De 2,4 20v's hebben wel wat problemen met de egr klep, maar als je daar op tijd bij bent is er geen probleem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De motor overleeft de auto 2x.
die kan tot 3,5 ton op Lpg rijdenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Geen interesse in een 156 benzine trouwens? Die van mij kan weg.
Hmm, effe resumeren; ik wilde geen pizza, dus zou ik misschien best kunnen nadenken over een gechipte pizza met 350K+ op de teller voor een prijsje waar je normaal nog geen fatsoenlijke fiets voor koopt, om daar vervolgens 1600 km per week op te willen gaan zetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:45 schreef PeuRac het volgende:
Als je haast hebt en een (half) jaar uitstel wil voor een grotere investering, is een pizza, maar met onverwoestbaar blok en kost geen drol, voldoet verder aan je eisen. Heb zelf jaren zo een gehad en rijden erg goed: http://forum.alfaclub.eu/(...)e1b7&p=868968#868968
En jij helemáál, mallootquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Geen interesse in een 156 benzine trouwens? Die van mij kan weg.
Heb je mijn reactie over de Corsa gelezen? Of vind je de dit model te klein?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, effe resumeren; ik wilde geen pizza, dus zou ik misschien best kunnen nadenken over een gechipte pizza met 350K+ op de teller voor een prijsje waar je normaal nog geen fatsoenlijke fiets voor koopt, om daar vervolgens 1600 km per week op te willen gaan zetten.
Klinkt aannemelijk, ik denk er effe over na........ OK, gedaan, en nou opbokken met die italiaanse rommel in mijn topic.
[..]
En jij helemáál, malloot
Jah, zo'n karretje is op zich best ok, maar niet voor de kilometrages die ik rijd, en valt ook niet bepaald onder de noemer 'luxe'. Helaas is rijcomfort nogal gebonden aan de wielbasis van een auto, en die is bij een Crossa best klein te noemenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie over de Corsa gelezen? Of vind je de dit model te klein?
Dacht ik al. Voor die klasse rijdt hij in ieder geval meer dan prima, lange ritten zijn goed te doen. ABS, cruise control, airco...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, zo'n karretje is op zich best ok, maar niet voor de kilometrages die ik rijd, en valt ook niet bepaald onder de noemer 'luxe'. Helaas is rijcomfort nogal gebonden aan de wielbasis van een auto, en die is bij een Crossa best klein te noemen
Qua opties is er ook niet veel mis mee, maar ik vind het gewoon een te klein ding. Het is een 3 deurs waar ik al niet blij van word, en eigenlijk heb ik een schurft aan ecohokken in het algemeen, alleen van het woordje ecoflex krijg ik al de rillingen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dacht ik al. Voor die klasse rijdt hij in ieder geval meer dan prima, lange ritten zijn goed te doen. ABS, cruise control, airco...
Maar rijden als een BMW doet het natuurlijk niet.
Dikke bak, maar 150+¤ per maand en dan 1 op 13 dieselen gaat me te ver; dat is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:44 schreef klawie het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)8f31&previousPage=lr
Verstuivers zijn de brandplaatjes altijd een zwak puntje maar dat is hier al gedaan verder rij je ook nog een mooie 6 pitter en dan rijd leuk
Oeehhhh, eenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef -niemand- het volgende:
ik kom net dit tegen op marktplaats, lijkt me ook wel een goed idee.
http://link.marktplaats.nl/759202577
is wel zonde, maarja. een goede tectyllaag scheelt al veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeehhhh, eenSD
![]()
![]()
Daarmee in de winter door het zout gaan banjeren is heiligschennis![]()
En hij is een beetje boven budget
euj, ik reed nu ook MRB-vrijquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef -niemand- het volgende:
[..]
is wel zonde, maarja. een goede tectyllaag scheelt al veel.
en dat budget word weer gecompenseerd door vrij van MRB te zijn![]()
![]()
lang leve de belastingontduikers
Deze dan doen ongv 1 op 19quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dikke bak, maar 150+¤ per maand en dan 1 op 13 dieselen gaat me te ver; dat is weer het andere uiterste
1e; nog een ton erbij, en nóg meer boven budget als die 320quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Deze dan http://www.autowereld.nl/(...)modelinformatie.html
En deze http://www.autowereld.nl/(...)683/foto.html#foto-3
Dat zou ik idd sowieso doen. Veel meer keuze en doorgaans wat beter aangekleed dan in NL. En Duitsers onderhouden hun auto gemiddeld gezien wat beter dan in NL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Maar.. ik woon aan de grens, de kans is groot dat ik over de grens ga sjoppen voor een diesjel, dat scheelt denk ik de helft
Km-standen laten we, indien niet aantoonbaar, desnoods effe uitlezen bij de lokale dealert, de ECU jokt namelijk niet; tellers welquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou ik idd sowieso doen. Veel meer keuze en doorgaans wat beter aangekleed dan in NL. En Duitsers onderhouden hun auto gemiddeld gezien wat beter dan in NL.
Nadeel is dat de km-stand in Duitsland wat minder betrouwbaar is, maar dat zie je doorgaans wel aan de auto af.
Ik zit mobiel maar op autotrack of mp zal je 100% slagen anders zou een c klasse ook nog kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1e; nog een ton erbij, en nóg meer boven budget als die 320![]()
2e; Wel OK, prijs goed, stand ook, jammer van die schakelpook en dat het een 200 is ipv een 220![]()
Maar.. ik woon aan de grens, de kans is groot dat ik over de grens ga sjoppen voor een diesjel, dat scheelt denk ik de helft
Ik heb nu een Niksan uit '84 met JVV in het midden, I really couldn't care lessquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar op autotrack of mp zal je 100% slagen anders zou een c klasse ook nog kunnen
Nadeel is alleen invoeren dat je een nieuw kenteken krijgt op een wat oudere auto
ECU kun je ook laten jokken, al is dat duurder...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Km-standen laten we, indien niet aantoonbaar, desnoods effe uitlezen bij de lokale dealert, de ECU jokt namelijk niet; tellers wel![]()
Ik vind dat echt afschuwelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nu een Niksan uit '84 met JVV in het midden, I really couldn't care less
Want?quote:
Past gewoon niet in het plaatje zelfde als al die 190 met nieuwe platen dat hoort niet en vind het echt een afschuwelijk gezichtquote:
Hmmm, ik zie dat persoonlijk niet. Maar wie ben ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef klawie het volgende:
Past gewoon niet in het plaatje zelfde als al die 190 met nieuwe platen dat hoort niet en vind het echt een afschuwelijk gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |