quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
>>> http://nl.fakenamegenerator.com/
meen je niet ,Paul koopt 1 kruiwagentje voor 43 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Tamaartje het volgende:
Aike vind het veel te veel wat ze betaald hebben
Volgens mij dacht ze dat ze 33 euro moesten betalen, ze had niet nagedacht dat ze 7 euro winst hadden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef SanAnt het volgende:
[..]
meen je niet ,Paul koopt 1 kruiwagentje voor 43 euro
Weet je niet wat je allemaal met een kruiwagen kan doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef SanAnt het volgende:
[..]
meen je niet ,Paul koopt 1 kruiwagentje voor 43 euro
Dat is wel een stuk slimmerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Gert het volgende:
Ze gaan het nu zo doen, bespreken Isabelle, Hakim en Harold:
- iedereen betaalt aan de deur 10 euro (Isabella doet de administratie)
- pas daarna wordt er onderhandeld over eventueel meegebrachte spullen (Hakim)
- Harold coördineert de rondleidingen
En wat doet Peter?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Gert het volgende:
Ze gaan het nu zo doen, bespreken Isabelle, Hakim en Harold:
- iedereen betaalt aan de deur 10 euro (Isabella doet de administratie)
- pas daarna wordt er onderhandeld over eventueel meegebrachte spullen (Hakim)
- Harold coördineert de rondleidingen
Die kan ook gewoon staand slapen, maakt 'm niks uit ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
Peter hoeft niet speciaal een matras, dat is er al weer 1 minder
Wacht maar tot hij gaat zingenquote:
Tis een klein meisje, hou je in!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jezus wat een lekker wijf is dat zegIk zou haar flink geven...
Waarom moeite doen als er oneindig veel geld is om spullen van te kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:46 schreef mootie het volgende:
Ze snappen wel dat ze de aardappelen en uien kunnen poten?
Nah, ik voorzie veel uienstamppotjes
heb je wel speciale pootaardappels voor nodig. Gewone aardappelen werkt niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:46 schreef mootie het volgende:
Ze snappen wel dat ze de aardappelen en uien kunnen poten?
Nah, ik voorzie veel uienstamppotjes
Beetje rond Charlotte hangen. Of Lindy, mits die niet druk is met iets anders.quote:
En anders heel actief niks doen met Harold.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje rond Charlotte hangen. Of Lindy, mits die niet druk is met iets anders.
Hopelijk zit de schijtemmer niet nog steeds vol, dat is niet zo leuk voor de klantenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef margje53 het volgende:
hier is de wc, hier doen we de pannenkoeken, doorlopen mensen
quote:
Ik betaal 10 euro voor een nachtje met de 2 lekkerste wijven daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef xzaz het volgende:
Ze kunnen beter pr0n maken, verdiend ook goed.
Het lijkt me op z'n minst een poging waard als je geen nagel hebt om aan je kont te krabben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je wel speciale pootaardappels voor nodig. Gewone aardappelen werkt niet goed.
Behalve geld danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Zonder Paul hadden we nu nog niets gehad, aldus Peter
Er is nog steeds geen takenverdeling.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef spambot31 het volgende:
3 mensen om een schroef in te draaien
Die pet had-ie de laatste keer dat hij op stream was al bedenk ik ineensquote:
Zelf de bloementjes jurken zijn zo wijs om niet aan het hek te rammelenquote:
Hopelijk gooien ze er snel een jaap in die erdoorheen kegelt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wandje krijgt steeds meer vorm
In het midden van de wand bedoel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze creeëren nu een enorme blinde hoek in de slaapkamer trouwens. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de regie er iets van komt zeggen
Ze wachten totdat het af is en laten het dan afbreken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze creeëren nu een enorme blinde hoek in de slaapkamer trouwens. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de regie er iets van komt zeggen
Ze hebben Harold alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze er snel een jaap in die erdoorheen kegelt...
Wat denk je dat er nu binnen staat dan, huurlingen of bloemetjesjurken, kan niet andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zelf de bloementjes jurken zijn zo wijs om niet aan het hek te rammelen
Onze Lyn natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Harold steekt een medebewoner nu een enorme kip in d'r reet, maar over wie heeft- ie het nou?
Emil even een beetje tegengas geven will do too. Die trapt dan uit woede wat gipsplaten aan gort.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze er snel een jaap in die erdoorheen kegelt...
gewoon bekende van het hokje die opgetrommeld zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je dat er nu binnen staat dan, huurlingen of bloemetjesjurken, kan niet anders
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Emil even een beetje tegengas geven will do too. Die trapt dan uit woede wat gipsplaten aan gort.
Andrea volgens mij, die het land zo gewéldig bewerkt. Een lieverd is het. Echt. Schatje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Harold steekt een medebewoner nu een enorme kip in d'r reet, maar over wie heeft- ie het nou?
Zouden ze die zwevers uit SV weer optrommelen? Staafjes in de oren plaatsen en sigaretten ritueel verbranden. Het hielp ook zo goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
Er gaan er een paar stoppen met roken. Dat wordt nog wel wat hoor.
Ja. Hopelijk herrie.
En die anderen dan? Die gaan sigaretten bij de noodzakelijke boodschappen zetten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Disana het volgende:
Er gaan er een paar stoppen met roken. Dat wordt nog wel wat hoor.
Ja. Hopelijk herrie.
Iemand wilde er al Nicopleisters op volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die anderen dan? Die gaan sigaretten bij de noodzakelijke boodschappen zetten?
Hij zal wel heel optimistisch alle rokers bedoelen. Ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die anderen dan? Die gaan sigaretten bij de noodzakelijke boodschappen zetten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef chufi het volgende:
Giorgio krijgt gipsplaat op teen en heeft au
[ afbeelding ]
Paul , daarom besparen op tonijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand wilde er al Nicopleisters op volgens mij.
Gewoon familie die langskomtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
Paul zegt tegen een bezoeker: "Hey kerel, hoe is het met je?"
Is dat normaal om tegen iemand te zeggen die je niet kent??![]()
Mag niet zomaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Gewoon familie die langskomt
Ja en dat mag niet ? Of wel of net doen dat je geen familie bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Het leek echt alsof hij hem herkendequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef pullup het volgende:
Hij denkt dat ie DWDD komt omdat hij een gipsplaat op zijn voet laat komen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef iBenny het volgende:
Klopt het dat je ook punten krijgt als je naar de strem kijkt?
Hebben die lui het neerwaartse verloop van RLS in Nederland niet gevolgd of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef pullup het volgende:
Zit er daar iemand die daar verstand van heeft? Of gaat Paul maar weer eens met geld smijten om een professional in te huren?quote:
Dat vind ik wel een klein minpuntje van de huidige RLSen. Ze zijn zich te bewust van het feit 'beroemd te kunnen worden'/'te worden bekeken'. Dat had je bij BB1 totaal niet en was daarom zo tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef pullup het volgende:
Om spullen te vragen en om te handelen. Ik heb nog niet gehoord dat een van hen verstand heeft van websites bouwen.quote:
Een afgekeurde utopia bewoner ,hebben elkaar bij de casting leren kennenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het leek echt alsof hij hem herkende
Nee, dat heb ik nog niet gehoord. Ik vermoed dat ze dat laten doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zit er daar iemand die daar verstand van heeft? Of gaat Paul maar weer eens met geld smijten om een professional in te huren?
Ik ken iemand die weer iemand kent die een goede site kan bouwen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Om spullen te vragen en om te handelen. Ik heb nog niet gehoord dat een van hen verstand heeft van websites bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |