https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ie al op een exchangequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef dimmak het volgende:
Moon gaat zachtjes omhoog. Vraag me af wat de max is. Het lijkt me niet dat het gekke dingen gaat doen.
Waar komt dat gevoel vandaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik verwacht de LTC flink gaat stijgen de komende dagen.
Vannacht toegevoegd aan Coinedup samen met 3 andere coins.quote:
LTC blijft tot dusver relatief achter op BTC en andere alt coins op btce.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Waar komt dat gevoel vandaan?
Ik weet wel dat in Rusland 250k vestigingen zowel BTC als LTC zouden moeten gaan accepteren deze maand, maar ik weet niet hoe dat op dit moment gaat.
En terecht, het moet echter nog naar 0.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
LTC blijft tot dusver relatief achter op BTC en andere alt coins op btce.
Waarom niet? Er is geen slecht nieuws... er komen steeds meer mogelijkheden voor bitcoin... dus vol gas vooruitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Symn het volgende:
Waarom blijft bitcoin zo dramatisch stijgen de laatste 2 dagen??
euhm, van $6 naar $8 vind ik wel een redelijke stijging... of heb je pas ingekocht op $8?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef brombeer_ het volgende:
Nou NMC mag ook wel weer stijgen verdorie.
Zeker wel een dom moment om in te stappen nu?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is geen slecht nieuws... er komen steeds meer mogelijkheden voor bitcoin... dus vol gas vooruit
Een deel verkocht op 0,0112. Maar te snel weer ingekocht op 0,0105.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
euhm, van $6 naar $8 vind ik wel een redelijke stijging... of heb je pas ingekocht op $8?
Want?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik verwacht de LTC flink gaat stijgen de komende dagen.
Dat ga je nooit meer inhalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik hou ze allemaal, wacht op cryptsy... en BTC.. Joepiii!!
Tja we hebben redelijk vastgehouden aan Earth, met het idee dat het een 'veelbelovende' coin was (*kuch MaGNeT *kuch*). Maar de koers blijft echt tegenvallen inderdaad. Ik houd ze ook nog totdat ie op Cryptsy komt, en tja, dan moet ik ze maar gaan dumpen denk ik. Weet niet wat de rest doet.. Maarja, dit gebeurt ook wel eens: je denkt dat ze veel gaan opleveren, ziet er professioneel uit, met een goed ontwikkelteam, maar dat wordt niet echt gereflecteerd in de marktwaarde die er aan wordt gekoppeld. Tja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat ga je nooit meer inhalen.
Je had moeten verkopen, het is nu behoorlijk gezakt
hoezo? hoeveel had je er?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Zojuist al mijn QQCoins maar even snel gedumpt.
Er zijn te veel earthcoin coins, dat is een probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Tja we hebben redelijk vastgehouden aan Earth, met het idee dat het een 'veelbelovende' coin was (*kuch MaGNeT *kuch*). Maar de koers blijft echt tegenvallen inderdaad. Ik houd ze ook nog totdat ie op Cryptsy komt, en tja, dan moet ik ze maar gaan dumpen denk ik. Weet niet wat de rest doet.. Maarja, dit gebeurt ook wel eens: je denkt dat ze veel gaan opleveren, ziet er professioneel uit, met een goed ontwikkelteam, maar dat wordt niet echt gereflecteerd in de marktwaarde die er aan wordt gekoppeld. Tja.
Zo'n 3500. Had geluk met het solo minen aan het begin. Maar ik zie die dingen niet echt veel waard worden en alleen maar dalen, dus heb ik ze maar verpatst. Toch zo'n 0.125 BTC opgeleverd voor serieus 2 uurtjes minen.quote:
Dat hoeft echt geen probleem te zijn, het gaat om het aantal * de waarde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:57 schreef ZetaOS het volgende:
Er zijn te veel earthcoin coins, dat is een probleem.
nice. hoop wel dat ze nog gaan stijgen, er zijn er niet zoveel en china heeft ze ook nog niet ontdenkt volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zo'n 3500. Had geluk met het solo minen aan het begin. Maar ik zie die dingen niet echt veel waard worden en alleen maar dalen, dus heb ik ze maar verpatst. Toch zo'n 0.125 BTC opgeleverd voor serieus 2 uurtjes minen.
China speelt denk ik toch niet meer echt mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nice. hoop wel dat ze nog gaan stijgen, er zijn er niet zoveel en china heeft ze ook nog niet ontdenkt volgens mij.
Precies. Daarom ga ik al die bullshit pump & dump coins, ook gewoon lekker blijven dumpen, ipv. maar afwachten totdat ze op de 'grote' (Cryptsy) exchanges komen en hopen dat ze wat waard worden. Ze slaan namelijk stuk voor stuk he-le-maal nergens op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:00 schreef Happel het volgende:
Al die coins, joh. De meeste zijn natte scheten. Ik verwacht gewoon dat de gangbare coins van nu, dat ook in de toekomst zullen blijven.
Nou ik weet er niet veel vanaf, maar ik zou er ver weg van blijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
Kut EAC, daar gaat mijn winst, zou ik gewoon het dubbele bijkopen op 350 ofzo?
1200 verwacht ik niet heel snel aangezien we nog met de China situatie zitten, maar een stijging van 10% zie ik dan wel tot de mogelijkheden. Al zullen altcoins normaal gesproken wel sneller stijgen t.o.v. bitcoin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
Zou het weer tot 1200 komen als het enorm gaat stijgen? Ik denk dat ik dan ongeveer op 1200 zou verkopen en niet te gierig wacht op meer.
Niet te snel opgeven!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik stap ook eens wat meer in een altcoin, EAC. Al die vorige altcoin hypes gemist, die werden gepumpt, en dit wordt helemaal niks. Zucht.
Helemaal eensch nu ik in fiat zitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef Thieske het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een crash. Dan weet ik tenminste vrij zeker dat ik weer in moet stappen.
Nu is het koffiedik kijken.
Snel alles verkopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo eac, dit hadden we niet afgesproken
Weekenddumpquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef Thieske het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een crash. Dan weet ik tenminste vrij zeker dat ik weer in moet stappen.
Nu is het koffiedik kijken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo eac, dit hadden we niet afgesproken
Neequote:
Als ik het op tijd ziequote:
Nee hoor, ook al komt het vandaag op cryptsyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:37 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Kun jij ze goedkoop weer terugkopen zeker
Ik zit nog weer in doge, die staat nog steeds hoger dan wat ik er voor heb betaald en ik had daar ook al winst op gepakt toen hij op cryptsy kwam en ben daarna weer ingestapt. Ik zit nog in WDC die hold ik tot februari maar dat zijn er maar 59 ofzo. EAC had ik in de eerste ronde goed winst op ( laag gekocht hoog verkocht ) en toen stapte ik weer in op 552quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel had je erin gestopt? Heb je nog andere winst?
Verstandig want morgen is het nog minder waardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga denkik ook mar direct door het met dumpen van al mijn MOON (half miljoen) en MEOW (iets minder dan half miljoen).
Ja had ik ook geleerd, meestal stijgen ze maar even en dalen ze weer terug. Maar misschien word EAC weer 3x zoveel waard, wie weet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit nog weer in doge, die staat nog steeds hoger dan wat ik er voor heb betaald en ik had daar ook al winst op gepakt toen hij op cryptsy kwam en ben daarna weer ingestapt. Ik zit nog in WDC die hold ik tot februari maar dat zijn er maar 59 ofzo. EAC had ik in de eerste ronde goed winst op ( laag gekocht hoog verkocht ) en toen stapte ik weer in op 552
Wat ik hier van heb geleerd is; meestal stap ik goed in als een er een coin wordt toegevoegd en verkoop ik met goede winst en daarna moet ik er gewoon van af blijven ook al stijgt hij daarna nog een paar keer veel hoger.
Nee, zal eerder een weekenddip zijn als het al gebeurd en anders blijven we lekker stabielquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die niet meer...
Ik dump altijd de helft en hold de andere helft voor eventuele verdubbeling.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga denkik ook mar direct door het met dumpen van al mijn MOON (half miljoen) en MEOW (iets minder dan half miljoen).
Maar van junkcoin zijn er geen ziljoen voor elke millimeter naar de maan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
junkcoin heeft gekocht een maand geleden? hij was toen bijna dood, nu is
Dan kan Toto zijn tips aan jou verkopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja had ik ook geleerd, meestal stijgen ze maar even en dalen ze weer terug. Maar misschien word EAC weer 3x zoveel waard, wie weet.
Ik ga denk ik aan 1 LTC tips kopen, dan heb ik 2x zoveel als toto
Neem gewoon mijn donaties aan, ik had je bijna 200k MEOW gedoneerd omdat ik dacht dat waars toch niet veel waard zou zijn. Maar heb er nu toch wel paar euro mee verdiend, daar had jij weer een groot vermogen mee kunnen maken met je superieure handelskills.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in TIPS gestapt bentoekomstloze kutcoin
welke handelskills...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem gewoon mijn donaties aan, ik had je bijna 200k MEOW gedoneerd omdat ik dacht dat waars toch niet veel waard zou zijn. Maar heb er nu toch wel paar euro mee verdiend, daar had jij weer een groot vermogen mee kunnen maken met je superieure handelskills.
Nice!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef NoWayNL het volgende:
Net nog 2 extra kaarten binnen gekregen
2x VAPOR-X R9 280X 3GB GDDR5 OC
Morgen alles thuis even installeren
heb nu dus samen met bambino 6x 7950 lopen
En dan zelf nog 2x de R9 280X
Hashpower to the moooooon
[ afbeelding ]
TIPSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in TIPS gestapt bentoekomstloze kutcoin
Heftig. Maar hoe maak jij de keuze voor welke GPU's je koopt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef NoWayNL het volgende:
Net nog 2 extra kaarten binnen gekregen
2x VAPOR-X R9 280X 3GB GDDR5 OC
Morgen alles thuis even installeren
heb nu dus samen met bambino 6x 7950 lopen
En dan zelf nog 2x de R9 280X
Hashpower to the moooooon
[ afbeelding ]
als ik ze had zou ik ze zeker dumpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar van junkcoin zijn er geen ziljoen voor elke millimeter naar de maan.
Toch verstandig om die nu te dumpen, koop laag verkoop hoog.
25.000 EAC gemined en gisteren 75.000 bijgekocht dus ik HODL ze ook nog ff!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef kthxbye het volgende:
Zo.
MOON, MEOW, QQC, stukje BIL () allemaal gedumpt.
EAC blijf ik toch een soort van vertrouwen in houden dus daar wacht ik nog even mee. HODL those bitches.
Toch weer 0.23 BTC verdiend op die troep coins. Nice!
De handelskills die je net hebt gecreëerd nadat je van je grote fouten hebt geleerd. Oefen anders nog op bitsim.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De handelskills die je net hebt gecreëerd nadat je van je grote fouten hebt geleerd. Oefen anders nog op bitsim.
lol net 10 eca ontvangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geen probleem stuur maar op
ekBEWq2jBWaEMAzShEco2edW6f4zAQjYoD
Ik heb ze gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geen probleem stuur maar op
ekBEWq2jBWaEMAzShEco2edW6f4zAQjYoD
EENSquote:
Er zijn een aantal sites, die laten zien wat andere mensen hebben gehaald met met de GPU'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heftig. Maar hoe maak jij de keuze voor welke GPU's je koopt?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392465.0
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben nu best wel geïnteresseerd in Ron Paul Coin.
Ik koop er gewoon een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |