Ach, volgend jaar is het al ineens een stuk minder duurquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren de economie gesponsord door skikleding en aanverwanten te kopen. Nieuwe skibroek, helm + skibril, sokken, 2 thermoshirts, paar handenwarmers, handschoenen. Recent al skischoenen gekocht.
Wintersport is duur
Tenzij we dan besluiten om ski's aan te schaffenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar is het al ineens een stuk minder duur
Ik zou niet weten wat die kostenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tenzij we dan besluiten om ski's aan te schaffen
Mijn smaak kennende: +500 euroquote:
Oh nee dat is nog verre van goedkoopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn smaak kennende: +500 euro
Het kan ook goedkoper hoor
En dat voor 1 week per jaar hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee dat is nog verre van goedkoop![]()
![]()
Duur grapje dat wintersporten
Dan kan het primaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat voor 1 week per jaar heMaar het is gewoon tof
en aangezien onze planning is om het toch echt te blijven doen is het de moeite wel waard.
Dat is indaad "goed" zeg, hoe heb je dat voorelkaar gekregen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Puala het volgende:
Niet tegelijk hoor. Zat 2 jaar tussen. De ene op 10 plekken de andere op 7. Als je het doet moet je het goed doen he?![]()
Oh en: true, doe het goed of doe het nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Puala het volgende:
Niet tegelijk hoor. Zat 2 jaar tussen. De ene op 10 plekken de andere op 7. Als je het doet moet je het goed doen he?![]()
Slim om ze niet zo koud te laten wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder heeft een vorm van artrose, ik vermoed dat ik het in die richting kan zoeken. En ik probeer mijn handen niet zo koud te laten worden, maar dat lukt niet altijd (die handenwarmers zijn wel een uitkomst trouwens op dat gebied)
Links kwam doordat ze opstopping in de glijbaan in het zwembad deden. Ik (14 jaar) ging gewoon van de glijbaan af en kwam er halverwege achter. Alleen na mij kwam een jongen van een kg of 80 en die zorgde dat alles ging glijden. Alleen gleden we dus naar beneden met zijn knie op mijn hand. En dat klinkt pijnlijk, maar ik heb niets gevoeld. Pas in het ziekenhuis toen er gips omheen zat en ze mijn hand in de goede stand moesten zetten deed t ongelofelijk ontzettend zeer. En ging ik van mijn stokjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is indaad "goed" zeg, hoe heb je dat voorelkaar gekregen?
net begonnen met seizoen 4. Ik ben al lekker op dreef dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef Iwanius het volgende:
En? Riekt het naar meer of waren deze twee afleveringen meer dan genoeg voor jou?
Ik heb vorige week net de helft van mijn ski-uitrusting, incl. Blizzard carve ski's, weggedonderd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn smaak kennende: +500 euro
Het kan ook goedkoper hoor
Huh? Welk personage?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
Whehe. 2 afleveringen van Voyager gezien met Red in de hoofdrol.
Die lijkt niet op Red...quote:
Dat was het 'lijflied' van een ex van me, hij ligt nog net niet in de goot geloof ik.quote:
hehe, die exen van jou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was het 'lijflied' van een ex van me, hij ligt nog net niet in de goot geloof ik.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:34 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar de overdracht tussen die lieve collega en Cobra4...
Wait, whatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
Whehe. 2 afleveringen van Voyager gezien met Red in de hoofdrol.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vluchten-geschrapt/quote:Op vliegvelden in onder meer New York, Philadelphia, Boston, Chicago en Washington D.C. werden in totaal 2.200 vluchten geschrapt, meldt persbureau AP.
Ik gok Q. Da's de enige waar ik opkom die iets op je lijkt.quote:
Hmmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
hehe, die exen van jou.Heb je nog contact met ze?
voorlopig ff niet volgens haar Facebookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe vliegt PS naar huis, routetechnisch?
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vluchten-geschrapt/
kan ookquote:
Ik doelde eigenlijk op Red uit That 70's show.quote:
Dat dacht ik dus al. Die vind ik op de holodokter lijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Red uit That 70's show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |