Audi TT en 300C half jaar terug idd overwogen maar toen was ik (nog meer) naief over de praktische kant en kosten.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha![]()
Nog niet aan een Dodge Ram, Chrysler 300C, Audi TT of Porsche 928 gedacht?
Hij loopt te trollenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Een Grandis?
![]()
x1000
Wil je een auto die je qua imago kan doorrijden tot je 70ste ofzo?
En hoe wou je in GODSNAAM een chick gaan scoren met een Grandis?
Hoe zie je dat voor je?
Als je voorbij zou rijden zou ik je echt keihard uitlachen.
Het mag niet sportief zijn van TSquote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef exelletor het volgende:
Nu je toch naar de Alfa Romeo en andere Italianen blijft kijken, hier een tip van mij. Als ik jouw budget/eisen had, zou ik de Stilo eens overwegen. Het is weliswaar een model uit 2001, maar ik vind het nog steeds best wel modern ogen en voor jouw budget kun je een nette, goed aangeklede 2004+(versies van daarvoor schijnen wat meer problemen te hebben) autootje vinden. Alles op de 1.2 na is snel zat(goed, 1.6/1.8 is wel beter dan 1.4) en op de 2.4 uitvoering na ook nog eens relatief zuinig. Het is nog best een grote auto, dus 1:20 zal je lang niet gaan halen, maar het slurpt iig niet zoveel als een V6.
Zo iets dus:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239826388&asrc=st
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239745719&asrc=st
Weleens een proefritje mee gedaan, rijdt echt geweldig vergeleken met 90% van de andere auto's in dezelfde prijsklasse. Qua betrouwbaarheid, neem je natuurlijk een risico(neem vooral geen selespeed, dat is echt een drama, en iets onder 150k, dan kun je nog redelijk tot 200-250 oprijden), stond trouwens laatst nog een nette diesel in de autoweek klokje rond. Het was een beetje een golf voor de mensen die geen golf konden betalen, dus let ook op op afgeragte exemplaren(2.4 Abarth vooral hehe). De duurste uitvoeringen hebben echt alles aan boord, van climate-control tot mini-koelvakje.![]()
Om alvast een mogelijke vraag te beantwoorden - nee, ik rij zelf geen Stilo, maar ik heb het zeker overwogen. Uiteindelijk ben ik beland bij een japanner van 3-4k waarin ik nu tevreden rond rij. Had zo en zo geen fatsoenlijke Stilo kunnen vinden voor mijn budget(heb paar maanden zitten zoeken) en uiteindelijk was ik financieel gezien ook nog niet klaar voor een Alfa/Stilo/Rover avontuur. Natuurlijk, een financiële buffer is er wel, maar ik wil liever niet dat die opgeslokt wordt. Maar wat een auto.
Gehe ik koop geen auto voor meiden, heb ik daar niet voor nodig. Ik houd over het algemeen juist wel van auto's met een rustiger imago. Ik ontwijk bewust oude BMW's, Audi's en Mercedessen waarin vaak de "minder rustig rijdende" jongelui zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Een Grandis?
![]()
x1000
Wil je een auto die je qua imago kan doorrijden tot je 70ste ofzo?
En hoe wou je in GODSNAAM een chick gaan scoren met een Grandis?
Hoe zie je dat voor je?
Als je voorbij zou rijden zou ik je echt keihard uitlachen.
Ik mag het hopenquote:
Ok, snap ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gehe ik koop geen auto voor meiden, heb ik daar niet voor nodig. Ik houd over het algemeen juist wel van auto's met een rustiger imago. Ik ontwijk bewust oude BMW's, Audi's en Mercedessen waarin vaak de "minder rustig rijdende" jongelui zitten.
Ik snap dat m'n keuzes misschien grappig lijken, maar ik troll echt niet. Komop, al die info opzoeken om beetje mensen die ik niet ken te klotenquote:
Ik ook. Maar dat zou ik met 80% van de wagens waar hij mee aan komt kakken doen. Doe gewoon normaal manquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Als ik zijn moeder was zou ik hem meteen verstoten als hij daarmee kwam voorrijden
Zeker overwogen, vooral achterkant prachtig! Maarja alles behalve zuinig en ja, Lancia hé.quote:
Goeie.quote:
Nja een MPV heeft nu niet echt m'n voorkeur ofzo hoor, maar liever die dan die andere wagenquote:
Welke info zoek jij op? Je doet maar gewoon iets willekeurigs!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik snap dat m'n keuzes misschien grappig lijken, maar ik troll echt niet. Komop, al die info opzoeken om beetje mensen die ik niet ken te kloten
Ik hou gewoon van een ander soort auto dan m'n vrienden, net als dat ik liever kleding Hackett of Spiers draag dan G-star en Chasin'.
wat heb je nu weer tegen lancia?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zeker overwogen, vooral achterkant prachtig! Maarja alles behalve zuinig en ja, Lancia hé.
Ja iddquote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wat heb je nu weer tegen lancia?
Lancia is gewoon hetzelfde als alfa en fiat.
Hij heeft gewoon een of andere Topgear top 100 vreemdste auto's bijdehandquote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke info zoek jij op? Je doet maar gewoon iets willekeurigs!
Van Rover en Alfa naar Ford Focus, Mitsubishi Grandits, Civic Hybrid en wat ik vergeten ben
Het budget en benzine.quote:
En of je wel hard genoeg wordt uitgelachen door je vriendenquote:
Ik bedoel welke informatie over een auto heb jij te melden hier? Je doet maar iets willekeurigs.quote:
Lachen om iemands autoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
En of je wel hard genoeg wordt uitgelachen door je vrienden
Golf I is een serieus mooie auto.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Lachen om iemands auto
En alsof ik care wat ze zeggen terwijl ze zelf in een Golf mk1cabrio rijden (srs)
Ik zie niks?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Golf I is een serieus mooie auto.
[ [url=http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=fG81W0Q1wd7N3M&tbnid=yOG9b7Cw29Uf6M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.autoblog.nl%2Fnieuws%2Freminder-top-gear-s19e05-bbc-2-2100-uur-57213&ei=f8zJUv3rGsir0QWJnYGADg&bvm=bv.58187178,d.d2k&psig=AFQjCNEf7xOGcwsY4KYLW8QKHVrK1lF8rw&ust=1389043194807487]afbeelding[/url] ]
Dus jij vind het doodnormaal als je vrienden hierin rondrijden?
Nope, Nissan is niet echt mijn favorier. 350z is dan wel weer gaaf, maar totaal niet praktisch en buiten m'n budget.quote:
Eerst mag het niet sportief zijn, maar je droomt toch van een 350Z.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, Nissan is niet echt mijn favorier. 350z is dan wel weer gaaf, maar totaal niet praktisch en buiten m'n budget.
Wat is daar raar aan? Als ik bijvoorbeeld op zoek was naar een station, zou ik alsnog een porsch ouzo willenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Eerst mag het niet sportief zijn, maar je droomt toch van een 350Z.
Trololol.
Lees het topic nog eens door.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Als ik bijvoorbeeld op zoek was naar een station, zou ik alsnog een porsch ouzo willen
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Als ik bijvoorbeeld op zoek was naar een station, zou ik alsnog een porsch ouzo willen
Sportief is geen pré, wil niet zeggen dat ik niet in een mooie sportbak zou willen rijdenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Eerst mag het niet sportief zijn, maar je droomt toch van een 350Z.
Trololol.
Prachtig, maar kost 20+k.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Koop een Q7, geen gezeik. Is snel en je kan je hele familie incl schoonfamilie in je kofferbak vervoeren.
AMG ook nog. Alsjeblieftquote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ML55 AMG dan. http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
okquote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Anne het volgende:
trommelkoek (of is het trolololommelkoek) en leolinedance, jullie punt is nu wel duidelijk.
Nja van buiten echt wel mooi, maar binnen was alles echt nét niet. Het "hout" was allemaal beetje wiebelend, klokjes zagen van ver af supermooi uit maar van dichtbij cheap. Afwerking was gewoon matig.quote:
Ook ff in XK8 geweest, toch heel ander caliberquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Kriegel het volgende:
Nou ja, dan weet je nu in ieder geval waarom het Rover is en niet Jaguar.
Wat wil je ook voor jouw budget en eisen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja van buiten echt wel mooi, maar binnen was alles echt nét niet. Het "hout" was allemaal beetje wiebelend, klokjes zagen van ver af supermooi uit maar van dichtbij cheap. Afwerking was gewoon matig.
Is een 159 beter afgewerkt van binnen?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat wil je ook voor jouw budget en eisen.
http://lmgtfy.com/?q=alfa+159+afwerkingquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Is een 159 beter afgewerkt van binnen?
een alfa is zo ongeveer het beste wat je qua afwerking kan krijgen in die prijsklasse.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Is een 159 beter afgewerkt van binnen?
idd, en de mooie lederen zetels, lekker stuur, deuren die als kluisdeuren dichtslaan. Een soort cockpit die naar de bestuurder gericht is. Lijkt me heel wat beter dan Rover. Die hebben vaak zo'n oud engels interieur met allemaal hout en handgeschreven lettertype klokjes e.d. Moet je van houden....quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een alfa is zo ongeveer het beste wat je qua afwerking kan krijgen in die prijsklasse.
vooral de versie met aluminium platen in het dasboard, geweldig gewoon
Nja leder in een 159 met mijn budget denk ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, en de mooie lederen zetels, lekker stuur, deuren die als kluisdeuren dichtslaan. Een soort cockpit die naar de bestuurder gericht is. Lijkt me heel wat beter dan Rover. Die hebben vaak zo'n oud engels interieur met allemaal hout en handgeschreven lettertype klokjes e.d. Moet je van houden....
[edit]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |