Ja, dat wilde ik nog checken!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Kijk wat ik in de morgenstond,
Benee in ons postvakje vond
Deze had mijn collectie nog niet bereikt,
Vandaar dat hij nu aan mijn muurtje prijkt!
Omdat ik weet hoe je mijn stijl kan diggen,
Heb ik expres mijn bra laten liggen..
[ afbeelding ]
Lieve Spees,quote:
Ik zet ze neer op een mooi railsje,quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef Sugar_daddy het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik nog checken!
Die ansichtkaarten, mogen die beschreven zijn?
Of ben je dan juist om te verrekken?
Want dat is dan wat minder fijn![]()
En![]()
![]()
![]()
![]()
bra
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is goed om te wetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zet ze neer op een mooi railsje,
Dus schrijf maar lekker van jewelste,
Heb ik 't gelezen een keer,
Dan zie ik de achterkant toch niet meer!
Hij is binnen! Leuke hartjes op de enveloppe!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef Tallief het volgende:
Liefste Tally,
Even een berichtje met een kus:
Morgen gaat je envelop op de bus!
Ducklover, bedankt voor je prachtige gedichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Ducklover het volgende:
[..]
Lieve Spees,
Oh wat ben ik slecht,
Ik liet niets van mij horen..
Maar nu ben ik weer terecht,
Kan je dat bekoren?
In gedachten ben ik altijd bij jou,
Want mijn liefde voor jou kan niet meer stuk.
Jij bent een super vrouw,
En mijn droom duck!
Ik ben al op stap geweest,
Keek in de rivier en de sloot,
Maar wat een feest,
Daar lag alleen maar schroot.
De winkelstraat was een beter idee,
En na even zoeken,
Nam ik al wat cadeautjes mee..
Nu nog een mooie envelop opzoeken
Je durfde ook nog om een hint te vragen,
Maar ik ga je even plagen,
Want je durft zomaar een kind te dragen..
Welke mannetjeseend moet ik weg jagen,
Welke mannetjeseend ging jou behagen,
Welke mannetjeseend loopt straks met jou achter de kinderwagen?
Oeps nu heb ik me misdragen,
Het begon bij dit jaloerse eendje te knagen...![]()
Want zoals Spees is er geen een..
Maar weet je: we hebben best wel veel gemeen![]()
Tof! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:25 schreef Sugar_daddy het volgende:
Ik kom even melden dat ik echt leuke cadeautjes binnen heb gekregenEn er is nog een bestelling onderweg!
Lieve Coco,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja hoi! Aandacht en een hint graag!![]()
![]()
Hij is dus goed aangekomen en op het juiste momentquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:20 schreef bellelena het volgende:
Ohh ik ben nog helemaal vergeten te melden, maar ik had laatst een hele lieve kaart in de brievenbus, ik denk dat ie van mijn SecretValentine wasHeel erg bedankt, het kwam op een moment dat ik het echt net even kon gebruiken!
Je hebt gelijk, vier dan... Twee armen en twee knieën... Daar kan ik er vier kwijt. Die borsten moeten ze dan maar delenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 is praktischer, je hebt tenslotte 2 armen en 2 knieën en 2 borsten.
Arme Ow....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef Loj het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vier dan... Twee armen en twee knieën... Daar kan ik er vier kwijt. Die borsten moeten ze dan maar delen
Ohhhh klaprozen <3 Die groei(d)en uit de geboortekaart van mijn kleine lieve Nin,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef Ma-Belle-Bellelena het volgende:
[..]
Hij is dus goed aangekomen en op het juiste moment
Kus van jouw Valentijn die op het allerlaatste moment naar de brievenbus rent
Wees maar niet bang
je brievenbus blijft niet leeg voor lang
[ afbeelding ]
Kyara mijn schatje mijn liefje my dear,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Sugar_daddy het volgende:
Sugar, baby, kijk eens wat ik voor je heb?wauw wat veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:16 schreef Kyara-My-Love het volgende:
Dit is heel niet voor te lachen niet
ik ben echt wel creatief zoals je straks gaat ziet!
¤50 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:02 schreef Juud-- het volgende:
Zo dan! Ik ga nu opeens twijfelen of ik het budget wel goed onthouden heb
Nou dat!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:18 schreef Mangostine het volgende:
Sugardaddy legt de lat aardig hoog![]()
Sorry alvast, lootje![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Sugar_daddy het volgende:
Sugar, baby, kijk eens wat ik voor je heb?Dat is inderdaad alot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is toevallig één van mijn lievelingsdieren!![]()
Het is wel érg veel zeg![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het een duur geintje worden dit spelletje. Ik vond heel veel dingen voor mijn valentijn zelf ook leuk dus dat moest ik zelf ook hebben
Ik heb het niet duur gemaakt. Het stuit me ook wel tegen de borst moet ik zeggen dat sommige mensen hier, ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld "sugardaddy", het budget zo simpel overschrijden. Haalt de lol er voor mij wel een beetje af. En hoe verzend je zo'n zut cadeautjes? Dat past echt niet in een envelop. Strebers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het een duur geintje worden dit spelletje. Ik vond heel veel dingen voor mijn valentijn zelf ook leuk dus dat moest ik zelf ook hebben
Amen, duizendmaal amen. Ik heb een extra shift gewerkt om SV te kunnen bekostigen. Dat 'sugardaddy' het nodig vindt om te koop te lopen met haar centen vind ik treurig, lamlendig en getuigen van verregaande vervlakking. Bah. Vieze smaak in mijn mond.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik heb het niet duur gemaakt. Het stuit me ook wel tegen de borst moet ik zeggen dat sommige mensen hier, ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld "sugardaddy", het budget zo simpel overschrijden. Haalt de lol er voor mij wel een beetje af. En hoe verzend je zo'n zut cadeautjes? Dat past echt niet in een envelop. Strebers.
Op deze manier doe ik niet meer mee. Ik trek me terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik heb het niet duur gemaakt. Het stuit me ook wel tegen de borst moet ik zeggen dat sommige mensen hier, ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld "sugardaddy", het budget zo simpel overschrijden. Haalt de lol er voor mij wel een beetje af. En hoe verzend je zo'n zut cadeautjes? Dat past echt niet in een envelop. Strebers.
En dan ook nog een extra shift van het werk dat jij doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Amen, duizendmaal amen. Ik heb een extra shift gewerkt om SV te kunnen bekostigen. Dat 'sugardaddy' het nodig vindt om te koop te lopen met haar centen vind ik treurig, lamlendig en getuigen van verregaande vervlakking. Bah. Vieze smaak in mijn mond.
Ga jij gewoon lekker op babybytes 'daily'en'.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:53 schreef Olf het volgende:
[..]
Op deze manier doe ik niet meer mee. Ik trek me terug.
Heeft je man me verlinkt, ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En dan ook nog een extra shift van het werk dat jij doet
Jou. ALWEER.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef Mangostine het volgende:
wie had je olf? Misschien heeft sugardaddy nog budget.
Onze inspiratiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hij was nog nooit zo genaaid, zei hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, had ik weer dat enthousiasme moeten faken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Jou. ALWEER.![]()
Spees ik zie je heus wel op viva forum altijd hoor. Kun je babybytes wel uitlachen maar daar staan mensen ten minste voor je klaar.
Ik heb ook mezelf, maar ik kwam niet uit met die ¤ 10 incl verzendingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Kyara het volgende:
Ik klikte
Maar dames, jullie snappen nu zo langzamerhand toch wel dat Suiker zichzelf heeft?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onze inspiratieHoe kom jij aan mijn bevallingsfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, alles waar jouw k*t op staat, staat online.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn bevallingsfoto?
HET IS GODDOMME MIJN KUT EN MIJN FOTO!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, alles waar jouw k*t op staat, staat online.
10 euro? Ik dacht 5quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik heb ook mezelf, maar ik kwam niet uit met die ¤ 10 incl verzending
Jammer dat die bakkes van jou niet is meegescheurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Mangostine het volgende:
En ook nog een dierbaar moment, als het hoofdje staat, vlak voor de ruptuur.
Er zit onvoldoende rek op, je man is niet groot genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jammer dat die bakkes van jou niet is meegescheurd.
Ja Spees, dit is voor niemand leuk, en denk ook aan de totaalrupturen die ons voorgingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Juud-- het volgende:
Spees met je nare plaatjes.. eerst al die clown en nu dit weer..
Ik kan er anders ook weer wat uit halen?quote:
Je bent gewoon een zuinige krentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Aardig en attent? Ik heb welgeteld 1 gedicht van je gehad, "MangoTango"?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Suikertante het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat ik zo word verwend omdat ik zo aardig ben en attent.
Grappig hoor, elk leuke topic vergallen. Jullie zijn echt schatten, maar dit gaat tever.
Sorry.
Kyara ik weet niet, maar je leest live mee en doet hier niets aan?
Oh sorry, ik zal even de tt aanpassen....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik weet niet, maar je leest live mee en doet hier niets aan?
Denk je werkelijk dat je lootje een fuck geeft om je? Eén simpele fuck?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef Sugar_daddy het volgende:
IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK GELEERD HEB DAT JE LIEFDE MOET KOPEN![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |