Komt in februari weer tot leven, dan keert de kwaliteit terug.quote:
Op je Eriksenquote:
Wie zijn er allemaal geband nu dan? Ik krijg dat nooit meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moeten ze mensen maar niet zoveel bannen
Alleen onlo heeft een ban toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn er weer veel geband dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oké dammiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onlo... Weinig dingen zo gay als mannen die elkaar koosnaampjes geven.
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ff boom of zo neerzeten heb je gelijk weer 345554333 donuts
Nee oprotten met die gek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HMF![]()
Wordt wel weer eens tijd dat hij vrijkomt toch?
Jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HMF![]()
Wordt wel weer eens tijd dat hij vrijkomt toch?
Kreeg het een keer mot met hem althans zijn clone.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beledig je hier nu de vader van alle volkeren?
je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou zelf je bek joh met je bubbelbad in de tuin.
Dit kinderachtige niveau moet je in GRTD vertonen, niet hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon scheetjes laten in bad toch heb je ook bubbels xD
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor nieuw leven dan maar
[ afbeelding ]
XDXDXDxD
quote:
?twitter:SCCambuurNIEUWS twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:41:23Reza Ghoochannejhad is aanwezig in Leeuwarden. Of er ook daadwerkelijk contact is met #Cambuur is niet duidelijk, familie woont hier ook. reageer retweet
Ik heb bronnen binnen Cambuur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]?twitter:SCCambuurNIEUWS twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:41:23Reza Ghoochannejhad is aanwezig in Leeuwarden. Of er ook daadwerkelijk contact is met #Cambuur is niet duidelijk, familie woont hier ook. reageer retweet
Een oranje gozer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga een nieuwe UI nemen, maar heb weinig inspiratie.Wie heeft er een leuke suggestie?
Een frikandel speciaal (met curry, mayo en uitjes.)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga een nieuwe UI nemen, maar heb weinig inspiratie.Wie heeft er een leuke suggestie?
zoek een baanquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap er he-le-maal niks van. Iemand opent een topic 53 in een reeks waar 52 nog open is en vraagt vervolgens om 53 alsnog mee te reeksen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom geeft tong mij de schuld dat ik users wegjaag?
Ik ben een hulpmod, geen admin
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap er he-le-maal niks van. Iemand opent een topic 53 in een reeks waar 52 nog open is en vraagt vervolgens om 53 alsnog mee te reeksen.
Ik vraag of hij niet beter in 52 verder kan gaan en sluit 53 (dacht dat het een foutje was ofzo). Vervolgens is het loos...![]()
Ik lees in #53 dat hij bang is dat hij nieuwe deelnemers misloopt als hij verdergaat in #52. Aan de ene kant snap ik het wel, maar dan moet je dus #52 verwijderen en dan #53, #52 maken. Maar of dat nou logisch is weet ik niet. Maar hij gaat nu verder in WZV, eng gezelschap daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap er he-le-maal niks van. Iemand opent een topic 53 in een reeks waar 52 nog open is en vraagt vervolgens om 53 alsnog mee te reeksen.
Ik vraag of hij niet beter in 52 verder kan gaan en sluit 53 (dacht dat het een foutje was ofzo). Vervolgens is het loos...![]()
Maar gewoon posten in topic 52 kicked dat topic ook naar boven. Dus waarom een nieuwe maken? Maar goed, als ik het goed heb begrepen heeft GGMM de boel al gelinked.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees in #53 dat hij bang is dat hij nieuwe deelnemers misloopt als hij verdergaat in #52. Aan de ene kant snap ik het wel, maar dan moet je dus #52 verwijderen en dan #53, #52 maken. Maar of dat nou logisch is weet ik niet. Maar hij gaat nu verder in WZV, eng gezelschap daar.
Iets met een mug en een olifant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar gewoon posten in topic 52 kicked dat topic ook naar boven. Dus waarom een nieuwe maken? Maar goed, als ik het goed heb begrepen heeft GGMM de boel al gelinked.
Jij mag je er wel mee bemoeien zie ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met een mug en een olifant.
Oh hier gaat het verder in betrouwbare kring.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom geeft tong mij de schuld dat ik users wegjaag?
Ik ben een hulpmod, geen admin
De azijnpissers kwamen als een vlieg op de stront af. Doublepain kan goed de vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
De azijnpissers kwamen als een vlieg op de stront af. Doublepain kan goed de vermoorde onschuld spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |