Jaquote:
Hoe heb je die mensen dan leren kennen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Meh niet echt
[..]
JaKan er ook niks aan doen.
Bij mensen die ik goed ken praat ik wel veel hoor ben echt druk, maar praat gewoon niet met mensen die ik niet ken.
hmm. Zijn er geen dingen waar je heel enthousiast over bent?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Meh niet echt
[..]
JaKan er ook niks aan doen.
Bij mensen die ik goed ken praat ik wel veel hoor ben echt druk, maar praat gewoon niet met mensen die ik niet ken.
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Murdera het volgende:
Zullen we doen alsof we elkaar niet kennen en internet hosselen in dm chloor? :$$$$
Taarten zijn sowieso niet lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van alle taarten ter wereld vind ik slagroomtaart niet zo lekker
Creampie SC is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van alle taarten ter wereld vind ik slagroomtaart niet zo lekker
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Taarten zijn sowieso niet lekker.
Toen ik dronken was. Of via school ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe heb je die mensen dan leren kennen?
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaanquote:
zeg dat noooit tegen chloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaan
Haha echt lullig als je afgewezen wordt door een slet. Kutleven heb je dan.quote:
Oké volgende topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdag .. Laat je eens lekker gaan
Jawel dat wel, maar daar schaam ik me nog net niet voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
hmm. Zijn er geen dingen waar je heel enthousiast over bent?
Ik moest op introkamp.. In september .. In tenten ... Met overgevende klasgenoten ... En vies brood.. En nog viezere macoroni vermomd als spaghetti..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toen ik dronken was. Of via school ofzo.
Eerste schooldag op een nieuwe school haat ik ook echt
oepsquote:
zou me toch nietig voelen met mijn korte stompie tegenover jouw neus, maakt mah nyqioietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha echt lullig als je afgewezen wordt door een slet. Kutleven heb je dan.
Taarten zijn lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |