Ach, ik weet dat ze nog steeds plezier van elkaar hebben, hoe en wat wil ik ook niet wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn dingen die ik echt niet wil weten. Ik heb normaliter een vrij sterke maag, maar dit zou ik ook niet aan kunnen horen als ik gezond ben
Whaha jij bent grappigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maakt niet uit. Je doet stoer pup.
Je zat op FOK! te flirten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken in sherlock, maar het komt niet tevoorschijn.
Oow da's klote.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Grr. Dokter is al een kwartier te laat met bellen. Denkt ie dat ik niet zit te wachten ofzo?
die van mij zitten altijd ieder op een aparte bank, alleen een verplicht afscheidskusje als mn pa gaat werken en dat is alle intimiteit die ze hebben en daar ben ik heel blij om.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat ze nog steeds plezier van elkaar hebben, hoe en wat wil ik ook niet weten
Wat doe je dan nog bij elkaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij zitten altijd ieder op een aparte bank, alleen een verplicht afscheidskusje als mn pa gaat werken en dat is alle intimiteit die ze hebben en daar ben ik heel blij om.
Je weet toch dat afspraken bij dat soort mensen altijd uitlopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Grr. Dokter is al een kwartier te laat met bellen. Denkt ie dat ik niet zit te wachten ofzo?
Handig, dat welquote:
Wie weet wat ze doen als je weg bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die van mij zitten altijd ieder op een aparte bank, alleen een verplicht afscheidskusje als mn pa gaat werken en dat is alle intimiteit die ze hebben en daar ben ik heel blij om.
gewoonte hequote:
450 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
Iemand een idee hoe veel je voor een iPhone 5S 64GB (nieuw) kan vangen?
ik bied 5 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
Als je hem voorzichtig opgooit een iPhone 5S 64Gb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
ja, maar ik ben ongeduldig. Dat weet je toch ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet toch dat afspraken bij dat soort mensen altijd uitlopen?
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ongeduldig. Dat weet je toch ook?
niks. Ze doen helemaal niks behalve zich aan de ander irriterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig, dat wel
[..]
Wie weet wat ze doen als je weg bent
Hmm, goedmaak seks dus..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ze doen helemaal niks behalve zich aan de ander irriteren
Jouw oudersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waarWeet de doktor dat ook?
ja, ik begrijp dan ook waar mijn haat voor relaties begonnen isquote:
mijn moeder? Echt nietquote:
Gheghe inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik begrijp dan ook waar mijn haat voor relaties begonnen is
Je ergert je ergens aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa en ma zijn ietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan.
En iets irriteert je.
Dat is dan toch altijd/vaak tegenovergesteld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik begrijp dan ook waar mijn haat voor relaties begonnen is
Dat zal jij wel het beste wetenquote:
Zo weinig?quote:
mijn zus wil heel graag een relatie. Ik wil er nooit meer een.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan toch altijd/vaak tegenovergesteld?
[..]
Dat zal jij wel het beste weten
Als ik marktplaats zie wordt er toch een stuk meer gevraagd..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is al een fantastische prijs hoor...
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef fietsie het volgende:
Ik baal nu al dat ik mijn auto pas volgendeweek zaterdag krijg... ik wil hem NU!
Tjah meer dan 490 zal het niet worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik marktplaats zie wordt er toch een stuk meer gevraagd..
Pics van je zusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn zus wil heel graag een relatie. Ik wil er nooit meer een.
Ja en die verkopen ook echt allemaal voor die prijsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik marktplaats zie wordt er toch een stuk meer gevraagd..
nee, want die zou jou niet willen. Ik ken haar wel een beetjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pics van je zus
Dat klopt niet.
[..]
Ja en die verkopen ook echt allemaal voor die prijs
Jaja lach maar.....quote:
Vast niet maar dan nog is het verschil tussen vraagprijs en die ¤450 vrij groot. Anderzijds is de marge met 450 ook nog redelijk te noemen maar toch wat kariger dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pics van je zus
Dat klopt niet.
[..]
Ja en die verkopen ook echt allemaal voor die prijs
doe ik ookquote:
Haha zie je hem echt niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast niet maar dan nog is het verschil tussen vraagprijs en die ¤450 vrij groot. Anderzijds is de marge met 450 ook nog redelijk te noemen maar toch wat kariger dan ik had verwacht.
Ik wil knopjes drukken en dingetjes verstellen en en en en gewoon een stukkie rijden en winterbandenaanbiedingen gaan bekijken en en en en enquote:
Niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want die zou jou niet willen. Ik ken haar wel een beetje
Hoezo niet?
ongeduldig dingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil knopjes drukken en dingetjes verstellen en en en en gewoon een stukkie rijden en winterbandenaanbiedingen gaan bekijken en en en en en
is het uit met rival?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet?
Maar nu het uit is met rival mag het weer.
Dan is een van jullie van de melkboer toch
Ze is wel cutequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want die zou jou niet willen. Ik ken haar wel een beetje
Hoezo niet?
oke laat mij dan ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
doe ik nooit. let eens op. en laat mij lekker.
Nee. Ik heb totaal geen verstand van apparaten gelijk datquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha zie je hem echt niet?
Fantastische grap voor slechts 490 euro (was 450 eurootjes).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |