Nou, de eenzaamheid gaat zo wel weg hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Disorder het volgende:
Ah. Het is weekend. De eenzaamheid slaat toe en ik heb er ineens een stuk of 10 matches bij.
Hahaha, ik val in geen enkele categorie maar heb wel eens rode lippenstift op en een foto op een festival(maar niet techno). Je zal me wel in de derde plaatsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Micson het volgende:
Er zijn trouwens duidelijk drie soorten meisjes te onderscheiden:
1. Festivalmeisjes die met kleurenpoeder op elkaar gooien.
2. Reismeisjes die op een gemartelde olifant (óóh maar dat wist ik helemaal niet![]()
)in Thailand zitten.
3. Hippe meisjes met rode lippenstift die naar technofeestjes gaan en xtc gebruiken.
Tot dusver mijn analyse.
Als je ook zo'n bloesje aanhebt dat helemaal dichtgeknoopt is, dan behoor je tot de derde categorie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hahaha, ik val in geen enkele categorie maar heb wel eens rode lippenstift op en een foto op een festival(maar niet techno). Je zal me wel in de derde plaatsen.
Mannen zijn er ook niet in alle soorten en maten. Op tinder lijkt het wel of ze of veel water/wintersporten, of motor/autorijden of djen. En een paar die poseren voor vergezichten..
4. Corpulente aangezichten die snakken naar iets wat via de spiegel alleen voor hen zichtbaar is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Micson het volgende:
Er zijn trouwens duidelijk drie soorten meisjes te onderscheiden:
1. Festivalmeisjes die met kleurenpoeder op elkaar gooien.
2. Reismeisjes die op een gemartelde olifant (óóh maar dat wist ik helemaal niet![]()
)in Thailand zitten.
3. Hippe meisjes met rode lippenstift die naar technofeestjes gaan en xtc gebruiken.
Tot dusver mijn analyse.
Dit heb je bij mannen ook. Inclusief de verheffende tagline: Me kinderen zijn me allessie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
5. Het soort wat met hun complete gezin op de foto staat als een soort merry Brady bunch. Alsof het een familie album is in plaats van een dating app. Er staat nog nét geen tekstje bij die arme koters gephotoshopt ''Wij zoeken een nieuwe papa.''
OMG.. Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit heb je bij mannen ook. Inclusief de verheffende tagline: Me kinderen zijn me allessie.
En trouwfoto's waar de bruid nog net half is afgeknipt.![]()
Verder heel veel mannen met koptelefoons aan een draaitafel inderdaad, mannen bij half bewusteloos gespoten tijgers in Thailand; er wordt ook veel ge(kite)surft (vind ik trouwens wel leuk, mits ook nog een foto waar je wél duidelijk te zien bent); dan heb je van die groepsfoto's waar je dan hoopt dat het de ene is, maar het op foto 6 de ander blijkt te zijn.. Heel veel wielrennende mannen met zeem tussen hun benen en een helm op. Ik ben ook iemand tegengekomen met een serie foto's van een blote piemel in allerlei staten van erectie.
Hmmmm. Wat doe ik eigenlijk nog op Tinder?
Jij denkt dat het you only life once is?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef Disorder het volgende:
Ik erger me dood aan de spelfouten bij de tekstjes. Met name 'live' en 'life' worden vaak door elkaar gemixt. "You only live once!!"
---> X
Neuh die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je ook zo'n bloesje aanhebt dat helemaal dichtgeknoopt is, dan behoor je tot de derde categorie.
Haha. Crap. Doe ik het nu zelf verkeerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:31 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Jij denkt dat het you only life inde is?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Crap. Doe ik het nu zelf verkeerd
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Crap. Doe ik het nu zelf verkeerd
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef Disorder het volgende:
Ik erger me dood aan de spelfouten bij de tekstjes. Met name 'live' en 'life' worden vaak door elkaar gemixt. "You only live once!!"
---> X
Heerlijke observatie dit, love it.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit heb je bij mannen ook. Inclusief de verheffende tagline: Me kinderen zijn me allessie.
Verder heel veel mannen met koptelefoons aan een draaitafel inderdaad, mannen bij half bewusteloos gespoten tijgers in Thailand; er wordt ook veel ge(kite)surft (vind ik trouwens wel leuk, mits ook nog een foto waar je wél duidelijk te zien bent); dan heb je van die groepsfoto's waar je dan hoopt dat het de ene is, maar het op foto 6 de ander blijkt te zijn.. Heel veel wielrennende mannen met zeem tussen hun benen en een helm op. Ik ben ook iemand tegengekomen met een serie foto's van een blote piemel in allerlei staten van erectie.
Maar wat vond je van mijn piemel dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op met je piemel, ik heb screenshots.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar wat vond je van mijn piemel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |