Trouwens....papje bij de bloemkool vanavond ? En wat wordt het toetje ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik niet maar vind het infantiel dat jij ergens een discussie afkapt en die vervolgens hier gewoon lekker verder gaat.
Zal je nog eens helpen met een spel teringlijerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
Ik heb een hekel aan de volgende personen welke ik in wilikeurige volgerde zal noemen
JR
Mansjester
DAVY
Elan
Doubleplain
Donja
Johannesvermeer
Maar toch vooral aan Tong80
Einde van dees bericht.
Kom dan vechten bij winkelcentrum.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
Ik heb een hekel aan de volgende personen welke ik in wilikeurige volgerde zal noemen
JR
Mansjester
DAVY
Elan
Doubleplain
Donja
Johannesvermeer
Einde van dees bericht.
Sorry, ik bedoelde mexicanobakkerquote:
Sorry, ik bedoelde Eianquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je nog eens helpen met een spel teringlijer
Dan snap jij niet waar FAQ en FB voor dient.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik niet maar vind het infantiel dat jij ergens een discussie afkapt en die vervolgens hier gewoon lekker verder gaat.
Gewoon patat halen man, lekker kroketje er bij en Voice Kids kijken, niks mis meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens....papje bij de bloemkool vanavond ? En wat wordt het toetje ?
ja pecies kan beuren toch of niet danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh kan gebeuren, het is maar 1 letter.
Bedankt Dvenniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
JR
Mansjester
DAVY
Elan
Doubleplain
Donja
Johannesvermeer
Einde van dees bericht.
Ik ook. Ik zou een goede Pool zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef Saind het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan negers en andere minderheden eigenlijk.
Negers, kakkerlakken. Ik snap de verwarring.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
JR
Mansjester
DAVY
Elan
Doubleplain
Donja
Johannesvermeer
Einde van dees bericht.
Je bent zelf een FAQ.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan snap jij niet waar FAQ en FB voor dient.
Breng al je marttiesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan vechten bij winkelcentrum.
Balaknconnectie tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Dvennie
[..]
Ik ook. Ik zou een goede Pool zijn.
Sorry, ik bedoelde Ronald-Koemanquote:
Je bedoelde natuurlijkquote:
Ja iphone enz sorryquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bedoelde natuurlijk
"Ja is goed, goede vriend die jij er bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |