Zie post hierboven, iets met een mug en een olifant. Dat jij daarna alle VBLusers over 1 kam ging scheren is veel erger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef tong80 het volgende:
Kan niet quoten Doublepain. Vroeg me af waar je je mee bemoeide. Je zei dat ie zich niet moest aanstellen. Wie ben jij dan wel om dat te posten ?
Mijn stem voor 2014 heb jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel gemeen, maar ik kom wel voor je op
Tong zeik niet zo man pfffff altijd maar het laatste woord willen hebben serieus vecht het lekker uit ergens waar men wel weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef tong80 het volgende:
Kan niet quoten Doublepain. Vroeg me af waar je je mee bemoeide. Je zei dat ie zich niet moest aanstellen. Wie ben jij dan wel om dat te posten ?
Dat jij nog geen mod bent en Tjacka wel snapt werkelijk niemandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel gemeen, maar ik kom wel voor je op
Yvonne is in het geheim ook een FreeEian aanhanger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij nog geen mod bent en Tjacka wel snapt werkelijk niemand
DonRaja is erg goed inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef tong80 het volgende:
Verder wil ik zeggen dat GGMM en DonRaja heldenmods zijn waar je mee kunt discussieren itt tot menig user.
En dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong zeik niet zo man pfffff altijd maar het laatste woord willen hebben serieus vecht het lekker uit ergens waar men wel weet waar het over gaat.
Ja met een reden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef tong80 het volgende:
Elan ik mocht het niet in Feedback van DonRaja. Zie dat de discussie hier wordt gevoerd en volgens jou moet ik dan m'n mond houden in een discussie die ik niet ben begonnen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef tong80 het volgende:
Verder wil ik zeggen dat GGMM en DonRaja heldenmods zijn waar je mee kunt discussieren itt tot menig user.
Nee dat bepaal ik niet maar vind het infantiel dat jij ergens een discussie afkapt en die vervolgens hier gewoon lekker verder gaat.quote:
Je hebt wel een ferme mening terwijl je van toeten nog blazen weet.quote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind alle modjes en users leuk. One love
Val mij er dan niet op aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik niet maar vind het infantiel dat jij ergens een discussie afkapt en die vervolgens hier gewoon lekker verder gaat.
Ik?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
Ik heb een hekel aan de volgende personen welke ik in wilikeurige volgerde zal noemen
JR
Mansjester
DAVY
Elan
Doubleplain
Donja
Johannesvermeer
Maar toch vooral aan Tong80
Einde van dees bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |