SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel maatje L, dus als Borretti klein uitvalt, dan heb ik wel interesse.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Patroon het volgende:
Realbizkit, die 50 euro kan er toch wel af?
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=66764
Wie ben jij eigenlijk op strava?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Yankee het volgende:
Heb toch maar even braaf getraind vandaag, voordat generaal kaas boos wordt
Berging zal zo'n 1 bij 2,5 meter zijn (en 3m hoog ofzo)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef Patroon het volgende:
Ik zou hem met een haak aan 1 wiel ophangen, dan spring je het meest efficiënt met de ruimte om. Zo hebben wij 3 fietsen in ons kleine hokje hangen. Om en om kunnen ze dan heel dicht tegen elkaar aan hangen. 2 van die haken kosten bij de Praxis ook maar 3 euro ofzo.
Volgens mij heeft hij geen strava. Ook maar beter voor ons zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk op strava?
Jawel toch? Laatst was het toch huilie huilie want strava stond nie aan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen strava. Ook maar beter voor ons zelfvertrouwen.
Moet mijn stravanaam even opzoeken, die weet ik niet uit mijn hoofd. Heb laatst strava een paar keer gebruikt, maar nadat er twee keer niks gelogd bleek te zijn had ik er weer genoeg vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel toch? Laatst was het toch huilie huilie want strava stond nie aan?
Edit:
SPT / Recreatief Wielrennen #319 Rapha 500, bijna klaar of nog lang nie daar
Is helaas al gereserveerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is wel maatje L, dus als Borretti klein uitvalt, dan heb ik wel interesse.
Hoewel mijn vrouw het er niet helemaal mee eens is.
quote:Dit jaar worden er geen trainingsritten meer gereden in Ekehaar, maar in Annen!
De wielervereniging meldt het volgende:
De traingswedstrijden gaan dit jaar in februari en maart plaatsvinden op een nieuw parkoers in Annen. Na een jarenlange traditie op Ekehaar was het niet meer mogelijk om dit door te zetten en hebben we naar alternatieven gekeken. Uiteindelijk is de keuze op Annen gevallen. Het parkoers heeft een lengte van 7,7 kilometer en gaat over de Bulten, Hooidijk en de Hullen.
De trainingswestrijden vinden plaats op 2, 9, 16 en 23 februari 2014 en 2 en 9 maart 2014 (reserve dagen) tussen 12:30 uur en 15:00 uur. Noteer dit vast in je agenda!
Nadere informatie omtrent startijden etc. komt binnenkort.
Ja jammer idd, toch een stukje geschiedenis (waar ik ooit nog eens 4e wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Trainingskoersen in Ekehaar bestaan niet meer dit jaar lees ik net
Voor mij is het een stuk dichterbij, ik wil op zich wel meedoen een keer, maar je hebt daar zeker een licentie voor nodig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja jammer idd, toch een stukje geschiedenis (waar ik ooit nog eens 4e was) Maar nu verplaatst naar Annen, voor ons maakt het dus niet veel uit, scheelt op de fiets terug maar 2km, 63 vs 61km.
Ja geloof ik wel, daglicenties bestaan volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Voor mij is het een stuk dichterbij, ik wil op zich wel meedoen een keer, maar je hebt daar zeker een licentie voor nodig?
Ik blijf het Ekehaar noemen hoor. Is een begrip.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Trainingskoersen in Ekehaar bestaan niet meer dit jaar lees ik net
[..]
Oh jammer, ik zat er ook over te denken hier eens te startenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel, daglicenties bestaan volgens mij niet meer.
Ik weet het niet zeker he, moet je ff navragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh jammer, ik zat er ook over te denken hier eens te starten
Jammer inderdaad. Better luck next time.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is helaas al gereserveerd.![]()
Heb je iig wel weer een vrolijke vrouw![]()
Kan in ieder geval met een basislicentiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker he, moet je ff navragen
Ff mailen naar de racecommisarisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh jammer, ik zat er ook over te denken hier eens te starten
http://www.strava.com/activities/103770469quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
Wat nou, trainen moeten jullie stelletje slappelingen. Het is helegaar geen rukweer maar warm.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Knap :-) , heb er nog mee gepraat tijdens de cyclocross van Bredene in Belgie.
Ik fiets al vanaf oktober elke rit met m'n Gabba shirt en soms Nanoflex armstukken. Nu nog met thermo lange mouw en een gewoon shirt eronder. Tot 5 graden is dat genoeg, ook met regen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef jsprbcn het volgende:
Morgen is er (lichte) regen voorspeld, dus kan ik eindelijk mijn Gabba/Nano-flex kit eens echt uitproberen
Gerrit heeft gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Oksel het volgende:
Die licensies en shit, daar snap ik echt niets van. Gerrit vind dat ik sportklasse moet gaan rijden. Maargoed, eerst maar eens papa worden.
pakhaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Knap :-) , heb er nog mee gepraat tijdens de cyclocross van Bredene in Belgie.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Yankee het volgende:
Heb toch maar even braaf getraind vandaag, voordat generaal kaas boos wordt
leugenaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Moet mijn stravanaam even opzoeken, die weet ik niet uit mijn hoofd. Heb laatst strava een paar keer gebruikt, maar nadat er twee keer niks gelogd bleek te zijn had ik er weer genoeg van
je hoeft 't ook niet te snappen je mot gewoon koersen goeftedoemequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Oksel het volgende:
Die licensies en shit, daar snap ik echt niets van. Gerrit vind dat ik sportklasse moet gaan rijden. Maargoed, eerst maar eens papa worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |