abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135555272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:59 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf :{w
Lijkt me niet nodig. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:12 schreef Maargoed. het volgende:
Tampon in je anus doen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:37:50 #277
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135556476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Lijkt me niet nodig. :)

[..]

Dat is anders een hele goeie en relevante tip.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135620786
Ah. Het is weekend. De eenzaamheid slaat toe en ik heb er ineens een stuk of 10 matches bij.
pi_135622528
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Disorder het volgende:
Ah. Het is weekend. De eenzaamheid slaat toe en ik heb er ineens een stuk of 10 matches bij.
Nou, de eenzaamheid gaat zo wel weg haha :P

Voor de iOS gebruikers, wat betekent het als een verzonden bericht niet blauw wordt maar wit blijft met enkel een blauw rondje, iets van niet ontvangen ofzo?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 01:33:31 #280
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135630586
Er zijn wel ongelooflijk veel lekkere wijven op FOK!, godverdomme zeg. Ik ben tot nu toe echter enkel gematched met matige 5,5jes ;(
  zaterdag 18 januari 2014 @ 01:36:32 #281
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135630670
Er zijn trouwens duidelijk drie soorten meisjes te onderscheiden:

1. Festivalmeisjes die met kleurenpoeder op elkaar gooien.
2. Reismeisjes die op een gemartelde olifant (óóh maar dat wist ik helemaal niet :'( :'( )in Thailand zitten.
3. Hippe meisjes met rode lippenstift die naar technofeestjes gaan en xtc gebruiken.

Tot dusver mijn analyse.
pi_135636407
gisteren mijn eerste Tinderdate gehad.. En het was leuk, héél leuk en dat vonden we beiden *O* We gaan elkaar zsm weer zien voor een tweede date.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_135638682
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Micson het volgende:

2. Reismeisjes die op een gemartelde olifant (óóh maar dat wist ik helemaal niet :'( :'( )in Thailand zitten.
3. Hippe meisjes met rode lippenstift die naar technofeestjes gaan en xtc gebruiken.

Tot dusver mijn analyse.
Hahaha, ik val in geen enkele categorie maar heb wel eens rode lippenstift op en een foto op een festival(maar niet techno). Je zal me wel in de derde plaatsen.

Mannen zijn er ook niet in alle soorten en maten. Op tinder lijkt het wel of ze of veel water/wintersporten, of motor/autorijden of djen. En een paar die poseren voor vergezichten..
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:43:36 #284
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135639061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:30 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Hahaha, ik val in geen enkele categorie maar heb wel eens rode lippenstift op en een foto op een festival(maar niet techno). Je zal me wel in de derde plaatsen.

Mannen zijn er ook niet in alle soorten en maten. Op tinder lijkt het wel of ze of veel water/wintersporten, of motor/autorijden of djen. En een paar die poseren voor vergezichten..
Als je ook zo'n bloesje aanhebt dat helemaal dichtgeknoopt is, dan behoor je tot de derde categorie. :)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:45:05 #285
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135639113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Micson het volgende:

Tot dusver mijn analyse.
4. Corpulente aangezichten die snakken naar iets wat via de spiegel alleen voor hen zichtbaar is.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_135639318
5. Het soort wat met hun complete gezin op de foto staat als een soort merry Brady bunch. Alsof het een familie album is in plaats van een dating app. Er staat nog nét geen tekstje bij die arme koters gephotoshopt ''Wij zoeken een nieuwe papa.''
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135639775
6. Instagramers (met zwart/wit-filtertjes)
pi_135639790
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
5. Het soort wat met hun complete gezin op de foto staat als een soort merry Brady bunch. Alsof het een familie album is in plaats van een dating app. Er staat nog nét geen tekstje bij die arme koters gephotoshopt ''Wij zoeken een nieuwe papa.''
Dit heb je bij mannen ook. Inclusief de verheffende tagline: Me kinderen zijn me allessie.

En trouwfoto's waar de bruid nog net half is afgeknipt. 8)7

Verder heel veel mannen met koptelefoons aan een draaitafel inderdaad, mannen bij half bewusteloos gespoten tijgers in Thailand; er wordt ook veel ge(kite)surft (vind ik trouwens wel leuk, mits ook nog een foto waar je wél duidelijk te zien bent); dan heb je van die groepsfoto's waar je dan hoopt dat het de ene is, maar het op foto 6 de ander blijkt te zijn. :+. Heel veel wielrennende mannen met zeem tussen hun benen en een helm op. Ik ben ook iemand tegengekomen met een serie foto's van een blote piemel in allerlei staten van erectie.

Hmmmm. Wat doe ik eigenlijk nog op Tinder? :')
pi_135639915
Ik erger me dood aan de spelfouten bij de tekstjes. Met name 'live' en 'life' worden vaak door elkaar gemixt. "You only live once!!" :{

---> X
pi_135640165
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit heb je bij mannen ook. Inclusief de verheffende tagline: Me kinderen zijn me allessie.

Verder heel veel mannen met koptelefoons aan een draaitafel inderdaad, mannen bij half bewusteloos gespoten tijgers in Thailand; er wordt ook veel ge(kite)surft (vind ik trouwens wel leuk, mits ook nog een foto waar je wél duidelijk te zien bent); dan heb je van die groepsfoto's waar je dan hoopt dat het de ene is, maar het op foto 6 de ander blijkt te zijn. :+. Heel veel wielrennende mannen met zeem tussen hun benen en een helm op. Ik ben ook iemand tegengekomen met een serie foto's van een blote piemel in allerlei staten van erectie.

OMG.. Hoe herkenbaar :')
pi_135640525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef Disorder het volgende:
Ik erger me dood aan de spelfouten bij de tekstjes. Met name 'live' en 'life' worden vaak door elkaar gemixt. "You only live once!!" :{

---> X
Jij denkt dat het you only life once is?
pi_135640540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:43 schreef Micson het volgende:

[..]

Als je ook zo'n bloesje aanhebt dat helemaal dichtgeknoopt is, dan behoor je tot de derde categorie. :)
Neuh die heb ik niet :)
pi_135640549
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:31 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Jij denkt dat het you only life inde is?
Haha. Crap. Doe ik het nu zelf verkeerd :')
pi_135640926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

pi_135642392
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

:D
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:44:40 #296
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_135642725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef Disorder het volgende:

---> X
:') !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_135642771
quote:

[..]

Heerlijke observatie dit, love it. :') Zo schrijnend.
pi_135643478
Ik zie eigenlijk best veel leuke dames bij mij in de buurt. Nu alleen nog een match.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:58:38 #299
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135644962
quote:

[..]

Maar wat vond je van mijn piemel dan?
pi_135645396
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:58 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar wat vond je van mijn piemel dan?
Pas maar op met je piemel, ik heb screenshots.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')