert of jij het mooi vindt of niet
Waarom post je nou zo'n pic waar bijna iedereen alleen naar de tieten gaat kijken....quote:
dan gaan ze maar doodquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zonder problemen lenzen kan dragen.
Terecht, het is je vergeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wist eigenlijk al toen ik dit schreef, dat ik een bepaalde Forummod er mee kon benadelen![]()
sorry hiervoor
Terecht, ik zou het ook neerstompen.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat het ze niet interesseert of jij het mooi vindt of niet
quote:
Mannen die geweld tegen vrouwen gebruiken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, het is je vergeven.
[..]
Terecht, ik zou het ook neerstompen.
Pas op! Één nobele internetridder is gearriveerd!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mannen die geweld tegen vrouwen gebruiken.
gelijke behandelingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mannen die geweld tegen vrouwen gebruiken.
Nobel ben ik wel, een ridder ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pas op! Één nobele internetridder is gearriveerd!
Dat is zo geil!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef eend112 het volgende:
Ik vind zo een hipster bril bij een blonde dame wel leuk staan
Zo ga je nooit een dinnetje scoren.quote:
Hmm... En heb je ook een sn-quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja terwijk ik peinzend uit het raam kijk
niets voor jou toch, om politiek correct te zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm... En heb je ook een sn-
nee, die is niet leuk om tegen een Turkse te maken.
wauwwwwwwa die onderste djfjskandnaoamshsquote:
Nee klopt maar aardig doen tegen leuke users is iets anders dan politiek correct zijn snapje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niets voor jou toch, om politiek correct te zijn?
Allebei mooier zonder bril.quote:
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.quote:
Nog zo'n idioot. Maagd zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Terechte klacht, zowel mannen als vrouwen, gewoon niet doen..
Lenzen staan vaak beter
is dit de nieuwe aberquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Cinderellaaa het volgende:
Terechte klacht, zowel mannen als vrouwen, gewoon niet doen..
Lenzen staan vaak beter
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je nooit sex hebt. Ik vind een bril juist wel geil. Als ze er geen heeft vind ik het ook niet erg.
Maar ik had wel gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.
Als je meisjes gaat beoordelen ofdat ze wel of niet brildragend zijn is er volgens mij wel een steekje aan je los.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik snap de connectie niet zo, alle idioten zijn maagd? Dan ben jij denk ik wel de voorganger
Natuurlijk wel, het eerste waar je iemand op beoordeelt is op zijn of haar uiterlijk en een bril hoort daar ook bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je meisjes gaat beoordelen ofdat ze wel of niet brildragend zijn is er volgens mij wel een steekje aan je los.
Ik vind een bril wel sexy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het eerste waar je iemand op beoordeelt is op zijn of haar uiterlijk en een bril hoort daar ook bij.
Grappig, vroeg ik me ook af. Ondanks dat geboortejaar '89 niet bijzonder oud is, kwam TS meer op mij over als iemand van hooguit geboortejaar '99 of iets dergelijks.quote:
mooie quote, maar vertel waarom?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Grappig, vroeg ik me ook af. Ondanks dat geboortejaar '89 niet bijzonder oud is, kwam TS meer op mij over als iemand van hooguit geboortejaar '99 of iets dergelijks.
ah, ja moet ook slapen nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omdat je nogal kinderlijk op mij overkwam.
Ik vind dat van mannen met een voetbal ui, het is altijd wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind meiden die met hun bril showen van "kijk mij eens een bril hebben" wel vrij sneu.
Hoe doen ze dat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind meiden die met hun bril showen van "kijk mij eens een bril hebben" wel vrij sneu.
Meneer voelt zich aangesproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Jouw mening is niet belangrijk, idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij een mafkees noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Wat loop je mij de hele tijd te quoten, mafkees.
We hebben voldoende officieren en derhalve geen havenmeester nodig. Dat je het maar even weet. We're fully certified. No need for a pilot, we pilot her ourselves.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tijd om je bij de havenmeester te melden ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is we?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
We hebben voldoende officieren en derhalve geen havenmeester nodig. Dat je het maar even weet. We're fully certified, no need for a pilot, we pilot her ourselves.
De staff, who else? Maar het ging om brildragende meiden wat ik een zeer onterechte klacht vind. Ik vind meiden met een bril wel leuk. Heb je er een hekel aan denk ik dat je maagd bent. Dat zei ik en ik zeg het nog een keer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |