Heeft je man me verlinkt, ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En dan ook nog een extra shift van het werk dat jij doet
Jou. ALWEER.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef Mangostine het volgende:
wie had je olf? Misschien heeft sugardaddy nog budget.
Onze inspiratiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hij was nog nooit zo genaaid, zei hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, had ik weer dat enthousiasme moeten faken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Olf het volgende:
[..]
Jou. ALWEER.![]()
Spees ik zie je heus wel op viva forum altijd hoor. Kun je babybytes wel uitlachen maar daar staan mensen ten minste voor je klaar.
Ik heb ook mezelf, maar ik kwam niet uit met die ¤ 10 incl verzendingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:06 schreef Kyara het volgende:
Ik klikte
Maar dames, jullie snappen nu zo langzamerhand toch wel dat Suiker zichzelf heeft?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onze inspiratieHoe kom jij aan mijn bevallingsfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, alles waar jouw k*t op staat, staat online.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn bevallingsfoto?
HET IS GODDOMME MIJN KUT EN MIJN FOTO!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, alles waar jouw k*t op staat, staat online.
10 euro? Ik dacht 5quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik heb ook mezelf, maar ik kwam niet uit met die ¤ 10 incl verzending
Jammer dat die bakkes van jou niet is meegescheurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Mangostine het volgende:
En ook nog een dierbaar moment, als het hoofdje staat, vlak voor de ruptuur.
Er zit onvoldoende rek op, je man is niet groot genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jammer dat die bakkes van jou niet is meegescheurd.
Ja Spees, dit is voor niemand leuk, en denk ook aan de totaalrupturen die ons voorgingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef Juud-- het volgende:
Spees met je nare plaatjes.. eerst al die clown en nu dit weer..
Ik kan er anders ook weer wat uit halen?quote:
Je bent gewoon een zuinige krentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik heb het niet duur gemaakt. Het stuit me ook wel tegen de borst moet ik zeggen dat sommige mensen hier, ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld "sugardaddy", het budget zo simpel overschrijden. Haalt de lol er voor mij wel een beetje af. En hoe verzend je zo'n zut cadeautjes? Dat past echt niet in een envelop. Strebers.
Aardig en attent? Ik heb welgeteld 1 gedicht van je gehad, "MangoTango"?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Suikertante het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat ik zo word verwend omdat ik zo aardig ben en attent.
Grappig hoor, elk leuke topic vergallen. Jullie zijn echt schatten, maar dit gaat tever.
Sorry.
Kyara ik weet niet, maar je leest live mee en doet hier niets aan?
Oh sorry, ik zal even de tt aanpassen....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik weet niet, maar je leest live mee en doet hier niets aan?
Denk je werkelijk dat je lootje een fuck geeft om je? Eén simpele fuck?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:18 schreef Sugar_daddy het volgende:
IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK GELEERD HEB DAT JE LIEFDE MOET KOPEN![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |