Jaquote:
Hoe heb je die mensen dan leren kennen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Meh niet echt
[..]
JaKan er ook niks aan doen.
Bij mensen die ik goed ken praat ik wel veel hoor ben echt druk, maar praat gewoon niet met mensen die ik niet ken.
hmm. Zijn er geen dingen waar je heel enthousiast over bent?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Meh niet echt
[..]
JaKan er ook niks aan doen.
Bij mensen die ik goed ken praat ik wel veel hoor ben echt druk, maar praat gewoon niet met mensen die ik niet ken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Murdera het volgende:
Zullen we doen alsof we elkaar niet kennen en internet hosselen in dm chloor? :$$$$
Taarten zijn sowieso niet lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van alle taarten ter wereld vind ik slagroomtaart niet zo lekker
Creampie SC is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van alle taarten ter wereld vind ik slagroomtaart niet zo lekker
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Taarten zijn sowieso niet lekker.
Toen ik dronken was. Of via school ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe heb je die mensen dan leren kennen?
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaanquote:
zeg dat noooit tegen chloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaan
Haha echt lullig als je afgewezen wordt door een slet. Kutleven heb je dan.quote:
Oké volgende topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaan
Jawel dat wel, maar daar schaam ik me nog net niet voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hmm. Zijn er geen dingen waar je heel enthousiast over bent?
Ik moest op introkamp.. In september .. In tenten ... Met overgevende klasgenoten ... En vies brood.. En nog viezere macoroni vermomd als spaghetti..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen ik dronken was. Of via school ofzo.
Eerste schooldag op een nieuwe school haat ik ook echt
oepsquote:
zou me toch nietig voelen met mijn korte stompie tegenover jouw neus, maakt mah nyqioietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha echt lullig als je afgewezen wordt door een slet. Kutleven heb je dan.
Taarten zijn lekker.quote:
Yo go girlquote:
Hehe, zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen ik dronken was. Of via school ofzo.
Eerste schooldag op een nieuwe school haat ik ook echt
Introkampquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest op introkamp.. In september .. In tenten ... Met overgevende klasgenoten ... En vies brood.. En nog viezere macoroni vermomd als spaghetti..
Daarom wil ik ook mannen met grote penis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou me toch nietig voelen met mijn korte stompie tegenover jouw neus, maakt mah nyqioiet
welke? En noem het graphic novels, klinkt al beterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar daar schaam ik me nog net niet voor.
'Wat vind je vet?'
'Stripboeken'
''
[ afbeelding ]
Dat is dan ook best toffe shit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar daar schaam ik me nog net niet voor.
'Wat vind je vet?'
'Stripboeken'
''
[ afbeelding ]
Graphic novels krijg je altijd gelijk 'wat is dat?' of 'noem het gewoon stripboeken pfff'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke? En noem het graphic novels, klinkt al beter
Was ook zeer vervelend, uiteindelijk toch blij dar ik geweest was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IntrokampHeb ik niet eens gehad, eerste jaar overgeslagen. Lijkt me ook echt afschuwelijk, hoewel ik op zich nog redelijk snel mensen heb leren kennen in mijn klas maar die kwamen gewoon naar mij toe.
Ja vind ik ook, maar ja.quote:
Wat een leeghoofd. Zie je meteen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuke dingen met vriendinnen chillen shoppen bios enzo en jij?
Ja en als je er niet bij was dan had je zeker een probleem?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was ook zeer vervelend, uiteindelijk toch blij dar ik geweest was.
Enorme kliekvorming daarna.
meer om te vullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een leeghoofd. Zie je meteen.
Was verfrissend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was ook zeer vervelend, uiteindelijk toch blij dar ik geweest was.
Enorme kliekvorming daarna.
Ook nog nooit naar een intro geweest, misschien leuk voor mensen die van buiten A'dam komen, maar mij niet gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IntrokampHeb ik niet eens gehad, eerste jaar overgeslagen. Lijkt me ook echt afschuwelijk, hoewel ik op zich nog redelijk snel mensen heb leren kennen in mijn klas maar die kwamen gewoon naar mij toe.
Weet ik. Beeld, verhalen, beeldverhalen, word ik echt gelukkig van.quote:
Laat mij genieten van mijn hapjes met nieuwjaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Chloroform het volgende:
"Leuke dingen doen"![]()
Net zoals mensen die van lekker eten houden.!!!
Laat ze lekker ouwehoeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik. Beeld, verhalen, beeldverhalen, word ik echt gelukkig van.
Ja, dan was ik een buitenbeentje geworden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en als je er niet bij was dan had je zeker een probleem?
Kliekvorming heb je in het begin altijd wel volgens mij
ahh Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Graphic novels krijg je altijd gelijk 'wat is dat?' of 'noem het gewoon stripboeken pfff'
Vooral shit van Vertigo en die richting. Zeg maar wat meer donkere verhalen enzo.
Ja maakt uiteindelijk denk ik ook geen flikker uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook nog nooit naar een intro geweest, misschien leuk voor mensen die van buiten A'dam komen, maar mij niet gezien. Daarna ook nooit nadelen van ondervonden ofzo.
1800% match.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een leeghoofd. Zie je meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |