Eens, maar het bouwen van een computergestuurde Lego-robot als volwassene wordt over het algemeen wat beter geaccepteerd dan spelen met barbies.quote:
wauw wat kan ze goed dansenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef karton2 het volgende:
Zorg in ieder geval dat je niet op TV komt:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef karton2 het volgende:
Ik ook, heb ik me ook tot mijn 20e nog wel mee vermaaktquote:
Ik vind die schreeuwende moeder nog erger dan de fan zelfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die schreeuwende moeder, wat triest.
Inderdaad.. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind die schreeuwende moeder nog erger dan de fan zelf
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die schreeuwende moeder, wat triest.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden het misschien raar maar jij mag toch gewoon voor jezelf doen wat je leuk vindt?
Nope, nooit stoppen met wat jezelf leuk vind en waar je jezelf of andere geen schade mee toebrengt, leven is te kort om in je eigen huis waar je niemand lastig valt je iets aan te trekken van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou proberen iets anders leuk te gaan vinden
They're more than meets the eye!quote:
En vorig jaar heb ik een zooi Technic Lego gehaald en een Exclusive. Gewoon omdat het konquote:
Mijn moeder deed dat ook altijd.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:29 schreef zarGon het volgende:
Weet je, eerlijk gezegd trok ik wel een scheef gezicht. Het komt enorm kinderlijk/kinderachtig over en het past niet echt bij iemand van 20.
Maar tja, dan lees je de rest (de reacties) en dan begin je zo te denken...
Vind jij het plezierig en word je er gelukkig van? Fuck dan wat 'normaal' zou moeten zijn. We hebben allemaal wel zo'n trekje dat niet echt kan, maar waar we gelukkig van worden. Als je je er maar fijn bij voelt.
En als je dat niet doet, kun je nagaan welke behoefte spelen met barbies bij jou vervullen/bevredigen. Wanneer je dat eenmaal weet zoek je een volwassen alternatief voor die behoefte.
Hey Birdie! Ga lekker met barbies spelen als je dat leuk vindt. Je doet er toch niemand kwaad mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef summer2bird het volgende:
Hai.
Ik heb steeds meer de drang om met kinderspeelgoed te spelen, en ik ben nota bene 20.
Sinds jongs af aan speel ik al met speelgoed natuurlijk maar ben dat nooit helemaal ontgroeid.
Ik wil ook weer barbies gaan kopen, maar ben bang voor de scheve gezichten als iemand er achter komt.
Misschien komt het door mijn autisme, of komt het doordat ik altijd wel kinderlijke trekjes heb, maar ik weet niet goed wat ik moet doen.
Iemand tips?
maar als dat een echte hobby van je is, waarom niet meteen vertellen? ik zou niet achterhouden wie je echt bent, pech voor diegene als ie er op afknapt. maar hij zou er sowieso wel een keer achterkomen, beter gewoon direct dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet op een eventuele eerste date trots vertellen over
Gewoon lekker doen. Laat het anders inpakken bij de kassa, als een cadeautje, voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef summer2bird het volgende:
Hai.
Ik heb steeds meer de drang om met kinderspeelgoed te spelen, en ik ben nota bene 20.
Sinds jongs af aan speel ik al met speelgoed natuurlijk maar ben dat nooit helemaal ontgroeid.
Ik wil ook weer barbies gaan kopen, maar ben bang voor de scheve gezichten als iemand er achter komt.
Misschien komt het door mijn autisme, of komt het doordat ik altijd wel kinderlijke trekjes heb, maar ik weet niet goed wat ik moet doen.
Iemand tips?
Ik heb een paar jaar geleden een LEGO feest gegeven, mijn vriendin en ik hebben geen kinderen maar de meeste van onze vrienden wel, en idd kids krijgen een doosje LEGO en pa en ma gaan wel even ''helpen''.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen. Laat het anders inpakken bij de kassa, als een cadeautje, voor jezelf.
Op m'n 25e kreeg ik dozen lego terug die m'n moeder bewaard had, en kan je vertellen dat zowel vrienden die langskwamen als huisgenoten die binnen wandelden allen even meegespeeld hebben.
Ik wens je dan ook veel plezier en geen schaamte.
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Seven. het volgende:
www.playbarbies.wordpress.com
Mijn bek valt open.
quote:
tuurlijk wel, de wereld zou een saaie boel zijn zonder paradijsvogels toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Seven. het volgende:
Hoe maakt dat de wereld leuker? Kinderen maken de wereld leuker, volwassenen die zich gedragen als kinderen doen dit doorgaans niet.
Heel leuk idee!quote:Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een LEGO feest gegeven, mijn vriendin en ik hebben geen kinderen maar de meeste van onze vrienden wel, en idd kids krijgen een doosje LEGO en pa en ma gaan wel even ''helpen''.
Dus een keer op een verjaardag, grote tafel maar in plaats van lekkere taart enzo in het midden van de tafel had ik een flinke berg LEGO op tafel uitgestort
Kan je zeggen, beste verjaardag ooit, voor mij en het bezoek denk ik
en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat leuker was, de bouwwerken die die gemaakt werden of de verhalen die loskwamen door de LEGOquote:
Heerlijk. Voor mij waren het robots en helikopters.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat leuker was, de bouwwerken die die gemaakt werden of de verhalen die loskwamen door de LEGO
en je zag ondanks dat het allemaal 30+ waren zo mooi de verschillen, meisjes maakten huisjes en de jongetjes auto's of vliegtuigen of een wedstrijdje ver pissen en probeerden de hoogste toren te bouwen
Gebruik je wel eens google?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Seven. het volgende:
Kinderen maken de wereld leuker, volwassenen die zich gedragen als kinderen doen dit doorgaans niet.
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:45 schreef Seven. het volgende:
Hoe maakt dat de wereld leuker? Kinderen maken de wereld leuker, volwassenen die zich gedragen als kinderen doen dit doorgaans niet.
Ja, ik gebruik google dagelijks. En ik kom nog steeds tot de conclusie dat volwassenen die zich kinderachtig gedragen doorgaans irritant zijn, welke vorm van gedrag dat ook is. Het enige excuus is kinderen vermaken in mijn optiek. Dus wat heeft dat te maken met mijn google gebruik?quote:Op zondag 5 januari 2014 11:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Heerlijk. Voor mij waren het robots en helikopters.
[..]
Gebruik je wel eens google?
De allereerste google-server was gemaakt van lego. Dus lang leve de mankinderen!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik google dagelijks. En ik kom nog steeds tot de conclusie dat volwassenen die zich kinderachtig gedragen doorgaans irritant zijn, welke vorm van gedrag dat ook is. Het enige excuus is kinderen vermaken in mijn optiek. Dus wat heeft dat te maken met mijn google gebruik?
Het verschil is dat kinderen schattig zijn in hun kinderlijk gedrag. Volwassenen die kinderlijk gedrag vertonen zijn irritant. Als mijn vriend gaat stampvoeten in de supermarkt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn moeder zich aanstelt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn zus in haar eentje met het speelgoed van haar kinderen aan de gang gaat, dan zou ik dat op zijn minst bizar vinden en afhankelijk van de mate waarin ze het opdringt aan anderen zou het ook ergerlijk worden. Wat mensen doen als ze alleen op hun zolderkamer zitten moeten ze lekker zelf weten.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
OK, dus uit een kinderlijke fantasie bij volwassenen kunnen wel goeie ideeen voortkomen? Ik denk dat de lego uit noodzaak gebruikt werd (geen budget voor fatsoenlijke behuizing?). De lego an sich bracht niet het idee voor de google server voort. Bovendien: wie bouwde de eerste server? Was dat google?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef Gray het volgende:
[..]
De allereerste google-server was gemaakt van lego. Dus lang leve de mankinderen!![]()
[ afbeelding ]
heeft iemand als eens gezegd dat je zo best een zuurpruim lijktquote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het verschil is dat kinderen schattig zijn in hun kinderlijk gedrag. Volwassenen die kinderlijk gedrag vertonen zijn irritant. Als mijn vriend gaat stampvoeten in de supermarkt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn moeder zich aanstelt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn zus in haar eentje met het speelgoed van haar kinderen aan de gang gaat, dan zou ik dat op zijn minst bizar vinden en afhankelijk van de mate waarin ze het opdringt aan anderen zou het ook ergerlijk worden. Wat mensen doen als ze alleen op hun zolderkamer zitten moeten ze lekker zelf weten.
Overigens: het idee om een bak lego op tafel te gooien tijdens een verjaardag vind ik wel leuk en ik zou dan niet de azijnpisser uithangen. Maar uit mezelf zou ik er nooit en te nimmer aan denken dus ik zou meedoen wegens peer pressure.
Gek genoeg niet!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft iemand als eens gezegd dat je zo best een zuurpruim lijkt
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hele topic gelezen en wow wat lijkt Seven me zo best een zuurpruim
Zonder zuur bestaat er geen zoet en dat soort shitquote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze lijkt me verder wel lief hoor en zuurpruimpjes moeten er ook zijn
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hele topic gelezen en wow wat lijkt Seven me zo best een zuurpruim
alle mensen op de hele wereld doen rare dingen, ik durf te wedden dat als we lang genoeg zoeken zelfs bij jou iets mafs vindenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:14 schreef Seven. het volgende:
[..]. Maakt niet uit. Ik snap echt helemaal niks van dit gedrag maar dat maakt dan ook weer niet uit.
Ik vond het ook best wel maf in het begin toen ik pas vernomen had dat er zoveel volwassenen nog met lego en transformers bezig waren, maar ik had al snel zoiets van "Ach, who cares!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:14 schreef Seven. het volgende:
[..]. Maakt niet uit. Ik snap echt helemaal niks van dit gedrag maar dat maakt dan ook weer niet uit.
Uiteraard maar dat zou offtopic zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
alle mensen op de hele wereld doen rare dingen, ik durf te wedden dat als we lang genoeg zoeken zelfs bij jou iets mafs vinden
een ander topic bedoel jequote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat zou offtopic zijn.
Verzuurde moeder met pittig kort kapsel gespot.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het verschil is dat kinderen schattig zijn in hun kinderlijk gedrag. Volwassenen die kinderlijk gedrag vertonen zijn irritant. Als mijn vriend gaat stampvoeten in de supermarkt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn moeder zich aanstelt, dan vind ik dat ergerlijk. Als mijn zus in haar eentje met het speelgoed van haar kinderen aan de gang gaat, dan zou ik dat op zijn minst bizar vinden en afhankelijk van de mate waarin ze het opdringt aan anderen zou het ook ergerlijk worden. Wat mensen doen als ze alleen op hun zolderkamer zitten moeten ze lekker zelf weten.
Overigens: het idee om een bak lego op tafel te gooien tijdens een verjaardag vind ik wel leuk en ik zou dan niet de azijnpisser uithangen. Maar uit mezelf zou ik er nooit en te nimmer aan denken dus ik zou meedoen wegens peer pressure.
Uit fantasie kunnen zeker goede ideeën voortkomen. Kinderlijke fantasie is vrijer van grenzen, omdat kinderen nog niet beperkt zijn door het leren van wat wel en niet kan/mag.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, dus uit een kinderlijke fantasie bij volwassenen kunnen wel goeie ideeen voortkomen? Ik denk dat de lego uit noodzaak gebruikt werd (geen budget voor fatsoenlijke behuizing?). De lego an sich bracht niet het idee voor de google server voort. Bovendien: wie bouwde de eerste server? Was dat google?
Ik heb geen kinderen en die zullen er ook niet komen, als ik ze had zou ik meedoen met lego en barbie natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verzuurde moeder met pittig kort kapsel gespot.
Overigens: kinderen zijn pas irritant. Of ben jij er zo één die denkt dat de omgeving jouw kroost wel kan appreciëren als ze schreeuwend door de supermarkt rennen, want dat is zo schattig.
Ik ben benieuwd naar goeie voorbeelden van kinderlijke fantasie die tot goeie ideeen voor volwassenen geleid hebben. Ik kan alleen maar op dingen als Disney komen etc, maar die richten allemaal hun fantasie op kinderen (wat trouwens an sich ook geniaal kan zijn) maar volwassen toepassingen kan ik niet op komen. Ze moeten er wel zijn natuurlijk. Maar ik denk dat voor geniale volwassen ideeen die fantasie op een andere manier toegepast wordt dan spelenderwijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit fantasie kunnen zeker goede ideeën voortkomen. Kinderlijke fantasie is vrijer van grenzen, omdat kinderen nog niet beperkt zijn door het leren van wat wel en niet kan/mag.
De lego was inderdaad uit budgettaire overwegingen gebruikt en bracht niet het idee voor google. De creativiteit om lego te gebruiken bracht echter wel google voort, mijns inziens.
En de eerste server? Hmmm, de eerste die het internet aansloot ofzo?
Volgens mij zie jij kinderlijke fantasie als tekenfilmfiguurtjes en met poppen spelen, is dat zo? Ik zie het als creativiteit dat zich ook kan uiten in uitvindingen en doorbraken van allerlei soorten.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar goeie voorbeelden van kinderlijke fantasie die tot goeie ideeen voor volwassenen geleid hebben. Ik kan alleen maar op dingen als Disney komen etc, maar die richten allemaal hun fantasie op kinderen (wat trouwens an sich ook geniaal kan zijn) maar volwassen toepassingen kan ik niet op komen. Ze moeten er wel zijn natuurlijk. Maar ik denk dat voor geniale volwassen ideeen die fantasie op een andere manier toegepast wordt dan spelenderwijs.
Op dit moment denk ik dat kinderlijke fantasie in een volwassen wereld zelden toepasbaar is.
Uiteraard bestaat er wel verschil tussen kinderlijk gedrag en kinderachtig/infantiel gedrag. Een stampvoetende volwassene middenin de supermarkt getuigt van weinig gevoel voor decorum. Met een volwassene die gewoon functioneert maar een passie heeft voor speelgoed of een kinderspel heb ik geen moeite. Laat TS lekker met barbies spelen. Wat is het verschil met RPG'ers en wat is het verschil met iemand die transformers leuk vindt en iemand die van dure en overbodige sportauto's houdt? Ze zeggen weleens dat het verschil tussen een jongen en een man de prijs van het speelgoed isquote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Uiteraard bestaat er wel verschil tussen kinderlijk gedrag en kinderachtig/infantiel gedrag. Een stampvoetende volwassene middenin de supermarkt getuigt van weinig gevoel voor decorum. Met een volwassene die gewoon functioneert maar een passie heeft voor speelgoed of een kinderspel heb ik geen moeite. Laat TS lekker met barbies spelen. Wat is het verschil met RPG'ers en wat is het verschil met iemand die transformers leuk vindt en iemand die van dure en overbodige sportauto's houdt? Ze zeggen weleens dat het verschil tussen een jongen en een man de prijs van het speelgoed is
Van mij wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Overigens, een vraagje, mogen meisjes van middelbare leeftijd (zoals ik dus) óók nog plezier beleven aan LEGO en het spelen met modeltreintjes?
(poppen hebben me nooit geïnteresseerd...)
Ieder zijn/haar pleziertje, toch? Leven-en-laten-leven?
Zolang je anderen niet hindert met je 'afwijkende' gedrag is er toch niks aan de hand?
Doh, boven alles vind ik dat men moet doen waarvan men gelukkig wordt en daar zal ik nooit iemand die niet dichtbij mij staat op veroordelen an sich. Als in, mijn collega bekend mij regelmatig met een knuffelbeer te slapen, ik zal d'r niet lacherig over doen of dit doorvertellen zodat ik iemand zwart kan maken of zo. Zo zal ik ook mensen met een bizarre fetisj niet belachelijk maken. Maar ik blijf het in elke vorm raar vinden als er geen kinderen bij betrokken zijn, dit is grotendeels omdat ik niets maar dan ook niets hierin herken.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Overigens, een vraagje, mogen meisjes van middelbare leeftijd (zoals ik dus) óók nog plezier beleven aan LEGO en het spelen met modeltreintjes?
(poppen hebben me nooit geïnteresseerd...)
Ieder zijn/haar pleziertje, toch? Leven-en-laten-leven?
Zolang je anderen niet hindert met je 'afwijkende' gedrag is er toch niks aan de hand?
Absoluut, en ik zie dat je hier het tegendeel bewijst.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij kinderlijke fantasie als tekenfilmfiguurtjes en met poppen spelen, is dat zo?
Overigens is mijn zwager bijzonder creatief, hij ontwerpt speelgoed voor kinderen en hij is een soort van jongensachtige Willie Wortel. Hij heeft er een succesvol bedrijf mee opgericht en alles. Ik heb veel bewondering voor hem en ik weet zeker dat hij voor volwassenen ook prachtige dingen kan bedenken.quote:Ik zie het als creativiteit dat zich ook kan uiten in uitvindingen en doorbraken van allerlei soorten.
Denk aan oorwarmers, zonnecollectoren ([url=http://presskit.ditd.org/2008_Davidson_Fellows_Press_Kit/2008_DF_William_Yuan.pdf]en nog een)[/url], en de rekenmachine.
Met een zekere speelse instelling, die kinderlijk genoemd kan worden, kunnen ook volwassenen deze creativiteit hanteren en nieuwe concepten tot ontwikkeling brengen.
Mooi ding, Google.
Over dat laatste...dit is bij deze user dus wel het geval maar dan nog, belastinggeld wat we betalen wordt aan onzinniger dingen dan TS d'r barbieverzameling uitgegeven.quote:Op zondag 5 januari 2014 06:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey Birdie! Ga lekker met barbies spelen als je dat leuk vindt. Je doet er toch niemand kwaad mee?
Mijn zus verzamelt ze en ze is op middelbare leeftijd. Ik heb een exschoonmoeder die knuffeldieren verzamelt, kleertjes voor ze maakt en met ze praat. Ze hebben ook allemaal een naam.
En zolang anderen niet je levensonderhoud en hypotheek betalen, hoef je ook geen boodschap te hebben aan hun mening.
Beetje krom van je dan dat een andere volwassene het niet mag zodra er geen kinderen meer bij komen kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en die zullen er ook niet komen, als ik ze had zou ik meedoen met lego en barbie natuurlijk.
Dacht ik ook niet. Krijgt alleen maar respect als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:04 schreef Atmosphere72 het volgende:
Lego blijft tofDaar zit geen leeftijd aan gebonden als je het mij vraagt!
Ik vind dat eigenlijk best gaaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:37 schreef Seven. het volgende:
www.playbarbies.wordpress.com
Mijn bek valt open.
Voordat speelgoed commercieel gemaakt werd vermaakten kinderen zich natuurlijk in het geheel niet met buiten spelen, tikkertje en touwtje springen.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:38 schreef Klonk het volgende:
Ik heb trouwens het antwoord voor ons zuurpruimpje
Dankzij kinderlijke fantasietjes kunnen jouw kinderen spelen
Meneer Hornby werd op een ochtend wakker en bedacht de Meccano en electrische treinen, Ole Kirk Christiansen was een houtbewerker, en is de bedenker van LEGO, Fusajiro Yamauchi richtte in 1889 Nintendo op. Zal ik nog even doorgaan? Nah, eigenlijk te vroeg op de morgen...
En dan hebben we het nog niet eens over de bedenkers van bordgames, poppetjes en noem al het moois maar op dat je in je lokale speelgoedwinkel kunt krijgen en dat waren (en zijn) allemaal volwassen mensen die dankzij het kind in hun de wereld mooier maakten en kindjes stiller en liever zodat de moeders naar koffietijd kunnen kijken.
Je vraagt wat volwassen mensen met een kinderlijke fantasie ooit hebben gedaan, ik geef je prachtige voorbeelden (niets mis met LEGO enzo) en Nintendo begon met bord en kaartspelen en dan kom jij met je flauwekul antwoord over touwtjespringen en tikkertjequote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voordat speelgoed commercieel gemaakt werd vermaakten kinderen zich natuurlijk in het geheel niet met buiten spelen, tikkertje en touwtje springen.
Versnellingsbakken makenquote:
wat houd je tegen? heb er nog 1 over trouwensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ga nog beslist een keer een stoommachientje aanschaffen
Oh wow! Je hebt er nog meer dus? En doe je hem weg?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef T42 het volgende:
[..]
wat houd je tegen? heb er nog 1 over trouwenseen D9 voor mij te klein
voor mij is alles speelgoedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh wow! Je hebt er nog meer dus? En doe je hem weg?
Zij is niet de oudste K3 fan, dat ben ik (33).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef karton2 het volgende:
dat is helemaal waar!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:04 schreef Seikcid het volgende:
Ik hou van volwassenen die weer kind kunnen zijn maar vooral als ze dat ook durven te zijn.
Zoveel dingen, waaronder games, zijn schreeuwend duur. Nu ik volwassen ben vind ik het nog net zo leuk en heb veel meer te besteden.
Ik ken nog wel een oudere K3-fan. Sorry!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zij is niet de oudste K3 fan, dat ben ik (33)..
Iedereen heeft daar een mening over, en daar wens ik ze heel veel succes mee. Ik heb enorm veel lol in wat ik doe en kan echt niet wakker liggen van wat een ander daarvan denkt. Er is altijd wel iemand die een mening heeft over wat je doet, dus volg vooral je eigen pad want je maakt het toch nooit iedereen naar de zin.
En hoe fan is fan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken nog wel een oudere K3-fan. Sorry!
Volgens mij gaat hij niet naar optredens ofzo. Maar hij heeft wel afgelopen jaar een cd-box gekocht met de grootste hits van K3 en die staat steevast aan als je bij 'm in de auto zit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En hoe fan is fan?.
Ik ben zeg maar echt super die-hard megafan... And proud of it..
[ afbeelding ]
quote:Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
`Nou, absoluut! Laat dat meiske lekker, is ook gewoon een fan. Die moeder is een gestoord wijf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
Ik vind die schreeuwende moeder nog erger dan de fan zelf
Koop zo'n furry pakquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef Seikcid het volgende:
M'n vriendin is nog helemaal gek van pluche knuffels.Eentje mag er mee in bed.
Ik zit er ook al serieus over te denken om enkele dozen lego uit het ouderlijk huis op te halen. Iig een van mijn piratenboten, en misschien een kasteel of zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef koenes het volgende:
Als ik dit lees krijg ik eigenlijk spontaan zijn om boven op zolder lekker op het tapijt te liggen en met speelgoed autootjes te spelen...
Dus heel gek is dat van jou niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |