nergens voor gepakt maar op mijn kerfstok , ruiten ingooien, zwaar vuurwerk , vechtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:48 schreef koenes het volgende:
En zijn jullie ook nog ergens voor gepakt? Ik niet
Als je alles onder elkaar zet zou je haast denken dat ik een tokkie ben. Maar wat heb jij op je kerfstok staan?quote:
Echt een auto gestolen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:50 schreef Woelwater het volgende:
Auto gestolen, niet zo bijzonder dus.
Oh, en 100en bekeuringen gekregen voor snelheidsovertredingen, maar wel altijd netjes betaald.
Vanaf een zolderkamer met een luchtbuks ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef Hoplahopla het volgende:
En nu is het wachten op de eerste Fok!er die bekend dat hij een moord heeft gepleegd...
Met een in vorm gevijlde nagelvijl, kreeg ik simpele sloten meestal wel mee open, was maar een oude Golf.. Omdat ik dronken was en geen zin had om naar huis te lopen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:54 schreef koenes het volgende:
[..]
Echt een auto gestolen?
Zo ja hoe dan, en why?
Wutquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met een in vorm gevijlde nagelvijl, kreeg ik simpele sloten meestal wel mee open, was maar een oude Golf.. Omdat ik dronken was en geen zin had om naar huis te lopen..
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss geredenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:59 schreef koenes het volgende:
[..]
Wut
En je kon hem ook aan de praat krijgen?
Haha godverdomme he, en niet gepakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss gereden
Free riden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja ook al.. Ben alleen niet naar huis gereden maar stuk gaan toeren. Vervolgens ergens in een spin geraakt en total loss gereden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |