Nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef TJV het volgende:
Gaan jullie ook verhuizen n.a.v. die Scam City-aflevering van gisteravond?
Straten van Amsterdam?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.
Andere vraag: hoe heet dat (video)item op AT5 (online) van een meneer die op bezoek gaat bij allerlei verschillende beroepen/evenementen en allemaal rare vragen stelt?
Hmm, nee. De aflevering die ik me kan herinneren ging over paaldansen.quote:
Rare vragen, dan denk ik aan Frank Awick (of zo), blonde homoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.
Andere vraag: hoe heet dat (video)item op AT5 (online) van een meneer die op bezoek gaat bij allerlei verschillende beroepen/evenementen en allemaal rare vragen stelt?
Daar heb ik nog een linkje naar geplaatst een week of twee geledenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, nee. De aflevering die ik me kan herinneren ging over paaldansen.
Ja, die jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een linkje naar geplaatst een week of twee geleden![]()
Ja, die jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een linkje naar geplaatst een week of twee geleden![]()
Thanksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-paaldansschool
Ja, daarom zocht ik hem ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef AMDB het volgende:
Haha, toffe presentator. Grappig maar niet opdringerig.
Ik zit nu de herhaling te kijken, maar ik vind vooral die presentator ontzettend domquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef TJV het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef eriksd het volgende:
Karina, stak jij dat prachtige siervuurwerkje af?
Jij wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:01 schreef TJV het volgende:
Welk stadsdeel?quote:
Maakt niet echt uit. Het is niet alsof je uren moet reizen hier in Amsterdam.quote:
Volgens het infoboekje is de vaarroute nog tot 19 januari, dus zijn die kunstwerken nog tot 19 januari te bezichtigen. Maar ik weet niet of dat betekent dat alle wandelroute kunstwerken weg zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er nu tot 19 januari gebeurt met dat Amsterdam Light Festival? Ik zag wel dat er eerder een soort wandelroute was maar die duurde maar tot 5 januari ofzo..
In andere steden wordt hij compleet bedreigd terwijl hij onschuldig een biertje gaat drinken. In Amsterdam is hij verbaast wanneer hij nep-coke krijgtquote:
Voor een deel zijn het dezelfde. Maar ik kan me voorstellen dat ze sommige weghalen, zoals die achter de Hermitage bij de Weesperstraat. Die ik trouwens erg mooi vond. Sommige waren trouwens door alle storm en regen ook al best beschadigd geraakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Volgens het infoboekje is de vaarroute nog tot 19 januari, dus zijn die kunstwerken nog tot 19 januari te bezichtigen. Maar ik weet niet of dat betekent dat alle wandelroute kunstwerken weg zijn.
Random allochtonenzaak binnenstappen en inclusief scheerbeurt klaar zijn voor 15¤ tenzij je je laat afzetten bij die 'hippe' kappers, dan kan ik je niet helpen.quote:
Yes, dat zoek ik ook, maar weet niet waar er eentje zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:29 schreef expans het volgende:
[..]
Random allochtonenzaak binnenstappen en inclusief scheerbeurt klaar zijn voor 15¤ tenzij je je laat afzetten bij die 'hippe' kappers, dan kan ik je niet helpen.
elke straat in oud-westquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yes, dat zoek ik ook, maar weet niet waar er eentje zit.
8 euro bij Ramazan aan de Molukkenstraat, altijd tjokvol Turken daar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Random allochtonenzaak binnenstappen en inclusief scheerbeurt klaar zijn voor 15¤ tenzij je je laat afzetten bij die 'hippe' kappers, dan kan ik je niet helpen.
Yes, dat zoek ik ook, maar weet niet waar er eentje zit.
Haha, wat is een Westers kapsel dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
8 euro bij Ramazan aan de Molukkenstraat, altijd tjokvol Turken daar.
Kom er zelf nooit want heb liever een Westers kapsel en heb wat langer haar.
https://www.facebook.com/karsu.karsu/posts/147328432143948
Niet opgeschoren maar meer half-langquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wat is een Westers kapsel dan?
En dat kunnen ze daar niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet opgeschoren maar meer half-lang
Geen idee, ik ga niet meer naar Turkse kappers als ik geen opgeschoren kop wil... heb al een paar keer gehad dat het mis is gegaan.quote:
Waarom ga je niet naar een echte herenkapper dan? Ik ben paar maanden geleden bij deze geweest: https://www.facebook.com/Schorem?fref=tsquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet meer naar Turkse kappers als ik geen opgeschoren kop wil... heb al een paar keer gehad dat het mis is gegaan.
Zij hebben de ervaring gewoon veelal niet.
Ga zelf altijd hier:
https://www.facebook.com/kapsalonchristel
Westers kapsel is wat Nederlanders vaak hebben denk ik. Dus haar dat bijna niet lijkt te groeien/vanzelf in model lijkt te zitten en ze alleen even willen bijknippen,quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wat is een Westers kapsel dan?
Heb me nog nooit onveilig gevoeld in Amsterdam, is in andere steden wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:31 schreef Sjacq het volgende:
Als je je onveilig denkt te gaan voelen, ga dan niet naar Amsterdam. Het verbaast me echt hoe vaak die vraag langskomt.
quote:10-01-14 15:56:57 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13118 AMSTERDAM Raadhuisstraat X Hotel Di-Ann
0120118 Ambulance Ambulance-13-118 GGD Amsterdam
10-01-14 15:56:12 Brandweer Amsterdam-Amstelland HV 1 REANIMATIE Hotel Di-Ann , Raadhuisstraat 27 AMSTERDAM Hotel [ ASH ]
0100519 Brandweer Amsterdam-Hendrik Kazernealarm
0102998 Brandweer Monitorcode
10-01-14 15:55:47 Ambulance Amsterdam-Amstelland A1 13105 AMSTERDAM Raadhuisstraat X Hotel Di-Ann
0120105 Ambulance Ambulance-13-105 GGD Amsterdam
Nu extra ambu + brandweer + Mobiel Medisch Team.quote:
Think so.quote:
twitter:waarisdebrand twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 16:06:02#LifeLiner1: A1 13901 #AMSTERDAM Raadhuisstraat 27 Hotel Di-Ann reageer retweet
Buren zeggen dat hij een drugsdealer is. Tja.quote:Het slachtoffer zou een 40-jarige man zijn, die bij een uit de hand gelopen straatroof zou zijn neergeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |