Groningen is geen Friesland..quote:Op zondag 5 januari 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:
Ik maak hem even hoor :
Als we naar Groningen gaan, waar kan ik dan mijn visum regelen?
Doe dat maar als je naar Friesland gaat 14.gifquote:Op zondag 5 januari 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:
Ik maak hem even hoor :
Als we naar Groningen gaan, waar kan ik dan mijn visum regelen?
Dat zijn beunhazen daar. Wij gingen daar karten met personeelsfeest, in de eerste de beste bocht was mijn benzinetank leeg. En denk maar niet dat ze haast gaan maken hoor. Nee, op zijn dooie akkertje die tank vervangen. Stond ik daar bijna 5 minuten aan de kantquote:Op zondag 5 januari 2014 09:25 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Weet niet wat de rest er van vindt, maar die ene keer dat ik in Kardinge heb gekart zat er een enorm snelheidsverschil in die krengen. Op rechtstanden vlogen anderen je zo voorbij..
Mocht ves.nu nog niet in je lijstje van 10 staan, dan is dat misschien nog een idee om te solliciteren. Ze zitten in Arnhem en naast het PC werk organiseren zij ook feesten waar je dan valet parking kan doen. Misschien een ideetje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Google op studentchauffeur en er komen er nog een heel stukje meer langs. Heb er nog 2 open staan welke vandaag of morgen nog de deur uitgaan, morgen verder.
[..]
AR? EW weet ik inmiddels maar AR kan ik nog niet thuisbrengen.
Prima, ik ga wel mee. Gaan de karts daar echt hard? Wil nu wel is harder dan 45, alhoewel deze baan in Utrecht me zeker niet tegen viel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Fiorano het volgende:
Qua karten volgende keer naar de Schumi kartbaan in Kerpen (D) binnen en buiten baan + even stukkie Autobahn meepakken.
Ja dat is echt een tof baantje. Karts lopen zeker lekker hard, vooral buiten. Binnen ook een lekker ruimen baan waar je zeker kunt inhalen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef QuiCk01 het volgende:
Die karts in Utrecht waren wel prima vond ik. Geen hele grote verschillen volgens mij. Merkte alleen dat de rem bij de eerste kart veel gevoeliger was dan bij de tweede, meer niet.
[..]
Prima, ik ga wel mee. Gaan de karts daar echt hard? Wil nu wel is harder dan 45, alhoewel deze baan in Utrecht me zeker niet tegen viel.
Top, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Qua karten volgende keer naar de Schumi kartbaan in Kerpen (D) binnen en buiten baan + even stukkie Autobahn meepakken.
Hmm dat is wel lachen danquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja dat is echt een tof baantje. Karts lopen zeker lekker hard, vooral buiten. Binnen ook een lekker ruimen baan waar je zeker kunt inhalen.
He chef dan rij ik die keer wel met jou mee. Geen zin om met die 1.6 achter jou aan te moeten jagen over de autobahnquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef QuiCk01 het volgende:
He chef dan rij ik die keer wel met jou mee. Geen zin om met die 1.6 achter jou aan te moeten jagen over de autobahn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
Mijn 1.6 rijd makkelijk 160/170 op de Autobahn. Je moet alleen even geduld hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lachen dan
[..]
He chef dan rij ik die keer wel met jou mee. Geen zin om met die 1.6 achter jou aan te moeten jagen over de autobahn![]()
Neem ik de C5 mee, is praktisch hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Kiprollade het volgende:
Dan ga ik ook met de 508, dan hebben we er 3
Door Duitsland? Bij wat hogere snelheden zuipen die krengen als een tempelier..quote:Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef zazzel het volgende:
200 km vanaf hier, onze eco diesel moet dat toch wel kunnen met 1 tank
Valt opzich mee, vorige keer heen en weer naar Dusseldorf gereden. Tank was nog niet leeg (50 liter). Niet harder gereden dan 160, al die werkzaamhedenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Door Duitsland? Bij wat hogere snelheden zuipen die krengen als een tempelier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |