Allichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Aww schatje toch!
Tiet nodig om op uit te huilen?
Omdat ik niet aan die onzin doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom geen OP-babe? of dan in ieder geval een dude?
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
AllichtMaar eigenlijk wil ik alleen moobs
Maar drie keer op een dag een nieuwe OP, dus alle kanten van de wereld. En anders moeten ze de LaPo maar doen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan die onzin doe![]()
Je kan nooit iedereen tevreden houden, smaken verschillen enz
DAAROM NIETquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom geen OP-babe? of dan in ieder geval een dude?
quote:
Goede snorquote:
Mannenliefdequote:
Nee ... verre vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
NOU ZEG, ZIJN JULLIE ONGESTELD OFZO
Gelukkig niet zeg!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
NOU ZEG, ZIJN JULLIE ONGESTELD OFZO
Ik denk dat Sedan nu weer achter Faxie aan zal gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat het uit is tussen Rival en Sedan, geloof ik.
quote:
quote:
Ja wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
@Buurpoes: tja, nu moeten jullie mijn goddelijke lichaam missen
Een waar gemisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
Stuur maar een link in DM dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
All of the abovequote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
COLAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
HALP!!!
De wereld doet raar draaien en wazig zijn opeens
Terechtquote:
Dan heb ik een grove fout gemaaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat DM niet geapprecieerd werd?
Daar krijg ik hoofdpijn vanquote:
SUKKOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele wereld huilt om die breuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mannenliefde met m'n moeder die huilt omdat het uit is tussen Rival en Sedan?
omdat suikerspiegelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar krijg ik hoofdpijn van![]()
Waarom cola? Dit is trouwens echt ff niet grappig. Ik wil mijn bril, dat helpt meestal wel ietsjes
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SUKKOL
Je moet hem echt alles nog leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor mequote:
Ik ken ze niet, ik ben hier nog nooit geweest. Zelfs niet met vorige accounts en lurkjarenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele wereld huilt om die breuk!
Ze waren zo perfect bij elkaar!!
En best of all ze lieten de rest van de wereld met rust, nu zijn ze allebei weer op jacht
je kan niet zelf op zoek naar voedselquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor me
Wacht wat? ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele wereld huilt om die breuk!
Ze waren zo perfect bij elkaar!!
En best of all ze lieten de rest van de wereld met rust, nu zijn ze allebei weer op jacht
Die heeft hem er gewoon weer ingehangen voor jij je boterham weggewerkt heb. Beter zelf even doen dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi er nog wel een bak thee in en ga even vragen of scharrel ontbijtje wil maken voor me
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SUKKOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een extra knoopje in de touwtjes van mn trainingsbroek gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Die heeft hem er gewoon weer ingehangen voor jij je boterham weggewerkt heb. Beter zelf even doen dus
Dat geeft je allicht net genoeg tijd jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een extra knoopje in de touwtjes van mn trainingsbroek gedaan
Schat ik ging thee zetten en liep al bijna tegen de huge koelkast opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan niet zelf op zoek naar voedsel
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat geeft je allicht net genoeg tijd ja
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar er wordt nu voer voor me gemaakt dus ik ben weer weg
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar er wordt nu voer voor me gemaakt dus ik ben weer weg
Afgaande op wat ik zie geloof ik dat er wel enige waarde aan wordt gegeven jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:35 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
kijk dan even hoe het geapprecieerd wordt![]()
Hoe kan dat nou?quote:
Of DM je met een kloonaccount?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Misschien per ongeluk naar iemand anders verstuurd dan
Haha nee, kloonaccounts zijn er alleen wanneer ik gebanned benquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik zie geloof ik dat er wel enige waarde aan wordt gegeven ja
zegt er één watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
[..]
Het zou eens tijd worden....
*slikt nare opmerking maar in*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
[..]
Het zou eens tijd worden....
haaaaaaiiiiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
Ja ga toch werken allemaal, dan stap ik zo eens uit bed
Alsof wij hier wel wat doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
Ja ga toch werken allemaal, dan stap ik zo eens uit bed
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machinequote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machine
Soms ben ik best een goede huisvrouw
Als ik meer dan 8 uur slaap dan ben ik de rest van de dag al helemaal suf, laat staan als ik nog eens anderhalf keer zoveel uren pakquote:
Wat voor een plaatjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb net wat plaatjes ontvangen in DM
quote:
Had ik laatst ookquote:
Al is is het wel verrekte rustig op werkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een plaatjes?
[..]![]()
Ik moet nog een kwartier wachtenquote:
En dat vertelt niemand mij ff?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rival : Het is uit tussen jou en Sedan.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Rival : Het is uit tussen jou en Sedan.
Bij dezen.
Het is hier in huis, op de bank, ook verrekte rustigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al is is het wel verrekte rustig op werk
Ja maar dat is ook niet ergquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is hier in huis, op de bank, ook verrekte rustig
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dezen.
Nou, nieuw doelwit is bepaald.quote:
Ik draaide me net om, nu rust ik daarvan even uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten. De bedden afgehaald. Er zit een was in de machine
Soms ben ik best een goede huisvrouw
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dezen.
Je moet niet alles geloven wat je hier voorbij ziet komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
[..]
Nou, nieuw doelwit is bepaald.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.
Ik heb voldoende zelfkennis om te weten dat men mij niet dumpt
Vermoeiend. Vergeet vooral niet te ademenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik draaide me net om, nu rust ik daarvan even uit
Daar heb je audio tapes voor he "Adem in, Adem uit, Adem in, Adem ..."quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vermoeiend. Vergeet vooral niet te ademen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren hem gedumpt te hebben.
Ik heb voldoende zelfkennis om te weten dat men mij niet dumpt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hier voorbij ziet komen
Zelfs voor sommige is dat helaas te makkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je audio tapes voor he "Adem in, Adem uit, Adem in, Adem ..."
Jaloers, lekker zwemmen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
Even abonnementje halen bij het zwembad dat net naast kantoor geopend is
Jij gaat zelf vreemdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Sedan
Nu je weer een vrouw in je leven hebt schuif je mij aan de kant?
Ideaal zo in de koude winter. Maar in de zomerquote:
Ik heb hem nog niet geproefdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
TGND hoe is/was je rumrozijnenpudding?
Heeft GvsE je zo uitgeput ja?quote:
Ander kantoor zoeken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ideaal zo in de koude winter. Maar in de zomerBuitenbaden
Wil nog steeds een keertje aan de kust wonen. Maar dat wordt zo ver naar kantoor reizen elke keer
gofferquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die sedan z'n kontje likt
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..][..]
Heeft GvsE je zo uitgeput ja?
Hee hee...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das virtueel toch schatjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je moet nog bijkomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht natuurlijk, de dubbel D. Dank en Drugs
Niks gewend jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht natuurlijk, de dubbel D. Drank en Drugs
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat ik wat....... Ach, mag jij zeggen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we echt wat hadden
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik citeer: "Je moet niet alles geloven wat hier staat".
Zou mensen een hoop frustratie kunnen schelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.
Bijna alles inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat citaat zouden ze op alle schermen moeten ingraveren, geldt voor alles wat er op het internet staat.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zou mensen een hoop frustratie kunnen schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |