Voor mijn gevoel komt er nooit een eind aan . Voor mijn portemonnee ook niet trouwens. Al die rekeningenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef theguyver het volgende:
zo lang is januari niet... de maand is al bijna weer doormidden
Zat ik door het slotje heen? Damn , sorryquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
Ja zo kunnen we geen antwoord op je vraag geven hè Lavjeniet iedereen hier kan door het slotje posten
Gelukkig heb ik dat net weg gewerkt .. plus nog leuk zakcentje over voor Hong Kongquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt er nooit een eind aan . Voor mijn portemonnee ook niet trouwens. Al die rekeningen
Nee dat niet, maar zo konden we.geen antwoors geven natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat ik door het slotje heen? Damn , sorry
Enschede is veel te ver wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat net weg gewerkt .. plus nog leuk zakcentje over voor Hong Kong![]()
Ess zeg maar... btw waar woon je ergens...
Loat vi'j boeten em' brommers kieken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enschede is veel te ver weg
Zowel vanuit Delft als Enkhuizen
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die OP mag er wezen . Vraag me af wie die gemaakt heeft
Lavje is ook een West-Fries toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Loat vi'j boeten em' brommers kieken?
Mijn oom woont in Enkhuizen![]()
Ah meid er bestaat zoiets als een trein he , moet ook nog een keer koffie leuten met Lavje
da's wa skier wichkequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookZou diegene wel een complimentje willen geven
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef theguyver het volgende:
Ik goa op hoes an.
[..]
da's wa skier wichke
Dat moeten we inderdaad maar eens uitzoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die OP mag er wezen . Vraag me af wie die gemaakt heeft
Laten we op onderzoek uitgaan!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad maar eens uitzoeken!
Als een soort CSI:BNW.quote:
quote:
Klinkt lollig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik ervaring mee. Op de middelbare school moesten we een keer een verhaal uit de middeleeuwen gaan verfilmen en daar een hedendaagse draai aangeven![]()
Het ging bij ons over een RocksterEn het heette CSI:Enkhuizen
Dat was het ookquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik murre nog 'n half uurtie. Venoamp lekkr niksn wan doa woj 'n grote keejl va.
(Ja, ik praat met dialect tegen bekenden, tegen onbekenden zo goed ABN als ik kan).
Da kunt wie we.quote:
Herkenbaar joh, ben helemaal afgeleerd in het callcenter, al moet ik zeggen andere dialecten zoals utrechts amsterdams en vlaams en vooral Welsh ( collega ) pak ik zo op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da kunt wie we.
Maar ik heb echt zo'n bloedhekel aan mijn dialect joh.. verschrikkelijk vind ik het. 'leuke' anekdote; Mijn ex en ik werkten samen, maar in een callcenter, dus altijd ABN praten. Ze wist dus niet dat ik met familie etc 'plat proat'. Zit ik bij haar thuis, 5e date ofzo, belt m'n zus. Ze heeft zo ongeveer een kwartier dubbel gelegen vanaf het moment dat ik begon te praten.
Welk callcenter werk(te) je dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Herkenbaar joh, ben helemaal afgeleerd in het callcenter, al moet ik zeggen andere dialecten zoals utrechts amsterdams en vlaams en vooral Welsh ( collega ) pak ik zo op.
in GC, in GRTDquote:
gestorven aan een langzame pijnlijke doodquote:
Jammer hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gestorven aan een langzame pijnlijke dood
hoe is t daar?
Ja hoor, warm vooralquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer hoor.
Gaat prima hier, daar ook?
lig met een deken op de bankquote:
first world problemsquote:
lief is dat héquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
Hihi, m'n nichtje van 9 is met me aan het sms'en dat er een vriendinnetje te logeren is en dat ze naar de McDonalds zijn geweest
Jaquote:
tof jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze smst me de laatste weken wel vakerLeuk is dat
Mijn nichtje heeft geen telefoon waarmee je internet hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tof ja
mijn nichtje heeft geen whatsapp meer
dat is echt baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft geen telefoon waarmee je internet hebt
Awwwhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt baas
vooral als ik haar ga pesten
pics van het nichtje ?quote:
Neequote:
Viespeukquote:
ze is al 19!quote:
Waar tover je die 1 ineens vandaan?quote:
9, lekker strak sterretje enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar tover je die 1 ineens vandaan?
nichtje van tsjakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar tover je die 1 ineens vandaan?
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9, lekker strak sterretje enzo
gr
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9, lekker strak sterretje enzo
gr
Oh, het ging niet over mijn nichtjequote:
fijne post van mij he?quote:
Nouquote:
quote:
Maar ik snapte wel dat het een grapje was hoorquote:
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik snapte wel dat het een grapje was hoor
Oppassen geblazenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aan
AIVD leest u even meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aan
Geen notequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou je hier moeten doen voor een note, maar geen ban ?
Lieve lavenderr, ik vind je stom
kusjekroelenbanmeniet
Jimbo
Ik kom helemaal tot rust hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Dit is een oase je kunt hier lekker chillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom helemaal tot rust hier
Dat maakt het verblijf hier nog prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat je regelmatig ballen naar binnen werktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een gehaktbal naar binnengewerkt bij een gebrek aan brood.
Lekker met een beetje mosterdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een gehaktbal naar binnengewerkt bij een gebrek aan brood.
Zijn we er al achter wie de verantwoordelijke was?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt het verblijf hier nog prettiger
Ja en curry en wat ui.quote:
Ik doe het liever teder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht dat je regelmatig ballen naar binnen werkte![]()
![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn we er al achter wie de verantwoordelijke was?
Oeh spannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker!
Kan haar met mijn neus aanwijzen
A real gentleman. Love it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en curry en wat ui.
[..]
Ik doe het liever teder.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan 1 letter alle verschil maken he
Bij sommige mensen blijft het enigszins lieflijk/onschuldig hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]van iets heel lieflijks en onschuldigs naar iets heul anders
Jij hebt blijkbaar nog nooit dat mogen ervarenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft het enigszins lieflijk/onschuldig hoor.
Maar RAWR
Ik doel op Amsterdamse neuzenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit dat mogen ervaren
Oh, jij hebt het over neuzen. Ja ik had het over neuzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doel op Amsterdamse neuzen
Ik wou er al niet over beginnenquote:
Ik heb een prima neusquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niks mis met een potje keihard neuzen. Nog altijd hygiënischer dan een handdruk
zn schattig dopje zeker?quote:
Lichte wipneusquote:
Wat dacht je van keihard neuzelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niks mis met een potje keihard neuzen. Nog altijd hygiënischer dan een handdruk
Heeft mijn voorkeur op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:05 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Wat dacht je van keihard neuzelen?
Dat ligt eraan.. snotneuzelen is helemaal niet hygiënischer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat lees ik? Ipv netjes "Hoe maakt u het?" zeggen meteen keihard neuzelen want hygiënischer?
Inuit zijn ook heel vaak verkouden schijnt het.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. snotneuzelen is helemaal niet hygiënischer.
Dan wordt het ijspegelen...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:51 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Inuit zijn ook heel vaak verkouden schijnt het.
Of te kort.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemiddag! Net wakker maar nu alweer kapot. Te lang geslapen gok ik ...
Kan ook, either way; goeiemiddag Lavjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of te kort.
Goeiemorgeniddag Scrum
Nog maar 16 dagen dan is VI er weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ook, either way; goeiemiddag Lavje
Idd, gister uit pure wanhoop dat oudejaarsuitzendingkje maar weer aangezet. Wel gelachen haha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog maar 16 dagen dan is VI er weer.
Gelukkig.
Het blijft leuk he? Verveelt gewoon niet. Ik vraag me weleens af hoe dat komt. Daar kunnen we weleens over filosoferen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, gister uit pure wanhoop dat oudejaarsuitzendingkje maar weer aangezet. Wel gelachen haha.
Je UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja lekker.
Zo maar spullen kopen voor mijn pa's verjaardag.
Oh je pa is jarig binnenkort? Wat ga je kopen? En dan de rijm van Typisch er bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja lekker.
Zo maar spullen kopen voor mijn pa's verjaardag.
Hajeequote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je pa is jarig binnenkort? Wat ga je kopen? En dan de rijm van Typisch er bij
Te gek kadoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een raceexperice gekocht voor hem hij mag in 9 auto's vijf rondjes rijden op het circuit in Zandvoort. Ik ga die op het spandoek doen denk ik.![]()
Leuke films jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Nog wat goeie BNW-films:
Machete Kills (gisteren gezien en een leuk BNW-plan erin, wat ik in een stonede bui ook had bedacht)
Machete (strijd tegen de VS)
Dat verbaast me niet, dat je daarvoor aan de buis gekluisterd zit.quote:
Verheug me er op. Anderhalf uur!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, dat je daarvoor aan de buis gekluisterd zit.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verheug me er op. Anderhalf uur!
komt wel op uitzendinggemist hoop ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Kun je het opnemen?
Oh vast wel. Kun je het niet zien omdat je te stappen gaat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
komt wel op uitzendinggemist hoop ik
ik ga naar cquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vast wel. Kun je het niet zien omdat je te stappen gaat?
bedanktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het meisje gaat voor Bruce. Ik snap het . Nou, veel plezier Tjack
Interesting...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef theguyver het volgende:
wow ... just wow... net de weirdste japanse anime gezien sinds.. one piece..
OMG this is to weird for me ..
ow en middag peeps
One piece is ook awesome, in vergelijking met deze is dit gewoon uberweird.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Interesting...![]()
Maar One Piece is toch niet zo vreemd? Piraten met superkrachten, seems legit.
Hier een inspirerend filmpje met BNW-thema:
One Piece sleurt alleen wel. DBZ is er niets bij. Kom op, ik wil battles zien!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
One piece is ook awesome, in vergelijking met deze is dit gewoon uberweird.
Klopt, DBZ heeft vrijwel elke afl wel wat gevechten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Gray het volgende:
[..]
One Piece sleurt alleen wel. DBZ is er niets bij. Kom op, ik wil battles zien!
Echt een boek waarin je helemaal opging?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terugzwaait![]()
Mooi boek aan het lezen, bijna uit . Soms zijn boeken om van te smullen he?
Sailor moon nooit gezien, is 't wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt, DBZ heeft vrijwel elke afl wel wat gevechten.
Deze serie is gewoon sailor moon meets full metal alchamist meets one piece DBZ en heel veel weirdnessi love it.
Ja, echt. Geweldig. Zo'n boek waarvan je het jammer vindt als je aan de laatste bladzijde bent aangekomen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Echt een boek waarin je helemaal opging?
Zijn ajacieden altijd zo sloom? Duurt langquote:Op maandag 6 januari 2014 00:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hij komt ons vast nog wel met zijn aanwezigheid verblijden denk ik
morgen ofzo
misschien ligt hij al in zijn bed, ik wel iig en ik wens je welterusten en een goede nacht Div : Zquote:Op maandag 6 januari 2014 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn ajacieden altijd zo sloom? Duurt lang
Ah okee.. Slaap lekker Lavquote:Op maandag 6 januari 2014 00:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
misschien ligt hij al in zijn bed, ik wel iig en ik wens je welterusten en een goede nacht Dive
Huh, wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn ajacieden altijd zo sloom? Duurt lang
Nergens? Da's saaiquote:Op maandag 6 januari 2014 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhhm, voor zover ik weet nergens.
Alles goed Divje?
Saai he? Ik heb twee weekjes 'vakantie' gehad. Gelegenheid om even alle opdrachten te maken zonder irritante colleges er steeds tussendoor. Dusja, best saai. Morgen (vandaag) begint het allemaal weer, 6 uur op.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Nergens? Da's saai
Alle goed hier,met jou?
Oh dat lijkt me niet saai eigenlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saai he? Ik heb twee weekjes 'vakantie' gehad. Gelegenheid om even alle opdrachten te maken zonder irritante colleges er steeds tussendoor. Dusja, best saai. Morgen (vandaag) begint het allemaal weer, 6 uur op.
Mooizo! Met mij gaat het ook prima.
Ik studeer Architectuur.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet saai eigenlijkMaar om 6 uur op moeten is wel kut
wat doe je als ik vragen mag?
Mooi dat het goed gaat verder
Wil het een beetje vlotten kerel?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saai he? Ik heb twee weekjes 'vakantie' gehad. Gelegenheid om even alle opdrachten te maken zonder irritante colleges er steeds tussendoor. Dusja, best saai. Morgen (vandaag) begint het allemaal weer, 6 uur op.
Mooizo! Met mij gaat het ook prima.
Nah paar keer een paar scene's maar de vergelijking maak ik met de outfits ik zou zeggen ga gewoon ff een aflevering kijken.quote:
Oeh nicequote:Op maandag 6 januari 2014 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik studeer Architectuur.
Hoe zit het bij jou? Nog iets leuks gedaan de afgelopen weken? Ergens heen geweest tijdens de feestdagen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil het een beetje vlotten kerel?
en als je er zo vroeg uit moet zou ik toch maar ff me bed opzoeken... ja ik moet rond de zelfde tijd er uit
Jazeker, heb het erg naar m'n zin.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh niceleuk?
Ben zelf veel aan 't lezen over psychologie met het idee om een studie te volgen wb dit onderwerp.
Zelfs door het lezen verlies ik alle interesse voor psychologie omdat ik alles op mezelf betrekdaar is ook weer zo'n leuk woord voor maar ik kom er niet op
Feestdagen waren oké, vee bij familie geweest.. jij?
in stijlquote:Op maandag 6 januari 2014 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt wel tijd he? Ga zo toch maar die kant op ja.
Tof dat je het naar je zin hebt! Erg belangrijkquote:Op maandag 6 januari 2014 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker, heb het erg naar m'n zin.
Psychologie, interessant. Ken veel die dat studeren. Een zware studie!
Dat ga je inderdaad vanzelf doen, toepassen op jezelf en op bekenden. Dat hoort er een beetje bij
Aha! Altijd wel leukIk heb kerst doorgebracht met familie en O&N met vrienden.
Ik ga maar eens slapen. Het wordt zo veel te laat.
Truste voor straks!![]()
Geprobeerd. Gaat nietquote:Op maandag 6 januari 2014 13:49 schreef theguyver het volgende:
Hoi luitjes, wat zie ik allemaal nieuiwe avatars...
Moet nog ff mijn muts afzetten zo te zien
doen wequote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Tjacka het volgende:
Zo maar even iemand bellen voor werk.
#prayvoortjacka
hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Tjacka het volgende:
zou ik het nu doen.
ik vind dit soort dingen eng.
Natuurlijk doe je dat . Kom op. Nu !quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Tjacka het volgende:
zou ik het nu doen.
ik vind dit soort dingen eng.
Dat lijkt me wel een strak plan. Niet je apenpak aandoen hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef Tjacka het volgende:
eerst even een broek aantrekken dat geeft meer zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een strak plan. Niet je apenpak aandoen hoor.
Kan Tjacka je over je kater heen helpen? Heeft die van die wonderbare krachten?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje veel gedronken gisterendaarom zocht ik Tjacka
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan Tjacka je over je kater heen helpen? Heeft die van die wonderbare krachten?
Ohhhh. Een positieve zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenwunderbar!
Maar ik zou een note van hem krijgen als ik dronken in GC/GRTD zou posten.
Dat weet ik nietquote:
+post op GRTDquote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat weet ik nietmoet nu wachten tot ik weer dronken ben denk ik
doe blind.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Zit ook te denken om eens wat anders te doen.
Ik heb daar wel eens een videoclip gepost waarin een tepel te zien wasquote:
Hoe lang geleden al?quote:
twee uurquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een videoclip gepost waarin een tepel te zien wasrebels he? Kreeg geen note
[..]
Hoe lang geleden al?
Als het een mannentepel was is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een videoclip gepost waarin een tepel te zien wasrebels he? Kreeg geen note
[..]
Hoe lang geleden al?
Wat Lav zegt ^^quote:
Vrouwquote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het een mannentepel was is er niks aan de hand.
Tenzij het die van Daley was. Dan wel
Ben nog aan het knoeien met een andere maar, ben nog niet echt goed in animeren ..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Zit ook te denken om eens wat anders te doen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh dan heb je puur mazzel gehad Div
Dan was Tjacka-die nu overigens vast en zeker aan het solliciteren isquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]ik prijs mezelf gelukkig, en vraag me af wat er gebeurd was als het de tepel van Daley was geweest
wtf did i just readquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]ik prijs mezelf gelukkig, en vraag me af wat er gebeurd was als het de tepel van Daley was geweest
Oooohh! Dacht dat jij dan even kwam buurtenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan was Tjacka-die nu overigens vast en zeker aan het solliciteren is-uit zijn plaat gegaan.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Divje het volgende:
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
mag een mail van hem sturen.
eerste sollicitatieronde overleefd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
kantoorwerk bij een tulpenbedrijfquote:
Volgens mij mochten tepels nergens behalve kpd?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]Fok!nipplegate..
Serieus? een noteof mogen die dingen alleen in het babe en hunks topic?
Goed te combineren met je mod-schap dus?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kantoorwerk bij een tulpenbedrijf
gewoon beetje koffiezetten mailen met de klanten etc.
je kan er zelfs een ban voor krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij mochten tepels nergens behalve kpd?
niet direct.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed te combineren met je mod-schap dus?
Yes!!!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Hmmm, en ik maar wachten op een notequote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je kan er zelfs een ban voor krijgen
En aangenomen worden natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet direct.
moet eerst maar kijken hoe het allemaal werkt daar.
daarom.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm, en ik maar wachten op een note
[..]
En aangenomen worden natuurlijk
Succes met de verdere sollicitatie
Hoe is het?quote:
Ah wat ik nu dus ook doequote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kantoorwerk bij een tulpenbedrijf
gewoon beetje koffiezetten mailen met de klanten etc.
Goedquote:
Goed hoor, ik heb even een pauze genomen van mijn grote schoonmaakquote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedheb zin in mossels en wil Nike Air Classics, maar verder goed.
Met jou?
heb nog jeugdloon dus dat was voor hem heel aantrekkelijk zei hijquote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah wat ik nu dus ook doe
Al wil ik dat niet meer doen, heb het nu 5 jaar gedaan, kantoor werk ben er beetje klaar mee, tenzij ik directeur word of zo
Oeh, wat maak je allemaal schoon?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik heb even een pauze genomen van mijn grote schoonmaak
je bent het een beetje aan het dramatiseren wat mij betreftquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef sararaats het volgende:
ik wil even m'n ei kwijt omtrent GRTD. het is waarachtig/walgelijk dat ze topics van 2005 nog erbij halen.
ik post dus enkel nog hier.
Ik vind het ook vrij stijlloosquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef sararaats het volgende:
ik wil even m'n ei kwijt omtrent GRTD. het is waarachtig/walgelijk dat ze topics van 2005 nog erbij halen.
Mijn kamer en de keukenquote:
Je weet dat je dat kunt melden he? Is idd echt walgelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef sararaats het volgende:
Nou wat ik zo af en toe voorbij heb zien komen...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent het een beetje aan het dramatiseren wat mij betreft
dan moet je een tr maken ess.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou wat ik zo af en toe voorbij heb zien komen...
misschien welquote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent het een beetje aan het dramatiseren wat mij betreft
Steeds opnieuw, bah.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou wat ik zo af en toe voorbij heb zien komen...
Zou ik de volgende keer even moeten doen jaquote:
2005? Da's wel erg sneu..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef sararaats het volgende:
Goed bezigquote:
Hoi lavjequote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Steeds opnieuw, bah.
Laat het rusten.
En hoi Ess
Neuj, niet per se, maar ik werd ineens onrustig van de indeling dus ben alles nieuwe plekjes aan het geven, en dan kan je maar net zo goed alles schoonmaken waar je normaal niet zoveel komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Divje het volgende:
[..]
2005? Da's wel erg sneu..
[..]
Goed bezigWas het zo'n bende dat het een grote schoonmaak werd?
Kijk dat is lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb nog jeugdloon dus dat was voor hem heel aantrekkelijk zei hij
Hoi guyvie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Ess,
En serieus, ban ja,
hmm ja je moet ergens een grens trekken he, dus eenigsinds logisch
[ afbeelding ]
Oh dat is slim inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, niet per se, maar ik werd ineens onrustig van de indeling dus ben alles nieuwe plekjes aan het geven, en dan kan je maar net zo goed alles schoonmaken waar je normaal niet zoveel komt.
niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi guyvie.
Je plaatje doe het niet
Als ik op de link klik zie ik 'm wel, hier op 't forum niet. Staat ze nou in de fik ofwaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet?hier doet ie het wel, meer mensen die het niet zien?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat is slim inderdaadKan ik nog wat van leren
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maarja, na een paar uurtjes lekker bezig zijn heb je er wel weer eens genoeg van
Ik ga straks wel weer verder, want nu ligt het overal en nergens natuurlijk
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]Is het bij jou ook zo dat het eerst een nog grotere zooi word voordat je écht begint met opruimen?
Carbonaraquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]Is het bij jou ook zo dat het eerst een nog grotere zooi word voordat je écht begint met opruimen?
Hmm, ik twijfel of ik spaghetti carbonara ga eten of iets met mosselen ga doen..![]()
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan eerst op die onmogelijke plekjes helemaal top, maarja, dat moet dan wel eerst leeg dus momenteel liggen mijn bed, bank en poef vol met troep![]()
En 1 hoek is nu helemaal perfect![]()
Straks maar weer beginnen met die troep opruimen
Carbonara is wel erg lekker idd, en heb veel zin in ei opeens.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carbonara
Maar nu moet ik erbij zeggen dat ik nog nooit mosselen heb gehad
Yessss.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ik op de link klik zie ik 'm wel, hier op 't forum niet. Staat ze nou in de fik ofwa
Zij is cute jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Yessss.
Jennifer lawrence![]()
[ afbeelding ]
RAWWWWWW
Ik wil het ook wel graag eens proberen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, herkenbaarsucces!
[..]
Carbonara is wel erg lekker idd, en heb veel zin in ei opeens.
Misschien iets met ei, mosselen, knoflook en kaasomnomnom.
Moet je eens proberen die mosselen, heerlijk! En je niks aantrekken dat het eigenlijk vies uitziende dingetjes zijn
zalm , visticks en gebakken visje van de markt, daar blijft het wel zo'n beetje bij.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel graag eens proberen.
Ik hou erg van vis, maar mijn moeder is allergisch voor schelpdieren dus dingen als garnalen en mosselen aten wij vroeger nooit thuis. En als we uiteten zijn durf ik het dan weer niet omdat het altijd vrij duur is dan (wat als ik het niet lekker vind, dat is dan zo zonde van de leuke avond) en misschien kan ik er ook wel niet tegen? Dan kun je ook dag zeggen tegen je leuke avond..
Dus ja.. thuis maar eens een keer maken
Zalmquote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
zalm , visticks en gebakken visje van de markt, daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Ik eet ze pas sinds kort, toen ze toevallig door een gerecht van m'n moeder zaten en ik er te laat achter kwam dat die 'lekkere dingetjes die ik niet ken' mosselen warenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel graag eens proberen.
Ik hou erg van vis, maar mijn moeder is allergisch voor schelpdieren dus dingen als garnalen en mosselen aten wij vroeger nooit thuis. En als we uiteten zijn durf ik het dan weer niet omdat het altijd vrij duur is dan (wat als ik het niet lekker vind, dat is dan zo zonde van de leuke avond) en misschien kan ik er ook wel niet tegen? Dan kun je ook dag zeggen tegen je leuke avond..
Dus ja.. thuis maar eens een keer maken
quote:
Ik weet niet of ik er tegen kan neequote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik eet ze pas sinds kort, toen ze toevallig door een gerecht van m'n moeder zaten en ik er te laat achter kwam dat die 'lekkere dingetjes die ik niet ken' mosselen waren
Koop ze zelf niet in de schelp, teveel gedoegewoon diepvriesmosselen
Zou idd zonde van je avond zijn als je zo'n heel gerecht hebt en bij de eerste hap al denkt van 'NOOO' Maar je weet dus niet of jij allergisch bent voor schelpdiertjes? Of..
[..]sliptong is ook erg lekker. En coquilles
Gamba's daarentegen
Ohh, dan is 't beter om het een keer thuis te proberen inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er tegen kan neeMaar er zitten meer allergieën in mijn familie van m'n moeders kant, en dan af en toe openbaart zich er eentje die ik ook blijk te hebben, dus ik durf het ook niet zo goed als ik nog leuke dingen in het vooruitzicht heb
![]()
En sliptong is ook lekker jaVis
![]()
Coquilles ook nog nooit gehad
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, dan is 't beter om het een keer thuis te proberen inderdaad
Vervelend lijkt me dat als je plots allergisch voor iets blijkt te zijn!
Vis+1
Coquilles zijn wel maf trouwens, de eerste keer dat ik ze at in een restaurant zag het eruit alsof iemand (de kok nam ik aan) in een schaaltje olie gekwakt hadx8.
Toen het heel ziltig smaakte moest ik even kokhalzen maar daarna bleek het erg lekker te zijn
Ja, ik weet. Het is een dubieus bericht..
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ze lijken me lekker, maar als ik het een keer bestel blijkt het te zijn uitverkocht ofzo![]()
![]()
Maar daarom heb ik het dus nog nooit gegetenZou het wel gewoon een keer moeten doen natuurlijk
Visquote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Balen dat het steeds uitverkocht is
Ooit eens zwaardvis gehad herinner ik me net. Lekker was dat
Visquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heb met oud en nieuw weer eens vis gegeten en nee, ik ben er toch niet kapot van![]()
Vind de lucht al niet lekker
Lekker visje bij de viskraam op de marktquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heb met oud en nieuw weer eens vis gegeten en nee, ik ben er toch niet kapot van![]()
Vind de lucht al niet lekker
Oohh dat klinkt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vis
In Lyon een keer zulke overheerlijke gepocheerde forel gehad![]()
![]()
OMG die was zo lekker
Het was véél te veel maar ik kon gewoon niet stoppen met eten zo lekker was het
Heerlijk door de ober aangeraden karafje met rosé erbij.. en dat was maar 15 euro![]()
daar verbaas ik me nog over.
En ooohh wat was dat lekker![]()
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker visje bij de viskraam op de marktnomnom
[..]
Oohh dat klinkt goed
Nu heb ik hele erge honger maar nog steeds geen idee wat te maken
Wat voor visquote:
Shit, dat heb ik eerder gehoord. En na een tijdje gaan mensen mij de schuld gevenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef theguyver het volgende:
goeie wat ga ik vanaaf eigenlijk eten, begin honger van dit topic te krijgen
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik eerder gehoord. En na een tijdje gaan mensen mij de schuld geven
Ook erg lekkerquote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Ik heb een kippenbout uit de vriezer gehaald vanmorgen. Gister had ik boerenkool gemaakt![]()
En ik heb nog wat courgette en paprika in de koelkast, dus dat ga ik even bakken/roosteren denk ik voor erbij.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef theguyver het volgende:
[..]Jouw schuld inderdaad.
COOKIE!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eetsmakelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook erg lekker
Ik ga toch voor de mosselen vandaag
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankje! Jij ookga direct beginnen
straks terug
Lekker zelf makenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:34 schreef theguyver het volgende:
luiwammes modus, denk dat het gewoon een pizza word vandaag.
Forelquote:
Enneacanthus Obesus of te wel de zoetwaterzonnebaarsquote:
En dan daarna alsnog opeten.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet om op te eten maar om naar te luisteren blub blub blub blub blub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |