Eens, maar het bouwen van een computergestuurde Lego-robot als volwassene wordt over het algemeen wat beter geaccepteerd dan spelen met barbies.quote:
wauw wat kan ze goed dansenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef karton2 het volgende:
Zorg in ieder geval dat je niet op TV komt:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef karton2 het volgende:
Zorg in ieder geval dat je niet op TV komt:
Ik ook, heb ik me ook tot mijn 20e nog wel mee vermaaktquote:
Ik vind die schreeuwende moeder nog erger dan de fan zelfquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die schreeuwende moeder, wat triest.
Inderdaad.. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind die schreeuwende moeder nog erger dan de fan zelf
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die schreeuwende moeder, wat triest.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden het misschien raar maar jij mag toch gewoon voor jezelf doen wat je leuk vindt?
Nope, nooit stoppen met wat jezelf leuk vind en waar je jezelf of andere geen schade mee toebrengt, leven is te kort om in je eigen huis waar je niemand lastig valt je iets aan te trekken van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou proberen iets anders leuk te gaan vinden
They're more than meets the eye!quote:
En vorig jaar heb ik een zooi Technic Lego gehaald en een Exclusive. Gewoon omdat het konquote:
Mijn moeder deed dat ook altijd.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:29 schreef zarGon het volgende:
Weet je, eerlijk gezegd trok ik wel een scheef gezicht. Het komt enorm kinderlijk/kinderachtig over en het past niet echt bij iemand van 20.
Maar tja, dan lees je de rest (de reacties) en dan begin je zo te denken...
Vind jij het plezierig en word je er gelukkig van? Fuck dan wat 'normaal' zou moeten zijn. We hebben allemaal wel zo'n trekje dat niet echt kan, maar waar we gelukkig van worden. Als je je er maar fijn bij voelt.
En als je dat niet doet, kun je nagaan welke behoefte spelen met barbies bij jou vervullen/bevredigen. Wanneer je dat eenmaal weet zoek je een volwassen alternatief voor die behoefte.
Hey Birdie! Ga lekker met barbies spelen als je dat leuk vindt. Je doet er toch niemand kwaad mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef summer2bird het volgende:
Hai.
Ik heb steeds meer de drang om met kinderspeelgoed te spelen, en ik ben nota bene 20.
Sinds jongs af aan speel ik al met speelgoed natuurlijk maar ben dat nooit helemaal ontgroeid.
Ik wil ook weer barbies gaan kopen, maar ben bang voor de scheve gezichten als iemand er achter komt.
Misschien komt het door mijn autisme, of komt het doordat ik altijd wel kinderlijke trekjes heb, maar ik weet niet goed wat ik moet doen.
Iemand tips?
maar als dat een echte hobby van je is, waarom niet meteen vertellen? ik zou niet achterhouden wie je echt bent, pech voor diegene als ie er op afknapt. maar hij zou er sowieso wel een keer achterkomen, beter gewoon direct dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet op een eventuele eerste date trots vertellen over
Gewoon lekker doen. Laat het anders inpakken bij de kassa, als een cadeautje, voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef summer2bird het volgende:
Hai.
Ik heb steeds meer de drang om met kinderspeelgoed te spelen, en ik ben nota bene 20.
Sinds jongs af aan speel ik al met speelgoed natuurlijk maar ben dat nooit helemaal ontgroeid.
Ik wil ook weer barbies gaan kopen, maar ben bang voor de scheve gezichten als iemand er achter komt.
Misschien komt het door mijn autisme, of komt het doordat ik altijd wel kinderlijke trekjes heb, maar ik weet niet goed wat ik moet doen.
Iemand tips?
Ik heb een paar jaar geleden een LEGO feest gegeven, mijn vriendin en ik hebben geen kinderen maar de meeste van onze vrienden wel, en idd kids krijgen een doosje LEGO en pa en ma gaan wel even ''helpen''.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen. Laat het anders inpakken bij de kassa, als een cadeautje, voor jezelf.
Op m'n 25e kreeg ik dozen lego terug die m'n moeder bewaard had, en kan je vertellen dat zowel vrienden die langskwamen als huisgenoten die binnen wandelden allen even meegespeeld hebben.
Ik wens je dan ook veel plezier en geen schaamte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |