Lieve Hil,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heelzwoellah mijn schatjevrouw,
Kwam dat kaartje van vandaag soms van jou?
Kusjes!!!!!
Niets is wat het lijkt zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef Sugar_daddy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat alle meisjes daar straks als een blok voor gaan vallen!
Oooooooh! Dan heb ik nog een geheime aanbidder!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Heelzwoellah het volgende:
[..]
Lieve Hil,
Klap op je bil
Kietel in je zij,
De kaart is niet van mij!
Ja hoi! Aandacht en een hint graag!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Coco-my-dear het volgende:
[..]
Lieve Coco,
Helaas ben ik verhinderd.
Dus je nieuwsgierigheid blijft onverminderd.
Misschien dat ik je de volgende keer eens ga treffen.
Hopelijk kunnen we dan heerlijk kleffen (die had ik vunziger kunnen maken!!!)
Maar uiteraard zie ik je elke nacht in mijn dromen
En met je cadeautjes/kaartjes voor valentijn gaat het zeker goedkomen.
Even snel tussendoor,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:30 schreef Poepie81 het volgende:
[..]
Piekie, ik ben nog in leven
Maar ik heb op het moment veel te beleven
Razend druk ben ik met heel veel zaken
Maar voor jou zal ik nooit afhaken
Ik ben aan het piekeren over een cadeau
Maar mijn inspiratie is nog zozo
Dus wat extra hints of wensen zijn heel fijn
Zodat je met het cadeautje blij kan zijn
En het niet direct in de prullenbak belandt
Want dan heb ik mijn emoties niet meer in de hand
En huil ik tranen met tuiten
Over die weggegooide duiten
Nu moet ik er weer vandoor
Maar, ik was je dus niet vergeten hoor!
zaten alle hartjes nog op het pakje? Ik had zo'n vermoeden dat ze er af zijn gegaan terwijl ik hem in de bus stopte.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef Cwen het volgende:
Ik kreeg zojuist een pakketje in de bus... Zónder postzegels!! Waaah! M'n man staat al de hele ochtend in de keuken... Sneaky!
Dank je wel, lieve Cwentijn!
Het meerendeel zat er nog op, ben er 3 kwijt - waar ze zijn is een raadsel, niet voor de deurquote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef Cwentijn het volgende:
[..]
zaten alle hartjes nog op het pakje? Ik had zo'n vermoeden dat ze er af zijn gegaan terwijl ik hem in de bus stopte.
Hoor ik daar na die laatste ontboezeming ook bij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten![]()
Toch geen tweedehands he?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef L-Ellebel het volgende:
Ik heb voor jou een heuse Tarzanweten te versieren.
Dat geboortekaartje, kunnen wij dat ergens zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:01 schreef Juud-- het volgende:
Een kaartje van mijn SV in de busMet daarop het gedichtje van E's geboortekaartje
En nu heb ik wel een vermoeden wie mijn SV is
[ afbeelding ]
quote:
vergetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef Ma-Belle-Bellelena het volgende:
Oh mijn lieve Belle,
de liefde maakt blind
dat blijkt nu wel(le)
Je adres heb ik inmiddels gevonden
dus ik heb al iets naar je verzonden
Wat je me nog laten weten zou,
is welke kleuren masking tape je nog hebben wou.
Als een echte Valentijn
blijf ik nog eventjes geheim
voor altijd de jouwe
Jawel! Maar wel net pas. Ik keek in mn active topics, zag de titel en moest gniffelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:18 schreef Kyara het volgende:
heeft nou echt niemand de TT change opgemerkt?
Ik zie het net! Het is niet zo'n heeeeel drukbezocht topic hequote:Op maandag 3 februari 2014 10:18 schreef Kyara het volgende:
Pas nu op de pc!quote:Op maandag 3 februari 2014 10:18 schreef Kyara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |