Idd. Voor hetzelfde geld had hij er "Kankerderby Feyenoord - Excelsior" van gemaakt.quote:
Dat kan na/tijdens de wedstrijd altijd nogquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Voor hetzelfde geld had hij er "Kankerderby Feyenoord - Excelsior" van gemaakt.
Ok, ik moest ff zoeken naar het shirt. Maar nu snap ik de grap...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
Het wachten is op de eerste die 'maak' wegshopt in het shirt met een foto van Immers
En hij wilde nog wel in Nederland blijven ivm paspoort...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
UPDATE: Sekou Cissé op proef bij Racing Genk, de club van Mario Been: http://bit.ly/1hlUDpm
Trollololol
Misschien dat hij hier blijft wonen ofzo, geen idee hoe dat soort dingen werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel in Nederland blijven ivm paspoort...
Zou kunnen inderdaad, dan krijgt hij alsnog zijn paspoort en speelt nog Europees met Genk ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat hij hier blijft wonen ofzo, geen idee hoe dat soort dingen werken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
UPDATE: Sekou Cissé op proef bij Racing Genk, de club van Mario Been: http://bit.ly/1hlUDpm
Trollololol
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
Trollololol
Dat FiF is inmiddels afgekocht/omgezet in aandelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Dus. Cisse heeft ons een paar jaar salaris gekost, en vervolgens mogen we nu nog 5 miljoen (ongeveer inc. rente) in 3 jaar afbetalen aan onze vrienden. De tering zeg, goeie deal. En de trainer die hem destijds perse moest hebben krijgt hem gratis op proef nu.
Oh. Heb ik voor niets met een rekenmachine die 5 mil zitten uitrekenen. Lekker op de hoogte ben ik weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat FiF is inmiddels afgekocht/omgezet in aandelen.
Aandelen moeten toch ook worden teruggekocht? Wat is de waarde hiervan? Gaat Feyenoord dat uiteindelijk meer of minder kosten dan het terugbetalen van die transfers?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat FiF is inmiddels afgekocht/omgezet in aandelen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik moest ff zoeken naar het shirt. Maar nu snap ik de grap...![]()
[ afbeelding ]
quote:Roffa (2013)
Ricardo Tuinfoord was jarenlang het kopstuk van de harde kern van Feyenoord, en was berucht in de Nederlandse hooliganscene. Maar, als Ricardo na drie jaar vastgezeten te hebben voor een ernstig geweldsdelict, komt hij voor een moeilijke keuze te staan. Kiest hij voor een geweldloos leven zonder aanzien, en voor zijn familie? Of vervalt Ricardo in zijn oude gewoontes, waar eer en respect de boventoon voeren. Hoe dan ook, het zal geen gemakkelijke keuze zijn.
Ik moet bekennen dat ik speelde met die gedachtequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Voor hetzelfde geld had hij er "Kankerderby Feyenoord - Excelsior" van gemaakt.
Die hooligan wordt gespeeld door die kale uit Penoza. Kan best een aardig filmpje zijn dus.quote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn photoshop skills zijn niet echt goed
Vakantieveilingen, gaan per 4 kaarten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Grifte het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:06:10Voor de benefietwedstrijd van komende zondag tussen Feyenoord en Excelsior zijn al circa 40.000 kaarten verkocht. #FEYexc reageer retweet
Ik las het vanmiddag... Mario Beenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
Trollololol
inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:23 schreef Slobeend het volgende:
Gudmundsson van AZ is transfervrij komende zomer. Prima opvolger van Schaken zeg ik. Einde bericht.
lelijke shirtjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
inderdaad
ander nieuws
http://www.ollimania.com/
dafuq
Jouw photoshop skills zijn kanker kansloos.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn photoshop skills zijn niet echt goed maar toch
quote:Mario Been, inmiddels trainer van Racing Genk, neemt Cissé mee op het trainingskamp van zijn club in het Turkse Antalya. 'Hij is een topper met een voorbeeldige mentaliteit.
Als jullie op de tweede ring zitten wel. Anders zal het wel meevallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:49 schreef renwan het volgende:
Doordat mn vriendin haar knie gekneusd heeft loopt ze nu met 1 kruk. Kan ik daar vanmiddag problemen mee verwachten bij het binnenkomen of niet?
1stequote:Op zondag 5 januari 2014 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jullie op de tweede ring zitten wel. Anders zal het wel meevallen.
3.5 miljoen voor iemand die totaal uit vorm is?twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:49:59Volgens Sky Italia heeft Juventus interesse in de diensten van Tonny Vilhena. De Italianen zouden 3,5 miljoen euro over hebben. #Feyenoord reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ja of 3.5 miljoen voor een veelbelovend talent dat op zijn 18e al rond de 50 wedstrijden betaald voetbal erop heeft zitten. Het is maar net hoe je het wilt bekijken natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:53 schreef Dekatria het volgende:
3.5 miljoen voor iemand die totaal uit vorm is?twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:49:59Volgens Sky Italia heeft Juventus interesse in de diensten van Tonny Vilhena. De Italianen zouden 3,5 miljoen euro over hebben. #Feyenoord reageer retweet
Ik lees het op meer Nederlandse sites, maar op Sky Italia kan ik het in z'n geheel niet vinden. Of het moet niet op de site staan, of ik kan niet zoeken, of iemand heeft het verzonnenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:53 schreef Dekatria het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:01:49Nog niet bevestigd gekregen, maar bij #Feyenoord ontbreekt Erwin Mulder met een hand/pols blessure. Gevreesd wordt zelfs voor een breuk. reageer retweet
Fisten van z'n vriendin niet goed afgelopen?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:04 schreef Dekatria het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:01:49Nog niet bevestigd gekregen, maar bij #Feyenoord ontbreekt Erwin Mulder met een hand/pols blessure. Gevreesd wordt zelfs voor een breuk. reageer retweet
Was tijdens de uitzending blijkbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:00 schreef Bombvis het volgende:
Ik lees het op meer Nederlandse sites, maar op Sky Italia kan ik het in z'n geheel niet vinden. Of het moet niet op de site staan, of ik kan niet zoeken, of iemand heeft het verzonnen
quote:Erwin Mulder ontbreekt zondag bij Feyenoord – Excelsior wegens een botbreuk in zijn pols of hand, meldt AD Sportwereld. Hij wordt vanmiddag onderzocht in het ziekenhuis. De verwachting is dat het herstel 2 tot 3 maanden zal duren.
In de wedstrijd tegen Excelsior zondag zullen Kostas Lamprou en Ronald Graafland allebei een helft keepen. De blessure van Mulder komt op dit moment extra zuur omdat hij de laatste weken in topvorm is. De sluitpost van Feyenoord gooide hoge ogen in het de klassementen van de eerste seizoenshelft, waarin hij in meerdere elftallen van het seizoen te vinden was.
Feyenoord onderzoekt nu de mogelijkheid om Warner Hahn in de winterstop over te nemen. De huidige goalie van FC Dordrecht verruilt per 1 juli 2014 de Krommedijk voor Feyenoord, maar zou bij lange afwezigheid van Mulder deze maand al de overstap maken.
Als ze zich een beetje aanstelt mag ze achter de goal zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:49 schreef renwan het volgende:
Doordat mn vriendin haar knie gekneusd heeft loopt ze nu met 1 kruk. Kan ik daar vanmiddag problemen mee verwachten bij het binnenkomen of niet?
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:48:04Erwin Mulder heeft zijn middenhandsbeentje gekneusd. Hij speelt vandaag niet maar de doelman gaat wel mee op trainingskamp naar Marbella. reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:52:28De clubarts van Feyenoord heeft mij net bijgepraat over de situatie van Mulder. Blessure valt heel erg mee, zeker niet langdurig eruit. reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze zich een beetje aanstelt mag ze achter de goal zitten.
Daar zullen ze wel wat shirtjes van overgehouden hebben. Puma zal wel weer productieproblemen hebben en dus heeft Feyenoord de Europese shirts aangepast aan de tijdelijke sponsor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef Pascalus het volgende:
Waarom heeft Feijenoord lelijke witte vlakken op de rug? Is dit een Europa League wedstrijd?
"Schoonheidsfoutje."quote:
Wat te denken van Armenterosquote:
Die kan een nieuw contract voor volgend seizoen wel vergeten. Er zal ook geen club meer op je zitten te wachten als je na een half jaar nog steeds niet fit bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij is wel fit, maar niet topfit.
-John de Wolf
Ik snap dat echt totaal niet, het is verdomme je werkquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die kan een nieuw contract voor volgend seizoen wel vergeten. Er zal ook geen club meer op je zitten te wachten als je na een half jaar nog steeds niet fit bent.
Schaken komt geen enkele back meer voorbij.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef PIETR het volgende:
Komt er niet aan te pas die Schaken. Aardig spelertje.
Schaken kan maar een ding: voorzetjes geven. Al staat er niemand voor, hoe dan ook een voorzetje geven.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef PIETR het volgende:
Komt er niet aan te pas die Schaken. Aardig spelertje.
Tikje naar de buitenkant en hopen dat de voorzet niet geblokkeerd wordtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Schaken komt geen enkele back meer voorbij.
Sana is denk ik heel bruikbaar. Kopen voor vier miljoen?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef PIETR het volgende:
Schaken is nog best bruikbaar in de Eredivisie. Af en toe een goede voorzet op Pelle. En beter hebben we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |