Ssssssssssssletjes!quote:
Detailsquote:
niet voor peu. Dat is een ubermensch ofzoquote:
Sex is wel te lekker om niet te doenquote:
vandaar dat het moetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sex is wel te lekker om niet te doen
hmm, oke, die geef ik je.quote:
Middagquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar jullie waren zo leuk bij elkaar![]()
Nee echt! Vandaag niet, alleen straks even naar de schuur om mn schilderspullen te pakken.. Maar morgen heb ik een verjaardag dus moet ik de deur uit![]()
Ik heb geen nummer, en ik denk dat ie dan druk is he..
Slapen is overrated, 12u geslapen en nog steeds moequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een behoorlijk groot detail.
Slapen ook, dat doe ik graag.
Je hebt slapen en je hebt slapen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slapen is overrated, 12u geslapen en nog steeds moe
Broekie, jij zou dagelijks sex moeten hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat ik niet geheel dement ben anders zou ik niet weten wat seks is
Overdaad aan slaap is slaapverwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slapen is overrated, 12u geslapen en nog steeds moe
Ga je Bear dan nadoen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ontract-secretaresse
Ach ja, soms zal je wel moeten![]()
Net als wanneer je ergens in de toendra bent samen met een bloedmooie vrouw en je elkaars lichaam wel benutten moet om het te overleven
Dan wil ik het meer dan dat ik het moet vermoed ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ontract-secretaresse
Ach ja, soms zal je wel moeten![]()
Net als wanneer je ergens in de toendra bent samen met een bloedmooie vrouw en je elkaars lichaam wel benutten moet om het te overleven
Dat je gelijk hebt daarinquote:
Zo banaal ben ik nietquote:
Maar ben je zelf ook niet vreemdgegaan? Is een open relatie niks voor jullie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Middag![]()
[..]
Ja dat wel
Hoewel het niets gaat worden tussen ons
Red je dat wel dan zolang buiten
Hier hou ik altijd de gordijnen dicht, want zon![]()
Ik had allang gebeld, zou niet gaan zitten wachten op o'n pipo
+1quote:
Die zie ik eerder een olifantendrol warmneuken om hem daarna boven zijn mond leeg te knijpen voor de essentiële vitamines en mineralenquote:
Wil het wel, maar breng het subtielerquote:
Al die mannen gaan vreemd lijkt welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ben je zelf ook niet vreemdgegaan? Is een open relatie niks voor jullie?
Ik weet het niet, ik hoop het
Ik moet wel.
De MIquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zie ik eerder een olifantendrol warmneuken om hem daarna boven zijn mond leeg te knijpen voor de essentiële vitamines en mineralen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil het wel, maar breng het subtieler
Zeg het hem, Snoepie!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind jou niet leuk. ga weg. ik vroeg het aan peu
dat is wat mannen doen. Gelukkig zijn wij elkaar wel trouwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die mannen gaan vreemd lijkt wel ":o
Kijk jij uberhaupt wel tv?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zie ik eerder een olifantendrol warmneuken om hem daarna boven zijn mond leeg te knijpen voor de essentiële vitamines en mineralen
Ze mag je, dat is al iets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil het wel, maar breng het subtieler
Nee, ik heb alleen faxie een kusje gegeven maar meer nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ben je zelf ook niet vreemdgegaan? Is een open relatie niks voor jullie?
Ik weet het niet, ik hoop het
Ik moet wel.
Wat een crap, ben nog nooit vreemd gegaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die mannen gaan vreemd lijkt wel![]()
sorry, ik ben hebberig. meeste mannen vinden dat niet ergquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je gelijk hebt daarinNiet te hebberig worden he.
Dat had beter in een DM gekund hequote:
Niets krijgt een mannenhart zo kloppend als het aanzicht van een schone vrouw op een bevroren landschapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik het meer dan dat ik het moet vermoed ik
En vrouwen ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wat mannen doen. Gelukkig zijn wij elkaar wel trouw
Wij hebben gewoon een open relatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wat mannen doen. Gelukkig zijn wij elkaar wel trouw
Ik had het over mannen, niet over jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een crap, ben nog nooit vreemd gegaan
Ja ja en de buit delen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een open relatie natuurlijk.
Alles in overleg enz
Ligt eraan wat je wilt hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
sorry, ik ben hebberig. meeste mannen vinden dat niet erg
Hmm inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets krijgt een mannenhart zo kloppend als het aanzicht van een schone vrouw op een bevroren landschap
TV is overrated man. Natuurlijk kijk ik geen TV. Daarentegen weet ik wel wat Bear uitspookt. En dat is dus onder andere olifantendrollen leegknijpen om van de weeldig vloeiende sappen optimaal te benuttenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt wel tv?
[..]
Ze mag je, dat is al iets.
dat is erger dan vreemdgaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen faxie een kusje gegeven maar meer niet
Nee
Naar jou toe, kan ook geregeld wordenquote:
Dat bevroren landschap wil ik graag inruilen voor zon, zee en strandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets krijgt een mannenhart zo kloppend als het aanzicht van een schone vrouw op een bevroren landschap
Blijf knap, er stond inderdaad mannen en dan toch aangesproken voelen als jongetjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over mannen, niet over jou
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over mannen, niet over jou
Nee, gewoon ervaringen uitwisselen. Zo van ik heb lekker wel blauwe plekken en jij lekker nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja en de buit delen natuurlijk.
precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles in overleg enz
Nou dat heb ik hem dan nog net niet zien doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
TV is overrated man. Natuurlijk kijk ik geen TV. Daarentegen weet ik wel wat Bear uitspookt. En dat is dus onder andere olifantendrollen leegknijpen om van de weeldig vloeiende sappen optimaal te benutten
"Hey schat, wat zijn de plannen vanavond?"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles in overleg enz
Wat mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is erger dan vreemdgaan
Nee, maar bellen kan ik ook niet
Ja wat, wij waren niet eens serieus en hadden het over rival en sedan en jij voelt je om een of andere duistere reden aangesproken. Dan kan je zo'n reactie verwachten hequote:
trut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gewoon ervaringen uitwisselen. Zo van ik heb lekker wel blauwe plekken en jij lekker niet
Heeft beide meer dan zijn charmesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bevroren landschap wil ik graag inruilen voor zon, zee en strand
Ghehe zoiets jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
"Hey schat, wat zijn de plannen vanavond?"
Ik ga Herman eens even flink leegtrekken, wat jij?
"Oh ik maak spruitjes denk ik"
Oke schat, tot morgen!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
trut.![]()
Deze mag je niet meer van mij hoor
nee!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat mag dat niet dan?![]()
Ze hebben toch wel een algemeen nummer die toko, of ben je te lui
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zoiets ja
[..]![]()
Maar maar maar.... hij is zo fijntjes![]()
Ik wil terug![]()
Kijk jij uberhaupt wel TV?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat heb ik hem dan nog net niet zien doen.
Even gaan zoeken vanavond.
Wil jij hem even lenen dan?quote:
Kende ik maar iemand die dat ook (met mij) wiltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Broekie, jij zou dagelijks sex moeten hebben
weet ik niet, hoe groot is zn pener en doet ie ook de huishouding?quote:
Oopsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee!
Nee, maar ik durf ook niet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik niet, hoe groot is zn pener en doet ie ook de huishouding?
Ja, mijn creditcard, huis enzo mag je hebben, maar mn keuken moet je uitblijven hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik niet, hoe groot is zn pener en doet ie ook de huishouding?
heheheh deze toevallig niet.quote:
Ja. En ik wil die ook wel. Maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oops
Waarom
Dan heb je toch je uitslag eindelijk
ik kan heel goed koken, jammer voor jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, mijn creditcard, huis enzo mag je hebben, maar mn keuken moet je uitblijven hoor
Genoeg sletjes in Apeldoornquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kende ik maar iemand die dat ook (met mij) wilt
stuur maar langs dan,quote:
/homoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, mijn creditcard, huis enzo mag je hebben, maar mn keuken moet je uitblijven hoor
Hmm, in dat geval, wanneer mag ik komen eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik kan heel goed koken, jammer voor jou
Ik zal het doorgevenquote:
Gewoon even dagje apenheulquote:
/oudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef fietsie het volgende:
Iemand nog MaxiCosi stoeltjes kopen? Dat scheelt me de moeite van ze op marktplaats zetten...
Waarom de haat?quote:
Hehequote:
Gewoon een zaterdag avond op het katerplein rondhangenquote:
wanneer kun je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval, wanneer mag ik komen eten?
Hmm ja volgens mij is dat ook niet zoveel.soeps. allemaal 16-jarigenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon een zaterdag avond op het katerplein rondhangen
Ik ben erg flexibel in mijn planning, heb deze week vandaag nog vakantie.quote:
Beetje jezelf spanken, broekje uit, even zwaaien met die heupen en ze komen zo op je afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ook wel wat 18 jarigenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja volgens mij is dat ook niet zoveel.soeps. allemaal 16-jarigen
Inderdaad, stommerd!quote:
Goedkoop, snel dronken en altijd onder de indruk van oudere jongens. Perfect toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja volgens mij is dat ook niet zoveel.soeps. allemaal 16-jarigen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje jezelf spanken, broekje uit, even zwaaien met die heupen en ze komen zo op je afGeile baviaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rawrrrrrrrrquote:
classyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedkoop, snel dronken en altijd onder de indruk van oudere jongens. Perfect toch?
Zeker met zijn pimp mobiel straksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedkoop, snel dronken en altijd onder de indruk van oudere jongens. Perfect toch?
Vaker posten. Leuk mensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gooi em er nog een keer in
[ afbeelding ]
Classy/trashy. Wat is het verschil johquote:
Je kent het katerplein niet he? Dat gaat niet samen met classyquote:
Lady gaga?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie? die van het plaatje? Ik weet niet hoe ze heet
Nee ik hoef geen kleuters die net in de derde klas zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie? die van het plaatje? Ik weet niet hoe ze heet
Valt me van je tegen, ik dacht; die peu heeft elke dag wel een date.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben erg flexibel in mijn planning, heb deze week vandaag nog vakantie.
Het is beter dan een opgepimpte ja, maar het blijft een oudere BMW Coupequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet mijn pener ook af en toe wat rust gunnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, ik dacht; die peu heeft elke dag wel een date.
Watje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet mijn pener ook af en toe wat rust gunnen.
Je kunt ook daten zonder seks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet mijn pener ook af en toe wat rust gunnen.
Voor welke gewichtsklasse?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef fietsie het volgende:
Iemand nog MaxiCosi stoeltjes kopen? Dat scheelt me de moeite van ze op marktplaats zetten...
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wil mijn gitaar versterker
Stomme op-ampsKan jij gitaar spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarom zou je dat doen?quote:
+1quote:
Uitslag?quote:
je kon deze week vandaag toch nog?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
[..]
+1
Wanneer gaan wij afspreken?
Ja, als dat ding eindelijk eens gemaakt isquote:
Goed nieuws?quote:
Zeg maar waar en hoe laatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je kon deze week vandaag toch nog?
Haterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is beter dan een opgepimpte ja, maar het blijft een oudere BMW CoupeGeeft niet, valt goed bij die chickies
Hoe lang wacht je al?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, als dat ding eindelijk eens gemaakt is
(Onderdelen uit Engeland voor nodig blijkbaar bij marshall)
[..]
Goed nieuws?
bezinking zit weer op 68, dus te hoog..maar die andere ontstekingsshot waar ze op hadden geprikt was weer normaal. Wel een kleine afwijking bij een of ander eiwit, willen ze dus voor de zekerheid nog een keer op prikken, want dat zou het wel eens kunnen zijn. Komt voornamelijk voor bij rokende jonge vrouwen, en ik voldoe aan die criteria, maar als dat het is, is het niks ernstigs..quote:
Hoera!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bezinking zit weer op 68, dus te hoog..maar die andere ontstekingsshot waar ze op hadden geprikt was weer normaal. Wel een kleine afwijking bij een of ander eiwit, willen ze dus voor de zekerheid nog een keer op prikken, want dat zou het wel eens kunnen zijn. Komt voornamelijk voor bij rokende jonge vrouwen, en ik voldoe aan die criteria, maar als dat het is, is het niks ernstigs..
Ze hebben eindelijk een idee
Eindelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bezinking zit weer op 68, dus te hoog..maar die andere ontstekingsshot waar ze op hadden geprikt was weer normaal. Wel een kleine afwijking bij een of ander eiwit, willen ze dus voor de zekerheid nog een keer op prikken, want dat zou het wel eens kunnen zijn. Komt voornamelijk voor bij rokende jonge vrouwen, en ik voldoe aan die criteria, maar als dat het is, is het niks ernstigs..
Eindelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* PeuRac slikt opmerking in "zo verquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lekker hosselen![]()
jij hebt een auto, ik niet. ik ben in Maastricht vanavond. tot straks?
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slikt opmerking in "zo ver"
Ja hoor, DM me het adres maar, geef me wel zo'n 2u
hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slikt opmerking in "zo ver"
Ja hoor, DM me het adres maar, geef me wel zo'n 2u
Beter iets dan niets, en als het niets ernstigs is dan alleen maar goed denk ik dan...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja duh, daarom duurt het ook zo lang, moet mn ballen en eikel nog ff oppoetsenquote:
Eh, vanaf half oktober ongeveer. Maar diegene was tussentijds 3weken op vakantie en ook nog eens ingebroken. Maar ben eigenlijk allang blij dat die gemaakt kan worden.quote:
Zo zo, ze hebben eindelijk het licht gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met staalborstel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, daarom duurt het ook zo lang, moet mn ballen en eikel nog ff oppoetsen
ahh maak me gekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, daarom duurt het ook zo lang, moet mn ballen en eikel nog ff oppoetsen
de bezinking zit al een half jaar op 60+, dus dat vind ik niet meer spannend. Maar dat ze nu een idee hebben wat het kan zijn. Ik ben er nu al gelukkig meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets, en als het niets ernstigs is dan alleen maar goed denk ik dan...
Het heeft even geduurd
Nee, gebruik kopervet, vanwege de hoge temperaturenquote:
Dat was wel de bedoeling jaquote:
Wanneer denk je hem terug te krijgen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, vanaf half oktober ongeveer. Maar diegene was tussentijds 3weken op vakantie en ook nog eens ingebroken. Maar ben eigenlijk allang blij dat die gemaakt kan worden.
Meteen nieuw buis erin dus kan ik eindelijk proberen of gitaar bedrading goed is gedaan
[..]
Zo zo, ze hebben eindelijk het licht gezien
Wel een goede vetoplosser gebruiken om al het aangekoekte spul weg te halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Nee, gebruik kopervet, vanwege de hoge temperaturen
Hopelijk deze maand nog, maargoed hangt af van hoe snel die Engelsen zijn..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer denk je hem terug te krijgen dan?
Dat is al al belachelijk natuurlijk maar goed, ze zijn weer een stapje verder...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de bezinking zit al een half jaar op 60+, dus dat vind ik niet meer spannend. Maar dat ze nu een idee hebben wat het kan zijn. Ik ben er nu al gelukkig mee
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een goede vetoplosser gebruiken om al het aangekoekte spul weg te halen.
Remmenreiniger, maar is niet nodig, berg het gereedschap altijd schoon op, je moet er wel goed voor zorgen hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een goede vetoplosser gebruiken om al het aangekoekte spul weg te halen.
ik wil eigenlijk nu nog maar het ziekenhuis om te laten prikken. Maar dat formuliertje moet ik op wachten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is al al belachelijk natuurlijk maar goed, ze zijn weer een stapje verder...
Wordt zeker na het weekend weer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nu nog maar het ziekenhuis om te laten prikken. Maar dat formuliertje moet ik op wachten.![]()
Naast het feit dat ik het ook niet ga redden om binnen een half uur in het ziekenhuis te zijn
denk zo dinsdag of woensdag dat ik dat formulier heb, en dan pas vrijdag prikken denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt zeker na het weekend weer?
Ideetje voor as december?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
denk zo dinsdag of woensdag dat ik dat formulier heb, en dan pas vrijdag prikken denk ik.
en ze kunnen niet dat formulier even bij de prikbalie daar neer leggen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
denk zo dinsdag of woensdag dat ik dat formulier heb, en dan pas vrijdag prikken denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
gaat oma nooit mee akkoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ideetje voor as december?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat je mij nu echt hier zitten met mn blauwe ballen?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
nee, die sturen ze altijd opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ze kunnen niet dat formulier even bij de prikbalie daar neer leggen?
Haakje er door heen en je hebt de ideale kerstbalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]laat je mij nu echt hier zitten met mn blauwe ballen?
Mn kerstballen liggen weer achteraan op zolder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haakje er door heen en je hebt de ideale kerstbal
ik zie het probleem niet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Doen we het stiekemquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
Keihard zij zeg!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
Dacht altijd dat die limburgers aardig warenquote:
ach doe het gewoon even zelf. 't is niet alsof je me al gewend bent ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
niet het enige wat keihard is zo te lezen
zo slecht
Dat is sowieso een hoax.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die limburgers aardig waren
Is het desert voor vanavondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
niet het enige wat keihard is zo te lezen
zo slecht
Dat maakt het des te leuker, nieuwe date, nieuwe dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ach doe het gewoon even zelf. 't is niet alsof je me al gewend bent ofzo
quote:
wie wat waar wanneerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het desert voor vanavondPas je de rest van het menu vast wel op aan?
HA ! ik ben lekker geen Limburgerquote:
Jij ging voor mij koken toch vanavond?quote:
Waar kom jij dan wel vandaan?quote:[..]
HA ! ik ben lekker geen Limburger
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, daar was je nog niet van op de hoogte?
Op een rijquote:
fixedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]ze doen altijd alsof wanneer ze mij zien?
de herder stond ook al niet meer achter het schaapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen we het stiekem![]()
Merken we vanzelf wel wanneer oma het eindelijk door heeft
ik ga voor iemand koken vanavond, maar niet voor jou. sorry, ik ben niet zo van de last-minutequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ging voor mij koken toch vanavond?
[..]
Waar kom jij dan wel vandaan?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de herder stond ook al niet meer achter het schaap
maar dan raken mensen hun baan kwijtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*zucht*
Het kan zoveel effecienter zou je denken
Leuke rondzwerving. Waarin het oosten ergens?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga voor iemand koken vanavond, maar niet voor jou. sorry, ik ben niet zo van de last-minute
ik ben ik Den Haag geboren, in het oosten opgegroeidik heb een keiharde G
je moet je excuses aan sedan aanbieden hoorde ik.quote:
Spuit 11? Ik reageer toch netjes op de TTquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
komt hij aan, hoor. kun je niet beter weer in bed gaan liggen, spuit elf?
Ohja natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan raken mensen hun baan kwijt
Heb ik weer iets verkeerds gedaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet je excuses aan sedan aanbieden hoorde ik.
Wow wel 2?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Spuit 11? Ik reageer toch netjes op de TT
Ben al in 2 andere steden geweest in de tussentijd ik kies voor de bank ipv het bed
en ach, die paar dagen kunnen er dus ook nog wel bijquote:
Purmerend - Gorinchem is bij lange na niet het halve landquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow wel 2?
Ik ben het halve land al doorgereisd
ik hoorde dat je bent vreemdgegaan. En ook al heeft ie faxie een kusje gegeven.. Vreemdgaan blijft slechtquote:
Was ik in Purmerend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Purmerend - Gorinchem is bij lange na niet het halve land
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow wel 2?
De bus was een stuk aangenamer gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Al zat ik niet in een volke trein
Precies ... na een half jaar kan dat er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ach, die paar dagen kunnen er dus ook nog wel bij
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuke rondzwerving. Waarin het oosten ergens?
JammerDan maar een ander moment plannen?
Zal ik nu maar even zwijgen schat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
Oh en huppel... Het halve land doorreizen voor wat seks
ja, jij laat de chickies gewoon naar jou toe komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
Oh en huppel... Het halve land doorreizen voor wat seks
Wie heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat je bent vreemdgegaan. En ook al heeft ie faxie een kusje gegeven.. Vreemdgaan blijft slecht
ik mn halve huisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow wel 2?
Oto ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bus was een stuk aangenamer gelukkig
ja toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies ... na een half jaar kan dat er ook nog wel bij
Hij wilde me niet naar huis brengenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu maar even zwijgen schat?
Wat een prutserquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde me niet naar huis brengen
Ik wil hem niet meer terug hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat je bent vreemdgegaan. En ook al heeft ie faxie een kusje gegeven.. Vreemdgaan blijft slecht
dat weet jij vast beter dan ikquote:
Dat was sarcasmequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, jij laat de chickies gewoon naar jou toe komen![]()
quote:
Eigenlijk wel hequote:
Heb je dat nog dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja toch?misschien raak ik nog wat feestdagenvet kwijt in die dagen
Faxie gaat eindelijk in op je avances?quote:
maar jullie horen bij elkaarquote:
Wat een nare streek zeg!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde me niet naar huis brengen
Je komt voor mij koken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
javlakbij Arnhem, in een k*tdorp
doen we
Hoe vaak heb jij je scharrel al naar huis gebracht dan?quote:
Geniet er vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Snoepie85 het volgende:
toedeledoki mensen, ik ga lekker huiswaartsweekend
![]()
![]()
![]()
Ze zijn echt leuk samen hequote:
een hele mooie zwembandquote:
Nee dat niet eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faxie gaat eindelijk in op je avances?
Blijkbaar niet, als hij dit al niet eens volhoudtquote:
echtquote:
Dan mag ik hopen dat het niet van je scharrel isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een hele mooie zwemband
Of ik ben zwanger.
JAWEL. EN JULLIE GAAN DIT GOEDMAKEN. JULLIE ZIJN ONZE MENNO EN LUCAS!!! gtstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
[..]
Blijkbaar niet, als hij dit al niet eens volhoudt
Tsja, dan moet de cabrio weg voor een station hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat het niet van je scharrel is
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een hele mooie zwemband
Of ik ben zwanger.
Ik ga je geen tiet aanbieden om op uit te huilen hoor, jij wil toch alleen maar moobsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
[..]
Blijkbaar niet, als hij dit al niet eens volhoudt
Zo stom dat de relatie nu over isquote:
Met moeite mag ik haar naar het station brengen, ze wilt graag zelfstandig zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij je scharrel al naar huis gebracht dan?
Want?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dan moet de cabrio weg voor een station he
Dat laatste zal het wel zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Met moeite mag ik haar naar het station brengen, ze wilt graag zelfstandig zijn denk ik
Of van me af natuurlijk
NEEquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
JAWEL. EN JULLIE GAAN DIT GOEDMAKEN. JULLIE ZIJN ONZE MENNO EN LUCAS!!! gtst
Duhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je geen tiet aanbieden om op uit te huilen hoor, jij wil toch alleen maar moobs
ik denk van mn viboquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat het niet van je scharrel is
In dat geval mag de degene die Lucas is emigreren naar Nieuw-Zeeland ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
JAWEL. EN JULLIE GAAN DIT GOEDMAKEN. JULLIE ZIJN ONZE MENNO EN LUCAS!!! gtst
Verontrustende post ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval mag de degene die Lucas is emigreren naar Nieuw-Zeeland ofzo.
Wat een irritante personage.
En volgens mij is hij in het echt ook gewoon zo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die zorgt er wel voor dat je bevredigd wordt?
Waar je je druk om kan makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die is altijd verdomd goed bezig. Nu ligt ie even op te laden van het zware werk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die zorgt er wel voor dat je bevredigd wordt?
Ik denk dat ik de mijne nog wel even in de kast laat liggenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is altijd verdomd goed bezig. Nu ligt ie even op te laden van het zware werk.
Zo af en toe zie ik weleens een aflevering en dan erger ik me echt dood aan die gozer.quote:
menno mag best blijven. Die is mooi om maar te kijken, maar ik denk dat ze hier eerst een goede plastisch chirurg nodig hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
pussy. De mijne kwam zondag al gewoon weer tevoorschijn hoor..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne nog wel even in de kast laat liggen
bakkes.quote:
Fuck you!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pussy. De mijne kwam zondag al gewoon weer tevoorschijn hoor..
Maar dat zal de leeftijd zijn
Wat heb jij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog gevlogen met den vlieger?
oh wacht we verhuizen eerst even naar SPORT
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck you!!
Nu stuur ik scharrel dus niet naar je toe he
Lekker puh!!quote:
ik hoop dat ie kapot isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik was net met mijn wagen bezig.....
Gisteren een poging gedaan, maar wind viel weer eens zwaar tegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog gevlogen met den vlieger?
oh wacht we verhuizen eerst even naar SPORT
ik ga de was wel doen. In mn eigen huis. Zonder eerst de halve wereld over te moeten lopen met mn tas met was om het bij mn moeder af te leverenquote:
Ze komt het gewoon ophalenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga de was wel doen. In mn eigen huis. Zonder eerst de halve wereld over te moeten lopen met mn tas met was om het bij mn moeder af te leveren
Ik wilde net zeggen: je gooit het van de trap en laat het ophalen?quote:
de mijne komt zondag mn hut poetsen, nu jij weerquote:
Ik heb blauwe plekkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne komt zondag mn hut poetsen, nu jij weer
Maar vandaag was toch ook goed? ik hoorde net dat er heul veul wind wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren een poging gedaan, maar wind viel weer eens zwaar tegen.
Maar morgen en overmorgen zouden leuk moeten worden
Op deze manier gaat het nooit goed komen met jullie relatie hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
Het is een bmw. blijf maar kloppen dan
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
Het is toch overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het nooit goed komen met jullie relatie he
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |