Komen der an!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Babananana het volgende:
[..]
Haha!
Jullie zijn toch niet die groep Turken die de hele tijd met zo'n pauperpiepstemmetje jeweetzelluf tegen elkaar roepen? Want dan ga ik naar huis!![]()
Ik heb ze ook maar even geholpen, ook 3 ritten voor maandagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Solidberg het volgende:
En volgende smsGaat goed in de planning volgens mij
Weggewaaid wellicht? Het gaat flink tekeer hoor.quote:
Ik was om half 9 pas in Eindhoven. Ik zei toch dat ik het druk had morgen? De wekker staat om 04:15.quote:
Ja, snelste ooit van deze reeks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Kiprollade het volgende:
Ohja, de duur van het vorige topic: 23u 42m 28s
Knot? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Idem, dat er nog serieus iemand wist wie Knot was
Haha, dat was ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Idem, dat er nog serieus iemand wist wie Knot was
Huuuh, ik heb je auto helemaal niet gezien? Wat voor een had je mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef Babananana het volgende:
Het was gezellig! Mijn rondertijden waren niet geweldig, maar het was een leuke ervaring! Volgende keer iets minder snel naar de McDonald's rijden, dat vindt de Golf niet zo leuk als hij koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |