Ik zat daarstraks op sprittmonitor te kijken naar een A6 met een 25 V6 TDi, en die doen het wel wat beter hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef Fer het volgende:
Of je leest mijn verhaal iets beter.
Ik heb het over dat een dikke 6 pitter, van +3000cc richting 1 op 7 gaat. Een zwaar getunede 4 pitter zoals de Leon en de genoemde Saab zal iets zuiniger blijven.
1 op 16 voor de Tdi 150 valt me tegen, maar misschien rijden ze wat harder ermee in DE.
Ik ben teleurgesteld; 4½ jaar trouwe dienst, en je geeft hem, gewoon mee aan een poolquote:
3 liter 6 cilinder rijdt hetzelfde als een 150 pk turbodiesel 4 cilinder?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef Fer het volgende:
Nee hoor, in het dagelijke verkeer rijdt het wel redelijk hetzelfde. Een Tdi 110 voelt toch pittiger aan dan benzine 140pk.
Ik heb ook liever een turbo op lpg, maar als je kunt leven met de beperkte toerenbereik en het tractorgeluid is een Tdi-vp geen slechte motor.
Hij heeft een prachtbod van mijquote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat snap ik ook wel ja. Enerzijds natuurlijk zonde als ie nog prima is, anderzijds: als ie in NL niet verkocht wordt kost ie elke maand ook alleen maar geld.
Had je meer moeten biedenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld; 4½ jaar trouwe dienst, en je geeft hem, gewoon mee aan een pool
Kost een beetje teveel voor die 30 km die er nu per week mee gereden wordtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat snap ik ook wel ja. Enerzijds natuurlijk zonde als ie nog prima is, anderzijds: als ie in NL niet verkocht wordt kost ie elke maand ook alleen maar geld.
Ow, gaan we zo beginnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had je meer moeten bieden![]()
En hij is nog niet weg. Maar ik schat de kans wel groot in dat ie morgen weg is omdat meneer vanuit Warschau hier naartoe komt rijden. Die heeft er tenminste echt iets voor over, itt bepaalde Fokkers
Ah, jij bent ook al zo'n gelukkige die regelmatig de A2 en/of A73 mag rijden?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, gaan we zo beginnen![]()
Naja, je weet hoe en wat.. vanaf morgen rijd ik weer 2 keer daags een retourtje Maastricht, ik hoor het wel als hij je probeerde te lowballen
Serieus?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had je meer moeten bieden![]()
En hij is nog niet weg. Maar ik schat de kans wel groot in dat ie morgen weg is omdat meneer vanuit Warschau hier naartoe komt rijden. Die heeft er tenminste echt iets voor over, itt bepaalde Fokkers
Die komt waarschijnlijk met zoiets een rondje NL doen:quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Serieus?Daar geloof ik nooit zoveel van. Er zijn maar weinig mensen die zo'n eind rijden voor een redelijk 'doorsnee' auto.
Anne zeg tegen sd dat hij een benz moet kopen!!!!quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met zoiets een rondje NL doen:
[ afbeelding ]
Idem. Ik mag een aantal keer per week Eindhoven - Maastricht doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook al zo'n gelukkige die regelmatig de A2 en/of A73 mag rijden?
We zullen het morgen wel zien, ik ben ook benieuwd. Werk er speciaal voor thuis morgen. Weer eens uitgezogen, nog een doekje er overheen gehaald etc. etc. Dus van mij is het wel klaar zo.quote:Serieus?Daar geloof ik nooit zoveel van. Er zijn maar weinig mensen die zo'n eind rijden voor een redelijk 'doorsnee' auto.
Zuidelijke snelwegvreters verzameld hier dusquote:Op maandag 6 januari 2014 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Ik mag een aantal keer per week Eindhoven - Maastricht doen.
Dat neem ik aan, maar dan nog. Is er in Polen dan nog zo'n goede markt voor zulke auto's? Ik weet dat veel schadebakken op export gaan, maar een Leon op gas, met die km's en manuren om 'm op te halen, dan moeten ze daar (om het rendabel te maken) 4 à 5k voor kunnen vangen?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met zoiets een rondje NL doen:
[ afbeelding ]
Die komt echt wel langs hun verdienen zoveel geld op een auto dat ze daarvoor wel heen en weer kunnen rijden en meestal nemen ze er 2 of 3 tegelijk mee alleen krijg je echt niet de prijs die hij door de telefoon heeft gezegt heb vaker auto's verkocht aan dat soort luiquote:Op maandag 6 januari 2014 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Ik mag een aantal keer per week Eindhoven - Maastricht doen.
[..]
We zullen het morgen wel zien, ik ben ook benieuwd. Werk er speciaal voor thuis morgen. Weer eens uitgezogen, nog een doekje er overheen gehaald etc. etc. Dus van mij is het wel klaar zo.
Tijd voor een klein gebakje. Mevrouw zag vanmiddag een Seat Mii en dat zag ze wel zitten...
Manuren kosten bijna niks en polen zijn gek op duitsersquote:[b]Op maandag 6 januari 2014 00:34 schreef Piet__Piraat het volgende
Dat neem ik aan, maar dan nog. Is er in Polen dan nog zo'n goede markt voor zulke auto's? Ik weet dat veel schadebakken op export gaan, maar een Leon op gas, met die km's en manuren om 'm op te halen, dan moeten ze daar (om het rendabel te maken) 4 à 5k voor kunnen vangen?
En kun je ook wat vertellen over het onderhoud aan zulke auto's?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:39 schreef polderturk het volgende:
Als je echt zuinig wil rijden en geen mrb wil betalen, koop je een Volkswagen Lupo 3L.
Hij kende 2 woorden Nederlands: Vrijwaringsbewijs en postkantoorquote:Op maandag 6 januari 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Manuren kosten bijna niks en polen zijn gek op duitsers
Ik doe het altijd in engels lol maar idd ze kunnen geld tellen en weten wat ze kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij kende 2 woorden Nederlands: Vrijwaringsbewijs en postkantoorVerder Duits.
grofweg; Nijmegen-Maastricht, 5 keer per week sowieso, en soms wel 6 keer..quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook al zo'n gelukkige die regelmatig de A2 en/of A73 mag rijden?
[..]
Serieus?Daar geloof ik nooit zoveel van. Er zijn maar weinig mensen die zo'n eind rijden voor een redelijk 'doorsnee' auto.
jahaa, staat ook op de lijst, maar een Leon op G3 en 60ct per liter, of 1500 kilo diesel @ 1.30/L, zit nogal een verschilletje in..quote:Op maandag 6 januari 2014 00:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Anne zeg tegen sd dat hij een benz moet kopen!!!!
alleen zijn duitsers niet zo gek op Polenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Manuren kosten bijna niks en polen zijn gek op duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |