Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar goedkoop zal het niet zijn. Naja afspraak staat(al bedenk ik me net dat het misschien handiger was geweest als we het omgedraaid hadden)
[..]
Die keren dat het over seks gaat, zijn jij en Huppel het en af en toe Peu. Verder zie ik het niet eigenlijk.
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah dat kan ik niet
dus dan zal ik ook wel geen lekkere cappuccino maken
Geen koffie voor jou dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
Niet in mijn huidige hoorquote:
quote:
Vol in je bek, hou je daarvan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet. Maar de enkele keer dat het over seks gaat zijn de naar seks hongerende mannetjes op hun pikkie getrapt. Terwijl het de laatste tijd vaker over auto's gaat dan over seks. En daarbij, ik noem geen namen, en ik ben even afwezig en gelijk komt mijn naam weer bovenrollen. Wees dan een vent en zeg het vol in mn bek of niet?
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst rotterdam en daarna Wateringen? Maakt niet zoveel uit toch?
[..]
Geen idee, ik houd niet van melk in mn koffie.
ik vind mezelf ook niet zo liefquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik vind jou niet meer zo lief de laatste tijd
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in mijn huidige hoorlichte bekleding kunnen nare vlekken zichtbaar op worden
Daar lopen we ook geen uur rond hoor. Hoe laat had je in R'dam afgesproken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel als we nog naar die oldtimerzaak gaan toch? Naja zo heel veel maakt het ook niet uit.
Post eens danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Ik ook...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ohja, 2 stuks zelfsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had toch altijd een dekentje in je auto?
Ik ook welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet er wel een [ afbeelding ]
Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was een insidersgrapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |