Allichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Aww schatje toch!
Tiet nodig om op uit te huilen?
Omdat ik niet aan die onzin doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom geen OP-babe? of dan in ieder geval een dude?
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
AllichtMaar eigenlijk wil ik alleen moobs
Maar drie keer op een dag een nieuwe OP, dus alle kanten van de wereld. En anders moeten ze de LaPo maar doen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan die onzin doe![]()
Je kan nooit iedereen tevreden houden, smaken verschillen enz
DAAROM NIETquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom geen OP-babe? of dan in ieder geval een dude?
quote:
Goede snorquote:
Mannenliefdequote:
Nee ... verre vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
NOU ZEG, ZIJN JULLIE ONGESTELD OFZO
Gelukkig niet zeg!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
NOU ZEG, ZIJN JULLIE ONGESTELD OFZO
Ik denk dat Sedan nu weer achter Faxie aan zal gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat het uit is tussen Rival en Sedan, geloof ik.
quote:
quote:
Ja wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
@Buurpoes: tja, nu moeten jullie mijn goddelijke lichaam missen
Een waar gemisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
Stuur maar een link in DM dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
All of the abovequote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
COLAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
HALP!!!
De wereld doet raar draaien en wazig zijn opeens
Terechtquote:
Dan heb ik een grove fout gemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat DM niet geapprecieerd werd?
Daar krijg ik hoofdpijn vanquote:
SUKKOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele wereld huilt om die breuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mannenliefde met m'n moeder die huilt omdat het uit is tussen Rival en Sedan?
omdat suikerspiegelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar krijg ik hoofdpijn van![]()
Waarom cola? Dit is trouwens echt ff niet grappig. Ik wil mijn bril, dat helpt meestal wel ietsjes
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SUKKOL
Je moet hem echt alles nog leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor mequote:
Ik ken ze niet, ik ben hier nog nooit geweest. Zelfs niet met vorige accounts en lurkjarenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele wereld huilt om die breuk!
Ze waren zo perfect bij elkaar!!
En best of all ze lieten de rest van de wereld met rust, nu zijn ze allebei weer op jacht
je kan niet zelf op zoek naar voedselquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor me
Wacht wat? ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele wereld huilt om die breuk!
Ze waren zo perfect bij elkaar!!
En best of all ze lieten de rest van de wereld met rust, nu zijn ze allebei weer op jacht
Die heeft hem er gewoon weer ingehangen voor jij je boterham weggewerkt heb. Beter zelf even doen dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor me
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SUKKOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een extra knoopje in de touwtjes van mn trainingsbroek gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heeft hem er gewoon weer ingehangen voor jij je boterham weggewerkt heb. Beter zelf even doen dus
Dat geeft je allicht net genoeg tijd jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een extra knoopje in de touwtjes van mn trainingsbroek gedaan
Schat ik ging thee zetten en liep al bijna tegen de huge koelkast opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan niet zelf op zoek naar voedsel
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat geeft je allicht net genoeg tijd ja
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar er wordt nu voer voor me gemaakt dus ik ben weer weg
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar er wordt nu voer voor me gemaakt dus ik ben weer weg
Afgaande op wat ik zie geloof ik dat er wel enige waarde aan wordt gegeven jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kijk dan even hoe het geapprecieerd wordt![]()
Hoe kan dat nou?quote:
Of DM je met een kloonaccount?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Misschien per ongeluk naar iemand anders verstuurd dan
Haha nee, kloonaccounts zijn er alleen wanneer ik gebanned benquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik zie geloof ik dat er wel enige waarde aan wordt gegeven ja
zegt er één watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
[..]
Het zou eens tijd worden....
*slikt nare opmerking maar in*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
[..]
Het zou eens tijd worden....
haaaaaaiiiiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
Ja ga toch werken allemaal, dan stap ik zo eens uit bed
Alsof wij hier wel wat doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
Ja ga toch werken allemaal, dan stap ik zo eens uit bed
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machinequote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machine
Soms ben ik best een goede huisvrouw
Als ik meer dan 8 uur slaap dan ben ik de rest van de dag al helemaal suf, laat staan als ik nog eens anderhalf keer zoveel uren pakquote:
Wat voor een plaatjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb net wat plaatjes ontvangen in DM
quote:
Had ik laatst ookquote:
Al is is het wel verrekte rustig op werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een plaatjes?
[..]![]()
Ik moet nog een kwartier wachtenquote:
En dat vertelt niemand mij ff?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rival : Het is uit tussen jou en Sedan.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Rival : Het is uit tussen jou en Sedan.
Bij dezen.
Het is hier in huis, op de bank, ook verrekte rustigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al is is het wel verrekte rustig op werk
Ja maar dat is ook niet ergquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is hier in huis, op de bank, ook verrekte rustig
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dezen.
Nou, nieuw doelwit is bepaald.quote:
Ik draaide me net om, nu rust ik daarvan even uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machine
Soms ben ik best een goede huisvrouw
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dezen.
Je moet niet alles geloven wat je hier voorbij ziet komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
[..]
Nou, nieuw doelwit is bepaald.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.
Ik heb voldoende zelfkennis om te weten dat men mij niet dumpt
Vermoeiend. Vergeet vooral niet te ademenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik draaide me net om, nu rust ik daarvan even uit
Daar heb je audio tapes voor he "Adem in, Adem uit, Adem in, Adem ..."quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vermoeiend. Vergeet vooral niet te ademen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.
Ik heb voldoende zelfkennis om te weten dat men mij niet dumpt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hier voorbij ziet komen
Zelfs voor sommige is dat helaas te makkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je audio tapes voor he "Adem in, Adem uit, Adem in, Adem ..."
Jaloers, lekker zwemmen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
Even abonnementje halen bij het zwembad dat net naast kantoor geopend is
Jij gaat zelf vreemdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Sedan
Nu je weer een vrouw in je leven hebt schuif je mij aan de kant?
Ideaal zo in de koude winter. Maar in de zomerquote:
Ik heb hem nog niet geproefdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
TGND hoe is/was je rumrozijnenpudding?
Heeft GvsE je zo uitgeput ja?quote:
Ander kantoor zoeken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ideaal zo in de koude winter. Maar in de zomerBuitenbaden
Wil nog steeds een keertje aan de kust wonen. Maar dat wordt zo ver naar kantoor reizen elke keer
gofferquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die sedan z'n kontje likt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..][..]
Heeft GvsE je zo uitgeput ja?
Hee hee...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das virtueel toch schatjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je moet nog bijkomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht natuurlijk, de dubbel D. Dank en Drugs
Niks gewend jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht natuurlijk, de dubbel D. Drank en Drugs
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat ik wat....... Ach, mag jij zeggen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we echt wat hadden
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik citeer: "Je moet niet alles geloven wat hier staat".
Zou mensen een hoop frustratie kunnen schelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.
Bijna alles inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zou mensen een hoop frustratie kunnen schelen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we straks ff lekker op de pier uitwaaien schatje?
Omdat mensen liever liegen, bijna iedereen om je heenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk nietDan is het van "waarom staat de waarheid er niet?
"
Er zijn hier niet bepaald veel Nederlandstalige bedrijven en al zeker geen bedrijven die mijn loon tenminste kunnen evenarenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn hier niet bepaald veel Nederlandstalige bedrijven en al zeker geen bedrijven die mijn loon tenminste kunnen evenaren
?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
?
Ze zijn er overigens wel maar dan moet ik naar Sofia verhuizen. Maar dan ga ik nog liever in de Tora Bora zitten
Ik schep niet op over mijn salaris. Wel over de mogelijkheden die er hier zijn aangezien het gemiddelde maandinkomen op zo'n 250 euro ligt en ik daarvoor inderdaad mijn bed niet uitkom, maar dat lijkt me niet zo gek toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]= omdat je semi-opschept over je salaris. weet je wel
anywhooom, waarom zou je naar Sofia gaan? en waar ben jij nog niet geweest?? hoe kan het dat je zo veel weet
ik zei toch ook semiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schep niet op over mijn salaris. Wel over de mogelijkheden die er hier zijn aangezien het gemiddelde maandinkomen op zo'n 250 euro ligt en ik daarvoor inderdaad mijn bed niet uitkom, maar dat lijkt me niet zo gek toch?Klein verschil
Ik zou niet naar Sofia gaan omdat het een vieze miljoenenstad is waarbij je in de smog leeft en er dagelijks een uur over doet om van je huis op kantoor oid te komen. Enige voordeel dat het zou hebben is dat ik binnen een half uur op het vliegveld sta in plaats van binnen 3,5 uur
En dat er meer voorzieningen en mooie vrouwen zijn dan. Maar zelfs dat is niet genoegZeker niet vergeleken bij het pareltje waar ik nu woon
![]()
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zei toch ook semi
edit: ik had ook te snel gelezenmy bad
Welke plaats woon je nu dan eigenlijk? En jij had toch dat topic over die zwerfhond? Hoe is het daar mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schep niet op over mijn salaris. Wel over de mogelijkheden die er hier zijn aangezien het gemiddelde maandinkomen op zo'n 250 euro ligt en ik daarvoor inderdaad mijn bed niet uitkom, maar dat lijkt me niet zo gek toch?Klein verschil
Ik zou niet naar Sofia gaan omdat het een vieze miljoenenstad is waarbij je in de smog leeft en er dagelijks een uur over doet om van je huis op kantoor oid te komen. Enige voordeel dat het zou hebben is dat ik binnen een half uur op het vliegveld sta in plaats van binnen 3,5 uur
En dat er meer voorzieningen en mooie vrouwen zijn dan. Maar zelfs dat is niet genoegZeker niet vergeleken bij het pareltje waar ik nu woon
![]()
pas maar op dat ik die tong er niet afknipquote:
Goed Nederlands welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pas maar op dat ik die toch er niet afknip
vraag niet te veel van me, ik heb 3 uur geslapenquote:
mag ik? Mag ik?quote:
Draai je weer om danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag niet te veel van me, ik heb 3 uur geslapen
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
OkeOpscheppen doe ik pas wanneer ik de Quote 500 heb gehaald
En dat zit er voorlopig niet in
Ben je eigenlijk wel eens in de buurt van deze regio geweest?
nee, ik wil een beetje wakker zijn als de internist beltquote:
te veel werkquote:
Waarom, dat ze weer niks hebben kan je half slapend ook wel aanhorenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil een beetje wakker zijn als de internist belt
ik had maandag geprikt en dinsdag belden ze al dat de uitslagen binnen waren en dat de internist deze met mij wilde bespreken..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom, dat ze weer niks hebben kan je half slapend ook wel aanhoren
Veliko Tarnovo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke plaats woon je nu dan eigenlijk? En jij had toch dat topic over die zwerfhond? Hoe is het daar mee?
Dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had maandag geprikt en dinsdag belden ze al dat de uitslagen binnen waren en dat de internist deze met mij wilde bespreken..
Dus ik denk/hoop dat ze iets gevonden hebben
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo.
Dit is mijn stad
[ afbeelding ]
Dit is het uitzicht vanaf de terrassen in het centrum
[ afbeelding ]
Dit is het ford Tsarevets
[ afbeelding ]
Dit is mijn wijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zwerfhondjes gaan trouwens prima, ook de twee bij mij thuis. Soms wat kabaal maar ach
daarom wil ik dus wakker zijnquote:
The more the merrierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]zeg, is er plaats voor nog een Hollander?
Mooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo.
Dit is mijn stad
[ afbeelding ]
Dit is het uitzicht vanaf de terrassen in het centrum
[ afbeelding ]
Dit is het ford Tsarevets
[ afbeelding ]
Dit is mijn wijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zwerfhondjes gaan trouwens prima, ook de twee bij mij thuis. Soms wat kabaal maar ach
Bel de krant!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanuit een overvolle trein.
Treinen zijn toch wel vaker overvol?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
zijn er in de omgeving wandelroutes uitgezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de grotten herken je misschien wel. The Expendables is er opgenomen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
NatuurlijkIk loop dagelijks met de honden in de bossen en bergen.
Even in een spoiler wegens de hoeveelheid foto's.Alles ligt op loop afstand of niet meer dan een kwartiertje rijden met de auto
ik wist niet dat het daar zo mooi wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de grotten herken je misschien wel. The Expendables is er opgenomen
-___-
Ze gebruiken het Cyrillisch schrift ja, is zelfs door Bulgaren uitgevondenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe moeilijk is Bulgaars eigenlijk? hebben die nog een bijzonder schrift?
Dat zeggen meer mensen ja. Veel mensen die Europa rondreizen vinden Bulgarije het mooiste van in ieder geval oostelijk Europa en één van de meest verrassende landen waar ze ooit zijn geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik wist niet dat het daar zo mooi was
haha, lekker knusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes vanuit een overvolle trein.
[..]
Even in een spoiler wegens de hoeveelheid foto's.Alles ligt op loop afstand of niet meer dan een kwartiertje rijden met de auto
Ik denk dat ik een nieuwe bestemming heb gevonden voor een vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de grotten herken je misschien wel. The Expendables is er opgenomen
Servië, Montenegro, is het verste wat ik die kant op geweest ben, dat is al mooi, maar dit is nog ff net iets mooier als ik zo kijk."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de grotten herken je misschien wel. The Expendables is er opgenomen![]()
omg, dat je het alvast weet: ik kom je opzoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen ja. Veel mensen die Europa rondreizen vinden Bulgarije het mooiste van in ieder geval oostelijk Europa en één van de meest verrassende landen waar ze ooit zijn geweest
Helaas zien de Nederlanders niet meer dan Sunny Beach of wat zigeuners die naar NL zijn gegaan
Vanaf april tot en met november is het zomers weer, al heb je in april en mei nog wel enige kans op temperaturen onder de 20 graden en regenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een nieuwe bestemming heb gevonden voor een vakantie
Servië, Montenegro, is het verste wat ik die kant op geweest ben, dat is al mooi, maar dit is nog ff net iets mooier als ik zo kijk.
Hoe zijn de mannen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf april tot en met november is het zomers weer, al heb je in april en mei nog wel enige kans op temperaturen onder de 20 graden en regen
Heb ik je al gezegd dat de vrouwen prachtig zijn en alles spotgoedkoop is?
Als eerste FOK!ker verdien je dan natuurlijk wel een VIP-behandelingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
omg, dat je het alvast weet: ik kom je opzoeken
En dat terwijl ik juist ff behoefte heb aan ruimte!quote:
Dat weet ik, heb een Bulgaarse huisgenoot gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf april tot en met november is het zomers weer, al heb je in april en mei nog wel enige kans op temperaturen onder de 20 graden en regen
Heb ik je al gezegd dat de vrouwen prachtig zijn en alles spotgoedkoop is?
Over het algemeen bonkig en vol anabolen. Niet iets waar de gemiddelde vrouw op zal vallenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als eerste FOK!ker verdien je dan natuurlijk wel een VIP-behandeling
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb een Bulgaarse huisgenoot gehaddie hebben een paar huizen in Sofia en Sunny Beach, daar zouden we nog eens heengaan voor een huisuitje, gek genoeg is dat er nooit van gekomen
Ik zal mijn eigen vent meenemen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Over het algemeen bonkig en vol anabolen. Niet iets waar de gemiddelde vrouw op zal vallen
Ja maar jij gaat eindelijk naar huisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Treinen zijn toch wel vaker overvol?
jawel joh, keiseksiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Over het algemeen bonkig en vol anabolen. Niet iets waar de gemiddelde vrouw op zal vallen
Valt aan te raden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen vent meenemen...
Arme jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist ff behoefte heb aan ruimte!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat eindelijk naar huis
Vliegen valt best aan te raden. Vaak heb je al een retourtje vanaf Eindhoven voor 60 euro ofzo. Daar rijd je niet voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt vliegen
Of met meerdere personen rijden
Eindhovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Vliegen valt best aan te raden. Vaak heb je al een retourtje vanaf Eindhoven voor 60 euro ofzo. Daar rijd je niet voor
Haal dan je hart maar opquote:
Zal zorgen dat het zwembad opgewarmd isquote:
Snap ik hoor, maar ja, als ze daar toch een huis heeft, dan ga je niet ergens anders wat hurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Sunny Beach is enkel een plek waar ik niet graag kom. Liever de zuidelijke kust of noordelijke kust
Bij voorkeurquote:
En zoveel herrie in de stiltecoupe.quote:
Ernaar toe duurt langer dan vliegenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent er zo weer weg... ik zie het probleem niet.
Ach, liever voor 60 vanaf eindhoven dan voor 300 vanaf Amsterdamquote:
Rijden kan prima als je me z'n 2n bent. Heb eerder zo'n afstand gereden. Non-stop, alleen om te tanken. En daarna nog gewoon de club in geweest en nog een uurtje of 4 wezen stappenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt vliegen
Of met meerdere personen rijden
Vanaf Novi Sad is het nog wel een aardige trip. Denk dat je er met gemak een volledige dag voor mag reserverenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik hoor, maar ja, als ze daar toch een huis heeft, dan ga je niet ergens anders wat huren![]()
Wel leuke trip lijkt me trouwens, via Novi Sad rijden en daar EXIT bezoeken. En daarna doorrijden, eens kijken wie er zin heeft om mee te gaan van mn vrienden
schandalig. Zeg er wat vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zoveel herrie in de stiltecoupe.![]()
Maar gelukkig bijna thuis.
Rijden kan ook leuk zijn en je huurt daar dan ook weer een auto, wat ook geld kostquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Vliegen valt best aan te raden. Vaak heb je al een retourtje vanaf Eindhoven voor 60 euro ofzo. Daar rijd je niet voor
Jij had toch ook een vriend?quote:
Rijden is niet leuk als je last hebt van wagenziekte. 2300 km kotsen... nee, dankje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rijden kan ook leuk zijn en je huurt daar dan ook weer een auto, wat ook geld kost(en vaak hebben ze geen leuke auto's
)
ik vond 4,5 uur rijden echt ruk. Maar ik had net een half jaar mijn rijbewijs en was genoodzaakt om alleen te rijden vanuit Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rijden kan prima als je me z'n 2n bent. Heb eerder zo'n afstand gereden. Non-stop, alleen om te tanken. En daarna nog gewoon de club in geweest en nog een uurtje of 4 wezen stappen
Probleem met huurauto's is dat ze bepaalde landen weren. Geloof niet dat Servie en Bulgarije erg geliefd zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rijden kan ook leuk zijn en je huurt daar dan ook weer een auto, wat ook geld kost(en vaak hebben ze geen leuke auto's
)
Novi Sad is al 16u, dus daarna nog 8u volgens Google Maps en die grens overgangen zullen wel niet te makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf Novi Sad is het nog wel een aardige trip. Denk dat je er met gemak een volledige dag voor mag reserveren
quote:
Gedaan natuurlijk.quote:
Daar een punt van makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
)
Met de auto ben je er zo doorheen. Nooit problemen gehad aan de grens. Trein is wel irritant omdat dan alles 100 keer gecontroleerd wordt. Ben je zo anderhalf uur zoet meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Novi Sad is al 16u, dus daarna nog 8u volgens Google Maps en die grens overgangen zullen wel niet te makkelijk zijn.
Jammer johquote:
Geen last van gelukkig, vind rijden veel te leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijden is niet leuk als je last hebt van wagenziekte. 2300 km kotsen... nee, dankje.
Ik moest binnen 3 weken dat ik mn rijbewijs had, al naar Dresden rijden 750kmquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond 4,5 uur rijden echt ruk. Maar ik had net een half jaar mijn rijbewijs en was genoodzaakt om alleen te rijden vanuit Frankrijk.
Even stoppen moet sowieso. Want plassen
Oh ja, dat zou ik dan niet doen denk ik, of vlieg jij niet vanaf Sofia?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Probleem met huurauto's is dat ze bepaalde landen weren. Geloof niet dat Servie en Bulgarije erg geliefd zijnEn ik weet dat ze hier ook moeilijk doen als je met een huurauto aangeeft over de grens te willen..
Ja maar jij bent sowieso een geval apart peuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
Geen last van gelukkig, vind rijden veel te leuk
[..]
Ik moest binnen 3 weken dat ik mn rijbewijs had, al naar Dresden rijden 750km
[..]
Oh ja, dat zou ik dan niet doen denk ik, of vlieg jij niet vanaf Sofia?
toch niet zo.. zit nu midden in de break-up, maar 'het vuurtje' was een tijdje geleden eigenlijk al een beetje deaudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat je wel happy was enzulks
surequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Goh.. van jouw kant/zijn kant of allebei?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
toch niet zo.. zit nu midden in de break-up, maar 'het vuurtje' was een tijdje geleden eigenlijk al een beetje deaud
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
sureNee maar is wel kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen relatie meer dan?
Ik kan nog niks vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nog niet of ik op vakantie ga en zo ja waarheen
vooral van mijn kant.. ik ben ook niet zo makkelijk 'vast te leggen' dus hij heeft het nog lang volgehoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh.. van jouw kant/zijn kant of allebei?
ik wil nog zo veel.. (deze) relatie beperkte mijn wensen en daar kan ik echt niet tegenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar is wel klote
Waarom geen relatie meer dan?
Altijd vanaf Sofia, tot ze hier in de stad eindelijk het vliegveld opengooien. Soms pak ik ook de trein trouwens. Ook een leuk reisjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Oh ja, dat zou ik dan niet doen denk ik, of vlieg jij niet vanaf Sofia?
tenerife in maartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
Jammer. Maar soms kom je tot de conclusie dat het niet meer gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vooral van mijn kant.. ik ben ook niet zo makkelijk 'vast te leggen' dus hij heeft het nog lang volgehouden
Hmm dat helpt niet neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan nog niks vinden.
Weinig budget en gebonden aan hoogseizoen helpt ook niet echt.
Dan is het wel begrijpelijk inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik wil nog zo veel.. (deze) relatie beperkte mijn wensen en daar kan ik echt niet tegen
Dat laatste is altijd wel killing voor budget jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan nog niks vinden.
Weinig budget en gebonden aan hoogseizoen helpt ook niet echt.
Weinig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat helpt niet neeMisschien scheelt het om te splitsen in mei en herfstvakantie? Al zal dat ook niet veel uitmaken denk ik.
Kinderen de schuld geven is zo makkelijk johquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd wel killing voor budget ja
ja.. het kutte is dat we samenwoonden.. dus nu moet er van alles geregeld worden nog voordat ik naar Ghana toe gaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer. Maar soms kom je tot de conclusie dat het niet meer gaat
Hoe heb je dat dit jaar opgelost dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig.
Daarbij zou ik gewoon 2 weken weg willen. Wat wel weer ruk is met 2 katten.
Ja dat is wel hectisch...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja.. het kutte is dat we samenwoonden.. dus nu moet er van alles geregeld worden nog voordat ik naar Ghana toe gaén terwijl ik bij een vriendin woon. dit weekend tickets boeken, volgende week nog een vaccinatie en een bijeenkomst, naar Den Haag voor m'n visum PFFFFFFFFFFF
ja, zitten jullie hier allemaal in de kou te bibberen en ik wandel rustig rond in mn bikiniquote:
Dit jaar waren we 3 dagen wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dit jaar opgelost dan?
geen familie/vrienden die op willen passen?quote:
Ach het is nou eenmaal zo. Afgelopen zomer was ik in Italië, lekker over bergwegen scheurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zitten jullie hier allemaal in de kou te bibberen en ik wandel rustig rond in mn bikini
LOL, niet met het OV gaan dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de auto ben je er zo doorheen. Nooit problemen gehad aan de grens. Trein is wel irritant omdat dan alles 100 keer gecontroleerd wordt. Ben je zo anderhalf uur zoet mee
Voor een paar dagen heb ik de buufquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen familie/vrienden die op willen passen?
Ik heb zelfs de keuze tussen verschillende, maar ik denk dat ik het door mn moeder laat doen. Dan is mn huis schoon als ik terugkom
ik ga naar costa adeje.. Nog nooit op tenerife geweest, maar hoorde dat dat met een beetje bezienswaardigheden isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben er net met de Kerst geweest
Kwam het van jou of van hem uit? Break-up's zijn trouwens altijd klote.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
toch niet zo.. zit nu midden in de break-up, maar 'het vuurtje' was een tijdje geleden eigenlijk al een beetje deaud
Nopequote:
is er niet iemand die 2 weken in jouw huis kan komen wonen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor een paar dagen heb ik de buuf
Maar 2 weken vind ik wel wat veelom te vragen
Rij je mee, was de mooiste weg van Europa niet in die regio? Kan je mooi de BMW uitlatenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
Dat was 2 jaar terug. Dat was eerst een midweek Limburg en daarna door een week Duitsland.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer was je naar Duitsland dan?
poezen zijn niet heel veel werk, en ze woont er toch naast. Zal ze vast geen problemen mee hebben denk ik hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor een paar dagen heb ik de buuf
Maar 2 weken vind ik wel wat veelom te vragen
Zomer vliegveld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd vanaf Sofia, tot ze hier in de stad eindelijk het vliegveld opengooien. Soms pak ik ook de trein trouwens. Ook een leuk reisje
Ik ben iets noordelijker geweest, bij los gigantos in de buurt.quote:
Nee oké. Maar dan moeten we wel iets vinden......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
poezen zijn niet heel veel werk, en ze woont er toch naast. Zal ze vast geen problemen mee hebben denk ik hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |