Daar is een vakantie voor: uit je ritme gerakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik kan mijn ogen echt bijna niet open houden hier...
Die kerstvakantie verneukt je ritme altijd zo
Ik moest even denken waar die afkorting voor stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Between 2 slutsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar die afkorting voor stond
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.quote:
Last of Us was ook erg cool ja, sowieso veel goeie exclusives op de PS, jammer dat ik de Xbox stiekem prettiger vind, zeker qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Die zonder open te maken ramen!quote:
Ik baal een beetje. Plan je je vakantie zo dat je de jaarafsluiting kan doen (want dat verwacht men) en dus doe je kerst in NY ipv de ball-drop met nieuwjaar.... is er gvd van de andere afdelingen echt werkelijk niemand waardoor wij hier niet verder kunnen en niet eens KUNNEN afsluiten. Handig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Pfff wat ben ik niet-productief op het moment zeg.. Maar goed dat ik alleen op kantoor zit..
Ja, de dlc van TLOU wil ik ook erg graag!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Kwam het hier niet door? Jij doet het omdat men het verwacht.. en niet omdat het goed afgesproken is?quote:
TRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Soon....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik had ooit de ME trilogy besteld, maar die bleek niet meer leverbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik heb nog zo'n bak met games liggen dat ik me eigenlijk afvraag waarom ik die ps4 heb gehaaldquote:
Tomb Raider was ook erg gaaf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Nee. Want heel onze eigen afdeling is er namelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam het hier niet door? Jij doet het omdat men het verwacht.. en niet omdat het goed afgesproken is?
Aah dat is kut ja.. Volgende keer toch maar even checken met die afdelingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Plan je je vakantie zo dat je de jaarafsluiting kan doen (want dat verwacht men) en dus doe je kerst in NY ipv de ball-drop met nieuwjaar.... is er gvd van de andere afdelingen echt werkelijk niemand waardoor wij hier niet verder kunnen en niet eens KUNNEN afsluiten. Handig.
Ik ben benieuwd naar een nieuwe generatie Fallout, de laatste was het voor mij niet helemaal alhoewel ik de setting wel gaaf vond. Moet ook nog ooit eens verder met New Vegas. God, ik moet nog een boel spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus de reden dat ik m niet besteld heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n bak met games liggen dat ik me eigenlijk afvraag waarom ik die ps4 heb gehaald
Ik vond het erg goed, speelde lekker weg, zag er goed uit, heel erg episch aanvoelend verhaal. Alleen soms een beetje teveel heen en weer geloopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ooit de ME trilogy besteld, maar die bleek niet meer leverbaar
Wilde het toch wel eens gaan proberen, al is scifi niet zo mijn setting.
Communicatie met de andere afdelingen die nodig zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want heel onze eigen afdeling is er namelijk
Nou ja, als mensen geen debiele fouten maken heb ik ze ook niet nodig om ze weer op te lossen en kan ik mijn eigen werk gewoon doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah dat is kut ja.. Volgende keer toch maar even checken met die afdelingen
Ik speel nu NBA 2K14 op mijn vita (streaming dus), voor mij nog goed genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik m niet besteld heb.
Er komen minder en minder echte shooters die ik leuk vind, dus dan speel ik graag van die RPG-achtige spellen. Platformers/racers etc boeien me totaal niet. En online kan me ook gestolen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een nieuwe generatie Fallout, de laatste was het voor mij niet helemaal alhoewel ik de setting wel gaaf vond. Moet ook nog ooit eens verder met New Vegas. God, ik moet nog een boel spelen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen geen debiele fouten maken heb ik ze ook niet nodig om ze weer op te lossen en kan ik mijn eigen werk gewoon doenhelaas maken mensen die wel. Ook na jaren ervaring.
Dat weten ze na minstens 10 jaar werkervaring DONDERS goed!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Communicatie met de andere afdelingen die nodig zijn?
Echt he? Jullie zijn zo'n vervelend ras!quote:
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen minder en minder echte shooters die ik leuk vind, dus dan speel ik graag van die RPG-achtige spellen. Platformers/racers etc boeien me totaal niet. En online kan me ook gestolen worden.
Gelukkig ben jij erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Jullie zijn zo'n vervelend ras!
CoD kan ik best spelen, heb Ghosts ook uitgespeeld, maar daar ben je met 5 uurtjes doorheen. iets als Borderlands 2 houdt me weken bezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.
Om jullie af en toe in goede banen te smijten, als een ware Angel!quote:
Smeet je me maar eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om jullie af en toe in goede banen te smijten, als een ware Angel!
Tssk, mietje is het!quote:
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CoD kan ik best spelen, heb Ghosts ook uitgespeeld, maar daar ben je met 5 uurtjes doorheen. iets als Borderlands 2 houdt me weken bezig.
Entertainment hoeft niet meteen flink denkwerk te vereisenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.
Ik moet beide nog steeds uitspelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.
Ik speel het meeste uiteindelijk wel uit, maar Borderlands 2 heb ik zelfs 2 keer gespeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.
Alles moet innovatief zijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:31 schreef Pheno het volgende:
CoD is alleen zo kort. En inspiratieloos, het is al jaren exact hetzelfde.
nee, maar als de opdrachten en setting bij een shooterfranchise constant hetzelfde zijn dan is mijn interesse vrij snel weg. Al speel je CoD niet voor het geniale verhaal of zo.quote:
Complete quests die niet af te ronden zijn komen ook voor. Op de pc vaak nog wel te fixen met wat handmatige commando's, op een console ben je snel de lul.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, veel van de totaal open wereld spellen hebben buggy levels, vaak de sidemissions die wat minder goed uitgewerkt zijn. Maar echt hele grote vastlopers vallen vaak best mee.
Ik heb het niet meer gespeeld sinds MW1, hoewel ik daarmee nog best wat lol had is het niet mijn ding. Heb ook niet echt het gevoel dat ik nu wat mis nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar als de opdrachten en setting bij een shooterfranchise constant hetzelfde zijn dan is mijn interesse vrij snel weg. Al speel je CoD niet voor het geniale verhaal of zo.
Heeft ie nou eindelijk z'n black flag dingetje uitgespeeld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Zeg zo kan ie wel weer, het is net of ik midden in een discussie van zoonlief zit
Ja ok, je kan op de PC nog wel een consolewindow openen, maar het is bij Borderlands 2 echt 0 keer voorgekomen bij mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:53 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Complete quests die niet af te ronden zijn komen ook voor. Op de pc vaak nog wel te fixen met wat handmatige commando's, op een console ben je snel de lul.
Bijna geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie nou eindelijk z'n black flag dingetje uitgespeeld?
Geen last van gehad bij Borderlands 1, liep prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Borderlands 1 kreeg matige reviews geloof ik, niet qua spel ansich maar gewoon enorm buggy. Ik heb echt zo'n hekel aan spellen waarin je opeens vaststaat midden in een rots ofzo.
Uhuh,, alleen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna geloof ikIk moet bekennen dat ik soms wat weg zweef in gedachten als hij ratelt..
Is dat die met die fee en die draak? Die heb ik qua bordspel wel ooit gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, heb jij die uitbreiding voor Carcassonne al, met die draak?
Hee, wat impliceer jij?quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met die fee en die draak? Die heb ik qua bordspel wel ooit gespeeld.
Zag dat ie nu ook op de iPad zat. Als dat tenminste die is.
Ja bij t bordspel is t die roze uitbreiding toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
UhuhAlleen geen fee geloof ik.
gewoon zeggen dat fifa het beste ooit is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Zeg zo kan ie wel weer, het is net of ik midden in een discussie van zoonlief zit
Dunno... Lief heeft pas die hele grote set gekocht (waar dan die rivier niet bij zat..) en een uitbreiding om toch de rivier te hebben, geen idee wat de kleuren zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij t bordspel is t die roze uitbreiding toch?
Ehm, en het beetje coolness wat je kunt krijgen van je 13-jarige puber verspelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat fifa het beste ooit is.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno... Lief heeft pas die hele grote set gekocht (waar dan die rivier niet bij zat..) en een uitbreiding om toch de rivier te hebben, geen idee wat de kleuren zijn
I'm a lover, not a fighter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, en het beetje coolness wat je kunt krijgen van je 13-jarige puber verspelen?He's a fighter, not a jock
Ik moet nog zien dat het een lover wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm a lover, not a fighter.
Allthough I kick some mean ass with Jade in MK
quote:
Maar op de ipad wijkt het af van het bordspel hequote:
Ja dat dacht ik al. Is ie leuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op de ipad wijkt het af van het bordspel he
Ja, heel erg! Je kunt er iemands mannetje mee stelenquote:
Ik mis de baardquote:
Ik heb in barca de reisversie vaak gedaan en in Australie de ipad versie. Erg leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heel erg! Je kunt er iemands mannetje mee stelen![]()
wij zjin nogal fanatieke carcassonnerds![]()
Echt het enige spel wat we blijven spelen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in barca de reisversie vaak gedaan en in Australie de ipad versie. Erg leuk!
Die is weer terug idd. Mens wat heb ik een hekel aan scheren, en mijn huid ookquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is weer terug idd. Mens wat heb ik een hekel aan scheren, en mijn huid ook
Maar een transgender met een baard op toneel was wat vreemd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt het enige spel wat we blijven spelen...
Hoewel het bordspel zo groot is dat we nooit ruimte genoeg hebben
Hm Vampire ken ik niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Catan heel vaak gespeeld, maar is inmiddels al weer lang geleden.
Carcassonne regelmatig. En de laatste tijd vaak Koopmanshuis, super leuk!
Ik vind Vampire: Prince of the city ook briljant, maar dat is best lastig om uit te leggen aan anderen.
Game of thrones heb ik nog ongespeeld liggen. Spelhandleiding van 30 pagina;s of zo
Gebaseerd op een whitewolf RPG. Soort van vals gemeen rollenspel risk.quote:
Ik heb het gekregen voor m'n verjaardag vorig jaar. Lijkt me ook heel leuk, maar je moet dus met een paar man zijn EN allemaal die 30 pagina's lezen/snappenquote:Die GoT game hebben wij ook in onze handen gehad ja, lijkt me ook wel leuk
bordspellen
Ja dat is vaak een nadeel van bordspellen he, dat je ze niet met 2 personen kunt spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gekregen voor m'n verjaardag vorig jaar. Lijkt me ook heel leuk, maar je moet dus met een paar man zijn EN allemaal die 30 pagina's lezen/snappen
Hij is goed te doen! Kijk dit filmpje: . Laat iedereen die meedoet dat filmpje kijken. Lees zelf na dat filmpje de regels goed door. En spelen maar. De regels worden vanzelf duidelijk als je ergens tegenaan loopt. Ik heb het nu 2x gedaan en volgens mij snap ik nu alles al, en de regels zelf heb ik niet eens doorgelezen (alleen ingekeken bij problemen).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Catan heel vaak gespeeld, maar is inmiddels al weer lang geleden.
Carcassonne regelmatig. En de laatste tijd vaak Koopmanshuis, super leuk!
Ik vind Vampire: Prince of the city ook briljant, maar dat is best lastig om uit te leggen aan anderen.
Game of thrones heb ik nog ongespeeld liggen. Spelhandleiding van 30 pagina;s of zo
Kan t nu niet kijken, op werk. Maar ff gemaild, thanks!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hij is goed te doen! Kijk dit filmpje: . Laat iedereen die meedoet dat filmpje kijken. Lees zelf na dat filmpje de regels goed door. En spelen maar. De regels worden vanzelf duidelijk als je ergens tegenaan loopt. Ik heb het nu 2x gedaan en volgens mij snap ik nu alles al, en de regels zelf heb ik niet eens doorgelezen (alleen ingekeken bij problemen).
Het is echt een super tof spel vind ik, dus zeker de moeite waard.
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"
Er zijn ook wel echt 3 spelers nodig om het leuk te houden. Denk zelfs dat het met 6 het leukste is, heb dat nog niet gespeeld (1x met 3, 1x met 4).quote:
Realiteit niet van een spel kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"
Tja, da's een nadeel dus voor ons, een hekel hebbende aan mensen enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef rolklem het volgende:
[..]
Er zijn ook wel echt 3 spelers nodig om het leuk te houden. Denk zelfs dat het met 6 het leukste is, heb dat nog niet gespeeld (1x met 3, 1x met 4).
Waarom heb je een hekel aan mensen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, da's een nadeel dus voor ons, een hekel hebbende aan mensen enzo
Ehm, have you met them?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:53 schreef rolklem het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan mensen?
Dat zeggen de ergsten altijd!quote:
nog niet allemaal, dus ik mag nog geen definitief oordeel geven, maar de voorlopige conclusie is dat het kut isquote:
Vooralsnog heb ik daar toch niks aan, 3 spelers rememberquote:
Angel wil vast meespelen, en ook wel GoT doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik daar toch niks aan, 3 spelers remember
Die vertrouw ik nog wel het minst!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel wil vast meespelen, en ook wel GoT doen.
Hoe oud is hij? En wilde je het met hem spelen of je vriend/man?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
Over GoT gesproken, zoonlief wil het gaan kijken, ben er nog niet helemaal over uit wat ik daar van vind..Zitten we daar, met al die seksscenes en zijn gierende hormonen
Idd, dan zit jij daar in je eentje te GoTenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die vertrouw ik nog wel het minst!
Ik bedoelde hier even de seriequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? En wilde je het met hem spelen of je vriend/man?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dan zit jij daar in je eentje te GoTen.
Weet ik, die andere vraag was uit interessequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier even de serie
En hij is 13
Oh hehe.. Het spel was bedoeld voor mij en mijn vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef rolklem het volgende:
[..]
Weet ik, die andere vraag was uit interesse
Ja eh, wat moet ik dan, hem neukertje noemen, is het dan beter?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
Over GoT gesproken, zoonlief wil het gaan kijken, ben er nog niet helemaal over uit wat ik daar van vind..Zitten we daar, met al die seksscenes en zijn gierende hormonen
Ik haat gewoon alle vriendjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wat moet ik dan, hem neukertje noemen, is het dan beter?
Figuresquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
[ [url=http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/fetch/t_original/http://img.gawkerassets.c(...)ginal.jpg]afbeelding[/url] ]
Persoonlijke zaadstengel, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wat moet ik dan, hem neukertje noemen, is het dan beter?
Zeg, gun mij ook eens watquote:
Kan je niet je zoon laten meespelen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hehe.. Het spel was bedoeld voor mij en mijn vriend
Nou ok, 1 uitzondering danquote:
Ja dat is een optie.. Maar spelletjes met een autist van 13 is niet altijd even ontspannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef rolklem het volgende:
[..]
Kan je niet je zoon laten meespelen dan?
Dat autistische kan een probleem geven ja, maar aan de andere kant: als hij de regels leest, zou hij ze wel moeten wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is een optie.. Maar spelletjes met een autist van 13 is niet altijd even ontspannend
Hoog tijd voor een TV op zijn kamer dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
En uiteraard bloedserieusquote:
Die heeft ie natuurlijk al! Waar we de porno kanalen op hebben geblockt, daar zei hij wat over en toen ik aanbood om dan het gay kanaal te de-blokkeren was ie not amused, snap jij dat nou?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een TV op zijn kamer dus
En terecht!quote:
Er is wel 1 vriendje dat ik haat, maar goedquote:
Hij kan niet typen of heeft geen internet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie natuurlijk al! Waar we de porno kanalen op hebben geblockt, daar zei hij wat over en toen ik aanbood om dan het gay kanaal te de-blokkeren was ie not amused, snap jij dat nou?
Heeft ie digitale tv op de slaapkamerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie natuurlijk al! Waar we de porno kanalen op hebben geblockt, daar zei hij wat over en toen ik aanbood om dan het gay kanaal te de-blokkeren was ie not amused, snap jij dat nou?
Ja dat weet ik natuurlijk ook wel, maar om de een of andere reden vind ik het toch een grens om hem de porno zo convenient voor zijn bed voor te schotelen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hij kan niet typen of heeft geen internet?Anders is ie waarschijnlijk al bij deel 3 van de bangbus hoor.
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie digitale tv op de slaapkamer
Binnenkort komt ie vragen of je een creampie wilt bakken op zondag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik natuurlijk ook wel, maar om de een of andere reden vind ik het toch een grens om hem de porno zo convenient voor zijn bed voor te schotelen..![]()
Laat mij lekker in de ontkenning zitten ja
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Binnenkort komt ie vragen of je een creampie wilt bakken op zondag.
Kijk ook de handdoeken na. En controleer of de afvoer niet verstopt zit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Zolang ik geen stijve sokken in de was vind, doet hij het niet. Punt.
Nee, juist niet! Ignorance is bliss!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef rolklem het volgende:
[..]
Kijk ook de handdoeken na. En controleer of de afvoer niet verstopt zit.
Totdat je een condoom vindtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ignorance is bliss!
Dan weet ik dat ik hem iig verstandig heb opgevoedquote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik hem iig verstandig heb opgevoed
Zijn lid ookquote:
ja dat is nieuw in 2014, voorheen waren we altijd heel erg liefquote:
Nog niet...quote:
Ja, waar de fuck blijft de kusjekroel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dat is nieuw in 2014, voorheen waren we altijd heel erg lief.
quote:
Ik zal je eens een fucking kusjekroel gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar de fuck blijft de kusjekroel?
*sopsop*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal je eens een fucking kusjekroel geven.
Als we nou eens in een kringetje om dr heen gaan staan en dr helemaal vol kusjekroelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal je eens een fucking kusjekroel geven.
Bukkusjekroekequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als we nou eens in een kringetje om dr heen gaan staan en dr helemaal vol kusjekroelen?
Jaja, doe maar zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, met die opwindende gedachte ga ik lekker naar huis en op naar mijn neukertje!
Maar ik zal uiteraard aan jullie denken! Of ik drink gewoon zo veel dat het lijkt of er meerdere mannen over me heen staan te kusjekroelenquote:
denk maar aan mij jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zal uiteraard aan jullie denken! Of ik drink gewoon zo veel dat het lijkt of er meerdere mannen over me heen staan te kusjekroelen
Altijd toch!quote:
Oh niets bijzonders of enigsinds haalbaars verder, nevermindquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:47 schreef missbehavin het volgende:
He, maar aan welk vriendje heb je echt een hekel eigenlijk?
Ja, die leuke zijn altijd bezet hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders of enigsinds haalbaars verder, nevermind.
Vaak welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die leuke zijn altijd bezet he
We in spiegelbeeld hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:54 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin heeft zoveel rugpijn dat ik neuken op mijn buik kan schrijven. Kijken of dat werkt.
En een selfie posten.quote:
Helemaal hip!quote:
quote:
Er is een kaartje dat staat voor de videoband, dodoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Realiteit niet van een spel kunnen onderscheiden.
Ik ben je dildo nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een kaartje dat staat voor de videoband, dodo![]()
Nee, dan was je wel erg forsquote:
Ik denk dat ik meer kan hebben dan jijquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer kan hebben dan jij
Stuur maar door!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb fangirls
Als in: me willen knuffelen, zwaaien, berichtjes sturen en vragen om een poster en zo
Zo vreemd, hahaha.
En als ik het op d'r rug zou doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Jij zou ze alleen maar volblaffen achter de rug van je vriendin om. Daar help ik hen noch je vriendin mee
ja maar deze is echt extra kutquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Litpho het volgende:
Ik ben droevig.
http://twitter.com/ShitTats/status/418792072767090688/photo/1
Succes!quote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Mail voor het willen huren van een woning is eruit. Hopelijk willen ze mij ook hebben
Er ligt bonbons op mijn bureau, dus zo kut is mijn maandag nietquote:
Waar?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Mail voor het willen huren van een woning is eruit. Hopelijk willen ze mij ook hebben
Tis een mooie woning, waar ik sowieso 2,5 jaar in kan. Hoef er niets meer aan te doen, heeft gelijk al sfeer. De verhuurder is een aardig meisje (ergens in de 30) en heb dan ong 110m2 tot m'n beschikkingquote:
Dat is wel lekker ruim! Kan je mooi feestjes geven.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis een mooie woning, waar ik sowieso 2,5 jaar in kan. Hoef er niets meer aan te doen, heeft gelijk al sfeer. De verhuurder is een aardig meisje (ergens in de 30) en heb dan ong 110m2 tot m'n beschikking
Indeedquote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef Q. het volgende:
Dat is wel lekker ruim! Kan je mooi feestjes geven.
Jammer dat er verder geen hond woont daarquote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ruim! Kan je mooi feestjes geven.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:09 schreef Q. het volgende:
Het is hier weer zo'n dag dat als je een half uurtje gaat overleggen je daarna je plek kwijt bent en in de kantine verder mag werken.
Flexwerken.
Katten ook niet: die worden allemaal opgeblazen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat er verder geen hond woont daar.
Boeiend, daar lopen er blijkbaar toch tienduizenden van rond als ik de posters moet geloven.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten ook niet: die worden allemaal opgeblazen.
hier is het: eerste werkdag na de vakantie, een enorme berg werk, oud 'gedoe' van voor de vakantie en het besef dat het super mooie meisje dat ik dit weekend ontmoet heb mij niet gaat bellen natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 09:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er ligt bonbons op mijn bureau, dus zo kut is mijn maandag niet
Lekker rustigquote:Op maandag 6 januari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat er verder geen hond woont daar.
ja!quote:
Wat op sommige momenten natuurlijk idd prima is, maar in het weekend toch wel een minpuntquote:
De rest van nederland is nu een stuk dichterbij, dat scheelt al.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Wat op sommige momenten natuurlijk idd prima is, maar in het weekend toch wel een minpunt.
Boothill.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De rest van nederland is nu een stuk dichterbij, dat scheelt al.
Daarbij als ze één leuke kroeg hebben ben ik al tevreden
Lobbes.quote:
Ben ook nog eens binnen 1,5 uur door mijn mail en zo heen. Moet ik verdorie nu alweer beginnen met echt werkquote:Op maandag 6 januari 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
. Maandag nadat de hele wereld vrij is geweest
.
Mensen.
Echt werk!quote:Op maandag 6 januari 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben ook nog eens binnen 1,5 uur door mijn mail en zo heen. Moet ik verdorie nu alweer beginnen met echt werk
All aboard the nope train to Fuckthisshitville.quote:
wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Cue_ het volgende:
te puntige knieen, 2/10 would not hitquote:Op maandag 6 januari 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer referee(met blauwe helm rechts)
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
te puntige knieen, 2/10 would not hit.
[..]
Je lijkt nog een beetje onwennig te staan, met die X-beentjes zoquote:Op maandag 6 januari 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer referee(met blauwe helm rechts)
Kijk jij serieus nog ergens van op? Het kan altijd gekker en het zal ook altijd nog gekker worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer?![]()
![]()
Selfie-wedstrijden komen op: balanceren in de badkamer
T enige wat ik altijd denk is.. Dergelijke foto's werden altijd al gemaakt.. dus waarom moeten ze nu ineens een naam krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Kijk jij serieus nog ergens van op? Het kan altijd gekker en het zal ook altijd nog gekker worden.
Ook dat hoor, maar ik verbaas me op het internet eigenlijk alleen nog maar over mensen die nog ergens verbaasd over zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T enige wat ik altijd denk is.. Dergelijke foto's werden altijd al gemaakt.. dus waarom moeten ze nu ineens een naam krijgen
Misschien moet ik maar kluizenaar wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk jij serieus nog ergens van op? Het kan altijd gekker en het zal ook altijd nog gekker worden.
Internet doorknippen en je bent er.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar kluizenaar worden![]()
Mensen
[..]
Ow dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat hoor, maar ik verbaas me op het internet eigenlijk alleen nog maar over mensen die nog ergens verbaasd over zijn.
of zoiets.
Op zich sta ik tegenwoordig redelijk stabiel. Alleen bij zo'n wedstrijd zijn er zoveel dingen waar je nog meer mee bezig bent, dat de houding niet altijd correct. Oh well, ik heb het overleefd. En ik krijg op het eind een prijsje voor meeste groei in een wedstrijdquote:Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lijkt nog een beetje onwennig te staan, met die X-beentjes zo
Maar wel leuk om te doen denk ik?
Ja, tuurlijk, dat is ook zo hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat ben ik helemaal met je eens.
Al is het leven denk ik wel iets leuker als je je nog ergens over kunt verbazen
Debiel kan je het altijd noemen. Maar ik sta er zelden nog metquote:Op maandag 6 januari 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, tuurlijk, dat is ook zo hoor. Dat is een van de grootste nadelen van volwassen worden, niets is meer nieuw.
Maar ik ben echt gestopt met dingen op internet als "dit is toch debiel etc" te benoemen.
Nou ja, dat bedoel ik. Ik vind het wel achterlijk bijv deze trend, maar niet achtelijker dan Planking bijv.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Debiel kan je het altijd noemen. Maar ik sta er zelden nog metnaar te kijken.
Zelf heb ik dat altijd met mensen die raar opkijken van bepaalde seksuele fetisj. Volgens mij heb ik zowat alles al wel eens gehoord, en anders is het gewoon weer een nieuwe erbij.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op zich sta ik tegenwoordig redelijk stabiel. Alleen bij zo'n wedstrijd zijn er zoveel dingen waar je nog meer mee bezig bent, dat de houding niet altijd correct. Oh well, ik heb het overleefd. En ik krijg op het eind een prijsje voor meeste groei in een wedstrijd
Voeten *ril* Ik heb er echt volledig NIETS mee. In tegendeel zelfs, bijna.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef HeatWave het volgende:
En dat is idd hetzelfde, ik weet dat er mensen geil worden van voeten en ik snap het niet,
Intouchablesquote:maar ik kij nu dan niet meer raar op als er iemand geil wordt van oren bijv.
Dat gaat niet meer. Zeer tot de verbazing van mijn collega's (...), ben ik vrijdag naar de kapper geweest. Heb weer een fris, pittig (quote:Op maandag 6 januari 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super leuk! Lijkt me best leuk een x te kijken
Al vind ik wel dat je paardenstaartjes moet
Planking is coolquote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik. Ik vind het wel achterlijk bijv deze trend, maar niet achtelijker dan Planking bijv.
En dat is idd hetzelfde, ik weet dat er mensen geil worden van voeten en ik snap het niet, maar ik kij nu dan niet meer raar op als er iemand geil wordt van oren bijv.
Owling danquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Planking is cool
Maar dan wel de sportieve variant.
Ik red tegenwoordig 1,5 minuut.
Mijn haar is er ook af. Mocht t niet knippen vanwege de musical, daarna op vakantie (NYC) en meteen bij terugkomst SNIP! Ik kan dus tot groot ongenoegen van mijn buurvrouw geen knotje meerquote:Op maandag 6 januari 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer. Zeer tot de verbazing van mijn collega's (...), ben ik vrijdag naar de kapper geweest. Heb weer een fris, pittig () kapsel.
Geen kappers in NYC?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn haar is er ook af. Mocht t niet knippen vanwege de musical, daarna op vakantie (NYC) en meteen bij terugkomst SNIP! Ik kan dus tot groot ongenoegen van mijn buurvrouw geen knotje meer
Ik ga toch op vakantie niet naar de kapper?!quote:
Kapperszaken zijn toch toeristische trekpleisters voor homo's?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch op vakantie niet naar de kapper?!Dan heb ik wel wat beters te doen
Elk jaar wel weer wat opgeblazen katten en eendenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
En nog een kat vermoord door vuurwerk in A'foort
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-met-vuurwerk.dhtml
Scheelt dat ik toch geen huisdieren mag in die woning
en magen, Rennie schijnt te helpenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar wel weer wat opgeblazen katten en eenden
Op FOK! is daar een overschot van, ervaringsdeskundigen dan. Alleen of die er ook zijn met een opgeblazen gevoel icm Rennie weet ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben dus nu een ervaringsdeskundige nodig?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook echt het topic openen waard"Opgeblazen gevoel, wat te doen?"
quote:Haha, TS is een dikzak die teveel gevreten heeft!![]()
![]()
En dan een foto van een opgeblazen kat en het topic openen in F&F. Kittengate 2.0.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook echt het topic openen waard"Opgeblazen gevoel, wat te doen?"
Dat klopt. Alleen is er niemand om dat te bevestigen, iedereen in de SC die me ooit live heeft kunnen aanschouwen is van FOK! gevlucht. Zelfs Qyroz is spontaan gestopt onder die nick.quote:
Arme Sabrinaquote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen is er niemand om dat te bevestigen, iedereen in de SC die me ooit live heeft kunnen aanschouwen is van FOK! gevlucht. Zelfs Qyroz is spontaan gestopt onder die nick.
"Met dat volk op FOK!? Dan maar niet, doei!"
Wanneer is de jaarlijkse kanomeet om haar te herdenken?quote:
Hoi, doei.quote:
Into the Wild, alaska.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de jaarlijkse kanomeet om haar te herdenken?
Samen met de Titanic viewingquote:Op maandag 6 januari 2014 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de jaarlijkse kanomeet om haar te herdenken?
Hitchhikers Guide too many?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef Seikcid het volgende:
In de SC liep ook zo´n depressieve breakdancer rond. Bang dat ie alleen achter zou blijven op de wereld.
Nee, dat bedoel ik niet. Er is een uithoudings/spieroefening genaamd planking. Dan leun je op je onderarmen en tenen. En dat dan zo lang mogelijk volhouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Owling dan.
Punt is dat ik zo fucking blase ben tegenwoordig dat ik (helaas) nergens meer van op kijk.
The question that comes to mind is: why?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Er is een uithoudings/spieroefening genaamd planking. Dan leun je op je onderarmen en tenen. En dat dan zo lang mogelijk volhouden.
Om je core te oefenen. Wat weer goed is voor je derbystance. Ja, ik weet het, ik ben een verrader met al dat sportieve gedoe.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The question that comes to mind is: why?.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om je core te oefenen. Wat weer goed is voor je derbystance. Ja, ik weet het, ik ben een verrader met al dat sportieve gedoe.
Breaktodance ofzo. Dance to break was waarschijnlijk toepasselijker geweest.quote:
Oh, dus die kan nog maanden in de doos blijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee hoor, helemaal niets mis mee uiteraard, ik ben ook weer begonnen met de crosstrainer, nou ja, ik heb er 1 besteld.
That's what she saidquote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus die kan nog maanden in de doos blijven.
Daar was ze 12 ofzo?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Emma Watson weer vrijgezel
mooie foto's
Ah zo, ik kom nooit op de FP.quote:
Enjoy!quote:
Bitch please, de HOP is 2008. We hebben grindr.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kapperszaken zijn toch toeristische trekpleisters voor homo's?.
Ik heb van mijn laatste dollars het boek The perks of being a wallflower gekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Emma Watson weer vrijgezel
mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |