nergens voor gepakt maar op mijn kerfstok , ruiten ingooien, zwaar vuurwerk , vechtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:48 schreef koenes het volgende:
En zijn jullie ook nog ergens voor gepakt? Ik niet
Als je alles onder elkaar zet zou je haast denken dat ik een tokkie ben. Maar wat heb jij op je kerfstok staan?quote:
Echt een auto gestolen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:50 schreef Woelwater het volgende:
Auto gestolen, niet zo bijzonder dus.
Oh, en 100en bekeuringen gekregen voor snelheidsovertredingen, maar wel altijd netjes betaald.
Vanaf een zolderkamer met een luchtbuks ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef Hoplahopla het volgende:
En nu is het wachten op de eerste Fok!er die bekend dat hij een moord heeft gepleegd...
Met een in vorm gevijlde nagelvijl, kreeg ik simpele sloten meestal wel mee open, was maar een oude Golf.. Omdat ik dronken was en geen zin had om naar huis te lopen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:54 schreef koenes het volgende:
[..]
Echt een auto gestolen?
Zo ja hoe dan, en why?
Wutquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met een in vorm gevijlde nagelvijl, kreeg ik simpele sloten meestal wel mee open, was maar een oude Golf.. Omdat ik dronken was en geen zin had om naar huis te lopen..
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss geredenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:59 schreef koenes het volgende:
[..]
Wut
En je kon hem ook aan de praat krijgen?
Haha godverdomme he, en niet gepakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss gereden
Free riden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss gereden
Jij hebt verstandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:03 schreef jagga het volgende:
vandalisme
openbare geweldpleging
heling
bezit van verdovende middelen
en dat was voor ik 18 was.
sindsdien nergens voor, na mijn 18e redelijk braaf geweest
Nee dat niet.. Wel geprobeerd om weer andere auto te stelen maar toen brak die nagelvijl af in een contactslot.. Met openbaar vervoer naar station gegaan en richting mn werk.. Als ik niet in de trein in slaap was gevallen was ik nog op tijd geweest ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:03 schreef koenes het volgende:
[..]
Haha godverdomme he, en niet gepakt?
En dan op je werk bij het koffieautomaat: 'Hoe was jou weekend?' Ja rustig beetje getoerd met de auto enzo, niet heel bijzonder.'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Wel geprobeerd om weer andere auto te stelen maar toen brak die nagelvijl af in een contactslot.. Met openbaar vervoer naar station gegaan en richting mn werk.. Als ik niet in de trein in slaap was gevallen was ik nog op tijd geweest ook.
Niet veel. Toen ik minderjarig was een paar keer een brievenbus opgeblazen, 200 meter dronken gereden zonder rbwquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef koenes het volgende:
[..]
Als je alles onder elkaar zet zou je haast denken dat ik een tokkie ben. Maar wat heb jij op je kerfstok staan?
Tokkiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet veel. Toen ik minderjarig was een paar keer een brievenbus opgeblazen, 200 meter dronken gereden zonder rbw
Was gewoon doordeweekse dag, om 03:00 uur sluitingstijd lam de kroeg verlaten en rest van de nacht op avontuur.. Tis niet voor niets dat ik in slaap ben gevallen in de trein, maar het was ook geen gewoonte van me.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:08 schreef koenes het volgende:
[..]
En dan op je werk bij het koffieautomaat: 'Hoe was jou weekend?' Ja rustig beetje getoerd met de auto enzo, niet heel bijzonder.'
Heb een keer in een weekend de brievenbus van het GAK opgeblazen, was een leuk gezicht al die enveloppen met werkbriefjes over straatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet veel. Toen ik minderjarig was een paar keer een brievenbus opgeblazen, 200 meter dronken gereden zonder rbw
Godver deze grap wou ik aan het eind van het topic makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:17 schreef KingRoland het volgende:
Topic doorgestuurd naar de AIVD
Veel succes iedereen hier!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor zover ik weet is openbaar drugs(dus ook wiet) gebruik bij wet verboden. Dus dan is het strafbaar. Ik zeg verder nergens dat ik blowen slecht vind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:19 schreef No.P10079 het volgende:
Sinds wanneer mag je geen wiet roken op straat en hoezo wat is er mis met wiet ????????
Ik rook al jaren niet meer maar zou hier absoluut schijt aan hebben, het moet niet gekker worden en bepaal graag voor mijzelf wat goed en slecht is.
Valt mee, ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig naar hoe crimineel fokkers zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
stoere boiiquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
gepakt voor belediging van ambtenaar paar keer, openbaar dronkenschap, winkeldiefstal, geweldpleging, dealen
Ik voel je mattie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
gepakt voor belediging van ambtenaar paar keer, openbaar dronkenschap, winkeldiefstal, geweldpleging, dealen
hommelquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:47 schreef Remqo het volgende:
In mijn tienerjaren kwam ik niet verder dan het stelen van een krijtje.
Vorig jaar nog aan de kant gezet door de politie omdat ik ging seinen naar tegenliggers, ik heb daar nog een KLB-paint voor gemaakt: KLB / [Grand Paint Auto] De Wegmisbruiker
En een keer aangehouden in Colombia toen ik van het padje af was...Die paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
Flesje parfum?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
Illegale substantie geprobeerd langs de douane te krijgen (geen drugs en in de VS niet illegaal). Is vernietigd, dus telt niet meer mee
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Zeetakje het volgende:
Ik ben ooit gepakt omdat ik met de trekker door het dorp moest met 60 kuub maïs, en die was ik vergeten af te dekken
mooi zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Zeetakje het volgende:
Ik ben ooit gepakt omdat ik met de trekker door het dorp moest met 60 kuub maïs, en die was ik vergeten af te dekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |