Daar is een vakantie voor: uit je ritme gerakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik kan mijn ogen echt bijna niet open houden hier...
Die kerstvakantie verneukt je ritme altijd zo
Ik moest even denken waar die afkorting voor stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Between 2 slutsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar die afkorting voor stond
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.quote:
Last of Us was ook erg cool ja, sowieso veel goeie exclusives op de PS, jammer dat ik de Xbox stiekem prettiger vind, zeker qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
ja, B2S ben ik ook aan begonnen, moet alleen weer even verder.
Die zonder open te maken ramen!quote:
Ik baal een beetje. Plan je je vakantie zo dat je de jaarafsluiting kan doen (want dat verwacht men) en dus doe je kerst in NY ipv de ball-drop met nieuwjaar.... is er gvd van de andere afdelingen echt werkelijk niemand waardoor wij hier niet verder kunnen en niet eens KUNNEN afsluiten. Handig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Pfff wat ben ik niet-productief op het moment zeg.. Maar goed dat ik alleen op kantoor zit..
Ja, de dlc van TLOU wil ik ook erg graag!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooie game, met enkele mooie eindes. tLoU is ook geniaal, ik kan niet wachten op de DLC.
Ik heb wel een PS4, maar speel op het moment mijn backlog van de PS3 wat door. Alle ps4-games die ik had zijn uitgeleend
Kwam het hier niet door? Jij doet het omdat men het verwacht.. en niet omdat het goed afgesproken is?quote:
TRquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Soon....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik had ooit de ME trilogy besteld, maar die bleek niet meer leverbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht wel weer met smart op een nieuwe Skyrim/Borderlands/Fall out/Mass effect, achtig spel.
Ik heb nog zo'n bak met games liggen dat ik me eigenlijk afvraag waarom ik die ps4 heb gehaaldquote:
Tomb Raider was ook erg gaaf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met Ni no Kuni, daarna ga ik eens aan Tomb Raider beginnen. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |