Daar is een vakantie voor: uit je ritme gerakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik kan mijn ogen echt bijna niet open houden hier...
Die kerstvakantie verneukt je ritme altijd zo
Ik moest even denken waar die afkorting voor stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Between 2 slutsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar die afkorting voor stond
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.quote:
Last of Us was ook erg cool ja, sowieso veel goeie exclusives op de PS, jammer dat ik de Xbox stiekem prettiger vind, zeker qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Die zonder open te maken ramen!quote:
Ik baal een beetje. Plan je je vakantie zo dat je de jaarafsluiting kan doen (want dat verwacht men) en dus doe je kerst in NY ipv de ball-drop met nieuwjaar.... is er gvd van de andere afdelingen echt werkelijk niemand waardoor wij hier niet verder kunnen en niet eens KUNNEN afsluiten. Handig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Pfff wat ben ik niet-productief op het moment zeg.. Maar goed dat ik alleen op kantoor zit..
Ja, de dlc van TLOU wil ik ook erg graag!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Kwam het hier niet door? Jij doet het omdat men het verwacht.. en niet omdat het goed afgesproken is?quote:
TRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Soon....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik had ooit de ME trilogy besteld, maar die bleek niet meer leverbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik heb nog zo'n bak met games liggen dat ik me eigenlijk afvraag waarom ik die ps4 heb gehaaldquote:
Tomb Raider was ook erg gaaf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Nee. Want heel onze eigen afdeling is er namelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam het hier niet door? Jij doet het omdat men het verwacht.. en niet omdat het goed afgesproken is?
Aah dat is kut ja.. Volgende keer toch maar even checken met die afdelingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik baal een beetje. Plan je je vakantie zo dat je de jaarafsluiting kan doen (want dat verwacht men) en dus doe je kerst in NY ipv de ball-drop met nieuwjaar.... is er gvd van de andere afdelingen echt werkelijk niemand waardoor wij hier niet verder kunnen en niet eens KUNNEN afsluiten. Handig.
Ik ben benieuwd naar een nieuwe generatie Fallout, de laatste was het voor mij niet helemaal alhoewel ik de setting wel gaaf vond. Moet ook nog ooit eens verder met New Vegas. God, ik moet nog een boel spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus de reden dat ik m niet besteld heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n bak met games liggen dat ik me eigenlijk afvraag waarom ik die ps4 heb gehaald
Ik vond het erg goed, speelde lekker weg, zag er goed uit, heel erg episch aanvoelend verhaal. Alleen soms een beetje teveel heen en weer geloopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ooit de ME trilogy besteld, maar die bleek niet meer leverbaar
Wilde het toch wel eens gaan proberen, al is scifi niet zo mijn setting.
Communicatie met de andere afdelingen die nodig zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want heel onze eigen afdeling is er namelijk
Nou ja, als mensen geen debiele fouten maken heb ik ze ook niet nodig om ze weer op te lossen en kan ik mijn eigen werk gewoon doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah dat is kut ja.. Volgende keer toch maar even checken met die afdelingen
Ik speel nu NBA 2K14 op mijn vita (streaming dus), voor mij nog goed genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik m niet besteld heb.
Er komen minder en minder echte shooters die ik leuk vind, dus dan speel ik graag van die RPG-achtige spellen. Platformers/racers etc boeien me totaal niet. En online kan me ook gestolen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een nieuwe generatie Fallout, de laatste was het voor mij niet helemaal alhoewel ik de setting wel gaaf vond. Moet ook nog ooit eens verder met New Vegas. God, ik moet nog een boel spelen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen geen debiele fouten maken heb ik ze ook niet nodig om ze weer op te lossen en kan ik mijn eigen werk gewoon doenhelaas maken mensen die wel. Ook na jaren ervaring.
Dat weten ze na minstens 10 jaar werkervaring DONDERS goed!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Communicatie met de andere afdelingen die nodig zijn?
Echt he? Jullie zijn zo'n vervelend ras!quote:
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen minder en minder echte shooters die ik leuk vind, dus dan speel ik graag van die RPG-achtige spellen. Platformers/racers etc boeien me totaal niet. En online kan me ook gestolen worden.
Gelukkig ben jij erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Jullie zijn zo'n vervelend ras!
CoD kan ik best spelen, heb Ghosts ook uitgespeeld, maar daar ben je met 5 uurtjes doorheen. iets als Borderlands 2 houdt me weken bezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.
Om jullie af en toe in goede banen te smijten, als een ware Angel!quote:
Smeet je me maar eensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om jullie af en toe in goede banen te smijten, als een ware Angel!
Tssk, mietje is het!quote:
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CoD kan ik best spelen, heb Ghosts ook uitgespeeld, maar daar ben je met 5 uurtjes doorheen. iets als Borderlands 2 houdt me weken bezig.
Entertainment hoeft niet meteen flink denkwerk te vereisenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste shooters van tegenwoordig zijn ook gewoon kut, allemaal niveautje CoD, niet denken maar gewoon knallen.
Ik moet beide nog steeds uitspelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.
Ik speel het meeste uiteindelijk wel uit, maar Borderlands 2 heb ik zelfs 2 keer gespeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Borderlands 2 was ook gaaf ja, ook nog steeds niet uitgespeeld. Ik speel 80% van de games niet uit volgens mij, gisteren dus TLOU, laatste daarvoor was GTA V.
Alles moet innovatief zijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:31 schreef Pheno het volgende:
CoD is alleen zo kort. En inspiratieloos, het is al jaren exact hetzelfde.
nee, maar als de opdrachten en setting bij een shooterfranchise constant hetzelfde zijn dan is mijn interesse vrij snel weg. Al speel je CoD niet voor het geniale verhaal of zo.quote:
Complete quests die niet af te ronden zijn komen ook voor. Op de pc vaak nog wel te fixen met wat handmatige commando's, op een console ben je snel de lul.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, veel van de totaal open wereld spellen hebben buggy levels, vaak de sidemissions die wat minder goed uitgewerkt zijn. Maar echt hele grote vastlopers vallen vaak best mee.
Ik heb het niet meer gespeeld sinds MW1, hoewel ik daarmee nog best wat lol had is het niet mijn ding. Heb ook niet echt het gevoel dat ik nu wat mis nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar als de opdrachten en setting bij een shooterfranchise constant hetzelfde zijn dan is mijn interesse vrij snel weg. Al speel je CoD niet voor het geniale verhaal of zo.
Heeft ie nou eindelijk z'n black flag dingetje uitgespeeld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Zeg zo kan ie wel weer, het is net of ik midden in een discussie van zoonlief zit
Ja ok, je kan op de PC nog wel een consolewindow openen, maar het is bij Borderlands 2 echt 0 keer voorgekomen bij mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:53 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Complete quests die niet af te ronden zijn komen ook voor. Op de pc vaak nog wel te fixen met wat handmatige commando's, op een console ben je snel de lul.
Bijna geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie nou eindelijk z'n black flag dingetje uitgespeeld?
Geen last van gehad bij Borderlands 1, liep prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Borderlands 1 kreeg matige reviews geloof ik, niet qua spel ansich maar gewoon enorm buggy. Ik heb echt zo'n hekel aan spellen waarin je opeens vaststaat midden in een rots ofzo.
Uhuh,, alleen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna geloof ikIk moet bekennen dat ik soms wat weg zweef in gedachten als hij ratelt..
Is dat die met die fee en die draak? Die heb ik qua bordspel wel ooit gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, heb jij die uitbreiding voor Carcassonne al, met die draak?
Hee, wat impliceer jij?quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die met die fee en die draak? Die heb ik qua bordspel wel ooit gespeeld.
Zag dat ie nu ook op de iPad zat. Als dat tenminste die is.
Ja bij t bordspel is t die roze uitbreiding toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
UhuhAlleen geen fee geloof ik.
gewoon zeggen dat fifa het beste ooit is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Zeg zo kan ie wel weer, het is net of ik midden in een discussie van zoonlief zit
Dunno... Lief heeft pas die hele grote set gekocht (waar dan die rivier niet bij zat..) en een uitbreiding om toch de rivier te hebben, geen idee wat de kleuren zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij t bordspel is t die roze uitbreiding toch?
Ehm, en het beetje coolness wat je kunt krijgen van je 13-jarige puber verspelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat fifa het beste ooit is.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno... Lief heeft pas die hele grote set gekocht (waar dan die rivier niet bij zat..) en een uitbreiding om toch de rivier te hebben, geen idee wat de kleuren zijn
I'm a lover, not a fighter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, en het beetje coolness wat je kunt krijgen van je 13-jarige puber verspelen?He's a fighter, not a jock
Ik moet nog zien dat het een lover wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm a lover, not a fighter.
Allthough I kick some mean ass with Jade in MK
quote:
Maar op de ipad wijkt het af van het bordspel hequote:
Ja dat dacht ik al. Is ie leuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op de ipad wijkt het af van het bordspel he
Ja, heel erg! Je kunt er iemands mannetje mee stelenquote:
Ik mis de baardquote:
Ik heb in barca de reisversie vaak gedaan en in Australie de ipad versie. Erg leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heel erg! Je kunt er iemands mannetje mee stelen![]()
wij zjin nogal fanatieke carcassonnerds![]()
Echt het enige spel wat we blijven spelen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in barca de reisversie vaak gedaan en in Australie de ipad versie. Erg leuk!
Die is weer terug idd. Mens wat heb ik een hekel aan scheren, en mijn huid ookquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is weer terug idd. Mens wat heb ik een hekel aan scheren, en mijn huid ook
Maar een transgender met een baard op toneel was wat vreemd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt het enige spel wat we blijven spelen...
Hoewel het bordspel zo groot is dat we nooit ruimte genoeg hebben
Hm Vampire ken ik niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Catan heel vaak gespeeld, maar is inmiddels al weer lang geleden.
Carcassonne regelmatig. En de laatste tijd vaak Koopmanshuis, super leuk!
Ik vind Vampire: Prince of the city ook briljant, maar dat is best lastig om uit te leggen aan anderen.
Game of thrones heb ik nog ongespeeld liggen. Spelhandleiding van 30 pagina;s of zo
Gebaseerd op een whitewolf RPG. Soort van vals gemeen rollenspel risk.quote:
Ik heb het gekregen voor m'n verjaardag vorig jaar. Lijkt me ook heel leuk, maar je moet dus met een paar man zijn EN allemaal die 30 pagina's lezen/snappenquote:Die GoT game hebben wij ook in onze handen gehad ja, lijkt me ook wel leuk
bordspellen
Ja dat is vaak een nadeel van bordspellen he, dat je ze niet met 2 personen kunt spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gekregen voor m'n verjaardag vorig jaar. Lijkt me ook heel leuk, maar je moet dus met een paar man zijn EN allemaal die 30 pagina's lezen/snappen
Hij is goed te doen! Kijk dit filmpje: . Laat iedereen die meedoet dat filmpje kijken. Lees zelf na dat filmpje de regels goed door. En spelen maar. De regels worden vanzelf duidelijk als je ergens tegenaan loopt. Ik heb het nu 2x gedaan en volgens mij snap ik nu alles al, en de regels zelf heb ik niet eens doorgelezen (alleen ingekeken bij problemen).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Catan heel vaak gespeeld, maar is inmiddels al weer lang geleden.
Carcassonne regelmatig. En de laatste tijd vaak Koopmanshuis, super leuk!
Ik vind Vampire: Prince of the city ook briljant, maar dat is best lastig om uit te leggen aan anderen.
Game of thrones heb ik nog ongespeeld liggen. Spelhandleiding van 30 pagina;s of zo
Kan t nu niet kijken, op werk. Maar ff gemaild, thanks!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hij is goed te doen! Kijk dit filmpje: . Laat iedereen die meedoet dat filmpje kijken. Lees zelf na dat filmpje de regels goed door. En spelen maar. De regels worden vanzelf duidelijk als je ergens tegenaan loopt. Ik heb het nu 2x gedaan en volgens mij snap ik nu alles al, en de regels zelf heb ik niet eens doorgelezen (alleen ingekeken bij problemen).
Het is echt een super tof spel vind ik, dus zeker de moeite waard.
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"
Er zijn ook wel echt 3 spelers nodig om het leuk te houden. Denk zelfs dat het met 6 het leukste is, heb dat nog niet gespeeld (1x met 3, 1x met 4).quote:
Realiteit niet van een spel kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het alleen al leuk om te zeggen "O? Wil jij deze wijk hebben? tsss, ik heb een videoband met smerig materiaal van jou er op. Ik maak je zwart en je komt nergens meer aan de bak!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |