Voor mijn gevoel komt er nooit een eind aan . Voor mijn portemonnee ook niet trouwens. Al die rekeningenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef theguyver het volgende:
zo lang is januari niet... de maand is al bijna weer doormidden
Zat ik door het slotje heen? Damn , sorryquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
Ja zo kunnen we geen antwoord op je vraag geven hè Lavjeniet iedereen hier kan door het slotje posten
Gelukkig heb ik dat net weg gewerkt .. plus nog leuk zakcentje over voor Hong Kongquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt er nooit een eind aan . Voor mijn portemonnee ook niet trouwens. Al die rekeningen
Nee dat niet, maar zo konden we.geen antwoors geven natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat ik door het slotje heen? Damn , sorry
Enschede is veel te ver wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat net weg gewerkt .. plus nog leuk zakcentje over voor Hong Kong![]()
Ess zeg maar... btw waar woon je ergens...
Loat vi'j boeten em' brommers kieken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enschede is veel te ver weg
Zowel vanuit Delft als Enkhuizen
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die OP mag er wezen . Vraag me af wie die gemaakt heeft
Lavje is ook een West-Fries toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Loat vi'j boeten em' brommers kieken?
Mijn oom woont in Enkhuizen![]()
Ah meid er bestaat zoiets als een trein he , moet ook nog een keer koffie leuten met Lavje
da's wa skier wichkequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookZou diegene wel een complimentje willen geven
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef theguyver het volgende:
Ik goa op hoes an.
[..]
da's wa skier wichke
Dat moeten we inderdaad maar eens uitzoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die OP mag er wezen . Vraag me af wie die gemaakt heeft
Laten we op onderzoek uitgaan!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad maar eens uitzoeken!
Als een soort CSI:BNW.quote:
quote:
Klinkt lollig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik ervaring mee. Op de middelbare school moesten we een keer een verhaal uit de middeleeuwen gaan verfilmen en daar een hedendaagse draai aangeven![]()
Het ging bij ons over een RocksterEn het heette CSI:Enkhuizen
Dat was het ookquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik murre nog 'n half uurtie. Venoamp lekkr niksn wan doa woj 'n grote keejl va.
(Ja, ik praat met dialect tegen bekenden, tegen onbekenden zo goed ABN als ik kan).
Da kunt wie we.quote:
Herkenbaar joh, ben helemaal afgeleerd in het callcenter, al moet ik zeggen andere dialecten zoals utrechts amsterdams en vlaams en vooral Welsh ( collega ) pak ik zo op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da kunt wie we.
Maar ik heb echt zo'n bloedhekel aan mijn dialect joh.. verschrikkelijk vind ik het. 'leuke' anekdote; Mijn ex en ik werkten samen, maar in een callcenter, dus altijd ABN praten. Ze wist dus niet dat ik met familie etc 'plat proat'. Zit ik bij haar thuis, 5e date ofzo, belt m'n zus. Ze heeft zo ongeveer een kwartier dubbel gelegen vanaf het moment dat ik begon te praten.
Welk callcenter werk(te) je dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Herkenbaar joh, ben helemaal afgeleerd in het callcenter, al moet ik zeggen andere dialecten zoals utrechts amsterdams en vlaams en vooral Welsh ( collega ) pak ik zo op.
in GC, in GRTDquote:
gestorven aan een langzame pijnlijke doodquote:
Jammer hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gestorven aan een langzame pijnlijke dood
hoe is t daar?
Ja hoor, warm vooralquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer hoor.
Gaat prima hier, daar ook?
lig met een deken op de bankquote:
first world problemsquote:
lief is dat héquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
Hihi, m'n nichtje van 9 is met me aan het sms'en dat er een vriendinnetje te logeren is en dat ze naar de McDonalds zijn geweest
Jaquote:
tof jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze smst me de laatste weken wel vakerLeuk is dat
Mijn nichtje heeft geen telefoon waarmee je internet hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tof ja
mijn nichtje heeft geen whatsapp meer
dat is echt baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft geen telefoon waarmee je internet hebt
Awwwhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt baas
vooral als ik haar ga pesten
pics van het nichtje ?quote:
Neequote:
Viespeukquote:
ze is al 19!quote:
Waar tover je die 1 ineens vandaan?quote:
9, lekker strak sterretje enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar tover je die 1 ineens vandaan?
nichtje van tsjakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar tover je die 1 ineens vandaan?
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9, lekker strak sterretje enzo
gr
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9, lekker strak sterretje enzo
gr
Oh, het ging niet over mijn nichtjequote:
fijne post van mij he?quote:
Nouquote:
quote:
Maar ik snapte wel dat het een grapje was hoorquote:
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik snapte wel dat het een grapje was hoor
Oppassen geblazenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aan
AIVD leest u even meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig maar anders kreeg ik de politie straks achter me aan
Geen notequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou je hier moeten doen voor een note, maar geen ban ?
Lieve lavenderr, ik vind je stom
kusjekroelenbanmeniet
Jimbo
Ik kom helemaal tot rust hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Dit is een oase je kunt hier lekker chillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom helemaal tot rust hier
Dat maakt het verblijf hier nog prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat je regelmatig ballen naar binnen werktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een gehaktbal naar binnengewerkt bij een gebrek aan brood.
Lekker met een beetje mosterdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een gehaktbal naar binnengewerkt bij een gebrek aan brood.
Zijn we er al achter wie de verantwoordelijke was?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt het verblijf hier nog prettiger
Ja en curry en wat ui.quote:
Ik doe het liever teder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht dat je regelmatig ballen naar binnen werkte![]()
![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn we er al achter wie de verantwoordelijke was?
Oeh spannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker!
Kan haar met mijn neus aanwijzen
A real gentleman. Love it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en curry en wat ui.
[..]
Ik doe het liever teder.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan 1 letter alle verschil maken he
Bij sommige mensen blijft het enigszins lieflijk/onschuldig hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]van iets heel lieflijks en onschuldigs naar iets heul anders
Jij hebt blijkbaar nog nooit dat mogen ervarenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij sommige mensen blijft het enigszins lieflijk/onschuldig hoor.
Maar RAWR
Ik doel op Amsterdamse neuzenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit dat mogen ervaren
Oh, jij hebt het over neuzen. Ja ik had het over neuzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doel op Amsterdamse neuzen
Ik wou er al niet over beginnenquote:
Ik heb een prima neusquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niks mis met een potje keihard neuzen. Nog altijd hygiënischer dan een handdruk
zn schattig dopje zeker?quote:
Lichte wipneusquote:
Wat dacht je van keihard neuzelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niks mis met een potje keihard neuzen. Nog altijd hygiënischer dan een handdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |